Hoi allemaal, Heb PCOS. Ben wel slank, vandaar dat de gyn adviseerde om een Leo te doen... Heb vandaag precies 2 weken geleden een Leo operatie gehad. Herstel is goed gegaan. Heb 3 kleine wondjes. Hechtingen zijn nog niet opgelost, maar denk er maar kleine littekentjes aan over te houden. Heb me een paar dagen beroerd gevoelt, maar daarna ging het goed. Nu ben ik afgelopen donderdag voor het eerst sinds het stoppen met de pil ongi geworden! Ben er super blij mee. Eindelijk gebeurt er iets. Is wel vrij snel (9 dagen na de operatie) Gisteren nog een heel klein beetje bloedverlies en vandaag zo goed als over. Mijn vragen zijn... Wie heeft er nog meer deze operatie gehad? Pakte je cyclus het weer op en hoe snel kwam dit op gang? Was je vanaf die tijd ook regelmatig ongi of misschien zelfs snel zwanger geraakt? Hoe heb je deze ingreep ervaren en wil je hier over mee kletsen? Ik hoor t graag! x Nino
@nino: ik heb vorig jaar een Leo gehad. 6 weken na leo kreeg ik een spontane menstruatie, tevens de aller eerste spontane dat jaar. Helaas daarna niets meer spontaan gebeurd. Een half jaar na mijn leo raakte ik zeer onverwacht (zie ook mijn eerdere posts) zwanger. Dat was ook mijn eerste echte eitje. Want bij die spontane menstruatie na leo had ik alleen maar een lege folikel. Ik hoop dat t bij jou wel maandelijks spontaan blijft komen, bij iedereen is dit anders. Natuurlijk hoop ik nog meer dat je snel zwanger wordt.
Dankje! Sow ik lees dat je in je rustmaandje spontaan zwanger bent geworden. Super!!! Zo kan het dus ook. Gefeliciteerd, je bent al een aardig eind op weg. Heb vandaag de gyn gebeld om te vertellen dat ik ongi ben geweest na de operatie. Assistente belde me terug dat ze vanaf dat 12 follikelmetingen willen doen! Dat is wel fijn. Gyn had het de vorige keer over om eventueel weer clomid te proberen, hopelijk hoeft dat niet. Hoewel ik injecties helemaal niet zo zie zitten.