Leentje, ik heb na de leo helemaal geen bloedverlies gehad. Wel heb ik van meerdere meiden gehoord dat zij dit wel hebben gehad, ook zo vlak na de leo. Het zou dus goed kunnen hoor!
Nancy87: Moet je nu wachten tot 2 december tot er weer iets gebeurt? Pff heel die MMM bestaat bijna uit wachten... Vervelend he. Kan je je wat bezig houden? Leentje: Bloedverlies na LEO is normaal, kan zeker geen kwaad. Rustig wachten tot het over gaat. Hier 2 weken na LEO, maar nog geen eisprong te bespeuren... Ik vrees wat dat de 6 wachtweken, 6 verloren weken gaan zijn. Maar niet veel aan te doen
@Nancy: Dank je wel, er is idd niks aan de hand. Daar was ik vooral bang voor. Hopelijk is het snel over Hoop dat de tijd snel gaat! dat je snel je afspraak mag hebben en dat ze meer kunnen doen. Veel sterkte! @Esther: Word alleen een beetje gek van maar komt goed! haha.
Heej dames. T is even stil hier zie ik. Hoe gaat t met iedereen? Volgens mij is iedereen aan t wachten. Nancy voel je je al wat beter? Hogelijk lukt t je om weer met nieuwe moed verder te gaan. Hoe gaat t met de Leo meiden en de andere dames? Succes voor nu iedereen.
Barbara, hier gaat het even niet zo lekker. Ben echt een beetje op.. Nergens fut voor, nergens zin in en dood en dood moe steeds. Voor me gevoel zit ik een beetje tegen het depressieve aan te hangen. Hopelijk pept het gesprek van aanstaande woensdag me een beetje op en weet ik weer de energie te krijgen om er weer vol voor te gaan! Bij jou gaat alles goed zo te zien! 15 weken alweer, wat gaat het snel! Hoe voel je je? Hoe gaat het met de andere meiden?
Oh Nancy dit vind ik echt heel erg om te horen. Is ook lastig om er mee te dealen. Heb je er over nagedacht om er met iemand over te gaan praten? Iemand die echt buiten je familie en kennissenkring staat. Proffesional zeg maar. Heel veel sterkte iig 😚. Durf bijna niet te zeggen dat t hier goed gaat. Vanavond geslachtsecho. Tijd gaat idd snel, helemaal zo zonder klachten.
Ik heb vorig jaar bij een medische psycholoog gelopen. Heb er de eerste 4 gesprekken veel aan gehad, maar daarna had ik er weinig meer aan. Dus voor nu denk ik dat het weinig zin zal hebben. Het is gewoon weer even een fase waar ik doorheen moet.. heb het 1 keer eerder zo erg gehad, daar ben ik ook bovenop gekomen! Komt wel weer goed Fijn om te horen dat alles goed gaat bij jou! Uiteraard kun je dat gewoon zeggen! Spannend vanavond ben heel erg benieuwd!
Knuffel voor jou Nancy!! Zorg eerst maar eens voor jezelf en dat je lekker in je vel zit. Ik heb ook zo'n periode gehad en daarna toen ik er bovenop was dacht ik : ik ga weer lekker wijntjes drinken en rookte zelfs soms een sigaretje. Ben gaan stappen en lekker los gegaan met vriendinnen en was totaal niet meer streng voor mezelf en wat denk je: zwanger! Hoe cliché ook, en meest kutte uitspraak maar denk wel dat Het zo is. Een beetje wat losser leven en lekker in je vel Zitten is het halve werk. En ik snap in jou situatie dat dat super moeilijk is maar jij bent er ook nog he, en jij mag ook gelukkig zijn. Je mag aan jezelf denken. Zorg goed voor jezelf Meid en probeer beetje bij beetje leuke dagen te hebben en hoe moeilijk ook probeer op een andere manier je geluk te maken. Eerder zou ik niet verdergaan. Eerst Nancy dan de rest! Dikke knuffel
Hee Nancy ik vind dat echt rot om te lezen. Je bent een sterke meid dat heb je al heel vaak laten zien, maar pas goed op je zelf. Ik hoop echt dat woensdag weer wat rust geeft. Het is in elk geval wel fijn dat je dan weer weet hoe het verder gaat. Ik leef onwijs met jou mee!
Bedankt meiden voor jullie opbeurende woorden, doet me goed! Ik voel me af en toe in me eigen omgeving ook echt niet begrepen gewoon.. het is dan zo fijn om jullie woorden te lezen, jullie weten precies hoe het voelt. Wishmom, ik denk inderdaad ook wel hoor dat het de helft scheelt als je zelf lekker in je vel zit, maar poehhh dat is niet altijd even makkelijk Het komt wel weer goed! Inderdaad, eerst Nancy, dan de rest!
Nancy: Ooh meid, wat heb jij allemaal al niet moeten doorstaan. Ik vind het dapper dat je er nog staat! Van mij mag jij als eerste zwanger worden, voor mezelf en al de anderen op dit forum. Maar daar heb je natuurlijk niet veel aan... Ik wou dat ik je tips kon geven, maar ik heb zelf ook al tegen een depressie gestaan tijdens de MMM en dan lijkt het alsof niets nog helpt of er toe doet... Probeer er het beste van te maken, te genieten van andere dingen,... En hier mag je altijd je hart komen luchten! Laat je zeker weten hoe het woensdag ging je gesprek? Barbara: Wauw jij ondertussen al netje 15 weken zwanger. Wat fijn! Hopelijk verlopen de komende 25 weken nog vlot en heb je dan een gezonde baby in je armen!
Dank je wel Esther, lief van je! Net het gesprek gehad en was erg positief. Ik krijg 22 december de Pipelle. Hierbij doen ze een bioptie van het slijmvlies, waarbij een wondje ontstaat, daardoor wordt er nieuw slijmvlies aangemaakt wat meestal veel beter van kwaliteit is en dikker. Dit wilde ik zelf al voorstellen, maar het is iets wat ze standaard voorstellen als de eerste ivf poging niet gelukt is. Uit onderzoek is gebleken dat dit de kansen op een innesteling aanzienlijk vergroot. Op 2 januari begin ik dan aan de Duphaston om een bloeding op te wekken, waarnaar ik zo half januari weer start met de injecties en hopelijk snel een punctie. Spannend weer, blij met de volgende stap!
Nancy87: Dat lijkt mij een mooie start van het nieuwe jaar dat hopelijk meer (baby)geluk brengt voor jou! Ik duim alvast!
Wat goed Nancy! Bij mijn collega heeft zo n behandeling ook heel snel resultaat gehad, dus dit gaat het gewoon worden!
Meiden, wat is het hier angstvallig stil! Hoe gaat het met iedereen? Is er al enigszins uitzicht op iets positiefs?! Ik heb vandaag de Pipelle gehad. Ging heel snel, maar was niet echt prettig. Was echt wel even pijnlijk, maar het viel me erg mee allemaal. Nu wat bloedverlies en pijn in me buik. 3 januari starten met duphaston om de bloeding op te wekken en dan hopelijk eind januari een punctie Ik wil jullie vast hele fijne feestdagen wensen en hopelijk wordt 2016 ons jaar!!
Fijn dat het achter de rug is Nancy! Voor iedereen een mooie kerst, en een heel gelukkig en vooral vruchtbaar 2016!!!
Nancy: Fijn om je nog eens te horen. Voor jou ook mijn beste wensen en ik hoop dat 2016 meer babygeluk brengt voor jou! Wishmom: Hoe gaat het nog met jou? Hoe gaat het met de anderen? Ik heb in november de LEO operatie gehad en mocht de ronde erop starten met hormonen. Voor de LEO operatie had ik na 40 dagen de hoogste dosis Menopur en Puregon prikken nog geen eisprong. Na de LEO operatie had ik nu na 14 dagen Menopur 75 en Puregon 50 prikken een eisprong op dag 20 Vandaag net de IUI gehad. De LEO operatie heeft er dus voor gezorgd dat de hormonen nu wel aanslaan. Nu twee weken of het wachtbankje...
Lieve meiden allemaal, 24 december 2013 had ik exact 3 weken eerder mijn LEO gehad. 2 haar later kruipt hier een jongetje rond, met grijpgrage handjes en boordevol energie en temperament... Als ik dan ook maar één Kerstwens mag hebben is het dat elk van jullie volgend jaar ook zo'n wondertje op de wereld mogen zetten. Uit het diepste van mijn hart wens ik jullie dat toe. Blijf erin geloven, ook al lijkt het voor sommigen onder jullie uitzichtloos, blijf de kracht vinden om na een niet succesvolle cyclus weer op te staan en verder te gaan, op naar de volgende kans. Vroeg of laat komt jullie wens ook uit!! Een heel zalige Kerst lieve meisjes!
Dolce wat een lieve woorden van je! Je hebt helemaal gelijk! Ik ben nu bijna 13 weken zwanger. Vind het nog steeds onwerkelijk allemaal, maar ben onwijs dankbaar dat het nu eindelijk is gelukt. Ik weet zeker dat het voor de andere meiden ook zo zal zijn! Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen en dat in 2016 jullie grote wens mag uitkomen!!