LEO-operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ella27, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha ja miss helpt zo'n instelling juist wel!
    soms als je er niets van verwacht......!

he maarre wat een super mooie foto's op je hyves van jouw hobby!
    echt mooi hoor!
    en knap ook zeg.... jij bent echt crea!

enne kon je nagels niet zo snel zien... maarre wat leuk zeg dat je dat altijd laat doen! french manicure vind ik zoooo mooi!
    dat wil ik zekers ook een keer laten zetten! ik denk dat ik het maar es voor de vakantie ga doen! ;)

En hebben jullie al een reisje geboekt?

haahahaha handig zo'n man! wij nemen dan wel vaak een taxi ;)
    en ja jij moet natuurlijk die fles bailyes opmaken he! :)
    heel veel plezier!

ik heb lekker gewerkt hoor! was erg leuk , maar vind mn werk eigenlijk altijd wel leuk!

hoop dat je ook snel ongi wordt hoor , zodat je snel weer verder kunt! wat zou dat gaaf zijn als je samen met je zus zwanger zou zijn he! hoe is het trouwens met je zus en haar zwangerschap!?

nou meis ik ga zo maar slapen!! morgen weer een drukke dag!

he heel veel plezier he!

Liefs! xx

2. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Dank je. Het is echt een uit de hand gelopen hobby, doe het nu zo'n 2 jaar echt heel leuk en erg druk ermee ha ha.

Jij bent weer aan het werk zeker? Ik mag morgen weer na 4 dagen vrij te zijn geweest. Waren echt heerlijke dagen.

Met mijn zus gaat het goed, de termijnecho was goed. Toch ga ik er niet vanuit dat we samen zwanger zijn. Ik heb me er helemaal op ingesteld dat er dit jaar nog niets gebeurd en van alles gepland verbouwing huis, vakantie ed. Ook wel fijn ga me er niet meer zo erg op focussen. Bevalt me eigenlijk veel beter ha ha. Gister had ik een feestje en dat was gewoon super gezellig ook omdat er allemaal vrienden en vriendinnen waren die nog lang geen kids willen en de gesprekken niet over kids gaan..

Hoe gaat het eigenlijk met je man, gaat hij weer verder solliciteren?

Werkze en spreek je snel weer.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hai!
    wat leuk dat het zo gezellig was!!! en smaakte je drankje lekker ;)
    en dan nu weer aan het werk....
    nou hoop dat je lekker uitgerust bent! heb je een drukke week?

ik moet vanavond ook weer aan het werk! en morgen avond nog en dan ben ik lekker 2 dagen vrij!

mn man heeft nog niet echt wat anders op het oog... hij is nu wel aan het meelopen bij een 1 of ander bedrijf , maar kreeg het idee dat hij dat helemaal niets aan vond! niet dat hij dat gaat zeggen hoor!!! want als hij daar wordt aangenomen , dan is dat alleen maar mooi , want dan heeft hij tenminste weer wat!

Fijn dat het met je zus goed gaat!!! wat goed van je dat je , je er wat minder probeert op te focussen! soms kan dat idd wat helpen!

he maarre wat een ontzettend mooie en leuke hobby inderdaad! maak je die figuurtjes allemaal zelf???
    en waarmee maak je dat dan!? echt mooi hoor!!! en ziet er erg lekker uit!!!!
    Leuke hobby!

Liefs!

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Haai''

Ik maak niet alle figuurtjes zelf hoor.. ik heb ook veel uitstekertjes.

Ik zit nu ff stiekem op mijn werk te typen, ben ik wel ff aan toe. Ik ga altijd heel goed om met een collega ( ook heel soms prive) zij is altijd erg begripvol en vraagt altijd hoe het gaat. Ik wist dat zij al na de 1e ronde zwanger was van haar eerste kindje die nu 2 jaar is. Dacht dat het nu ook al wel weer snel raak zou zijn en dat dat binnekort wel zou zijn. Ze had me er alleen niets over verteld dat ze weer gestopt was met de pil ofzo.

Net bij de koffie hadden we cake en dat bleek van haar te zijn. Begreep tussen neus en lippen door dat ze zwanger is leuk voor haar maar waarom heeft ze er eerder niets over gezegd? Vind dat echt wel apart.. dat ik het zo moet horen maar ja.. ga zo maar even naar haar toe om haar te feliciteren..

Ga snel maar weer verder sorry voor mijn ego berichtje maar moet een dossier afmaken.

5. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Het word nog leuk hier... ga ik net naar een collega om toch maar even voor de zekerheid te checken of het echt wel zo is want niemand zei er verder iets over en zij zelf ook niet..Verteld zij mij dat ze ook 7 weken zwanger is.. Ik heb het er met haar ook vaak over gehad want zij was in augustus gestopt met de pil en zag het nou al niet meer zitten.. Zij is dus ook zwanger.
    Ik weet niet of ik dat vorige week had gezegd maar een andere collega die al 2 keer eerder een miskraam heeft gehad en die tegelijk met mij was gestopt met de pil is ook zwanger. Dat heeft ze mij wel persoonlijk verteld..
    Maar ja moet het er allemaal maar mee doen..

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pffff wat een zwangeren allemaal zeg!
    nou kan me voorstellen dat je je dan ff niet zo fijn voelt! al ben je natuurlijk wel blij...
    het steekt toch he!

nou dat was dus best een zware dag zo voor je (lijkt me!)
    wat apart idd dat die collega je niks zelf heeft verteld!?
    maar miss vond ze het wel moeilijk.... juist omdat jullie al zolang bezig zijn!
    maar idd , kan me voorstellen dat je eigenlijk verwachtte dat ze je het persoonlijk zou vertellen.

he maarre een ''ego'' berichtje maakt niet uit hoor! :)

he maarre gaat het wel weer wat? of zie je er nu wat meer tegen op om te gaan werken!??

hoop echt zoooo dat het snel raak mag zijn! en dan miss niet samen met je zus zwanger , maar miss zijn wij wel ooit samen zwanger!!! dat zou mooi zijn!!!!!

kop op meid!!! jullie tijd komt echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs en een hele dikke knuffel!!!
    xx

7. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Haai

Bedankt voor je lieve berichtje! Het gaat goed hoor, gisteravond had ik een kleding party bij een vriendin. Daar vertelde ook al een oude vriendin van me dat ze 10 weken zwanger was en niets had gemerkt (?!)

Toen ik thuis kwam heb ik ff lekker gejankt bij mijn mannetje en daarna was het weer over.. Was evn teveel 3 zwangerschap nieuwtjes op 1 dag die super snel zwanger zijn geworden. Daarna was het weer over en voelde ik me weer happy, waarom zou ik sip zijn als iemand anders zwanger is.. zo denk ik maar...

Collega kwam inderdaad gister naar me toe dat ze het heel moelijk vond om te vertellen omdat ik pas nog tegen haar had gezegd dat ik het helemaal had gehad. Vandaag vroeg de andere collega nog hoe het ging en dat ze het goed kon voorstellen hoe ik me voelde.. Wel lief.

Ik vind het niet erg om te werken hoor.. wij gaan ook allemaal leuke dingen doen en voel me gewoon weer goed. Kan wel ek moment ongi worden.

En jij niet meer ongi geweest? Het wordt voor jullie ook steeds spannender.. Zou zo leuk zijn als jullie weer mooie kansen krijgen!

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej meis!
    wat fijn dat je collega toch nog even naar je toe kwam hoor! maar dapper dat ze toch nog even bij je kwam! het is denk ik ook moeilijk om dan te vertellen. tenminste dat kan ik me dan zo voorstellen! lief dat beide collega's zo begripvol zijn!

he maarre wat veel zeg ineens! ook nog een oude vriendin zwanger.... kan me goed voorstellen dat het je allemaal ff teveel werd!
    maar fijn dat je er weer boven op bent hoor!!!!!
    en je weet het he! je kunt hier altijd alles kwijt.... die gevoelens , met name verdrietige gevoelens , herken ik wel goed. soms heb je dat gewoon even! en dan al helemaal als je zo wordt geconfronteerd met zoveel zwangerschappen!

ik heb gisteravond wel lekker gewerkt , daarna nog naar verjaardag van vriendin!
    vanmorgen alweer vroeg eruit... moest naar de tandarts! haha , maar zoals altijd niks aan de hand hoor! (controle)

hoop dat je ongi heeeeeeeeeeeeeeel snel doorbreekt zodat je lekker weer verder kunt!
    ga heel hard voor je duimen deze ronde hoor!!!!

werkze!!! xx

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Fijn dat het allemaal goed was bij de tandarts. Moet je vandaag ook werken? Ik heb late dienst. Ik ben morgen lekker vrij.
    Jij bent nu toch ook 2 dagen vrij? Ga je nog leuke dingen doen?

Ik heb vanochtend bloedgeprikt en alvast een afspraak voor de 1e fm gemaakt, volgende week vrijdag weer. Morgen beginnen met Clomid.

Nog 2 weekjes voor jullie, spannend!

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej!
    spannend dat de eerste FM afspraak alweer staat!
    hoop zo dat de clomid zn werk gaat doen! en dat er een heeeel mooi groeiend eitje te zien zal zijn!
    dus morgen begin je weer met de clomid.....
    heb jij daar altijd veel last van? van bijwerkingen!?

lekker late dienst!
    werkze vandaag!

nee ik ben nu 2 dagen vrij! heb 4 late diensten gehad. moet vrijdag weer beginnen! maar ben dan wel lekker het weekend vrij! en dan maandag en dinsdag weer.

Morgen ga ik weer oppassen op mn neefjes (5 en 1 jaar) en op mn nichtje van 3 , maar dat is maar even. En we gaan savonds ff met een clubje naar een verkleed verhuur winkel!!! ben erg benieuwd!!! (zaterdag hebben we feestje)

verder niet veel plannen.... heb vannacht erg slecht geslapen en net geprobeerd om wat bij te slapen , maar dat is niet gelukt. ga zo maar lekker douchen en dan ff tv kijken ofzo ;)

werkze vandaag!!! xx

11. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    He

Heb je nu wel wat beter geslapen? Irritant is dat he als je niet kunt slapen...
    heb je een leuke vrijde dag gehad? Ik wel, vanochtend gesport en vanmiddag hebben mijn zusjes bij me gegeten. Had een heel leuk jurkje voor nichtje gekocht, zo leuk altijd voor die kleintjes wat kopen..
    Ze is ook echt zo'n meisje meisje.. altijd jurkjes aan enzo. Binnekort komt ze weer logeren.

Jij hebt ook weer opgepast? Doe je dat vaker? Gaat het verder goed met je heb je er al zinin of zie je er wel tegenop?

Doegie

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooow wat leuk he die kleine kleertjes!!! zo lief! gezellig dat je zusjes kwamen eten! is jouw nichtje een kindje van je zus!?

ja ik pas wel vaker op! tzijn de 3 kids van mn zwager. erg lief hoor! maar wel druk hahahaha
    Verder pas ik ook wel vaak op de 2 kids van mn vriendin! ook erg lieve kids , zij hebben gisteren nog bij ons gegeten!

gisteren met mn nichtje een ongelukje gehad. ze zat bij me op schoot en ineens knalde ze heel hard met haar hoofd tegen mn oogkas/zijkant van mn hoofd. en ja hoor .... mn bril doormidden! deed echt zeer joh , heb er nog hoofdpijn van.
    maarre nieuwe montuur is besteld en tis verder een verzekeringskwestie , maar ja wel onhandig! want nu moet ik met mn lenzen aan het werk...

wat leuk he dat je nichtje binnenkort komt logeren! gezellig! hoe oud is ze?!

ja ik zie er wel wat tegen op hoor! al helemaal om met die arts te spreken , want de vorige keer vond ik haar echt niet aardig. en verder zie ik er ook wel wat tegen op , wat er allemaal gaat gebeuren! maar ik ben ook blij dat we weer verder kunnen hoor!

Liefs!

13. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    #213 ikkie124, 2 apr 2010
    Laatst bewerkt: 2 apr 2010
    Bah dat is bale zeg van je bril. Je nichtje ook erg geschrokken zeker? Dus je moet nu ff zonder bril.
    Wel leuk dat je regelmatig oppast. Altijd gezellig vind ik.

Moeilijk en toch ook wel weer fijn als je weer gaat beginnen met een nieuwe behandeling. Jammer dat je niet zo'n goed gevoel hebt over de arts maar misschien valt ze de volgende keer heel erg mee. Eigenlijk echt vervelend dat je afhankelijk bent van een arts. Jou menstruatie word dan zeker ook opgewekt en dan beginnen met een kuur? Bij jullie doen ze wel altijd iui toch?
    Bij ons in het ziekenhuis doen ze eerst timing omdat bij mijn mannetjes alles in orde is. Ook schijnt iui je kansen ten opzichte van timing niet te verhogen.
    Toch vind ik dat wel een beter idee iui, voor mijn gevoel is dat toch beter ook omdat ik weken lang voor die fm's ga en dan de pregnyl zetten en dan moet je bij wijze van spreken dan, maar zien.

Ik ben weer begonnen met de Clomid en heb altijd wel last van bijwerkingen. Ik krijg het soms ineens heel erg warm en ga gigantisch zweten. De vorige ronde werd ik soms echt duizelig. Maar ja we zien het wel. Ga je nog wat leuks doen met pasen??

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi!
    ja wij hebben vanavond feestje!!! ik ga als serveerster hahaha! maak wel ff foto's en zet die wel ff op mn hyves! ;)

wat balen zeg die bijwerkingen van de clomid! en als het nou ook nog es helpt......
    welke cd zit je nu?
    vind het echt wel spannend voor je hoor! want hoop echt dat de clomid nu wel zn werk gaat doen! lees dat je 9 april weer heen moet voor FM.... spannend!

ja precies ik denk dat eerst mn menstruatie met provera wordt opgewekt en daarna moet ik spuiten en dan de iui!
    heb nog niet eerder iui gehad... dus weet niet zo goed wat ik kan verwachten!
    ja hoop ook dat het lukt! al hebben we 10% kans... want heb 1 verstopte eileider he! na ja, miss hebben we met die 10% kans wel geluk!

vind het nu wel spannender worden hoor!!!

Ga jij nog wat doen dit weekend!? of moet je werken!?
    ik moet paasmaandag weer aan de slag! nu lekker het weekend vrij!

Fijn weekend!!!!! xx

15. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Haai

Hoe was je feestje in verpleegsters outfit ha ha?? Zal op hyves kijken naar het resultaat hi hi.

Ik wist niet dat je een verstopte eileider had, hoe komt dat en kunnen ze daar niets aan doen?

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej!
    ja het was ontzettend leuk!!!! en heel gezellig! maar ik was niet als verpleegster!!! ;)
    maar had een ander kostuum!
    mn man was als sinterklaas , echt onherkenbaar!!! hij had ons al een keer opgehaald van de supermarkt omdat het regende (donderdag) in zn kostuum hahahahaa echt iedereen was aan het kijken ;)

ja ik weet ook niet waarom het nog verstopt is! de gyn heeft het toen niet open kunnen maken tijdens de operatie. het is van boven verstopt dus dat verminderd de kansen ook wat geloof ik!
    Hij heeft toen gelijk hsg gedaan tijdens de operatie en toen zijn we erachter gekomen!

hoe is het verder met jouw? leuk weekend gehad? en welke cd zit je nu?
    spannend as vrijdag FM! ga heel hard voor je duimen hoor!!!

ik moet vanavond weer werken! , jij ook!?

xx

17. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Whaa ik dacht dat je als verpleegster ging maar je ging als serveester ha ha. Ik heb de foto's op hyves gezienh, lachu zeg! Ik heb gewerkt het weekend en had 2 verjaardagen, was gezellig.

Bale zeg dat je eileider verstopt zit, heb je daar ook last van en kunnen ze daar iets aan doen? Maar met een eileider kan het ook toch?

De kuur Clomid is weer klaar en vrijdag weer FM. Verwacht er helemaal niets van. heb gelukkig nergens last van mbt bijwerkingen enzo. Hopen dat dat zo blijft.

Heerlijk he het weer.. word er helemaal vrolijk van. Iedereen begint weer te leven lijkt het wel.

Heeft je man trouwens nog gesolliciteerd?

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha heb je mn foto's gezien :)
    was erg leuk feestje! mn profiel foto , daar sta ik op met mn zwager! en mn man was als sinterklaas haha

ja mn man heeft morgen weer gesprek en vandaag ook een goed gesprek gehad! althans dat was zn gevoel (bij deurwaarders kantoor) hij wil graag de opleiding daarvoor doen!

dus het zit weer wat in de running!

spannend vrijdag weer FM! hoop echt dat er nu wel wat zit hoor! dat zou toch zo mooi zijn! ik ga heel hard voor je duimen!

nee aan die verstopte eileider kunnen ze niks meer doen...
    voel het verder ook niet hoor! heb er geen last van. en ja met 1 wil het ook , alleen dat verkleint de kansen wat denk ik.

ja heerlijk dit weer!!!! mag van mij wel elke dag!
    En hebben jullie al een reisje geboekt??? wordt het griekenland!?

werkze!!! ik heb gisteren en vandaag gewerkt en nu lekker 3 dagen vrij!!!! :)
    moet het weekend weer!

xx

19. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Fijn nu drie dagen vrij.. ik had vandag ook vrij heerlijk buiten alles schoongemaakt. Echt lekker dat zonnetje.

Beter dat je man een goed gevoel heeft. Een dat is wel interessant bij een deurwaardeskantoor. Nu maar weer afwachten dan voor jullie.

Met 1 eileider kun je inderdaad ook 'gewoon' zwanger worden. Een collega van me had een bbz en daardoor een eileider verloren. Daarna is ze weer vrij snel zwanger geraakt. Je weet het soms toch niet hoe het loopt.

Merk jij ook weleens dat mensen er niets over durven te vragen?? Ik merk dat wel heel vaak de laatste tijd. Vragen ze hoe het gaat en praten er snel over heen. Vorige week was er volop baby nieuws op mijn werk en dan merk ik wel aan collegae dat ze het erg voor mij vinden. Een enkeling vraagt of ik het niet moelijk vind maar derest weet niet goed wat ze er mee aan moeten. Ik had het pas aan een nieuwe collega verteld en hij wist het dus al maar durfde er niet naar te vragen omdat hij bang was dat ik in tranen zou uitbarsten.. zo denken schijnbaar heel veel mensen.. Maar ja ze bedoelen het goed.

Nog een weekje voor jullie!!!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oow lekker dat je ook vrij was vandaag! moet je morgen weer aan de slag!?
    ja soms is dat vlgs mij ook lastig om er als buitenstaander over te beginnen. ik merk dat heel af en toe wat....
    inderdaad ze zullen het goed bedoelen en willen jouw ook niet kwetsen , wel fijn dat ze er zo om denken!

ja spannend!!! volgende week!!!! kunnen we EINDELIJK weer verder.....

vandaag hele dag bij mn schoonzus geweest! heerlijk in de tuin gezeten....
    we werden gisteren aangenaam verrast! ze is zwanger!!! en dat terwijl ze nooit , maar dan ook nooit een kinderwens hadden..... het is zekers welkom , maar nog zo rare gedachte! en ik kan het me ook gewoon totaal niet voorstellen!
    het steekt wel wat , werd ook wel wat verdrietig toen ik de echo's zag , maar dat liet ik niet merken hoor.
    gisteren hoorde ik het tijdens mn werk *mn man belde* , op de terugweg moest ik wel ff huilen , want ik wil ook zo graag!

maar ben bovenal ontzettend blij voor ze!!!! en echt leuk om te merken hoe ze er mee omgaan! zo positief en zo blij en alles is echt nieuw voor ze , want ze hebben zich er nog nooit in verdiept!

he fijne avond! ik zal ff kijken in de supermarkt en eten halen ;)

xx

Deel Deze Pagina