stimulatiefase

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lobke2, May 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    beste dames

heb een vraagje, net ivf verpleegkundige aan de tel gehad. Begin vandaag met de pil, en 22 mei met stimulatie fase.

Nu hebben jullie meer ervaring er zelf mee. want wanneer zal ik dan de punctie hebben? zij had het over eind juni 26/27/28 maar is dit niet heel erg laat? lijkt mij toch dat de punctie rond de week van 10 juni valt? graag jullie ervaringen!!

Ben namelijk weg dat weekend van juni:(

2. Miekee

Miekee Lid

May 7, 2013
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lobke,

Het lijkt mij ook wat laat!
    Mijn ervaring met IVF icm met pil is als volgt;
    Ik ben ook begonnen met de pil gedurende 14 dagen. De start van stimulatie was bij mij op 6 april. Ik heb 11 dagen Gonal-F gebruikt en dag 12 (17 april) Pregnyl gespoten op woensdagavond. Vrijdagochtend 19 april was toen de punctie en maandagochtend 22 april de terugplaatsing.

In totaal heeft het bij mij 4,5 week geduurd t/m terugplaatsing. Bij mij werd wel gezegd dat ik eventueel langer de pil mocht blijven slikken als ik zou willen. Dit heb ik niet gedaan.

Het hangt er ook vanaf hoe jouw lichaam reageert op de stimulatie, bij de een zijn de follikels sneller voldoende gegroeid. Gemiddelde ligt tussen de 10 en 14 dagen stimulatie dacht ik!

Misschien voor de zekerheid nog een belletje doen?
    Veel succes!

3. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    brabant
    ja heb al gebeld!! veelte ongeduldig

4. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    brabant
    heb de downfase niet meegeteld die is 14 dagen, dus ligt eraan hoe ik reageer op de stimulatie. als die goed is haal ik dat ruim voor dat weekend maar de verpleegkundige kon dat ook niet zeggen, een maand opschuiven is helemaal geen optie met de vakantie

Share This Page