He meid, Leuke dag gehad? Al ongi symptomen? Ik hoop het echt voor je! Ik heb vandaag mijn laatste schooldagje gehad van deze week, Ik ben nu lekker vrij en zaterdag een nachtdienst. Vanavond gezellig naar de stad. Net nog naar het ziekenhuis geweest, de kleine van mijn zus heeft een virus ze houdt niets binnen, ze heeft uitdrogingsverschijnselen, echt heel zielig. Ze kreeg dit 2 dagen geleden en vandaag toch maar weer naar de dokter geweest. Hij heeft ze doorverwezen naar het zkh omdat ze ook veel is afgevallen en ze helemaal slap was. Ik had een hele grote Nijn gekocht, dat vond ze wel leuk. Mijn zus slaapt vannacht bij haar in het ziekenhuis. Ik maak inderdaad elke keer een foto van mijn nagels als ik er aan denk, vind ik wel leuk. Op hyves staan foto's ervan. Ik ben ook lid van de nailart hyves, echt super leuk. Bij mij zijn de ongi symptomen weer volop aanwezig, werd vanochtend wakker met rugpijn en heb nu ook zeurende ongi pijn en houdt vocht vast. Ik wet dus waar ik aan toe ben. jammer maar ja had het ook niet verwacht. Gaan jullie vanavond nog iets doen?
Hoi Hoe gaat het? Al tekenen van je ongi? Ik hoop het wel voor je! Heb je een leuke koninginnedag gehad? Wij zijn naar Breda geweest was echt gezellig. Moet je vandaag nog werken? Ik van 18.00 uur tot 03.00 uur dus dat is wel een lekker dienst. Jammer van het weer he.. echt regenachtig hier, bij jullie ook?
heej meid! Hoe gaat het met de kleine van je zus? bah wat schrikken zeg! hoop ze snel weer wat opknapt! dat zijn nooit leuke dingen natuurlijk! wat lief dat je zo grote Nijn hebt gekocht!! haha kan me voorstellen dat ze dat wel leuk vind idd! jij hebt dus een late/nachtdienst..... ja dat is idd wel een mooie tijd! heb je wel zin om te werken!? wat leuk he dat je daar altijd foto's van maakt (van je nagels) maar ik had al gekeken op je hyves , maar kan ze niet vinden! alleen de creaties die je maakt zie ik op hyves staan oooow meid wat balen dat je ongi eraan zit te komen maar..... ik duim nog steeds voor je hoor! volgende zaterdag is je nod?? hoop zo dat je het mis hebt! En als het deze maand niet raak is , dan hoop ik zo voor je dat de menopur de volgende keer weer zo goed aanslaat! mag je dan verder met dezelfde dosis? Hier wat vage gevoelens , zere onderrug , dus denk dat het er eindelijk aan zit te komen! al verlies ik nog niets hoor! maar voel me rug zo... dus dat kan wel een teken zijn toch!? ja heb een hele leuke dag gehad gisteren! En jij? was hier wel mooi weer! na de ochtend heeft de zon de hele dag geschenen gelukkig! Wij gaan vanavond een nachtje naar de stad! in het huis van mn zusje. (zij woont in de binnenstad) dus dan kom ik morgen wel weer ff langs!!! werkze vanavond/vannacht! en hoop echt dat alles goed gaat met je nichtje hoor! nee ik ben dit weekend vrij! is mn vrije weekend! moet maandag weer beginnen! xx
@ Ella, er zit hier inderdaad een behoorlijke druk achter dat hele zwanger worden. Maar goed, je kan de natuur niet dwingen he . Volgens mij had je wat betreft die pil gelijk haha. Het gaat nu wel goed, maar die naald vind ik niet fijn hoor. Heb een giga naaldenangst en deze is volgens mij ietsie dikker. Heb jij al tekenen van een menstruatie? Of ben je (nog) aan het wachten erop? Ben overigens verhuisd naar Culemborg. @ Ikkie, wat onwijs **** dat je ongi eraan komt. Weg ermee zou je zeggen, geef die menstruatie een enkeltje noordpool voor de komende 9 maanden * zucht *. Even ego berichtje: Tsjah, hoe gaat het hier.... Ben giga druk nog steeds met alles op orde maken in het huisje. Diertjes zijn gelukkig wel gewend , ze spelen ook alweer (godzijdank). Verder heb ik al sinds CD4 menstruatiekrampjes rechts (rechts is ook alleen open, links zit potdicht), CD4 was in de avond me menstruatie ook weer helemaal weg . Nu is het CD6 en moest vanaf CD1 4x per dag een pil Progynova innemen. Vanaf Cd3 spuiten, ben erg benieuwd hoe mijn lichaam hierop reageert. De ene keer heb ik wel krampjes en dan weer niet, erg bizar. Verder heb ik het idee dat de Progynova gewoonweg niet werkt . Want merk niet dat ik meer afscheiding krijg (dus natter wordt). Tsjah, dat heb ik al die tijd niet gehad met de Progynova . Hoop echt dat er nog iets anders is voor dat slijmvlies pfffff.... Maar je hootr vaak dat de Menopur al een goed resultaat heeft op het bms. Zoooo dit was me ego berichtje weer. Fijne dag meiden!
He Met de kleine van mij zus gaat het eglukkig beter, ze is vanmiddag uit het ziekenhuis ontslagen. Echt zielig zo'n kleintje in het zikenhuis! Dus je ongi zit er aan te komen, gelukkig! Lage rugpijn is idd een teken, dat heb ik ook altijd. Nu ook wisselend. Mijn nod is donderdag. Ik word het normaal altijd 12 dagen na de pregnyl dat is dus woensdag. Hopen dat de menopur dan weer goed zijn werk doet. Dan lopen we misschien wel eventjes tegelijk met de fm's enzo. Op de hoeveelste dag heb jij een fm? Ik moet maandag weer bloedprikken. Als je meer foto's wilt zien op hyves dan moet je op foto's en video's klikken ( dit staat boven de taart foto's) Dan zie je al de foto's. Leuk dat je zusje in de binnenstad woont, is echt super handig. Een vriendinnetje van me woont ook in het centrum, ideaal kun je gewoon na het stappen naar huis lopen. Heel veel pezier vanavond.. enne heeft je man trouwens nog iets gehoord?
Babi: Bale zeg dat de Prognova waarschijnlijk niets doet.. Meestal merk je dat wel aan je lichaam. Wel een goed teken dat je steekjes hebt. Ik voelde het de laatste keer ook erg goed dat er eitjes aan het groeien waren. Wanneer heb je de eerste FM? Echt bale door die prikpil alles ontregeld. Ik heb het idee dat het bij mij ook door de pil komt. Van mijn 12e tot mijn 16e werd ik altijd tot op de dag nauwkeurig, ongesteld. Toen de pil geslikt en daarna werd ik opeens niet meer ongi. Ik hoor dat wel vaker dat het door de pil komt. Je gaat dus nu 1 cyclus zo proberen en dan intake IVF, spannend zeg! Hopen in ieder geval dat het wat doet. Suc-6!!
@ Ikkie, fijn dat de kleine ontslagen is uit het ziekenhuis. Sneu is dat he z'n klein dingetje in het ziekenhuis te zien liggen . 4 mei heb ik mijn eerste FM, althans had een afspraak staan bij de FA in het nieuwe ziekenhuis, maar moest van het oude ziekenhuis verder spuiten, maar dan met Menopur, dus dan is het CD9 en hoop ik dat er wat te zien is. Het is te bizar voor woorden dat de anticonceptie dit voor mekaar kan krijgen he . Mijn menstruatie was altijd heel hevig, toen ben ik aan de pil gegaan en raakte ik op me 18e zwanger door me pil heen (van mijn huidige man). Helaas is dit een MK geworden. Toen ben ik even van de pil af geweest en ik menstrueerde goed, voelde elke maand mijn eisprong en kon de klok erop gelijkzetten dat ik altijd op CD28 ongesteld werd. Had overigens op CD15 me eitje altijd. Toen op me 19e eenmalig de prikpil en nadat die uitgewerkt was weer normaal ongesteld. Weer even gewacht voordat ik aan de pil ging, maar weer een perfecte cyclus. Toen op me 21e eenmalig de prikpil (was even 5 maanden van de pil af en menstrueerde weer keurig) en tsjah,..... Nog steeds in afwachting of het lichaam wat doet . Btw, laat de Menopur je eitjes automatisch springen of heb je hier weer pregnyl of ovitrelle voo nodig? Gisteren brak dat glazen ampulletje in me handen met het afbreken, pffffff. Vindt dat persoonlijk niet erg handig gedaan .
Oeps dat is minder dat hij brak. Toen moets je zeker een nieuwe ampul pakken? Dat heb ik met de pregnyl weleens gehad. Nu pak ik het ampulletje altijd beet met een stukje keukenpapier dat gaat beter. Dus je hebt dinsdag al de eerste FM? spannend zeg, hopen dat je bms een stuk dikker is! Enne met menopur moet je ook de pregnyl zetten. Ik vraag me weleens af wat als je de pregnyl niet zet en het eitje is groot genoeg, springt hij dan niet? Ella@ leuke avond gehad in het centrum? Ongi al doorgebroken, hoop het echt voor je!
@ Ikkie, ja moest wel een nieuwe pakken, want het was gebroken in het ampulletje . Ik vrees niet dat er iets gebeurd is qua verdikking van het slijmvlies. Wellicht moeten ze eens overwegen me een hogere dosis als 75 IE te geven, zodat er geen 1, maar 3 eitjes groeien! Wellicht heeft dat nog een andere werking op het bms. We wachten gewoon weer af he .
We zullen wel moeten he . Weten jullie of er iets te doen is aan een geheel verstopte en dichte eileider? Wil eigenlijk links helemaal open hebben....
hoi meiden! babbi wat rot dat de progynova zn werk niet doet! en wat spannend meid deze ronde! want daarna hebben jullie intake voor ivf? ik ga heel hard voor je duimen hoor! enne helemaal klaar met de verhuizing? jullie zijn net verhuist toch!? Ikkie , wat fijn dat de kleine van je zus weer thuis is! idd zeg dat was wel schrikken! hoop dat het nu beter met haar gaat! heb je leuke dagen gehad? ik wel hoor! maar ben nu wel wat moe! en nee mn man heeft nog niets gehoord , hij hoort het in week 19! maar deze week heeft hij nog wel een ander gesprek! erg spannend allemaal! Verder ben ik nu al voor de 2e dag ongesteld!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan dus morgen starten met de menopur! erg spannend allemaal.... maar ben blij dat ik weer verder kan! moet morgen alleen nog wel even het zh bellen voor FM afspraak! Vind het echt spannend hoor! opzich het prikken niet echt , maar of het helpt.... En hoe gaat het met jouw? vind het zo jammer dat waarschijnlijk je ongi er aan zit te komen.... hoop echt dat de volgende ronde de menopur weer helpt en dat jullie dan weer zo mooie kans hebben! Hoe is je man eronder? hij zal het ook allemaal wel moeilijk vinden... nou ja stiekum blijf ik toch voor je duimen en hopen dat je ongelijk hebt hoor! xx
heej meid! ik heb ook een verstopte eileider! daar zijn ze tijdens de hsg achter gekomen en toen ik werd geopereerd hebben ze deze niet open kunnen maken.... bij mij is links ook helemaal dicht! heb het idee dat ze er bij mij niks aan kunnen doen! heb net mn eerste spuit gezet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi meiden! heb vanmorgen de eerste menopur gespoten hoor! en tging helemaal goed haha heb ook gelijk een afspraak gemaakt voor 12 mei! dan heb ik de eerste FM! echt spannend, maar vind het wel fijn dat ik nu eindelijk ook weer verder kan! was vanaf februari niet meer in de running.....!!! hoe gaat het met jullie!? ikkie deze week weer de hele week naar school? heb idd je foto's gezien hoor! echt mooi! en leuk ook die fam foto's en foto's van jullie huis! ziet er allemaal erg mooi en gezellig uit! liefs Ella
Wow Ella, super dat je ongi bent!!! Hoe is het gegaan met de spuiten, viel het mee? De 12e eerste FM meting, ooh spannend meid. Ga heel hard voor je duimen!! Hoop dat Menopur iets doet.. Maar dat zal wel hoor als het bij mij zelfs wat doet!!
@ Ella, inderdaad super dat je ongi bent! Sorry voor me late reactie, was nog druk met uitpakken enzo . Heb 18 juni de intake IVF en morgen naar de gyn voor een FM. Gelukkig dat het spuiten in 1x goed ging. De verhuziing is ook goed gegaan hoor, wel erg druk/ Wat betreft de Progynova, voorgaande rondes deed ie niks. Wellicht nu wel, maar ga niet veel hoop hebben. Kan beter van het negatieve uitgaan dan straks weer een klap te krijgen. Liefs
babii wat spannend dat je morgen voor FM moet! heel veel sterkte! en hoop dat er een mooi eitje te zien zal zijn! hoelaat moet je heen? ja echt druk he een verhuizing! is het nu bijna af? sterkte voor morgen! Ikkie , jaaaaaaaaaaaa haha eindelijk weer eens ongesteld! wie had dat nou gedacht dat ik daar zo blij mee zou zijn morgen maar weer de spuit zetten , het viel me reuze mee , ik voelde er niets van! maar ik keek niet toen ik de naald in mn buik zette haha ik hoop ook dat het wat doet! en ga er eigenlijk ook al vanuit! maar we zullen zien 12 mei! welterusten meiden! xx
Babi@ Hoe is gegaan vandaag?? Hoop dat er een mooi eitje en dik bms te zien was! Ella@ fijn dat het goed ging, valt hartsikke mee he.. inderdaad niet naar kijken. Bij een ander kan ik het ook niet aanzien.. Mijn mannetje was er ook een keer bij en die vond het zo zielig voor mij en had echt medelijden. Dus volgende week woensdag de eerste fm? Leuk zeg zo'n hotel overnachting, altijd erg gezellig saampjes naar een stad. Moet je vandaag nog werlen? Ik zometeen. Doegie
hai! heb vanmorgen de 2e gezet en die deed wel pijn! volgens mij duwde ik het naaldje er niet goed in , want moest echt drukken. vind het toch allemaal nog wel spannend. hoop echt dat het werkt en dat we er met zn allen heel snel vanaf zijn! vind het ook wel jammer dat deze vorm niet in tablet-vorm is! haha , die tabletten waren toch wel makkelijker! dus jij moet ook weer aan het werk! ik ook! maar ben morgen wel lekker vrij , de enigste vrije dag. en zaterdag ben ik ook vrij , dan gaan we naar mn schoonvader. Had ik dat al verteld? we hebben vorige te horen gekregen dat hij longkanker heeft. Hij hoorde het zelf ook pas vorige week en 1 long is al helemaal weg. en in de andere long zit ook een vrij grote tumor. Hij woont in Brabant, dus als het goed is heb ik wel vrij gekregen voor zaterdag. ik moet die zondag wel werken. werkze vandaag! Babii hoe is het gegaan meid? hoop dat er idd een mooi eitje te zien is! Liefs Ella