Hallo iedereen, De huisarts heeft mij vandaag doorgestuurd naar het elisabeth ziekenhuis in Tilburg ivm kinderwens (IVF). Nu vroeg ik me af iemand ervaring daar heeft en hoe die zijn? Weet iemand of er een wachttijd is? Ik heb beetje op google gekeken maar dat zijn grotendeels oude berichten en vind het fijn om zelf te horen hoe mensen er nu tegenaan kijken. Liefs
Ik kan je niet volledig informeren, omdat het st Elisabeth alleen de bevruchtingen en terugplaatsing heeft gedaan bij ons, maar ik ben zeer tevreden over dit ziekenhuis! Ik ben in januari daar geweest voor een proefterugplaatsing, omdat ik een dubbele baarmoeder heb. Zodat de arts daar alvast op de hoogte was van mijn situatie. Door afbreken van eerste poging is eerste terugplaatsing pas in mei geweest, maar ze wist nog gewoon wie ik was. Dit is in mijn eigen ziekenhuis geeneens het geval en dat vind ik toch veel zeggen over een arts. Een ontzettend vriendelijke arts die je veel vertrouwen geeft en heel erg open is. En daarbij had ze binnen een kwartier meer gevonden dan ooit in mijn eigen ziekenhuis naar boven was gekomen. Ik weet dus niet hoe het zou zijn met de echoscopisten en als je daar vaker komt. Mijn man is daar paar keee geweest voor onderzoek zaad en is ook altijd vriendelijk geholpen, is ook niet overal weet hij uit ervaring. Maar als het nodig was geweest, had ik zeer overwogen om naar dit ziekenhuis over te stappen. Gelukkig is hun deel van het werk al genoeg geweest
Net zoals Bambi Ben daar ook een paar keer geweest. Wij zijn voor een zaadonderzoek van mn vriend daar geweest Daarna net na de punctie om alles af te geven en de terugplaatsing. Ze waren echt super vriendelijk en zijn ook bereid om naar je verhaal te luisteren. Ik denk dat het een fijn ziekenhuis is voor zo een traject helemaal daar te doen! Ziekenhuis waar ik het traject heb gedaan was een ramp!
Hoi Ik heb in 2012 een prachtige dochter gekregen dmv ICSI. In het St.Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg. Nu ben ik opnieuw bezig met ICSI. Waarschijnlijk woensdag de punctie en zaterdag de terugplaatsing. Wij zijn super tevreden. Ze zijn erg aardig. En alles is erg goed geregeld.
Wauw wat super! Heeeel veel succes (waarschijnlijk) woensdag! Ik duim voor je. Ik vind het wel weer spannend om weer met IVF te beginnen hihi
Vreselijk om zo'n slechte ervaring met een zhuis te hebben terwijl het zo'n belangrijk iets is in je leven. Bedankt voor je reactie, geeft me al een gerust gevoel
Gelukkig is het al gelukt bij je! Proficiat! Wel heel fijn om te lezen dat je dit zo'n fijn zhuis vind, geeft al een goes gevoel. Geniet van je zwangerschap!