Twee weken geleden heb ik een leo ingreep gehad. Ze hebben op elk eierstok 20 gaatjes gebrand om de hoeveelheid eiblaasjes te verminderen (waren er een hoop). Daarnaast een hsg gedaan. Al met al viel het mee een weekje herstel en nu weer helemaal fit! Hiervoor al meerdere clomid en puregon kuren gehad helaas zonder eisprong. Ik lees hier en daar wel iets over andere vrouwen die de leo behandeling hebben ondergaan meer ik ben wel benieuwd naar de rusultaten. Met name: - hadden jullie na de leo een eisprong? - en hoeveel dagen na de ingreep was er een eisprong? - was de leo voldoende of uiteindelijk toch weer aan de hormonen? Op dit moment gebeurt er nog erg weinig bij mij heb zelf niet het idee dat er een eisprong in aantocht is maar goed kan nog komen! Heb over 4 weken een controle afspraak. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!!!
ik heb in 2006 een leo behandeling gehad bij mij hielp het voor 2 maanden en daarna niet meer maar er zijn idd ook vrouwen waarbij het wel goed aanslaat
Bedankt voor je reactie! Had je toen meteen na 14 dagen een eisprong? Of duurde het even? Tja wachten is niet mijn grootste hobby (voor niemand hier denk ik) Ik zie dat je zwanger bent gefeliciteerd!!!!!
Ik heb op 23 maart 2009 een LEO ondergaan. Vond het tegenvallen! Heb 2 weken na mijn LEO een ei gehad, toevallig spotte ik hem door het tempen. Ik zat toen (LEO niet meegeteld) op dag 28 van de cyclus. Werd netjes na 14 dagen na het eitje ongesteld, dus een cyclus van 42 dagen ongeveer. Helaas dus niet zwanger. Daarna mocht ik weer aan de Clomid 50mg, wat voorheen totaal niet werkte. Ik heb tot 21 dagen echo's gehad, geen groei. Op dag 21 een eitje van 11 mm en een paar dagen DAARVOOR een positieve ovulatie test. Bloed laten prikken vorige week, helaas geen ei, dus die test was vals positief. Ik heb met mijn man afgesproken vorige week dat we nog 2 weken wachten met het slikken van Primolut, gewoon om even mijn lichaam de tijd te geven. Nu is sinds dit weekend mijn temp omhoog, dus waarschijnlijk donderdag of vrijdag toch een ei gehad! Op dag 25 ongeveer. Dus mijn cyclus is redelijk op gang nu, wel langer als volgens het boekje, maar als hij zo blijft, ben ik al blij! Morgen belt mijn gyn, ik wil nogmaals bloed laten prikken namelijk om het zeker te weten. Ben benieuwd hoe het bij jou loopt!!
Ik heb bij een ander bericht ook mijn LEO-ervaring opgeschreven: viewtopic.php?f=46&t=148633&p=4926214#p4926214 Resultaat: na 5 maanden zwanger (inmiddels 32 weken)!
Bedankt voor de reacties!!! @ okido; wat een succesverhaal nog eventjes en dan is de kleine er!!!! Wat fijn dat de ingreep dit resultaat heeft gehad! Merkte je iets van je eisprong? @ vliegje; jij dus weer aan de hormonen, tja ik ben dr ook bang voor dat het weer moet straks. Hoop dat je volgende ronde raak is! In ieder geval fijn dat de resistentie is opgeheven. Ik zit nu na mijn operatie op dag 16. Nog geen enkel spoortje van een ei probeer te tempen maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet consequent ben wil mezelf namelijk ook niet helemaal gek maken. Voel verder niet veel in mijn buik of eierstokken. Ik klus er gewoon flink op los in de hoop op een goed resultaat. Ben benieuwd of jullie de eerste eisprong herkende???? We wachten maar weer af. de ingreep zelf is me meegevallen na een weekje ging alles weer prima en nu gaat alles zoals voorheen.
oeps vliegje ik had het verkeerd gelezen ik zie nu dat je eisprong waarschijnlijk laat was ik hoop het voor je!!!!
Meiske,ik heb mijn 1e ei na mijn operatie totaal niet gevoeld!! Ik tempte en op een gegeven moment gaf FF aan dat ik een ei had gehad! Ikke terug kijken en dacht, inderdaad, het is gestegen. En toen had ikeen super ei waarde van 63. Dus gewoon klussen hoor!! Wie weet heb je hem al gehad. ovu test werkt bij mij niet., dus ik temp om het in de gaten te houden. Helaas zijn we vorige week waarschijnlijk te laat geweest (of te vroeg, weinig geklust) omdat we ff rust wilden. En toen ineens steeg hij weer. Volgende week is mijn NOD maar verwacht niet dat het raak is. Als ik een ei heb gehad, ben ik al blij!!
Tja ik weet t ook niet. Ik voel idd niks maar goed dat had jij dus ook vliegje. Ik heb wel getempt de eerste dagen van cuclus 36,4 daarna gezakt tot 36,1 en nu langzaamaan weer 36,4 volgens mij dus niks dat duid op een eisprong. Ach aan de inzet van mij en mn man kan het niet liggen ha,ha we gaan gewoon vrolijk door! Je weet het niet wat er gebeurt probeer het allemaal onder controle te houden maar in feite heeft het helemaal geen zin. We hopen in ieder geval maar dat we beiden een ei hebben gehad!!!
Het kan zijn dat je beter reageert op Clomid straks he. Ik heb dus weer 1 ronde Clomid achter de rug na de operatie. Tot de 21e dag gebeurde er niks en op dag 25 waarschijnlijk een ei gehad! Morgen hoop ik meer te weten