Ja, ik moet gewoon hetzelfde spuiten hoor. Iedereen start vanaf CD3.... Meestal spuit iemand 8 tot 14 dagne en dan is er een volgroeid eitje. Ben benieuwd hoe ik er nu op reageer . Dan ligt het aan de doos haha... Ik heb echt 2 dozen me elk 5 spuiten.
Zo net terug en ik heb me toch een zak vol met spullen gekregen, niet normaal. Drie dozen met daarin 5 ampullen poeder en vloesistof naaldjes en nog tig extra naalden. Ik heb net voor ongveeer 1700 euro spul opgehaald. Gelukkig dat dat vergoedt wordt anders had je nog een robleem ook. Dalijk om 17.30 uur de eerste spuit, ben benieuwd zeg!
Aangezien ik echt een ''Junkie" ben en met de puregon meestal tot dag 30 doorspoot heb ik in ieder geval genoeg naaldjes ha ha. Ben benieuwd hoe jullie en ik hier op reageren... vind het wel toevallig hoor dat we alledrie menopur moeten spuiten. Ik had daar tot gister nooit van gehoord en hoorde alleen maar over puregon en Gonal.
Ladies, ik heb vanavond de eerste spuit menopur gezet hoor.. Ging goed hoor, helemaal niet lastig of pijnlijk. Wel wat meer gedoe als de Puregon maar dat went ook wel weer! Lekker gewerkt vanavond? Al iets meer gehoord over je dienstverband? Hopelijk is het geen probleem en kun je lekker overdag gaan werken! Ik moet inderdaad dit weekend werken, ik heb nachtdiensten.. We werken inderdaad net andersom. Ga jij nog leuke dingen doen van het weekend?
ja haha duur is dat he! ik heb dozen waarin 15 spuitjes zitten! nou fijn meid dat het meeviel!!!! Gelukkig maar! waar gooi jij die naaldjes in!? ja we werken net om en om! sterkte met de nachtdiensten!!!! Nee heb nog niet echt plannen! maar denk dat we morgenavond wel ff weg gaan! Fijn hoor dat het zo meeviel! en idd wat toevallig!!!! echt alledrie ''ineens'' aan de menopur! haha! hopelijk werkt het voor ons alledrie ook!!! xx
Leuk morgenavond weg. Enne je had al last van de kuur toch? Ik had dat verschillend van de Primolut, de ene keer heel veel hoofdpijn en een beetje emo en de andere keer nergens last van, heel raar. Eigenelijk netzoals bij de Clomid dat was ook heel wisselend. Nou meid ik hoop dat het overgaat en dat je nergens meer last van hebt. Ja dat is inderdaad te hopen dat het werkt.. dat zou tijd worden ha ha. Ik deed de vorige keer altijd mijn naaltjes in een blikje. Nu is het wel erg veel afval. Ik heb wel eens een keer iets gehoord over een naalden container dus ga ff bij mijn apotheek vragen of ze iets voor mij hebben. Leuke dag morgen!
heej meis! zit je nu al in de nacht? hoe bedoel je dat de tijd niet klopt? bij mij wel hoor! miss staat de tijd dan niet zo goed op de computer ingesteld? Vind het zoooo knap dat je hebt gespoten!!!! hahahaa een junkie!! maar dan wel een heel lief junkie! hoop echt zoooo dat het werkt! Ik zit nu op dag4 van de provera! idd heb er wel wat last van , ben wat instabieler ofzo! maar ja dat gaat hopelijk wel weer over! Gisteren uit mn werk , ging mn man gelijk naar bed , maar hij kon niet slapen! hebben we tot 3uur zitten kletsen in de computerkamer hahaha! was erg gezellig! Alleen hij zou vanmorgen vroeg met een vriend van hem naar motor kijken , en heeft zich net dus wat verslapen! ik daarin tegen heb heeeeeeeeeeeeeerlijk uitgeslapen! En jij zult nu wel lekker slapen! heb je het altijd druk in de nachtdienst? en is het in het weekend altijd drukker? Ja klopt! bij de apotheek hebben ze wel naaldencontainer! Wij hebben ze ook wel op mn werk , dus zal daar ff kijken of er 1 over is! En anders vraag ik er ook maar 1 bij de apotheek. Wel zo veilig. want vind het maar niks om al die naalden in de vuilnis te doen! Leuk dat we nu ongeveer dezelfde handtekening hebben!!!! nu maar hopen dat we ook helemaal gelijk op mogen gaan in goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! werkze meid!!!!! en succes in de nachtdiensten!!!! Liefs!
ik heb me vergist!!!! stond op de etiket 15st , maar heb hem net open gemaakt en idd 5 spuiten per doosje! dan staat het vast verkeerd op het etiketje! heb er 15 in totaal idd...! Mooi weertje he! heb al heerlijk in de tuin gezeten!
Heerlijk weer ja.. ik was al om 12.00 uur uit bed terwijl ik er pas om 08.00 uur in lag. Heb wat spulletjes geverfd.. had gister een heel leuk tuinbankje gekocht en die he ik nu gewhite-washt ofzo iets. Ik hou wel van een beetje oude uitstraling. Wij wonen ook in een oud dijkhuis en jullie? Weet je al waar je vanavond heen gaat? Echt raar bij mij loopt de tijd 2 uur achter.. bij jou niet?
wow das weinig slaap joh! zul je nu wel erg moe zijn! lekker gewerkt afgelopen nacht!? wat leuk zeg dat je altijd zo creatief bezig bent! volgens mij heb jij het altijd druk! wat gaaf dat jullie in een oud dijkhuis wonen! nee wij wonen in een hoekhuis (huur) ik vind het wat te groot... en als mn man weer een baan heeft , dan gaan we ook kijken voor koopwoning! alleen weten we niet echt waaar..... (met het oog op werk) heerlijk weer he! we komen net uit de bethel en ik ga zo lekker in de zon!! en mn man gaat motorrijden. we hebben gisteren heeeerlijk gewokt! was zo lekker! echt apart dat ik nu wel weer wat op kan haha! nee bij mij loopt de tijd wel goed! ligt het dan niet aan de instellingen van de computer!? fijne dag meid! xx
Haai Jou man ook motorrijden, die van mij ook. Ga jij ook weleens mee? Ik heb gezellig met en vriendin op een terrasje gezeten en nu ga ik zo even voorslapen als dat lukt. Hoe gaat het met je kuur? Heb je nog last van bijwerkingen? Lekker he wokken, vind ik ook altijd zo gezellig.. Ga je verder nog wat doen vanavond of lekker thuis? Heb je een drukke werkweek voor de boeg?
hai! wat leuk zeg dat jouw man ook motorrijdt! ja ik ga af en toe wel eens mee! maar vandaag niet zoveel zin lekker in de tuin gezeten! was ook zo mooi weer! wat leuk dat je op terrasje hebt gezeten! gezellig! is ook altijd zo leuk he! Je zult nu hopelijk wel ff lekker slapen! je hebt natuurlijk nog een hele werk-nacht voor de boeg. Heb je drukke nachten gehad? Vanavond blijven we lekker thuis! lekker even tv kijken enzo! En hoe gaat het met jouw met het spuiten!? went het al wat? ik slik idd nog steeds de provera... maar heb er al wat minder last van hoor! En jij? veel last van de menopur? Nee opzich niet veel diensten! maandag late dienst en dinsdag eerst vergadering en daarna late dienst , dat is altijd wel drukke dag! woensdag gaan we naar zwolle (heeft mn man gesprek) en donderdag en vrijdag ben ik ook vrij! donderdag ga ik sochtends vroeg weer oppassen en dan moet ik het weekend weer werken! niet zoveel... maar ja ik werk ook parttime he! vind het wel jammer hoor , zou wel meer willen werken... maar ja meer uren zitten er niet in helaas! ach is ook wel lekker met dit mooie weer! en omdat ik heeeeeeeeel veel vakantie uren heb staan die op moeten heb ik volgende week alleen maandag dienst! en dan lekker 6 dagen vrij! heerlijk daar heb ik wel zin in hoor!!! want dan is het ook 30 april en dan ben ik ook lekker vrij (terwijl ik eigenlijk moest werken!) Moet jij werken 30 april!? Werkze vannacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben je morgen wel lekker vrij!? xx
Haai Je hebt dus een leker weekend gehad lees ik. Lekker weekje heb je ook voor de boeg en het blijft ook heerlijk weer he.. Ik hoef ook maar twee dagen van de week, heerlijk! Bale dat je niet meer uren kunt werken maar aan de ene kant wel lekker, dat je wat vaker voor jezelf hebt en lekker thuis bent. Ben weer van mijn nachten af.. Had vannacht een hele saaie dienst. We moesten iemand bewaken in het ziekenhuis.. De hele nacht gezeten.. Vanochtend ook pas om 08.30 uur thuis ivm file maar ja.. Nu wel lekker vrij vandaag en zometeen naar mijn zusje is wel gezellig, zij werkt ook onregelmatige diensten dus dan kunnen we lekker vaak afspreken. Gelukkig dat je niet veel merkt van de Provera. Ik merk ook niets van de Menopur,, gaat eigenlijk heel goed. Beter als de Clomid iig. Je zal nu wel aan het werk zijn of op weg zijn. Werkze..
nou gelukkig ben je nu weer van je nachten af!!! pfff dat lijkt me een lange nacht zeg! ben je dan helemaal alleen tijdens het bewaken? leuk dat je vanmiddag ff met je zusje kunt afspreken! gezellig hoor! lekker van genieten met het mooie weer! Fijn dat het zo goed gaat met de menopur! nu een mooi eitje... he wanneer moet je weer voor FM? vind het zo spannend voor je! en hoop echt dat het goed aanslaat! ik ga zo ff eten! en dan lekker aan het werk! Lekker dat je ook een rustige week hebt! wanneer moet jij werken!? Liefs!
Nee met zn tweeen gelukkig, had een leuke collega dus dat was wel gezellig maar dan nog duurt zo'n nachtje erg lang.. Ik moet woensdag en donderdag werken. Morgen wel ff naar mijn werk want twee studenten die ik regelmatig coach gaan naar een ander team en hebben morgen een lunch geregeld, dus dat is wel leuk. Morgenochtend weer FM, ik ben benieuwd maar ga nergens vanuit kan het altijd mee vallen! Ga je nog iets leuks doen van de week?
Hoi Lekker gewerkt gister? Ik ben vanochtend weer geweest voor de FM. Aan de linkerkant zaten nog steed 4 eitjes die niet doorgegroeid waren, 10 a 11 mm maar dat was vorige week ook. Aan de rechterkant waar normaal niets zit zat er nu eentje of 2 van 13 mm. Het kunnen er ook 2 tegenelkaar aan zijn die samen 13 mm zijn maar dat was niet goed te zien. Het heeft iig wel iets gedaan. Dus we wachten het maar weer af, ik ben natuurlijk ook nog maar 4 dagen aan het spuiten dus kan nog alle kanten uit. Mijn bms was wel 9 mm, dat is wel heel mooi, dat is nog nooit zo dik geweest. Ik heb nu wel weer goede hoop omdat ik nu ook wel het eea voel. Ga je vandaag nog iets doen?
en hoe was je FM!? zie dat je nu ook online bent haha! gelukkig was je in de nachten niet alleen! idd , gezellig met een andere collega! maar dat lijken me wel lange nachten hoor!!! He wat leuk zeg die lunch! heel veel plezier! was het nog leuk met je zusje gisteren!? ik moet zo naar mn werk! lange dag... maar ja , we hebben eerst team vergadering en daarna sub-vergadering... tja hoe bedenken ze het he! Liefs!
wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat geeft weer hoop he!!! wat fijn zeg! nu maar hopen dat er idd rechts 2 eitjes van 13mm zitten!!! en dat die mooi doorgroeien!!!