LEO-operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ella27, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tja dat het me niet lukt is natuurlijk onzin!
    maar heb destijds de nicotine kauwgom gehad , en dat hielp wel , maar toen de kauwgom op was , ging ik ipv nieuw pakje halen een nieuw pakje sigaretten kopen! :D

maarre miss nu toch maar weer es proberen om te stoppen!!

knap hoor dat je al zo lang bent gestopt!!!!

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou ik vind IVF helemaal niet spannend, meer slopend haha. En ben zelf ook helemaal niet geneigd het te doen. Met me naaldenangst. Maar goed, alles voor een wondertje he :).

Mijn slijmvlies is altijd 3 mm..... En weigert blijkbaar met het eitje mee te groeien!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babii ja dat is idd wel erg dun!
    wat raar zeg... en ze weten niet waardoor dat komt?

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik ga ff offline hoor!
    lekker even naar buiten ofzo!

tot snel!!! xx

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja dat zeg ik, de prikpil heeft dit veroorzaakt. En het gebeurd heel vaak met mensen die spuiten. Alleen reageren die dus wel op de Progynova en ik niet... Bah die vieze primolut om me menstruatie op te wekken :(.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat balen zeg!
    dus die prikpil heeft alles veroorzaakt....

nou lekker is dat dan! hopelijk gebeurt er met de menopur een wonder!

7. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Echt rotzoi de (prik)pil. Van mijn 12e tot 16e was ik elke maand precies op dezelfde dag ongesteld. Meteen heel regelmatig ongesteld, nooit geen problemen. Na 8 jaar pilgebruik word ik opeens niet mee ongesteld en werkt opeens niets meer naar behoren.. vind ik nog steeds heel apart.

3 mm is wel dun ja.. hebben ze in het zkh ook geen verklaring daarvoor? Hopen dat het door menopur dikker wordt. In menopur zit weer een andere samenstelling hormonen dus misschien is dat wat.

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja dat is echt apart he!
    zo kan je lichaam veranderen.

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Mijn gyn wil er niet aan maar ik denk dat het ook gedeeltelijk door de pil komt.. mijn zus had precies hetzelfde, raar toch? Ben je lekker aan het genieten van de zon??

Enne toen wij gingen samenwonen wilde ik niet binnen roken. Ik rookte altijd heel veel. Toen we terug kwamen van Gran Canaria zei dat ik ik ging stoppen met roken en niemand geloofde mij. Ik ben toen van de een op de andere dag gestopt met roken. Het scheelde toen ook dat ik toen net begon aan een niewe opleiding en van werkplek wisselde. Daar kende niemand mij rokend en kreeg ik niet allemaal goedbedoelde tips enzo. Ik vind het nog steeds heerlijk en daarom pak ik er nooit meer eentje. Ik ben bang dat ik dan weer verkocht ben.. Dus jij wil ook stoppen, zeiden ze er nog iets van in het ziekenhuis??

Heb je trouwens al iets gehoord van je chef over je rooster? Mag je dagdiensten gaan draaien?

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja de gyn zei dat het een voorwaarde was dat ik zou stoppen.... ik deed acuut mn tas verder dicht want daar zaten alweer 2 pakjes in hahahahha

maarre moet idd echt gaan stoppen.... of tenminste minder roken!
    maar het liefst helemaal stoppen,
    wat knap dat je zo ineens bent gestopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jij hebt echt de knop omgedraaid dus!
    knap hoor!

nee hhahaha was veeeeeeeeeeeeel te koud buiten!!! niks op tv en heb de afwas net ff gedaan... dus maar weer hierzo! ;)

rookt jouw man ook?

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee ik moet haar nog steeds mailen!
    tkomt er maar niet van....
    wil het idd wel deze of volgende week doen!

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, erg he meiden! Toen ik stopte met de pil was me cyclus echt regelmatig, dus dat is fijn dat ik dat wist.

1x de prikpil en me lichaam doet niks meer! Echt bizar dat een lichaam zo kan reageren he?!?

Ben zelfs 1x door de pil zwanger geworden, helaas een MK.... Maar blijf zeggen: ik ben blij dat ik betijds gestopt ben met alles, want ik heb maar tot me 25e (i.v.m. verwijderen baarmoeder zoals ik in het begin verteld had).

Haha, weet je wat mijn hondje trouwens nog doet? Die wil nog steeds me navel verzorgen. Mag ze niet hoor.... Maar tot op de dag van vandaag douwt ze iedere dag die neus in me navel, zelfs met kleding aan.... Dat doet ze sinds de operatie... Pfff en dan moet ik weer zeggen: Maxi foei, dat mag niet, terwijl ze het lief bedoeld!

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babii hahaha wat leuk zeg van je hondje! maar waarom doet ze dat?

ja dat is ook zo! dat heb je wel geschreven idd , dat je bm verwijderd moet worden! heftig hoor! dan is idd wel enige haast geboden!
    hoe oud ben je nu dan?

ik heb zelf geen ervaringen met prikpil! maar zo te lezen is dat maar goed ook....
    heb altijd microgynon geslikt!

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb ook altijd microgynon geslikt en 1 shot prikpil. Het is bizar...

Ja, geen idee waarom ze het doet. Ze doet het sinds die LEO operatie... En als ik dan zeg Maxi foei waarom doe je dat, dan kijkt ze me zielig aan whahahaha... Of ze gaat heel verhalen vertellen...

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaha apart zeg!!!
    heb ik nog nooit eerder gehoord!

wel sneu als je dan moet zeggen dat je dat niet wilt , terwijl ze je dan zo lief aankijkt!
    wat voor hondje hebben jullie?

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou het is een schatje hoor :). Onze diertjes zijn allemaal mishandeld. Zij zat in een kooitje met der kindje en moest daar plassen en poepen.

Toen me man op dat balkon aan het werk was (schilderen) heeft hij die mensen erop aangesproken en hij mocht Maxi meenemen. Hij heeft ook gewacht tot dat dochtertje van Maxi was opgehaald door lieve mensen.

Deze hond wil je altijd verzorgen, maar sinds me operatie wil ze alleen maar me navel verzorgen....??!!??

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh wat zielig is dat he!
    kan me dat niet voorstellen dat je een huisdier gaat verwaarlozen!
    wat fijn dat jullie hem mee mochten!

ja wat apart zeg!!!
    zou ook echt niet weten waarom ze dat doet!

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dit is Maxi:

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zie niks!!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nu wel ;). En zo hebben mensen al me dieren verwaarloosd! Heb 4 katjes en 2 hondjes.

En Nala (andere hondje) is ziek, blind en heeft huidproblemen. Gelukkig met medicatie gaat alles super met der.

Deel Deze Pagina