LEO-operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ella27, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooooh wat een lief hondje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    leuke naam ook Maxi!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    echte dierenliefhebbers zo te lezen!
    leuk hoor!
    wij hebben helemaal geen huisdieren.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, wij zijn wel echte dierenliefhebbers, kunnen het ook niet uitstaan als mensen dieren verwaarlozen/mishandelen.

Kan het ook niet uitstaan als ik al die dode eenden zie langs de boerenwegen (mensen rijden er gewoon overheen) alsof die beestjes geen gevoel hebben! Volgens mij vergeet men dat die eenden ook kindjes kunnen hebben. Whahahaha ik ben daar dus erg gevoelig voor :).

Ze zijn echt me kindjes! Als ik verdrietig ben zijn ze er, voel ik me blij zijn ze er. Ze zijn er altijd :D.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja fijn is dat he!

ja dierenleed is vaak echt te erg voor woorden... vind ik ook hoor!

5. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    wij hebben ook een hele lieve hond.. een bruine labrador echt een goedzak.. Echt gezellig altijd in huis.

@Ella je zal wel moe zijn na die indrukken die je vandaag weer op hebt gedaan en al die info..

6. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Vandaag weer werken zeker? Heb je een beetje goed geslapen? Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hai!
    ja ik was moe joh!! haha niet normaal! en ik ben idd wel erg blij dat we weten waar we aan toe zijn ,maar zie er ook toch wel weer erg tegenop!
    niet zozeer tegen dat spuiten , maar meer tegen het idee , dat ik weer zoveel naar zh moet voor FM. ik moet er weer een beetje inkomen zeg maar :D

Hoe is het met jouw!? Lukt het spuiten je? vind het echt knap hoor! en echt zoooo toevallig dat we nu met hetzelfde bezig zijn! hoop echt dat de menopur voor jouw de oplossing is!

wat leuk trouwens dat jullie ook een hond hebben! gezellig hoor!

En moet jij vandaag ook werken!? ik wel! heb er nog niet zoveel zin in! maar dat komt wel weer als ik er weer ben. Verder haal ik straks even de menopur en alvast de pregnyl op van de apotheek. dan heb ik het maar in huis!

Nu ik de provera weer slik (2e dag) merk ik wel dat ik weer wat instabieler wordt ofzo.....
    maar miss is dat een verbeelding? heb jij dat ervaringen mee? met clomid had ik daar niet echt veel last van , maar juist met provera weer wel. na ja ik weet het ook niet!
    iig kan ik nooit echt snel inslapen hoor! maar daar ben ik alwel wat aan gewend.

Ben het weekend lekker vrij! maar jij zult dan wel moeten werken!? want volgens mij werken we om en om!

heb net mn leidinggevende gemailt!!!! ben benieuwd of ik vandaag nog reactie terug krijg!

Fijne dag meid! en succes met spuiten!
    Ga jij nog wat leuks doen vandaag!?

xx

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    zo heb even dezelfde soort handtekening als jouw! ;)

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Ella, we lopen gelijk op, alleen slik ik de Primolut. Hoeveel dagen moet jij het slikken? Ik zit nu op dag 2 van het slikken van de Primolut en moet het 10 dagen slikken.

@ Ikkie, kan jij me eens uitleggen hoe ik die injecties klaar moet maken? Wel ideaal dat ze niet in de koelkast hoeven he :). Kan je ze nu gewoon meenemen als je bijv. op visite gaat en het bijv. in de wc inspuiten :). Met de Gonal F ging dat niet, want dat moest koel blijven.

Hoe gaat het verder met de dames? Ga vanavond naar me schoonouders. Mijn schoonmoeder is Reiki Master (weet niet of jullie weten wat dat is) + ze heeft al haar diploma's voor masseuse.

Ga straks dus bij haar in bad, dan gaat ze me masseren (polariteitsmassage) en vervolgens krijg ik een Reiki behandeling. Ze zegt dat mijn hoofd chakra geblokkeerd is door alle stress e.d. en dit mijn menstruatie e.d. laat blokkeren.

Ik vind het altijd zo rustgevend, dus ben super blij dat ze dit wil doen voor me.

Ze wisten al die tijd niet van de MMM af, ja ze wisten dat ik geen eisprong had en injecties spoot en ze wisten van me operatie. Maar nu moest ik wel vertellen over de IVF en toen kwam ze gelijk, ik ga je Reiki geven en massages, je lichaam moet tot rust komen... Het is gewoon een lieverd :D.

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babii wat lief van je schoonmoeder!
    veel relax plezier!

ik had een paar berichten terug beschreven hoe je de injecties moet klaarmaken! maar miss kun je het opzoeken op internet? en anders willen ze je bij de apotheek ook altijd wel helpen hoor! als je het echt niet weer zou ik gewoon daar naar toe gaan!

ja wij lopen idd gelijk op!!!! ik zit nu ook op dag 2 van slikken van provera! en moet het nog 8 dagen (10 in totaal dus)
    spannend hoor!

Liefs Ella

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Oooo sorry Ella *shame on me*... Ik zal het even terug gaan lezen haha.

Heb jij ook continu menstruatiepijn... Poe....

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babii dat geeft niet joh!!!!!
    zo bedoelde ik het ook niet hoor!!! :)

nee heb niet continue menstruatie pijn! maar voel me wel wat instabieler ofzo.
    heel raar , maar dat had ik meestal als ik provera slikte!

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heb de menopur in huis!
    3 dozen , in elke doos zitten 15 injecties! heb jij dat ook Ikkie?

ga nu ff lekker een mars ice cream eten!!!!

xx

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Heerlijk marse ice cream!!! Dat is een idee ga ik zo ook halen! Ik ga nu naar de apotheek om de spullen te halen. Ik ben benieuwd of ze het goed doen want ze snappen er daar nooit iets van.. gaat best vaak fout met de naaldjes enzo.. ik laat het je weten!

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    spannend ikkie!
    hahahhhaaaa we lopen echt gelijk op zeg! ik ben net ook naar de apotheek geweest om de menopur te halen!

als het goed is zitten de naaldjes (spuitje , injectienaalden en opzuignaalden) al bij de doos zelf in!

jaaaaaaaaaaaaa lekker mars icecream! heeeerlijk!
    had ik de hele week al zo zin in!
    gisteren doos gehaald... lust nog wel eentje! haha

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hoeveel IE moeten jullie spuiten??? Ik 75 IE en heb 10 spuiten (3 dozen).

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja ik ook 75IE
    ik heb 3 dozen , maar in totaal 45 spuiten!

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    45 spuiten????? Klopt dat wel haha. Ik heb 2 dozen en in elke doos zitten 5 spuiten.. Misschien heb je voor meerdere maanden mee gehad? Al hoop ik niet dat, dat nodig is ;).

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik heb per doos 15 spuiten!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik moet elke dag spuiten vanaf cyclusdag 3 , weet niet hoelang mn cyclus gaat duren.
    en moet 6 maanden die behandeling doen!
    al hoop ik idd dat ik niet alle 6 maanden nodig zal hebben! ;)

Deel Deze Pagina