Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel meiden! Het viel niet echt tegen, had niet anders verwacht eigenlijk. Die twee weken zijn zo om :)

2. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames, hoe gaat het?!

Guusje, jij had de 18e een echo toch? Mocht je weer meteen starten met Progynova?

Wishmom, 11 weken nu als ik het goed heb, hoe gaat het?! Nog steeds alles goed?! Wanneer is de volgende echo?

Barbara, jij alweer bezig met de injecties toch? Zijn er al ontwikkelingen?!

Joyce, hoe gaat het bij jou?!

Hier nog 3 dagen Primolut en dan hopelijk snel een bloeding en dan meteen starten met progynova! Ben echt heel erg benieuwd. Op dag 12 de echo dan. Heb er wel een goed gevoel bij, aangezien me slijmvlies nooit echt denderend is geweest en deze nu tenminste ook onder handen wordt genomen met de progynova!
    Guusje, hoe dik willen ze je slijmvlies minimaal hebben voordat je start met Utrogestan?

3. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Goed dat je positief bent Nancy. Laten we hopen dat t goed uitpakt bij je .

Ik mocht deze ronde met 112,5 eh starten in de hoop dat mijn cyclus korter zou worden dan 40 dagen. Zat alleen vandaag op dag 15 en nog niks spannends. 1tje was 11mm maar dat was ie woensdag ook al. Ben bang dat t weer een lange cyclus wordt.

4. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat schiet al mooi op gelukkig! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe dik ze het willen hebben. Bij mij is het tot nu toe altijd nog dik genoeg geweest op dag 12 of 13 en heb eigenlijk nooit gevraagd hoe dik het is.
    Ik heb de 18e idd weer een echo afspraak gehad. Maandag a.s. weer een terugplaatsing! Duimen maar weer :)

5. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer moet je weer heen Barbara? Hoop dat er toch iets gaat gebeuren! Sterkte!

6. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje, dat gaat snel de terugplaatsing! Ik krijg pas na 12 dagen progynova een echo. Spannend weer!!

Barbara, jeetje dag 15 alweer. Wordt inderdaad geen korte cyclus.. maar hoop houden hoor! Meestal bij de 12 mm is het vrijwel zeker dat hij doorzet! (Dat zeiden ze altijd tegen mij). Ik duim heel hard voor je!

7. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Hey Nancy en Meiden,

Het gaat goed met me idd 11 weken. Voel me moe en dat is goed! Mag Echt niet Klagen, Moeders voor Moeders doe ik aan mee dus heb het gevoel dat ik nog soort van steentje bijdraag.

Goed dat je positief bent Nancy! Werkt denk ik allemaal in je voordeel! Krijg je als je er klaar voor bent een terugplaatsing van ivf1? Ik hoop zo Nancy dat dit jou ronde wordt!!!!!

Hou vol meiden!

8. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Fijn dat t goed gaat wishmom. Ook goed om te horen dat je meedoet met mvm. Hele fijne tijd toegewenst.

Spannend maandag Guusje. Good Luck!! Ik mag maandag ook weer terug.

Ja klopt Nancy. Bij 12 groeien ze vaak door. Heb altijd de pech dat ze 11 zijn en die groeien meestal niet door of verdwijnen tsss. We zullen wel weer zien.

9. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wishmom, wat ben ik blij voor je dat alles goed gaat!! Bijna de 12 weken :) spannend!! Verder geen klachten naast het moe zijn?!
    Goed dat je meedoet met mvm! Als het bij mij ooit gaat lukken ga ik daar ook zeker aan meewerken!

Barbara, wat spannend. Wanneer is je volgende echo? Ik duim heeeeeel hard voor je!

10. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Guusje vandaag voor de terugplaatsing geweest? Alles goed gegaan?

Ik had vandaag weer echo: dag 17. Eitje was nu 14 mm. Woensdag weeeeeer terug. Verwacht dan wel dat ik dag erna pregnyl mag spuiten. Hoop t in ieder geval.

11. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Barbara, dat is goed nieuws!! Nu hopen dat hij goed doorzet en je donderdag Pregnyl mag spuiten :)
    Hoe was je slijmvlies?!

Guusje, nu op het wachtbankje! Duim, duim, duim!

12. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ja ben benieuwd morgen. Weet eigenlijk niet zo goed hoe dik t slijmvlies moet zijn. Ze vertelden wel dat niet alleen dikte belangrijk is maar ook structuur. Of hoe zeg ik dat. T zou goed zijn als t uit iets van drie laagjes bestaat ofzo. Volgens mij was t slijmvlies iets van 6.4 (al weet ik t niet zeker) ofzo maar weet dus niet of dat goed is.

13. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meestal zo rond de 7 is wel oké, maar dikker is beter.
    Hij moet inderdaad uit 3 lagen bestaan (is bij mij eigenlijk nooit anders geweest). Heel veel succes vandaag!!

Vandaag is mijn eerste cyclusdag, vanmorgen de eerste Progynova ingenomen ;). Zondag 6 september de eerste echo. Spannend :)

14. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Nou slijmvlies was niet veel dikker nu maar volgens echoscopiste prima.

Eitje was ineens 20,5 😃😃 dus kon direct door naar huis voor pregnyl ipv naar mijn werk. Werd net ook gebeld dat ze besloten hebben dat ik ultrogestan moet gebruiken. Hopelijk vergroot dat mijn kansen ook nog. Dus zo weer even terug naar ziekenhuis. En dan nog even twee avondjes t gezellig maken. En wachten maar weer.

15. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw die is flink doorgegroeid 😃 super!
    En wat fijn dat je er Utrogestan bijkrijgt! Heb me ook altijd afgevraagd waarom ze me dat in het vorige ziekenhuis nooit meegaven. Spannend nu, flink aan de klus 😉

16. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Vraag me alleen af of de dosering die ze erop heeft gezet goed is. Er staat namelijk 3 x per dag 2 capsules. Is dat niet veel?

Volgens mij zijn ze 100mg per stuk. Lees op Internet doseringen van 300 mg per dag. Bij mij zou t uitkomen op 600.

17. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik gebruik dezelfde hoeveelheid hoor! Wordt wel een vieze derrie.. Dus inlegkruisje is aan te raden ;)

18. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Tnx voor je reactie. Van die derrie had ik al begrepen ja. Ga idd een grote voorraad inlegkruisjes aanschaffen. Alles voor t goede doel. Vind de wachtweken altijd zo lang duren maar geeft wel weer even rust qua niet spuiten en geen echo's. Ook wel weer fijn.

Hoe gaat t met jou Nancy? Trek je t allemaal nog een beetje?

19. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Heb je al een bloeding?

20. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die wachtweken zijn verschrikkelijk inderdaad.. helemaal de laatste week. Maar inderdaad, even geen injecties en ziekenhuis is ook wel lekker. Even doorbijten en hopelijk over 2 weekjes een positieve test!

Bij mij gaat het goed hoor :) vandaag ongesteld geworden en dus meteen gestart met Progynova (3x per dag). En volgende week zondag een echo om te kijken of het slijmvlies dik genoeg is. Hopelijk daarna een terugplaatsing! Op zich trek ik het allemaal wel hoor, moet zeggen dat het nu met de tussenpauzes een stuk beter te doen is. Wat meer rust in het koppie! Het echte depressieve en het echt niet meer trekken heb ik eigenlijk niet meer gehad nadat we gestart zijn met ivf. Het duurt allemaal wat langer, maar merk aan mezelf dat het wel beter is zo.

Deel Deze Pagina