Nou dan ben ik heeeeeeel benieuwd, en welke test doe je? Ik zou clearblue met weekindicator doen. Die is duidelijk.
Ik heb twee testen van Kruidvat gehaald. Als hij morgen negatief is moet ik na 3 dagen weer testen. Dan wil ik wel een clearblue test halen. Sowieso sta ik erop dat als hij maandag nog negatief is ik eerst een bloedtest krijg. Ik word niet ongesteld omdat ik door moet gaan met Utrogestan, dus wil het echt 100% zeker weten voordat ik stop!
Heel benieuwd morgenvroeg. Hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht 😉. Apart dat medicatie overal weer anders is. Ik moest met ultrogestan beginnen vanaf eisprong/ pregnyl en dan twee weken lang. Na mijn laatste pil testte ik positief. Dus gelijk gebeld of ik dan niet door moest gaan ermee. Maar nee dus.
Zeker spannend!! Ben wel echt heel erg bang dat het niet raak is.. Klopt hoor dat het bij jou anders is.. gaat anders met ivf. Ik heb nu geen eisprong gehad, omdat ik een cryo terugplaatsing kreeg. Daardoor maakt het lichaam geen hormonen aan, met behulp van de Utrogestan in combinatie met progynova wordt de boel na gebootst.. Vanaf de 9e week schijnt het lichaam het dan allemaal zelf te doen. Bij een eisprong speelt dit niet.
Lag al wakker, maar wilde het nog uitstellen tot 6 uur. . Maar me man hield het niet meer.. Geen streepje te bekennen, hartstikke negatief. Ben er even zo klaar mee, k*t lichaam........ moet nu maandag weer testen, maar ik verwacht er niks van. Ik had een vroege test, dan zou hij nu toch wel echt iets moeten laten zien?! Wordt weer een fijn weekend
Och natuurlijk Nancy. Logisch ook. Hoor alleen wel eens mensen die t toch door moeten gebruiken in mijn situatie. Maar goed maakt ook niet uit. T is nu zo gegaan. Ben al klaarwakker. Succes voor straks.
fuck fuck fuck!!!!!!!!! Ik hoopte zo met je mee vond het zo spannend! Ik dacht het is raak Nancy ik weet niet wat ik moet/kan zeggen meid...
Ben er zelfs gewoon verdrietig van. Kan me Zo goed voorstellen hoe je je voelt. En ik kan wel zeggen Blijf hopen maar dan denk je hou je ... Hou je taai meid!
Dank je meis.. voel me echt zo k*t. Hoop houden wordt steeds lastiger. Begrijp gewoon niet dat het in al die tijd niet gewoon een keertje raak is.. waar gaat nou mis Me mannetje probeert maar positief te zijn, super lief. We hebben nog 1 cryo, hopelijk is 3x scheepsrecht!
Oh nee meis wat ontzettend rot weer! En zo herkenbaaar, maar ja daar wordt jouw verdriet nu even niet minder van. Dit is echt moeilijk! Ik denk aan je en leef met je mee en ik weet je dat weer op zult staan en doorvecht! Zet m op meis!
Knap van je man, en lief! En 3x scheepsrecht gaan we voor dan he! Volgende keer steek ik een kaarsje voor je aan meid!
Bedankt lieve meiden! Altijd fijn om woorden te horen van mensen die weten hoe het echt voelt De aanhouder wint meestal, dus we geven niet op!
Nancy volhouden idd!!! Ik heb nu Na jaren ziekenhuis en miskramen eindelijk een doorzetter , blijf door knokken !!!
Oh Nancy. Wat vreselijk klote. Ik denk dat jouw berichtje gelijk met de mijne werd getypt vanochtend. Zie m nu pas staan. Net voor de mijne. Heel veel sterkte 😘😘. Driemaal scheepsrecht moet gewoon.
Mocht na 3 dagen weer testen, maar heb het nog een dagje langer uitgesteld. Vanochtend helaas nog steeds negatief. Had ook niet anders verwacht, de teleurstelling viel mee. Heb wel voor de zekerheid even het ziekenhuis gebeld en heb vanmiddag een telefonische afspraak met de arts, even zeker weten dat ik moet stoppen met Utrogestan en Progynova. En dan maar weer op naar de volgende ronde! Gelukkig gaat het nu wel snel met nog een cryo
Wat een teleurstelling weer. Vanmiddag nog iets nieuws gehoord? Heel veel succes en sterkte voor de nieuwe ronde. Precies 3 maal is scheepsrecht.
Barbara, ik ben woensdagmiddag teruggebeld en moest inderdaad stoppen met Progynova en Utrogestan. Volgens hun had een bloedtest geen zin, omdat je met een cryo al veel eerder positief test als het raak is. Dus ik ben meteen gestopt en kan nu ieder moment de menstruatie verwachten. Vanaf dag 1 moet ik dan weer meteen starten met Progynova en een echo inplannen voor dag 12. We gaan dus gelukkig meteen door! Wel heb ik aangegeven dat de dikte van me slijmvlies me erg tegenvalt en ik daar behoorlijk mee in me maag zit. Ze gaf aan dat 6 mm inderdaad erg dun is, maar er wel vrouwen zijn die daar zwanger mee worden. Liever zien ze zelf ook minimaal 7 mm. Ophogen met Progynova heeft geen zin bij mij zei ze, omdat ik met het gebruik van Gonal f ook maar een slijmvlies van 6mm aanmaakte. Hier zit bijna 4 keer zoveel oestrogeen in dan ik nu slik met Progynova. Een verklaring hiervoor hebben ze niet, er zijn nou eenmaal vrouwen die niet meer aanmaken Ik ben weer één van de gelukkige. Ze probeerde me op te beuren door meerdere malen aan te geven dat er echt vrouwen zwanger worden met 6mm. Wel bestaat er een operatie waarbij ze de doorbloeding van je baarmoeder controleren, dit zou nog een optie kunnen zijn. Ze gaf aan deze cryo nog te proberen en daarna eventueel met de arts te bespreken om die operatie te ondergaan. Vind het allemaal weer wat, maar al met al heb ik zelf echt het gevoel dat het vruchtje nooit goed in kan nestelen met zo dun slijmvlies. Ik heb over de gehele 3,5 jaar nu zo een 9 kansen gehad... Ik had nu met Progynova zoveel verwachtingen dat het slijmvlies lekker dik zou worden. We gaan het deze ronde nog zo proberen en daarna maar even flink aan de babbel met de arts!