LEO-behandeling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TempusFugit, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

#1 TempusFugit, 28 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2013
    Hoi meiden,

ik heb te horen gekregen dat ik een LEO-behandeling (+HSG) moet ondergaan. De datum laat nog even op zich wachten maar ik denk er natuurlijk veel over na.

Ik heb PCO en met Clomid kreeg ik iedere maand een eisprong, maar géén zwangerschap. Nu word ik hier echt heel onzeker van, omdat de kansen gelijk moeten zijn met een vruchtbaar stel als je eenmaal een eisprong hebt. Ik heb het idee dat er dan meer aan de hand moet zijn en ik misschien mijn tijd weggooi door de LEO te ondergaan. Mijn man heeft ook al een zaadonderzoek laten doen en dat was allemaal in orde. Zijn er meer vrouwen die in deze situatie zaten (dat Clomid wel aanslaat maar dat je er niet zwanger mee raakt) en wél zwanger zijn geworden met een LEO daarna? Ik heb namelijk even weinig hoop meer op het moment..

Liefs.

P.S. ik wist niet waar ik dit topic het beste kon plaatsen, onder zwanger worden of vruchtbaarheidsbehandelingen, mods?

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    He bah Tempus... Wat vreselijk klote! Wanneer gaan ze het doen?
    Ik heb geen verstand van de behandeling, maar wil je toch graag een hart onder de riem steken. Dikke digi knuffel!

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat krijgen we te horen tijdens de intake 31 december denk ik. Maar bedankt :D

Deel Deze Pagina