Leo behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 123aap123, 14 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Guusje, hoe gaat het met jou?! Wanneer heb je de bloedtest?!

2. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden, ik moet weer even bijlezen. Hortensia ik hoop echt zo dat je snel een mooie eigen cyclus mag krijgen of met hulp van de medicatie. En Esther ik denk dat het ook moet lukken met die lezing. Als je vooral die eerste dagen maar lekker rustig aan doet en echt even niets hoeft. Dolce ik vind het ook super lief dat jij af en toe nog even langs komt. Het geeft toch altijd weer hoop om te weten dat er meer zijn die een vervelend traject hebben doorgemaakt, maar het uiteindelijk toch lukt! Nancy dinsdag wordt jouw dag!!

Bij mij is het inmiddels 10 dagen na de terugplaatsing. Komende donderdag hebben we pas de bloedtest. Heb nog gevraagd of dit niet eerder kan, maar ja protocol he ;)

Natuurlijk kon ik het al weer niet laten om te testen. Dit keer eens samen met mijn vriend. Ik heb inmiddels al zo veel tests gedaan en elke negatief, dus ook deze keer ging ik daar al van uit. Tot we samen keken...Er is gewoon een streep!!! Ik weet het even niet, geloof er eigenlijk helemaal niets van. Ik heb vanmorgen weer de test gedaan en nog steeds de streep.. Ik durf nu ook niet meer te testen, ben echt zo bang.. Ik wacht nu vol spanning donderdag af en pas dan durf ik het echt te geloven...ik hoop het echt zo!

3. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Guusje!!! Wat spannend!! Ohh kan me zo voorstellen dat je het eng vindt!! Maar als je op dag 10 na de terugplaatsing zit kun je er vanuit gaan dat het goed zit! Bij ons mag je vanaf dag 11 testen. Hoop zo dat alles goed blijft gaan en je donderdag een extra bevestiging krijgt!! Ik doe stiekem al een vreugde dansje :)

Wauw :):):)

4. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    @hortensia2016: Wauw die voetreflextherapeut was precies wel de moeite. Ik ga mij daar ook nog eens voor informeren? Ik heb mijn eetgewoontes oook helemaal aangepast. Ik sport ook minstens drie keer per week (joggen en zwemmen). Hoofdpijn is ook wel zwaar. Ik heb dat ook regelmatig en is echt niet fijn.

Guusje102: Wauw super positief dat er al een klein streepje zichtbaar is. Zou mooi zijn! Ik duim extra hard! Ga je nog testen voor je bloedtest donderdag? Hou ons op de hoogte :D

5. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Te gek Guusje!!! Nu nancy ook en dan is het dubbel feest!!

Anders clearblue doen Guusje die is zo leuk!!

6. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ben weer terug van vakantie. Heb een deel terug gelezen.

Oeh wat spannend Guusje. Ziet er hoopgevend uit. Ga zo voor je duimen dat de streep blijft. Idd clearrblue is leuk en gaf mij meer zekerheid.

Nancy heel veel succes!!! Ga zo hopen dat Guusje en jij samen positieve test in handen krijgen.

Esther succes met je herstel. Hopelijk heeft t iets voor je gedaan.

7. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Als ik het durf ga ik nog een clearblue test doen. Ik heb trouwens deze keer nog wel iets anders gedaan qua voeding, misschien slaat het helemaal nergens op, maar wil het toch even delen. Ben een aantal dagen voor de terugplaatsing en tot ongeveer 5 dagen erna gestopt met koffie drinken en alles waar (onnatuurlijke) suiker in zit. Ik heb met name veel groente en fruit gegeten (o.a. avocado, citrusvruchten, bessen etc). Verder heb ik dus geen tussendoortjes gehad zoals koekjes of chocolade, maar alleen noten en bijvoorbeeld dadels en vijgen. En ik heb veel water gedronken en geen frisdranken met suiker of zoetstof. Ik kreeg de eerste dagen wel echte onwijze hoofdpijn en voelde me er niet bepaald fit bij, maar na een paar dagen ben je er wel aan gewend. Nou ja, wie weet heeft het geholpen, maar zou zeggen doe het alleen als je er een goed gevoel bij hebt..
    Heb je een leuke vakantie gehad Barbara? Nancy alvast heel veel succes dinsdag!

8. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    De ronde waarin ik zwanger raakte heb ik ook alles uit de kast gehaald. Mijn voeding zag er ook ongeveer zo uit. Op Internet vond ik een lijst met fruit en groenten die allemaal bevorderend zouden zijn. Ik heb toen vrijwel alles uit die lijst gehaald in de supermarkt 😇.

Mijn vakantie was heerlijk. Gisteren terug gekomen. Morgen weer werken. Erg spannend want ga ook gelijk mijn baas op de hoogte brengen van mijn zwangerschap.

Laat je t komende dagen weten Guusje ? Fingers crossed hier.

9. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Guusje: Is het vandaag dat je gaat testen met Clearblue? Ik ben zo benieuwd :)!

Barbara1: Wauw je bent al 10 weken ver ondertussen. Veel last van zwangerschapskwaaltjes? Ik vind het super fijn dat je hier nog iets post, vrouwen met positieve verhalen: daar trekken we ons aan op!

Nancy: Wanneer zou jou terugplaatsing nu plaatsvinden?

10. Barbara1

Barbara1 Fanatiek lid

1 okt 2014
    1.164
    442
    83
    Ja kijk ook steeds of er al nieuws is van Guusje.

Blijjf jullie graag volgen Esther. Ben/was wel een beetje bang dat jullie het te confronterend vinden of zouden vinden dat ik hier nog ronddwaal 😳. Ik ben misselijk als ik niet op tijd eet en heb een afschuw voor veel etenswaren. Maar klaag absoluut niet. Woensdag heb ik termijnecho, hoop zo dat alles goed is.

Nancy morgen weer t grote moment?

11. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Barbara, wat fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Zal wel dubbel genieten zijn geweest! :) Wat minder van de misselijkheid, maar wel een teken dat je echt zwanger bent! ;)
    Natuurlijk vinden we het niet te confronterend, mij helpt het juist om positief te blijven. Jullie weten wat een weg we af aan het leggen zijn en hoe we ons voelen.. En dan wetende dat het jullie ook gelukt is, dat geeft moed!

Morgen de grote dag inderdaad! Gelukkig geen telefoontje vandaag, dus hij is goed ontdooit! Morgenochtend eerst nog acupunctuur en om kwart over 1 de terugplaatsing. En dan die wachtweken.... Zie er nou al tegenop hihi.

Esther, jij bijna de Leo, trek je het nog met de zenuwen of valt het mee?!

12. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het ook alleen maar fijn om goede verhalen te lezen Barbara. Morgen de echo dus, spannend! Zijn steeds weer van de die punten waar je naartoe leeft, maar misschien ook wel even tegenop ziet, kan ik me zi voorstellen. Succes! En Nancy vandaag denk ik aan jou!! Komt helemaal goed! Ik heb nog geen clear blue gedaan, wel weer een kruidvattest. De lijn wordt steeds iets donkerder :) image.jpg

13. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Nancy, succes met de terugplaatsing! Ik ben weeral begonnen met duimen voor jou!!

Barbara, ik begrijp wat jij bedoelt. Ik heb soms ook zo'n beetje dat gevoel, maar helemaal niets meer van me laten horen voelt dan helemaal niet goed.

Guusje, dat is echt wel een positieve test die jij daar hebt hoor, zonder twijfel!! Gefeliciteerd!

14. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Barbara: Laat weten hoe je termijnecho was! Moet bijzonder zijn om je kleintje zo op echo te zien...

Nancy87: Hoe is het gegaan vandaag? Ik duim!

Guusje102: Waauw dat is een zeer duidelijke test! Proficiat! Donderdag bloedtest? Hopelijk krijg je dan de bevestiging dat alles echt goed komt! Heb je kleine symptomen die je anders niet hebt?

Hier morgen eindelijk mijn afspraak met gyn over LEO behandeling en dan ook datum vastleggen. Voorlopig zou het 6 november zijn, maar mijn cyclus kan roet in het eten goeien... Ik heb sinds zondag wel onverklaarbare pijn in mijn baarmoeder. Eerst was het eerst twee dagen 's avonds in bed, nu ook overdag. Het lijkt op menstruatiepijn (maar kan niet aangezien ik net 20 dagen ongesteld ben geweest) en het is ook geen pijn van follikel die zou groeien dus ga vragen dat ze morgen echo neemt voor zekerheid. Misschien terug een cyste ofzo...

15. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw Guusje, die is hartstikke positief!! Gefeliciteerd meis! Hopelijk donderdag DE bevestiging en heb je goede waardes! :)

Dank je wel Dolce! Met al dat geduim moet het toch een keer gaan lukken! ;)

Esther, spannende dag voor jou morgen. Hopelijk gaat de leo gewoon door. Wel vreemd dat je pijn hebt... Hopelijk niks raars.

Mijn cryootje is net terug geplaatst! Ze konden niet meer zien uit hoeveel cellen hij bestond, dus hij heeft zich goed gedeeld en groeide door! Spannend weer. Over 11/12 dagen mag ik testen :)

16. wishmom

wishmom Actief lid

12 nov 2014
    300
    78
    28
    NULL
    NULL
    Nou Nancy! We gaan ervoor deze
    Ronde!!!! Ik hoop het zo hard voor jou!!!!!!! Nu ben jij onderhand weleens aan de beurt dacht ik zo!

17. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vind ik ook Wishmom :) al heb ik af en toe het idee dat mijn beurt is overgeslagen :p We gaan ervoor en kunnen alleen maar hopen dat hij goed blijft plakken!

18. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Nancy: ooh spannend dat je dan mag testen! Ik duim extre extra extra hard voor jou :D Ga je op speciale dingen letten de komende 11 dagen?

Hier vandaag op consultatie bij gyn geweest. Ze heeft uitleg gegeven over de LEO behandeling en normaal gaat die volgende vrijdag door op 6 november :) Ze heeft de ingreep uitgelegd, vertelde dat ik erna wel kort antibiotica moet nemen tijdens drie dagen, een week rusten en een week niet vrijen. Zodra ik ongesteld wordt na de LEO, gaan we terug starten met hormonen (hopelijk in lagere dosis). Als dit langer dan 40 dagen duurt, mag ik primolut nemen om maandstonden op te wekken.
    Ik vertelde haar ook van mijn krampen, dus heeft ze echo genomen. Alles zag er gelukkig oké uit. Ik vond het goed nieuws :) Want had schrik voor cyste of uitstellen van de LEO

19. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Esther, ik let eigenlijk altijd al op met eten etc., dus ga niks speciaals doen. Wel slik ik nu tarwekiemolie, ik heb zelf ook echt het gevoel dat dit ervoor gezorgd heeft dat mijn slijmvlies eindelijk voldoende dik is. En acupunctuur houd ik ook nog even vol.
    Verder proberen er niet teveel mee bezig te zijn, voor zover dat lukt :)

Goed nieuws dat de Leo doorgaat! Wel super fijn dat ze al zo snel verder gaan en je niet te lang zelf laten knoeien. Dat scheelt een hoop tijd en waarschijnlijk ook een paar mooie kansen! Spannend+

20. Guusje102

Guusje102 Lid

6 mei 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Esther volgende week de leo! Barbara hoe was jouw echo gisteren? Ik heb vandaag uitslag van de bloedtest gehad en ook die was positief! Heel blij dus! Maar ook erg spannend nu allemaal! 20 november eerste echo. Duurt voor mij nog veel te lang! Nancy veel sterkte met wachten!!

Deel Deze Pagina