Sorry zag net niet dat je online was.. dus je hebt een lange dag voor de boeg,, wel bale zeg eerst vergadering en dan nog werken. Ik ben idd wel blij dat het iets heeft gedaan maar probeer niet weer teveel vooruit te kijken en hoop te hebben want dan ben ik bang dat het dalijk weer een teleurstelling is. Je zit nu zeker op de helft van je kuur?
haha geeft niet hoor! ja heb eerst vergadering gehad en daarna gewerkt! ach was wel te doen hoor! maar ben blij dat ik weer thuis ben haha! En jij moet morgen weer werken toch!? hoe was je lunch vandaag!? was het gezellig? werkze morgen! ja kan me voorstellen dat je erg bang bent voor terleurstelling! hoop zo dat dit het middel voor jouw is!! en dat er een heel mooi eitje verder aan het groeien is! ik duim heel hard voor je!!!!!! ja klopt! morgen neem ik de 6e in! tschiet al op....nu maar hopen dat ik niet weer 9 dagen moet wachten op mn ongi! dat moest ik namelijk met alle kuren provera wel... Liefs!
lekker geslapen zeker na zo'n lange dag. Dus je zit alweer op de helft, ik hoop echt dat je nu wat sneller ongesteld word dan na 9 dagen. Het is allemaal al zo lang wachten.. Volgens mij doe de Menopur bij mij wel wat, ik voel van alles aan de rechterkant, een beetje stekend gevoel volgens mij groeit er wel wat. We gaan het morgen wel weer zien. Komend weekend word het gewoon 20 graden.. echt heerlijk zeg! Ik ben lekker vrij het weekend. Jij moet werken zeker?
ik hoop het zo voor je!!! dat zou echt mooi zijn als ie rechts groeit!!!! spannend hoor! dus morgen heb je weer fm.... nou meid ik ga heeeeeeeeeeel hard voor je duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat heerlijk dat het zo warm wordt!! ja idd ik moet werken! heb vanaf het weekend 4 late diensten. Jij moet vandaag weer werken toch!? wij gaan zo richting zwolle! mn man heeft daar 2e gesprek! echt heel spannend! ik kom vanavond wel weer ff wat schrijven! werkze vandaag! en hoop dat je een beetje een rustige dienst hebt! Liefs!
Suc-6 en ook voor jeman, spannend zeg! Dat is wel een goed teken toch een 2e gesprek? Zo 4 late diensten.. dan zie je je mannetje ook niet veel. Weet je al of je dagdiensten kunt gaan werken? In ieder geval suc-6 vandaag hopen dat het iets wordt. Dat is voor incasso toch
ja klopt! voor deurwaarderskantoor! we zijn weer terug! was opzich een goed gesprek , maar we gaan maar nergens meer vanuit haha hopelijk hoort hij het morgen! En jij , lekker gewerkt!? drukke dienst? nee heb nog niets gehoord van de dagdiensten , maar mn leidinggevende neemt het wel mee in de volgende vergadering! dus hoop dat ik er snel wat meer over hoor! En jij , ben je al erg zenuwachtig voor morgen!? hoop het zo voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs!
Dat is wel interessant werk denk ik. Hopen dat jullie morgen goed nieuws krijgen.. Opzich wel een drukke dienst gehad en ook wel een leuke. Ik had voor mijn zwangere collega's een rompertje en een mutsje gekocht en heb deze vandaag gegeven, ze vonden het erg leuk. Ik ben wel benieuwd voor morgen, heb er wel ene goed gevoel over omdat ik echt het idee heb dat er iets groeit maar ja dat weet je natuurlijk nooit zeker.. Hopen dat jij ook snel kan beginnen met menopur en dat we allebei weer wat kansen hebben! Ik zit nu lekker voor de buis, net terug van de sportschool en ga nu lekker gtst kijken, heerlijk vind ik dat. Volg jij dat ook?
wat ontzettend lief van je dat je dat hebt gekocht!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop echt zo voor jouw dat er morgen wat actie te zien zal zijn!!!! hoelaat moet je heen!?? (kan ik dan ff heel hard aan je denken ja zou fijn zijn als ik nu ook es verder kan! maar ja eerst nog 4x provera en dan nog wachten op mn ongi..... nee ik kijk nooit gtst! ik hou niet echt van soaps. mn man keek het vroeger wel haha , maar ik heb het hem afgeleerd! Fijne avond! en wat goed zeg dat je zoveel sport.... ik had vorig jaar ook een abbonnement.... maar heb die opgezegd! nu maar lekker uitrusten van je drukke dienst! xx
Dank je .. lief dat je zo meeleeft. Ik moet er om 09.00 uur zijn, ga zo weg. Ik laat het je weten. Vandaag hoort je mannetje ook meer he.. spannend!
echt spannend! je zult nu miss al wel klaar zijn! ben zo benieuwd! ik ben nu aan het oppassen , net mn neefje naar school gebracht , hij is 4. en zit nu thuis met mn nichtje van 3 en mn neefje van 9 maanden! heb ze even lekker voor de tv gepland haha met een koekje!!! dacht moet eerst ff kijken hoor , of jij al wat meer weet! hoop het zo voor je! ja mn man hoort als het goed is vandaag en anders morgen! maar we rekenen op vandaag! tenminste we hopen dat er goed nieuws komt..... best spannend! heb vannacht slecht geslapen joh! niks aan.... maakte me helemaal druk over die opmerkingen die sommigen maken , ''dat we er niet zoveel mee bezig moeten zijn en dat het dan wel lukt'' merk bij mezelf dat ik steeds minder tegen die opmerkingen kan! maar miss komt het ook wel door de provera xx
Ooh meis wat rot he zulke opmerkingen.. dat slaat gewoon echt nergens op.. maar die mensen weten meestal niet wat je allemaal moet meemaken en hoe klote het is.. als we er tenslotte niet mee bezig zijn groeit er helemaal niets maar dat snappen die mensen gewoon niet en ze willen dan 'goedbedoeld' iets zeggen. Bale is dat dat je 's nachts gaat malen over de mmm.. en dan die hormonen er nog eens bij..Kun je er wel een beetje met je mannetje over praten? Hoop dat je snel van je kuur af bent en dat je lekker weer verder kunt. Wij hebben eindelijk weer een kans.. ik zei toch al dat ik de laatste dagen het idee had dat er wat groeide.. dat zei ik vanochtend ook tegen de nurse en ze ging weer kijken. Links zaten er nog steeds een paar van 10 a 11 mm.. niets gegroeid dus. De andere kant waar er van de week eentje zat van 13 mmm was geen eierstok te bekennen. Dat is altijd bij mij.. die kant is erg moelijk te zien omdat mijn darmen er voor zitten. Daar heb ik ook altijd last van. Ze heeft ongeveer 10 minuten op mijn buik gedrukt en gezocht en ja hoor... opeens was er een eitje te zien van 17 mm.. whaaa zij blij ik blij.. Morgenochtend pregnyl en dan zaterdagavond een kans.. Morgen bloedprikken en daarna nog 2 keer.. ik ben echt blij. Ook al wordt het niets ik weet dat de Menopur wel zijn werk doet en nu wachten we het maar weer af. Ik hoop zo dat jullie ook snel weer een kans hebben.. zo rot en dan kun je er nog niet van slapen... en dan die stomme opmerkingen van mensen die het niet begrijpen. Ik begrijp je wel hoor en je kunt altijd je verhaal kwijt dat weet je!
wat gaaaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wist het!!!! haha , ben zooooo blij voor jullie!!! wat spannend! dus morgen de pregnyl en dan zaterdag weten jullie wat jullie moeten doen haha! gelukkig ben je het weekend vrij! oooh wat spannend zeg!!! moet je vanaf de pregnyl dan ook om de dag sex hebben? voel jij je eitje dan springen!? maar waarom moet je morgen dan bloedprikken!? sterkte ermee! mn nichtje is nu heel lief liedjes van k3 aan het zingen , nou ja zingen... gewoon wat woordjes haha! ga zo ff mn neefje ophalen van school! he wat lief zeg je reactie! ja ik wist wel dat jij het zou begrijpen! lief van je hoor! ja ik merk dat ik steeds minder goed tegen die opmerkingen kan! maarre idd het kan ook door de provera komen! jij hebt weer late dienst? werkze meid! en echt ik ben ontzettend blij voor jullie!!!! EINDELIJK weer een kans!!!! tis jullie zo gegund!! xx
Lief dat je zo blij bent voor ons.. Ik hoop dat je je nu wat bter voelt ondanks die stomme Provera. Hoe is het met je mannetje afgelopen? Hopelijk goed nieuws!! Is vast een gezellige drukke boel bij jou geweest met die kids, altijd gezellig he. Mijn nichtje komt donderdag weer bij ons slapen, zo leuk. Ze is nu 1,5 jaar en ze slaapt al vanaf dat ze en maand of 4 was regelmatig bij ons, echt leuk. Ik moet morgen omstreeks 11.00 uur de pregnyl zetten en dan 36 uur daarna is de eisprong en dan ook klussen dan heb je de meeste kans. Toch doen we het ook altijd voor de zekerheid de dag voor de pregnyl, vind ik een fijner idee, dan heb je tenminste het idee dat je nog meer kans hebt. Maar soms hoor ik ook weleens dat dat juist niet goed zou zijn. Moet je morgen aan je 4 avonddiensten beginnen?
wat leuk zeg dat je nichtje komt logeren! is dat de dochter van je zus? wat leuk dat ze al zo lang bij jullie komt! maar komt ze vanavond? gezellig hoor! heel veel plezier! is ook zo leuke/lieve leeftijd he! ooooh wat een spannend weekend voor jullie beiden! ja idd als je dan meer sex hebt dan heb ik ook altijd het idee dat het ''beter'' is idd... ik heb ook wel gehoord dat juist om de dag goed is , omdat de kwaliteit van het zaad dan beter behouden blijft ofzo?? na ja , iig toen ik die ene keer provera had gezet hebben wij het ook elke dag gedaan! en idd ook de dag voordat ik de pregnyl zette! volgens mij kan het geen kwaad hoor! ik heb er iig niets over gehoord toen de gyn er naar vroeg en ik dat vertelde (ook zoiets vreemds he , dat een gyn zo naar je sexleven vraagt!) maarre echt spannend hoor! en dan zit je in de 2 ellendige wachtweken.......................... hoop dat je lekker veel om handen hebt hoor! Mn man heeft nog niets gehoord... echt balen , hij is er zelfs wat zenuwachtig van! ik hoop zo voor hem dat hij morgen positief nieuws te horen krijgt! En anders aan het begin van volgende week. want ze hadden gezegd dat de uitslag of nog deze week zou komen en anders aan het begin van volgende week! Nee morgen ben ik ook nog vrij! Moet vanaf het weekend weer werken! ze zijn hier nu de hele straat aan het versieren! haha , ivm de week van 30 april! ik zal zo eerst even afwassen , heb asperges gemaakt!!! zo lekker! maar echt een mega afwas..... he succes morgen met de pregnyl zetten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jij bent morgen ook vrij toch!? xx
Wat bale van je man.. nog niets gehoord... Hopen dat hij snel wat hoort en nog voor het weekend. Lekker asperges!! Ik had ook lekker gekookt en daarna 2 repen chocolade en koekjes op.. had een vreetbui echt erg. Ja die gyn's willen ook alles weten he.. ze vragen zelfs naar je sexleven wat een beroep eigenlijk. Vanochtend zag ik nog zo'n oud omaatje bij de gyn.. Ik ging me daar een voorstelling van maken en moest eigenlijk wel lachen. Zo'n gyn die ziet me toch veel voorbijkomen echt apart als je erbij na denkt. Ja dat is het kleintje van mijn zus.. is echt een eigenwijsje aan het worden, echt schattig ze gaat nu een beetje praten en zegt echt alles na.. Jij kan ondertussen geen K3 meer horen zeker? Heerlijk dat je nog vrij bent.. ik heb ook weekend.. heerlijk!! Morgen lekker shoppen en naar mijn zus en nog wat taartjes maken. Ga jij morgen nog wat doen?? Die wachtweken zijn idd het ergste maar ik moet volgende week hele dagen naar school dus dat is wel een beetje afleiding. Ik neem me voor om er niet teveel op te focussen maar dat lukt toch niet. je bent er gewoon mee bezig.. De tijd staat nog steeds niet goed hier op het forum.. weet jij hoe ik dat kan veranderen. Op mijnlaptop staat hij wel goed.
He meid, Vannacht wel lekker geslapen? Ik hoop het wel! Jij bent ook lekker vrij he vandaag.. ik ook en al een uur wakker ha ha. Komt eigenlijk wel goed uit want heb een hoop te doen. Ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen vandaag!
hai! en is het gelukt met de pregnyl!? vast wel!!!!! wat ben jij een vroege vogel zeg! en zo actief allemaal! haha! leuk hoor! ik kom smorgens altijd wat later op gang , omdat ik vaak zo slecht slaap en sochtends altijd wel goed kan slapen! wat lief he je nichtje! leuk dat ze komt logeren bij jullie! heeft ze dan ook echt een eigen kamertje!? haha ik kan K3 nog wel horen hoor! want mijn nichtje zingt meer het wijsje dan de tekst. ja af en toe komen er wat woorden bij! zo schattig om te horen. ze houdt ook echt van zingen geloof ik! ooow wat leuk zeg dat je weer taarten gaat maken! Ik weet niet wat ik vandaag ga doen , denk het huis schoonmaken! Ik moet morgen weer werken. maar eerst morgen lekker in de tuin zitten! want het wordt heel mooi weer he! ja rot he zijn die wachtweken!!!! fijn dat je zoveel afleiding hebt. maar het is toch heel erg spannend en het blijft idd zo door je hoofd rondspoken. dus de hele week naar school? moet je daarbij dan ook nog werken!? Nee ik zou niet weten hoe je de tijd moet veranderen op het forum! wat apart zeg! maar je laatste berichtje schreef je om 0643 , klopt dat dan niet?? was het nog niet zo vroeg!? snap dat ook niet!!!! zou je toch zeggen dat het dan niet goed staat op je laptop , maar daar staat de tijd dus wel goed in! misschien kun je het ff vragen hierzo!? Ja ik hoop ook zo dat mn man vandaag gebeld wordt met goed nieuws!!! (hij is nog steeds niet gebeld) vind het echt zo spannend allemaal! en hij ook volgens mij haha. maar ik begin er maar zo weinig mogelijk over met hem , want hij reageert nogal gestresst erop! Ik ga zo maar ff bezig in huis!!! fijne vrije dag vandaag meid! en alvast een heeeeeeeeeeeeeeeel fijn weekend!!! trouwens moet jij 30 april ook werken!? ik eigenlijk wel! maar heb vrij gevraagd.... en vrij gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben ik zooooo blij mee haha xx
En een lekkere vrije dag gehad? Het huisje weer schoon? Ik ben bij mijn zus geweest en daarna lekker wezen shoppen en een taartje gemaakt, ben wel gaar nu. Ik was al om 06.00 uur wakker, niet normaal word steeds vroeger. Heeft je mannetje al iets gehoord? De pregnyl vanochtend omstreeks 11.00 uur gezet, ging goed hoor, werkt hetzelfde als Menopur dus daar ben ik wel weer aan gewend. Nu maar afwachten, moet zeggen dat ik het wel spannend vind maar gelukkig heb ik volgende week een super drukke week. Dinsdag ben jij zeker klaar met de kuur? Hopelijk word je snel ongi. Ben echt benieuwd wat de Menopur bij jou doet. Vanochtend weer bloedgeprikt en nu volgende week nog een keer en als ik weer ongi word. Ga je vanavond nog wat doen? De tijd staat weer goed.. deze stond in gebruikersinstellingen onder een ander land