Voor de meiden die nog meelezen, zaterdag krijg ik de punctie!! Er zitten nu 15 mooie eitjes Super spannend! Hopelijk een mooi aantal embryo's deze keer!
Wat een goed nieuws Nancy. Ik ga voor je duimen. Ik wil even laten weten dat we vorige week ouders zijn geworden van een zoontje. Heel erg onverwachts en snel gegaan. Erg heftig. Zo was ik nog aan t werk en 2 uur later ben je ineens moeder. De kleine is vrijwel direct meegenomen voor beademing etc. en werd naar ander zkh gebracht. Daar zit je dan in de auto zonder dikke buik en zonder baby. Zo onvoorstelbaar allemaal. Niets is zoals je het je voorgesteld hebt en roze wolk is er niet. Uiteraard zijn we ook heel blij met hem en hij doet het inmiddels goed. Hij is erg sterk en zijn trots op hem.
Jeetje Barbara, wat moet dat heftig zijn geweest. Ik kan me voorstellen dat er weinig sprake is van een roze wolk. Gelukkig gaat alles goed met jullie kleine mannetje en houdt hij zich sterk. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. Je hebt al zoveel moeten doorstaan en dan krijg je dit er ook nog bovenop. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en toch een beetje kunt genieten, al zal dat echt tijd nodig hebben. Heel veel sterkte en hopelijk mag de kleine man snel mee naar huis.
Ik lees alleen maar mee om te kijken hoe het met je is Nancy! Ik hoop zo dat er Pravhtige embryo's uit zullen komen!!! Ga voor je duimen meid.
De punctie achter de rug met een gweldig resultaat, 14 bruikbare eitjes!!! Maandag horen we hoeveel er bevrucht zijn. Er zat alleen vocht in me baarmoeder... Als dat er dinsdag nog zit kan er geen terugplaatsing gedaan worden, omdat het embryootje dan "weggespoeld" kan worden. Hiervoor krijg ik dinsdag eerst een echo. Het zal eens wel normaal gaan....! Ik had gisteren na het plassen ook onwijs veel slijmverlies, dit duide al op het vocht. We wachten het maar weer af! In ieder geval heel erg blij met het resultaat Wel veel last nu.. Lekker een rustig paasweekend
Net gebeld door het ziekenhuis.. in totaal hebben ze van de 14 eitjes maar 8 eitjes kunnen injecteren. Hiervan zijn maar 4 goeie embryo's ontstaan. Wat een tegenvaller had gehoopt op meer embryo's, des te meer kansen we zouden hebben. Nu morgen duimen op een goeie echo en hopelijk een verse terugplaatsing. Hopelijk is de rest sterk genoeg om in te vriezen.
Ik ga voor je duimen meid. Uiteraard een tegenvaller het aantal. Hoop zo dat je er gewoon niet meer nodig hebt.
Jeeeeej de echo was goed en er is een embryo teruggeplaatst!! Het was een eigenwijsje, want hij wilde het slangetje niet uit en moest voor een tweede keer ingebracht worden. Als hij ook zo goed in me baarmoeder blijft plakken moet het goed komen Eierstokken waren wel erg onrustig en zat vol met grote cysten, maar kan geen kwaad zei ze. Nu twee weken het wachtbankje op
Nancy, ik kom hier geregeld eens piepen naar de stand van zaken bij jou. Ik ben blij te zien dat je terug op het wachtbankje zit. Hopelijk heb je een plakkertje !!!! Barbara, jammer om te horen dat jullie mannetje wat te vroeg is komen kijken. Ik lees dat hij het goed doet, dus geef hem de tijd en alles gaat zeker in orde komen!!
Ik krijg net een mail/brief dat de andere 3 embryo's niet geschikt waren om in te vriezen. Er was achteruitgang te zien in de ontwikkeling of de celdeling ging niet zoals het zou moeten. Flinke teleurstelling weer ... gaan hard door ons ze pogingen heen zo.. Nu maar duimen op de teruggeplaatste embryo, maar verlies wel een beetje het vertrouwen in de kwaliteit. Het is wel een hele slechte ronde geweest.. van de 14 eitjes naar 1 embryo.
Hoi dames, ik mocht vandaag testen.. maar helaas weer negatief.. in de loop van de week zal de bloeding wel door gaan breken. We gaan nu maar even heel goed nadenken wat we willen. Ander ziekenhuis of niet. Weet een van jullie toevallig hoe dat zit, wordt een poging ik België in Nederland vergoed?
Hey nancy Normaal gezien hoor je het wel vergoed te krijgen omdat het valt onder vrij verkeer van goederen en diensten en onder de wet van kohl Maar voor de zekerheid zou je het aan je verzekering kunnen vragen dan heb je in een keer de juiste informatie. Nog veel succes ik hoop dat je snel krijgt wat je hartje begeerd
Nancy wat jammer meid Ik had het je zo gegund! Ik kan je het UZ Brussel heel erg aanraden! Dat is zo wat het beste ziekenhuis van België voor fertiliteit. Mensen van overal ter wereld komen naar daar voor fertiliteitsbehandelingen. Ze doen daar ook hele nieuwe behandelingen, zoals In Vitro Maturatie (IVM) voor vrouwen die moeilijk te stimuleren zijn en waarbij IVF niet werkt. Ik ben daar zeer tevreden over. Meer info vind je op UZ Brussel Fertiliteitskliniek CRG - Brussel (Jette) - Welkom bij het Centrum voor Reproductieve Geneeskunde
Oh Nancy, wat jammer weer ... Ben hier speciaal komen kijken naar nieuws van jou... Ik zou inderdaad ook het UZ van Brussel aanraden. Heb er zelf geen ervaring mee, maar de fertiliteit daar staat ervoor bekend om zelfs mensen die heel moeilijk zwanger geraken te kunnen helpen.
Bedankt meiden! Ik ga me maar eens goed inlezen Ik heb een hele vragenlijst klaar liggen voor ons gesprek van 4 mei. Ik hoop dat ze met een goed plsn komen, want het liefst blijf ik in dit ziekenhuis.
Oh Nancy 😔. Wat een klote nieuws weer zeg. Ik heb geen ervaringen met andere ziekenhuizen, dus kan je er helaas niet mee helpen. Wil je wel weer sterke wensen meid.