Cyclus met spuiten

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Klaartje863, Sep 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Hoe was jou cyclus met spuiten?
    Ik heb nu 1 ronde met Fostimon erop zitten. Die liep perfect, alleen helaas niet zwanger. Dag 10 follikel van 17mm, dag 11 Pregnyl en dag 13 was ie gesprongen.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met jullie cyclussen.. Was hij stabiel of werd hij door gewenning steeds een stukje langer?

Ik hoop nu natuurlijk weer op zo'n snelle eisprong, maar hoe reëel is dat?

2. Blabla01

Blabla01 Actief lid

Jun 4, 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had de eerste ronde spuiten met puregon na 12 dagen spuiten met 50 eenheden een eisprong en daarmee een cyclus van 29 dagen. Helaas was dat een toevalstreffer want de cyclussen daarna varieren van 5-8 weken en inmiddels spuit ik 110 eenheden en ben ik alweer 14 dagen aan het spuiten zonder resultaat tot nu toe... Ook deze cylcus zal minimaal 5 weken dus terwijl het streven vanuit het ziekenhuis echt 28 dagen is. Er is geen pijl op te trekken dus!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Jeetje wat vervelend zeg! Ik had gehoopt met spuiten eindelijk een beetje een kortere stabiele cyclus te krijgen, maar dat is dus echt ff afwachten!
    Ik heb overigens geen pcos, misschien scheelt dat?:(

4. Blabla01

Blabla01 Actief lid

Jun 4, 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee of het uitnaakt of je PCOS hebt of niet...
    Hier vanmorgen een lichtpuntje, follikel van 17 mm. Hopelijk morgen groot genoeg voor Pregnyl, dat is dan dag 20. Dus cyclus van 5 weken deze ronde dan.

We zijn elkaar al een paar keer eerder tegen gekomen... bij jou schiet het ook niet hard op he?

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    De ene keer had ik een korte cyclus maar dat was bij overstimulatie en de andere keer, toen er onvoldoende groei in zat, duurde de cyclus lang. Volgens mij betekent dat dat (bij mij iig) de eitjes de beste kwaliteit hebben bij een normale cyclus-ritme met een sprong op dag 14.

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    @blabla: wat fijn, toch nog en mooi ei!
    Het schiet hier idd niet echt op. Clomid deed zn werk niet goed genoeg, dus maar weer iets nieuws proberen.. Dat werkte dus wel goed, maar ik ben enorm bang dat het ook maar weer een tijdelijk iets is.

@nephthys: een eisprong op dag 14 is het perfecte plaatje. Ik denk dat bij iedereen de eicelkwaliteit dan het beste zal zijn?

Hopelijk volgende week weer een mooi ei te zien op de echo!

Share This Page