Dat is dus spannend als hij volgende week de uitslag krijgt.. het leven bestaat eigenlijk alleen maar uit wachten lijkt het wel.. Ik ben vandaag weer lekker vrij.. ik heb vanochtend gesport huisje een beetje shoongemaakt en vanmiddag bij iemand op de koffie gezellig. Ben gister weer begonnen met de Primolut. Hopelijk dat het nu wel aanslaat al heb ik er niet echt veel vertrouwen in.. Heb jij dat ook dat je bijvoorbeeld vorig jaar in de zomer dacht "volgend jaar zomer zal ik wel zwanger zijn" gek is dat eigenlijk het is nu al weer bijna zomer en nog niets.. achteraf gaat de tijd dan toch wel snel.. Ik dacht vroeger ook altijd als ik 25 ben dan ben ik al wel moeder, en nu 26 en nog niks.. best raar eigenlijk. Ga je verder nog wat doen van het weekend?
ja heel herkenbaar! ik dacht altijd van op mn 25e nou dan ben ik wel moeder! maar nee hoor.... helaas nog niet! en wat jij dacht over de zomer , dat dacht ik ook altijd! Nou meid hopelijk volgende zomer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat lekker dat je vandaag vrij bent!!! en spannend dat je weer met primulot bent begonnen , ik hoop ook echt dat de clomid aan gaat slaan! meis ik typ vanavond ff verder! moet zo naar mn werk! ik ga morgen naar een vriendin toe! gezellig!! doeidoei!! xx
Haai Lekker gewerkt? Leuk dat je naar een vriendin gaat vandaag. Ik heb twee diensten het weekend dus zit eigenlijk helemaal vol. "s avonds lekker met mijn mannetje op de bank hangen, is ook wel relext en lekker brugerlijk ha ha. Ga je nog iets leuks doen bij je vriendin? Gaat het verder goed met je? Heb je al zinin de 15e? Spannend, gaat echt wel snel de tijd. Is je man ook zenuwachtig voor volgende week? XXX
hoi! ja het was heel gezellig!!! we zijn nog ff de stad ingeweest en hebben oa nog ff ergens wat gedronken , was erg leuk! was rond 2000 weer thuis , dus ga zo maar lekker op de bank! ja we zien wel uit naar 15 april! aan de ene kant wel , maar aan de andere kant ook weer zo spannend! en hoe gaat ie met jouw meis!? je zult nu wel lekker op de bank hangen!! heerlijk toch! en weer weekenddienst... nou idd dan kun je ook niet veel plannen. van hoe vroeg tot hoelaat zijn jouw diensten!? En hoe voel je je verder?! nog steeds beter? Hoop het hoor!!! ik voel me vandaag wel goed!! gelukkig is dat hele depri gevoel wat weg.... nu maar hopen dat het wegblijft! En jij nog veel last van de primulot? ik weet nog wel toen ik provera kreeg , dat ik dat wel merkte in mn stemmingen... pfff tis ook allemaal wat met die rot hormonen he! he fijne avond!!! en werkze morgen maar weer!!! Liefs! xx
Dus je hebt een leuke dag gehad, gezellig! Met mij gaat het wel goed hoor alleen gister avond keek ik op hyves en ik zag dat mijn zus het grote nieuws op hyves had gezet.. kei leuke reacties allemaal, toen had ik het wel ff moeilijk. Ik gun het haar natuurlijk heel erg maar we schelen een jaar en zij heeft dalijk een gezinnetje met twee kids en wij hebben nog niets. Vind ik wel moeilijk af en toe. Maar ja daar kan ik me ook wel weer over heen zetten. Ik heb soms wel last van de primolut denk ik..het blijft gewoon zooi. Heb je nog leuke dingen in het vorruitzicht? Morgen is mijn beste vriendinnetje jarig, ze viert het zaterdag maar ik ga morgen wel gezellig even langs en daarna lekker naar Den-Bosch. ga gewoon allemaal leuke dingen plannen. mannetje en ik gaan lekker een weekje naar de zon boeken en jullie al vakantie plannen?
hoi! wat leuk dat je morgen naar je vriendin bent geweest! en lekker naar Den Bosch! leuk hoor!! daar was ik 2 weken geleden he! heel veel plezier alvast! wat heftig moet dat zijn zeg... nou ja ook meer confronterend denk ik! en tuurlijk gun je het haar! maar dat wil niet zeggen dat het extra beladen en zwaar voor jullie is hoor! dikke knuffel meid! en vind het zo knap dat je altijd zo positief weet te blijven en te reageren! en hoop zo dat deze ronde clomid een wondertje met zich mee gaat brengen!!!!! ooooh wat heerlijk vakantie boeken!!! wij zijn beiden erg gek op griekenland. miss dat we in augustus nog een weekje gaan , maar we gaan zowiezo in juli naar Frankrijk voor 2 weken! naar Bretagne. heb daar al erg veel zin in! En hoe was je werkweekend!?? ik ben echt gesloopt van het weekend hahahaha morgen weer aan de slag! heb komende week veel diensten en ergens ook nog een vergadering. ach dan gaat de tijd ook weer extra snel he! nog even en het is 15 april.... hoop stiekum dat het allemaal niet meer nodig zal zijn en dat ik lekker zwanger ben! fijne avond! en alvast heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier morgen!!!!! Liefs xx
En weer een drukke dag gehad? Ik was lekker vrij en heb echt een heerlijk druk dagje gehad.. Hoe is het met je man, heeft hij al iets gehoord??? Dus jullie vinden Griekenland ook super, wij ook! Zijn er al een paar keer geweest. Mijn mannetje kwam gister met het super idee om in juni naar griekenland of Ibiza te gaan.. heerlijk echt helemaal zinin. Eerst dacht ik altijd meteen aan die fm's en behandelingen maar ik vind het wel prima. Als dat precies tegelijk valt dan is dat maar zo. Ga er niet meer teveel rekening mee houden met dingen plannen. Bij heel veel dingen denk je "misschien ben ik dan wel zwanger en kan dat niet". Ik zie het wel.. misschien duurt het nog wel heel lang. Vorig jaar zomer dacht ik ook dat het nu echt wel zou zijn.
oooh wat een goed idee!!!! wij zijn idd helemaal gek op griekenland!!!! maar dan niet echt het hele toeristische drukke! maar meer de gezellige toeristische drukte! we zijn nu 2x op samos geweest , ook met onze huwelijksreis! en ben zelf al meerdere keren in griekenland geweest, vind het echt geweldig! super mooie stranden, heerlijk klimaat , lekker eten en vriendelijke mensen! wat gaaf dat jullie daar in juni heen gaan! ga ik je wel missen hoor...... inderdaad meid gewoon lekker plannen! en die FM komen wel weer! desnoods doe je een keer een cyclus zonder FM! en wie weet! ik hou daar met onze vakantie ook geen rekening mee... al weet ik niet hoe het nu gaat met iui! maar ja dan maar een maandje niet... vakantie is ook erg belangrijk! nee mn man is weer niet aangenomen... vind het zo sneu voor hem! wat lief trouwens dat je daar naar vraagt zeg! he wat fijn dat je zo leuke dag hebt gehad! was het gezellig bij/met je vriendin!? jullie zijn naar Den Bosch geweest toch!? lekker geshopt? ik heb late dienst gehad! was erg gezellig! heb vreselijk gelachen om opmerkingen die mn collega maakte haha morgen weer late dienst! en dan woensdag lekker vrij , donderdag eerst vergadering en daarna late dienst en vrijdag ook weer vrij en vanaf het weekend weer 4 late! dus sta weer mooi ingepland! as weekend is mn zwager jarig en over 2 weken viert hij samen met vriendin van ons zn verjaardag! we moeten verkleed komen!!!! leuk he! ik ga als nurse!! haha! we moeten nog ff afspraak maken met die verkleedwinkel waar je dat allemaal kunt huren! miss zie ik nog wel een ander mooi pak ik zet dan de foto's wel op hyves , zet ze hier maar niet neer! maar dat is pas 4 april! maar heb er nu al erg veel zin in! Verders wil ik deze week mn wenkbrauwen laten epileren. begin er zelf telkens wel aan , maar is niet zo goed idee volgens mij. en heb er ook weinig geduld voor! he welterusten!!! en tot morgen! Liefs!
Haai Wat bale van je man, dat zit ook niet mee zeg! Is hij erg teleurgesteld?? Precies wat jij over Griekenland zegt dat vinden wij ook.. zo gezellig die mensen en gewoon een heel leuk sfeertje. Ibiza lijkt me ook wel een keer leuk dus misschien word dat het wel. Dus Samos is ook een leuk eiland en een aanrader? Daar zijn wij nog niet geweest. Wij zijn een paar keer op Kreta en Zakynthos geweest. Zo te horen heb je allemaal leuke dingen in het vooruitzicht, fijn zeg en zo lekker positief! Fijn om te lezen. Leuk zo'n verkleedfeest kun je dan helemaal zin in hebben he. Ik heb van het weekend ook een feestje. Mij vriendinnetje gaat speciaal voor mij een fles Baileys inslaan omdat ik daar zo dol op ben, lief he. Ik blijf daar lekker slapen want mijn mannetje is van het weekend weg en dan kan ik ook lekker wat drinken. Echt lekker weer he, word je helemaal vrolijk van. Gister in Den-Bosch heerlijk vond ik het.. shoppen is echt mijn grootste hobby en dan die gezellige terrasjes met het zonnetje erbij. Zo je hebt een drukke werkweek voor de boeg, ik heb deze week een heerlijk relext weekje. Enna wenkbrauwen epileren dat vind ik zo'n rot gevoel.. brrrr suc-6 ermee enne werkze. XXX
hai! ja hij is wel wat teleurgesteld , maar eerder wat moedeloos.... tja tis ook niet niks allemaal! hij heeft in de 200 soll verstuurd , maar echt van enkele wat terug gehoord! na ja het komt ook wel hoor , maar voor hem is het wel lastig! jaaaa! ik ben weer helemaal de oude! haha! vind het heerlijk als ik het druk heb , ook qua werken. en meestal heb ik het ook wel druk met van alles. maar voel me nu ook weer wat beter en dan lukt het ook allemaal wat makkelijker! wat leuk zeg dat je gisteren zo leuke dag hebt gehad! nog leuke dingen geshopt!? of lekker op terassje gezeten!? ja idd dat is ook mijn grote hobby hahaha wat leuk zeg een feestje!!! en wat lief dat ze baileys gaat halen! ja dat vind ik ook erg lekker!!!! Leuk dat je daar kunt blijven logeren! idd dan hoef je er ook niet zo op te letten he! Ibiza ben ik ook nog nooit geweest! is miss wel es leuk om wat anders te proberen!? En voor hoelang gaan jullie dan!? heerlijk hoor! lekker ff weg! he ben je nu nog aan de primulot? hoelang moet je dat slikken!? ik kreeg dan altijd provera , dat moest ik 10 dagen slikken en dan een week tot 9 dagen wachten op mn ongi.... He fijne dag! en heerlijk dat je zo rustige (werk) week hebt! jij werkt ook wel onregelmatig he! maar zit je nu in de nacht!? haha epileren.... ja doet echt zeer!!! vind ik ook maar goed , moet maar ff! al heb ik nog niets van haar gehoord! zal haar zo ff proberen te bellen! Liefs xx
Wow 200?? dat is erg en dan nog geen resultaat!! Suc-6 in iedere geval! Super dat je weer helemaal de oude bent, heerlijk je klinkt ook zo lekker positief! En volgende week is het al april dus dan schiet het helemaal op tot de 15e! Provera daar hoor ik wel meer over maar moet je daarna dan zo lang wachten en is dat hetzelfde als primolut of gewoon een andere naam? Ik werd na het stoppen met de primolut volgens mij altijd precies 3 dagen erna ongi dus dat ging dan ook wel weer snel. Zit nu op dag 6 dus ben volgende week ongi en dan bloedprikken en weer met Clomid beginnen. Vind het echt heerlijk nu ff geen fm's meer en ander gestressss. Inderdaad als je het druk hebt en allemaal leuke dingen te doen hebt dan gaat het beter. Ik ga vanaaf sporten met mijn zusje en daarna met haar naar mijn vader en broer en zijn vriendin. Heb echt een super goede band met mijn twee zusjes, broer en zijn vriendin. We zijn ook allemaal een beetje van dezelfde leeftijd en hebben dezelfde interesses. Echt leuk we houden allemaal van shoppen, kleding en echte meisjesdingen echt leuk. Spreek ze ook dagelijks. En jij met je familie? Ik vind het echt super ons contact hierzo, heel fijn dat je altijd zo leuk reageert enzo terwijl we elkaar eigenlijk niet eens kennen!
haha wat grappig! ik wilde net naar jouw schrijven dat ik dit contact zo fijn vind!!! hebben we toch vaak wel dezelfde dingen die we leuk vinden he! ik vind jouw reacties ook altijd zo fijn en zo lief om te lezen! en we zijn met hetzelfde bezig... en hebben ook de leo gehad... dat schept toch wel een soort van band he! wat leuk dat je zoveel contact hebt met je familie! en dan ook zoveel met je zussen! wat leuk zeg! volgens mij heb ik ze gezien op je hyves! waar jullie met zn 3en opstaan!? echt allemaal knappe meiden hoor!!!!! gezellig zeg vanavond! eerst ff lekker sporten en daarna naar je vader en broer en zn vriendin! Leuk hoor! Ik heb 1 zusje , mn ouders zie ik wel regelmatig , maar niet heel vaak hoor. soms zit er wel een maand tussen! en mn zusje zie ik niet zovaak. als we mekaar zien dan is het wel goed hoor , maar veel contact hebben we niet! mn man heeft nog 4 broers en zus en met 1 broertje van hem hebben we heel veel contact! dat is wel erg leuk. zou het leuk vinden als hij een vriendin zou krijgen haha! ja provera is wel een ander middel als primulot. ik denk dat het per gyn verschilt wat ze voorschrijven! ik moest soms wel 9 dagen wachten op mn ongi....nou dan klinkt die primulot wel beter zeg! hoop dat je nu ook maar 3 dagen hoeft te wachten en dan weer lekker snel verder kunt! Ja heerlijk is dat he! ff niet naar het zh... ik geniet er nu ook nog maar ff van! want met de iui moet ik wel vaak heen voor FM geloof ik. Woon jij ver van het ziekenhuis!? in ons vorige zh was 16 km van ons vandaan , maar waar we nu zitten 35 km. dus een stukje verder rijden ja haha ben ook blij dat ik me weer beter voel hoor!!! komt vast ook door het weer! maar iig houden we dit gevoel maar goed vast He fijne dag! ik zal zo ff koken! en daarna naar mn werk! XX
hai! heb je leuke avond gehad!??? nou hier een koude en lange werkavond! was pas tegen kwart voor 1 thuis... moesten naar binnen bij een client met de hulp van politie... ze deed gewoon de deur niet open! (dat was haar reden... na ja er kan altijd wat zijn natuurlijk , maar dit is al de zoveelste keer dat iemand ''gewoon'' niet open doet en lekker op bed ligt haha wat wel grappig was , toen we met die 2 mannen binnen stonden deed ze gelijk haar haar ff goed! nou op dat moment vond ik dat trouwens helemaal niet grappig... maar achteraf wel haha heb haar ff flink toegesproken hihihi , was echt ff een hele strenge zuster maarre zal zo ff proberen te slapen! anders heb ik morgen ook weinig aan het mooie weer he! xx
heej meis hoe is ie?? heb je alweer een berichtje van mij haha!!! morgen kom ik denk ik overdag niet op zp! want ga eerst om 0700 oppassen bij mn neefjes en nichtje ( mn neefjes zijn 5 en bijna 1 jaar , en mn nichtje is 3 jaar) daarna door naar vergadering en aansluitend daarop late dienst! dusse ik kom morgennacht nog wel weer ff kijken! hopelijk morgen avond een rustigere dienst als gisteravond.... Jij een fijne dag morgen! en werkze als je moet werken! Liefs! xx
Haai Ben ook een tijdje niet geweest want gister heel de dag gewerkt daarna wezen sporten en vervolgens naar een vriendin. Hoe gaat het met je en met je man? Is hij al een beetje over de teleurstelling heen? Jij hebt het ook druk zo te horen was een heftig dienstje dus voor je met assistentie van de politie, je hebt er mensen bij he.. ik kreeg gister een brief over mijn opleiding. In de vacature stond dat ik een jaar lang gemiddeld 1 dag in de week naar school moet. Ik kreeg gister dus een rooster met heel de week gepland.. en dan ook echt van 0900 uur tot 1700 uur.. ben vanochtend ff naar mijn werk gegaan om dit te meldden.. alles was al gepland mbt het rooster en het was allemaal al krap.. Ik zie het al helemaal voor me heel de week naar school ha ha ik heb er wel weer zinin. Heb gewoon zin om allemaal leuke dingen te gaan doen, dit weer is ook zo lekker he.. heb buiten een beetje gerommeld en net bij mijn zusje gegegeten altijd erg gezellig. Je zal wel moe zijn na zo'n lange dag.
hai! wat leuk dat je bij je zusje hebt gegeten! gezellig hoor! en leuk dat je allemaal van die leuke dingen doet! groot gelijk hoor!!!! jaaa heerlijk dit weer he! ben er vanmorgen ook ff flink op uit geweest! haha ff lekker gewandeld met de kids! mn nichtje van 3 , wilde graag naar de mac donalds (om half 8 sochtends!!!!!!) ik werd al misselijk bij het idee alleen al.... maar ze wilde graag patatjes met frieeekandellen en een cadeautje hahahhaa! grappig he die uitspraken! en ze kan niet eens een bord patat op! laat staan een hele frikandel..... wat goed he dat je zoveel sport!! ja ik moet ook weer beginnen! was aardig fanatiek in fitness... ja dat is niet te zien hoor! en ik zwom ook altijd erg veel. he wat leuk zeg van je opleiding! maar ga je dan een opleiding doen in het kader van je huidige werk? omdat je het met je werk besprak? want als je idd de hele week naar school moet , dan heb je ook geen tijd meer om te werken!? welke opleiding wil je gaan doen!? als je dat hier liever niet vermeld dan snap ik dat ook hoor! ik heb ook wel zin in mn nieuwe opleiding! maar zie het eigenlijk nog niet zo zitten in combinatie met mn werk.... zou niet weten hoe ik dat moet inplannen! moet er morgen maar es naar gaan kijken en mn leidinggevende op de hoogte gaan stellen haha! ja het was super drukke dienst vandaag! maar we hadden geen assistentie van de politie nodig gelukkig! morgen lekker vrij en daarna weer 4 late diensten.... jij hebt lekker een feestje dit weekend he! al zin in zeker! welterusten!! Liefs!
Haai Leuk dat je hebt opgepast en wat een ideeen hebben die kids.. naar de MAC 's ochtends vroeg ha ha. Was je lekker vrij vandaag. Ik ook al heerlijk 2 dagen. Heb vanochtend weer mijn nagels laten doen en ze zijn echt gaaf geworden. Ben het weekend ook lekker vrij. Jij 4 late diensten dat is best veel zeg en dan vooral in het weekend. De opleiding die ik ga doen is een nivo hoger en in het kader van mijn huidige werk. Anders had ik het niet gedaan hoor. Nu is het lekker onder werktijd. Het is gelukkig alleen de eerste week een hele week naar school. Ik hoop dat ik dan niet met de fm's zit anders heb ik denk ik een probleem. Met mijn werk kan het altijd regelen maar met school weet ik dat niet echt. Maar ja ik zie het wel. Heb er wel veel zinin, heerlijk ff iets anders om naar uit te kijken. Ga je nog iets doen vanavond?
wat leuk he die opleiding! ja hopelijk valt dat te combineren met je werk! ooow wat leuk zeg je nagels laten doen! hoe heb je ze? lijkt me ook zo gaaf he! miss doe ik het een keer in de zomervakantie! want voor mij is het qua werk niet echt praktisch! had gisteren een vrije dag , maar vriendin kwam ons vertellen dat ze gaan scheiden... vrij heftig hoor! ze hebben ook kinderen... dus dat was wel erg schrikken. straks aan het werk idd! nou vind het wel lekker om ff te werken hoor! En jij vanavond feestje toch!? (met bailyes!!!) nou meis geniet er maar lekker van!!! en heeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!!!!! xx
hoever ben je nu trouwens met de primolut?? ben je al bijna klaar daarmee? hoop dat je ongi dan heeeeeeeel snel doorbreekt zodat jij ook weer lekker verder kunt! xx
Haai Zo dat is heftig van je vrienden, had je het aan zien komen? Hopelijk komen ze er samen wel uit mbt de kids enzo. Ik laat mijn nagels nu zo'n 2 jaar doen, in het begin alleen french manicure en nu ook met glittertjes en kleurtjes, heel leuk. Op hyves heb ik foto's van mijn nagels. Dus je bent nu weer druk aan het werk? Ik heb vanaaf idd feestje en mannetje is toch thuis dit weekend en hij heeft beloofd te bobben.. normaal doe ik dat altijd hi hi. Vandaag is mijn laatste dag Primolut. Ik zal het van de week dan wel worden. Ik vind het eigenlijk wel even best zo maar als ik er dalijk weer midden in zit heb ik er ook wel weer zinin. Verwacht alleen niets van de Clomid ( ha ha positief niet dus). Werkse vandaag. Doegie