Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Ik Zei het toch, je hoeft niets te voelen ;) (lekker bijdehand van mij he)

Maar wooeeehhhhhhoooooeeeeeeeeeeeee je bent hartstikke zwanger meid!!!! Wat ️️heerlijk he en wat gaat je hart tekeer he bij een clearblue!

Ben Zo blij voor je Echt!

En Nancy Zo zie je he , je Hoeft niks te voelen Dus Altijd hoop Blijven houden tot je test !

️️Leuk Nieuws Barbara Echt!!

2. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Bedankt meiden. Kan het nog niet geloven. Het is wel een vroege test en daar waarschuwen ze altijd voor. Stomme vraag misschien maar is het verstandig komende week nog een paar keer te testen?

Nancy nu is het ook jouw beurt hoor. Gaan massaal voor jou duimen.

Guusje ook voor jouw nieuwe poging blijven we duimen. Ik hoop dat je er weer vol goede moed tegenaan kunt gaan. Sterkte!! Ik blijf julie zeker volgen.

3. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Barbara wat een fantasisch nieuws!!! Kan me voorstellen dat mega spannend is, maar het is gewoon echt waar! Van harte meis!!

4. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Guusje, hoeveel dagen na de cryo terugplaatsing mocht jij testen?!

Zo stom, begin nu al helemaal zenuwachtig te worden.. Pff ben zo bang dat het weer een grote teleurstelling wordt.
    Niet aanstaand weekend, maar dat weekend erop ga ik twee dagen weg met me werk (uitje). Dat is denk ik precies rond de testdatum. Twijfel enorm of ik wel mee wil gaan.. Als het niet raak is staat me hoofd er echt niet naar denk ik. En als het wel raak is wil ik denk ik gewoon lekker bij me mannetje zijn. Lastig :(

5. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Heel veel succes morgen Nancy. Kan me voorstellen dat je hoofd niet naar het uitje staat. Zowel bij positief als negatief nieuws niet. Misschien voor jezelf nagaan of ze er op je werk een punt van maken als je niet meegaat. Wellicht een leugentje om bestwil. Ik ga zo erg voor je duimen. Je verdient het zo.

6. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zie dat ik 14 september had staan, moet 15 zijn :)
    Ga even afwachten wat voor testdatum ze geven, als het ervoor is ga ik wel mee denk ik.. is het echt dan, dan zeg ik af :)

7. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nancy ik mag altijd op de 15e dag na de terugplaatsing een bloedtest doen. Ik heb wel gelezen dat testen in principe al eerder kan, omdat het een cryo is en die al wat verder is, dan een verse terugplaatsing. Met de bloedtest weet je het zeker, maar wordt lang niet in alle ziekenhuizen gedaan. Morgen wordt jouw dag! Heel veel succes!

8. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad wel heel erg ruim genomen! Mijne is al 4 dagen oud op het moment van terugplaatsen, ben benieuwd!

Klopt inderdaad.. bij mij doen ze geen bloedtest. Vind het zo raar.. helemaal omdat je aan de Utrogestan zit en dus sowieso geen bloeding krijgt als het niet raak is. Ze gaf aan dat ik op de gegeven testdatum moet testen. Is deze dan negatief moet ik doorgaan met de medicijnen en 3 dagen daarna weer testen. Is hij dan nog negatief mag ik stoppen met de medicijnen. Als je stopt met de medicijnen en toch zwanger bleek te zijn ben je het sowieso kwijt. Ik heb er ook echt geen gerust gevoel bij en ga morgen vragen of ik sowieso een bloedtest mag.. vind het zo raar! Je hoort zo vaak dat mensen later pas positief testen.

9. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmiddag de terugplaatsing gehad! Cryo deed het goed :)
    Dit keer deden ze ook een buikecho om te zien of ze echt op de goede plek zaten. Zijn ze sinds kort mee begonnen (lopen een beetje achter volgens mij, want het VUMC doet het al een aantal jaar zo). Stelde me wel gerust, had me al voorgenomen om er naar te vragen waarom ze dat niet deden, maar was dus niet nodig :D

Ik mag over 11/12 dagen testen, dus 26 of 27 september. Heb nog gevraagd naar een bloedtest, maar was volgens hun echt niet nodig. Bij twijfel mag ik het wel aanvragen tegen die tijd.

Spannend, weer op het wachtbankje ;)

10. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn! En zo snel ook al testen, zo suf dat daar zo veel verschil in zit per ziekenhuis! Ik zal daar de volgende keer toch ook nog eens naar vragen. Hoe minder lang in spanning hoe beter!

11. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Klinkt goed dat ze die echo nu gemaakt hebben. Iets meer geruststelling lijkt me. Veel succes op t wachtbankje.

Duim duim duim

12. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Barbara, een heel dikke proficiat met je zwangerschap :)...
    Wat dat nog testen betreft; ik had ook nog een voorraadje testen in huis (2 voor 5 van kruidvat) en moet bekennen dat ik dat stiekem ook deed :).

Nancy, ik duim voor je dat je cryo'tje mooi blijft plakken!!!!

13. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nancy hoe is het? Al weer bijna een week na je terugplaatsing toch? Ik duim voor jullie! Liefs

14. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, morgen alweer een week geleden! Zoooo spannend :)
    Ben nog aardig rustig. Heb wel iets wat gevoelige borsten sinds gisteren, dat heb ik nog nooit eerder gehad. Zaterdag testen! :)

15. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Namcy!!! Ik hoop het zo!!! Ga voor je duimen hoor..

16. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het ging zo goed, maar begin nu toch wel erg zenuwachtig te worden :) Heb me eigenlijk nog helemaal niet druk gemaakt of van alles in me hoofd gehaald.. Dit doe ik normaal altijd super erg! Heel raar om zo relax te zijn. Wel heb ik vanaf dinsdag iets wat gevoelige/zware borsten. Verder de afgelopen 2 dagen licht misselijk, ik heb zelfs me Mars weggegooid gisteren :$ kreeg hem niet weg.. Durf bijna niks te hopen, maar stiekem heb ik echt een heel goed gevoel. Ben zo onwijs bang voor de teleurstelling... duim duim duim

17. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Klinkt stiekem wel redelijk positief. Maar snap maar al te goed dat je voorzichtig wil zijn daarin.

Nog even volhouden. We duimen!!

18. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meis! Geloof er maar gewoon in dat het deze keer zo mag zijn! Hou je relaxte gevoel lekker vast!

19. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Wanneer ga je testen Nancy?

20. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013