Lieve meiden. Ik wens jullie een heel goed 2016. Met bovenaan mijn wensenlijstje voor jullie dat iedereens kinderwens mag uitkomen. Heel veel geluk voor iedereen. Maak er iig en mooi jaar van meiden.
Lieve meiden, Hoe gaat het hier nog met iedereen? Nancy: Even geleden dat ik iets van je hoorde? Hier zeer goed nieuws, vandaag resultaat van bloedtest teruggekregen na mijn IUI en ik ben zwanger! Kan het nog niet geloven! Voor de LEO operatie had ik met de hoogste dosissen Menopur en Puregon en 50 dagen lang prikken nog geen eisprong. Na de LEO operatie mocht ik terug meteen starten met Menopur en Puregon, daarmee had ik op cd 21 een eisprong en nu dus zwanger! Voor mij was de LEO dus een succes! Ik wens jullie allen goede zwangerschappen en gezonde baby's toe in 2016!
Dikke proficiat Esther!! Ik zie dat jij ook Belgische bent, het lijkt wel alsof ze bij ons toch sneller geneigd zijn om na de LEO nog hormoonbehandeling te doen. Hier bij mij is het toen ook zo gegaan en ik was ook in de 2e cyclus na de LEO zwanger, gewoon met ovulatieinductie en Menopur + Pregnyl maar dat speelt geen rol. Geniet ervan! Nancy, hoe staat het bij jou??
Dolce82: Ja, ik woon ook in Vlaanderen. Ik heb het gevoel dat ze hier sowieso sneller (en beter) actie ondernemen dan in Nederland. Aangezien de LEO maar enkele maanden werkt en ik echt geen reactie had op de hoogste dosissen hormonen, wilde mijn gyn geen kans laten schieten. Dus ik mocht tweede cyclus na LEO starten en meteen zwanger dus! Ik had wel combinatie nodig van Menopur en Puregon. En nu ook nog utro gebruiken tot week 10. Ik kan het zelf nog steeds moeilijk geloven dat het echt gelukt is... Op 25/01 heb ik al eerste echo!
Hier hetzelfde verhaal. Mijn dokter wilde het effect van de LEO ook optimaal benutten. Ik heb ook Utrogestan gebruikt tot ruim 12 weken (terwijl er nochtans geen indicatie voor was). En bij mij heeft dat dus ook succes gehad . Ja een eerste echo doen ze rond de 7 à 8 weken, dat is al snel en eigenlijk zie je daar nog niet veel op, behalve een "flikkerend" hartje . Geniet ervan!
Wauw Esther wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!! Mooier kun je het nieuwe jaar niet beginnen! Geniet ervan!
Dolce82: Bij mij ook geen indicatie dat ik utro nodig heb, maar heb het ook toch gekregen. Het loont precies Ik kan niet wachten tot dat flikkerende hartje te zien Guusje102: Dankjewel!! Hoe gaat het met jou zwangerschap?
Hi Esther hier gaat het allemaal goed! Nu bijna 15 weken. Ik voel me prima! Geen last meer van misselijkheid en kan alles weer eten! dat is echt fijn! Steeds meer mensen weten het nu ook. Het blijft wel gek hoor als mensen mij feliciteren met mijn zwangerschap! Weet jij al wanneer je eerste echo is? Hoe is het met de andere meiden?
Guusje102: Mijn eerste echo is 25 januari. Ik vind het super spannend, ben ontzettend bang voor miskraam... Kan het ook nog steeds niet goed vatten, hopelijk dringt het beter door als ik het hartje heb gehoord. Wauw jij 15 weken, dat gaat snel. Begin je al buikje te krijgen? Hoe gaat het met de anderen?
Esther, zie ik het goed?? Zo te zien aan je handtekening ben je zwanger!!! Gefeliciteerd meis!! Gaat alles goed? Hoe gaat het met de andere meiden?! Ik ben nu bezig met Duphaston voor de bloeding. Zelf erg veel last gehad van de ingreep (pipelle). Ruim 1.5 week bloedverlies gehad en continu een rot gevoel in me buik. Viel me eigenlijk wel tegen. Hopelijk volgende week de bloeding en dan snel weer verder!
Ja Esther is idd echt spannend! De tijd kan je niet snel genoeg gaan nu. Je wilt zo graag de bevestiging dat alles goed is! Sterkte met wachten. Voel je je nog goed? Ik begin een heel klein buikje te krijgen, maar als je het niet weet zie je nog niet zo veel. Nancy is bij jou de bloeding al gekomen?
Begrijp er echt helemaal niks van... Na de beste wensen van Dolce heb ik alle berichten nooit gezien. Zag ineens jouw handtekening, maar nooit je berichtje gezien. Super vaag Haha mijn berichtje kwam wel heel stom over dan vorige week. Maar meis wat een een super nieuws!!!! Gefeliciteerd!! Onwijs spannend nu!! Bij mij is de bloeding lichtjes begonnen, morgen zal hij wel goed door gaan zetten. Dan mag ik vanaf morgen starten met de Gonal en volgend weekend de eerste controle. We gaan er weer voor!
Esther!!!! Wat een super nieuws. Proficiat. En wat snel na je LEO. Toch nog iemand waarbij het wel zin heeft gehad. Spannende weken nu maar probeer lekker te genieten. Nancy hopelijk heeft jouw behandeling ook wat voor je gedaan. Fijn dat de bloeding op gang is gekomen. Heel veel succes weer. Fingers crossed weer voor jou.
Dankjewel voor de felicitaties allemaal De LEO heeft dus wel geholpen bij mij. Ik had weliswaar nog steeds Menopur + Puregon nodig voor eisprong, maar voor de LEO operatie werkte zelfs dat niet. Nu nog één week geduld voor mijn eerste echo, dus ik begin het nu echt heel spannend te vinden! Als de eerste echo goed is, gaan we het ook vertellen. Tot nu netjes gezwegen tegen iedereen Nancy: Ik duim van harte voor jou dat de Gonal mag aanslaan en dat je in 2016 wordt beloond met een zwangerschap (en liefst ook nog een baby!). Ik gun het jou van harte meid! SUCCES! Barbara: Jij zit al netjes over de helft van je zwangerschap Wauw! Weet je het geslacht al?
We krijgen een zoontje Esther 😊. De eerste 12 weken gingen zo langzaam en ben ik erg bang en onzeker geweest. Nu vliegen de weken voorbij.
Proficiat met je zoontje! Leuk! Dat bang en onzeker zijn herken ik... Amai wat kruipen de dagen/weken traag vooruit sinds ik weet dat ik zwanger ben. Enerzijds ben ik echt blij, maar anderzijds toch echt afwachten naar die eerste echo's...
Esther heb je je eerste echo al gehad? Ik heb vandaag mijn eerste controle gehad. Zag er goed uit! 7 grote eitjes (tussen de 11 en 13 mm), alleen in beide eierstokken zo een 30 kleintjes... Ik heb ook vanaf zaterdag al onwijs veel pijn. Ik moet nu een dosis omlaag, om hopelijk te voorkomen dat al die kleintjes ook groter worden. Woensdag heb ik weer een echo. Slijmvlies was al 6.3mm! En dat op dag 10
Wauw dat ziet er hoopgevend uit. De behandeling lijkt toch wel zin gehad te hebben dan met zo'n slijmvlies toch? Een dosis omlaag lijkt een goede beslissing ja, want op overstimulatie zit je nu niet te wachten natuurlijk. Heel veel succes komende dagen en blijven aan je denken 😙
Nancy87: Dat klinkt inderdaad hoopgevend! Hopelijk wordt één van deze follikels straks jouw baby Ik duim voor jou! Ik had gisteren mijn eerste echo. Deze zag er goed uit. Volgens de gynaecoloog was de grootte goed en we zagen het hartje duidelijk kloppen dus dat was zeker goed nieuws Ik mag op 18 februari al teruggaan! Ik ben wel vreselijk misselijk, voortdurend de hele dag (en nacht) door. Dus hoop dat dat wat gaat beteren. Ik heb alvast medicatie van gynaecoloog gekregen. Ik ben nog steeds bang dat het mis gaat lopen, maar probeer me te focussen op het positieve en het feit dat alles er nu al goed uit zag. Wauw Barbara bij jou schiet het ook mooi op ! Kan je beetje genieten nu?
Esther, wat vervelend dat je zo extreem misselijk bent. Is wel erg vroeg..! Hoorde ze geen twee hartjes Hopelijk kan je wel een beetje genieten ipv zo druk maken. Dat is wel echt het nadeel van zo vroeg weten dat je zwanger bent Barbara, lijkt inderdaad te helpen de behandeling. Maar we zijn er nog niet.. ben benieuwd hoe hij er morgen uitziet.