Hoi Wishmom, Het gaat wel goed hoor! Ik heb tot eind juni pauze. We hebben begin mei een gesprek gehad. Achteraf was er een goeie verklaring voor de afvalrace van de eitjes en embryo's. Uiteindelijk hadden alle 14 eitjes tijdens de punctie een verschillende grootte, waarbij uiteindelijk blijkbaar maar twee rijp genoeg waren voor een goede bevruchting. 1 embryo terug geplaatst, de ander deelde niet goed door. De overige hebben achteraf geen eerlijke kans gehad. Voor het goede hadden ze me nog een paar dagen door moeten laten spuiten, maar dat kon niet omdat ik tegen overstimulatie aan zat. Achteraf ben ik wel een beetje pissig, want ze hadden de ronde beter af kunnen blazen. Ik ga nu een dosis omlaag in de hoop dat ik voldoende reageer en de eitjes iets langzamer en geleidelijker groeien. 15 juni start ik met de Duphaston en de Pipelle doen ze eind juni (wegschrapen bms). Dan heb ik begin juli me menstruatie en starten we de 3e poging. Tijdens de Pipelle krijg ik ook nog een bloedonderzoek om te kijken of mijn schildklier goed werkt. Verder doen ze niks extra's. Er wijst niks op dat er iets met me baarmoeder mis zou zijn volgens hun. We gaan er maar weer voor. De zorgverzekering UMC vergoedt ook een 4e en 5e poging, dus als het nu niet lukt stappen we over. Dat geeft ook wat rust Hoe gaat het met jouw kleintje? Bevalt het moeder zijn goed?
Fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Ik vind je een kanjer !!! Gun het jou zo erg , als jij zwanger wordt dan ga ik daar op proosten! Moederschap bevalt uiteraard goed. Wel weer nieuwe zorgen, het houdt nooit op. Ik vind zelf dat ik een prachtige dochter heb. En ze is lief, huilt weinig snel tevreden. Mocht je je ooit bedenken wat betreft kletsen buiten (facebook) zwangerschapspagina dan zou ik dat leuk vinden.
Dank je wel meis! Besef zelf ook steeds meer hoe sterk we eigenlijk zijn Opgeven is gewoon geen optie, de wens is zo groot! Fijn om te horen dat jullie meisje het zo goed doet! Andere zorgen? Hopelijk niks ernstigs? Mocht je het kwijt willen, je mag me altijd een privé berichtje sturen.
Fijn Nancy dat het wel goed gaat. Balen van de mislukte poging maar idd wel fijn dat er nu een verklaring is. Ook fijn dat je nu die extra druk niet hoeft te voelen van een derde poging. Dat je weet dat er daarna nog kansen zijn. Ik gun het jou ook zo. Alvast heel veel succes!! Fijn wishmom dat jullie meisje het zo goed doet. Hoop ook dat het geen ernstige zorgen zijn.
Nee totaal niet ernstig. Dacht alleen dat het zwanger worden al zo moeilijk en dat gaf veel zorgen. Maar ik wist niet dat zodra je kindje er is de zorgen nog erger lijken. Je maakt je gewoon constant zorgen om zo'n klein mopke.
Lijkt me heel begrijpelijk hoor Wishmom! Je hebt er een hele verantwoordelijkheid bij en wilt het beste voor je kleintje. Ik weet zeker dat je een fantastische moeder bent!