Ik heb ze inderdaad gebeld, maar ze zeggen dat ovulatie inductie, KI en IUI 100% vergoed worden vanuit de basisverzekering en dat dit landelijk zo geregeld is en het bij mij ook vergoed wordt. Tevens staat op: www.medicijnkosten.nl dat Menopur vanuit de basisverzekering wordt vergoed, mits: Gonadotrope hormonen, gonadoreline-analoga,gonadoreline-antagonisten en urofollitropine Voorwaarde: uitsluitend voor een verzekerde die deze geneesmiddelen krijgt voorgeschreven in verband met: a. een in-vitrofertilisatiepoging die ten last van de zorgverzekering komt,of b. een andere behandeling dan een in-vitrofertilisatiepoging. En volgens mij is die andere behandeling OI . En hoef ook nooit wat te betalen bij de verzekeringe n heb ook nooit wat hoeven te betalen, behalve die belachelijke Ovitrelle! 57 euro eigen bijdrage . Haha, slim hondje he . Moest ook wel heel erg lachen om der! Vanochtend ga ik ze uitlaten, Maxi rent helemaal enthousiast naar de buurvrouw (die slecht ter been is). Die hond kwisepelen en doen. Whaha die vrouw vond het geweldig, maar ik schaamde me rot (omdat ze al zo slecht ter been is).
nou idd dan wordt het volgens mij wel vergoed hoor!!!! haha heerlijk die honden! gelukkig vond je buurvrouw het niet erg! ze zijn altijd zo lekker enthousiast he! he meiden ik ga naar mn werk!!! ik kom vannacht nog wel weer ff kijken en schrijven!!! Liefs!xx
hoi meiden. ik ben net terug van mn werk.... niet normaal hoe druk het was! heb mezelf maar een wijntje in geschonken om wat af te koelen , want ben nog helemaal hyper en wil wel zo gaan slapen! Hoe gaat ie met jullie!? xx
@ Ella, zooo dat is een beste dienst geweest! Ben wel blij dat ik gewoon op kantoor werk, maar de diensten die jullie draaien is beter te combineren met FM's. Ego bericht: Ahhhh ik baal, als ik die injectie heb gezet voel ik het prikken en branden! Ik voel dan de rest van de avond met vlagen menstruatiekrampjes, maar normaal gesproken voel ik de gehele dag door krampjes (dan weet ik dat het groeit)..... Maar nu dus niet. Dit maakt me zo onzeker, het voelt niet goed aan dit! Ben als de dood dat ik geen eitjes krijg deze ronde!! Sorry voor me gezanik meiden, jullie zullen wel moe worden van me!
babii ooow jakkes meid! dat is niets aan dat onzekere gevoel! en nee ik wordt er niet moe van hoor! en je zeurt al helemaal niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! schrijf hier maar lekker van je af! he maar wat rot dat je het zo voelt branden! dat heb ik niet. ja heel af en toe als ik die vloeistof in spuit! maar dat je alleen savonds krampjes voelt kan ook goed zijn toch!? ik bedoel , je voelt ze nog wel! Ik voel dat echt nooit....... zou er dan niks groeien????????????????? ik voel helemaal geen krampjes oid! Moet woensdag pas voor FM , dus ben heel benieuwd! Ikkie! hoe is het met jouw!??? hoe voel je je?? xx
@ Ella, ik weet niet of jij Gonal F gespoten hebt? Dat spoot ik dus eerst en toen voelde ik altijd krampen. Op CD12 zat er altijd een rijpe follikel klaar, maar het BMS was weer 1 mm dan. Nu is het BMS 5,5 en is er geen eigroei. Met de Gonal F had ik die krampjes dus wel. Volgens mij hoef je het niet te voelen, maar het maakt me onzeker. Geef mij maar zn inwendig echo apparaat en ik doe mijn metingen wel zelf J. Het maakt je gewoon zo ontiegelijk onzeker als je geen krampjes of gevoel hebt. Ik moest gisteren 4 prikken achter elkaar zetten en ik kan je zeggen. Dat brand echt hoor L. 1 voel ik meestal wel, maar dat is niet pijnlijk Ben ook super benieuwd naar jouw FM! En maak je maar niet druk dat het niet groeit, mijn lichaam is gewoon een vaag rot lichaam. Soms denk ik weleens: mams en paps, bak me even over .
Ella@ Echt super lief je pb-tje.. ik las hem net pas., ik zag net de melding pas!! Zal zo terug sturen. Dus het was een drukke avond, jij bent ook altijd laat thuis zeker? Wel lekker zo'n wijntje!! En dat je niets voelt wil niet zeggen dat er niks groeit hoor.. het is ook zo spannend allemaal.. of je iets voelt of juist niets voelt. Echt spannend volgende week! Jij hebt vandaag ook een lekker dagje toch? Babii@ niet meer zeggen dat je zeurt hoor!!! Dat is echt niet zo.. Hier kun je gewoon lekker je verhaal kwijt, wij snappen je helemaal! Het is gewoon zo onzeker allemaal.. voel je wel iets, voel je niets.. Dan speelt het ook nog mee dat het elke cyclus anders kan zijn mbt je gevoel. Ze breken deze cyclus echt niet zomaar af hoor!! En 4 spuiten.. dan kan ik het me voorstellen dat het pijnlijk was. Ik had dat ook de ene dag meer als de andere dag. Op het laatst voelde ik de vloeistof er gewoon in gaan, pijnlijk! Ik voel me nog steeds hetzelfde (gelukkig).. Heel de dag een misselijk weeig gevoel maar nergens echt zinin.. Ja in hele rara dingen die ik normaal nooit eet.. croissantje ham kaas, zo raar!) Ik heb extra zinin zoute dingen.. terwijl ik normaal echt een zoetkauw ben.. Chocola, koek en snoep vind ik niet zo lekker meer.. Ik dwing mezelf wel om gezond en goed te eten om daarna weer propvol te zitten. Ik heb ook al een cupmaat groter ha ha.. Ben alleen zo onzeker.. ga nog steeds 100 keer naar de wc om te kijken.. Zo stom eigenlijk. Bij elke krampje of steekje ben ik super bang en denk ik meteen dat het mis gaat.. ik hoop niet dat dat de komende tijd zo blijft. Gaan jullie vandaag nog wat doen?
babii hihiihi ''bak me maar ff over'' haha wat zeg je dat leuk! nee klopt ik heb nog nooit GonalF gespoten! maar wat vervelend zeg dat het zo brand! dat is echt niet fijn. en dan ook nog 4 prikken in 1 keer.... hoop zo dat het aanslaat meid en dat je nu wel eigroei hebt! hihi idd doe ons zo inwendige echo en we doen zelf de FM's wel!!!! wel zo makkelijk he! Kan me voorstellen dat het je dan onzeker maakt! want je wilt zo graag wat voelen he! dan weet je tenminste dat het goed zit! wanneer heb jij weer FM? Ikkie!!!! joehoe!!! wat fijn dat je je nog zo voelt!! althans.... nou ja echt fijn is het ook weer niet om je zo beroerd te voelen hoor! maar dat geeft wel aan dat je heerlijk zwanger bent! (dat bedoelde ik hoor!) mmmm lekker hartige dingen! ik ben juist helemaal geen zoetekauw! doe mij maar lekker wat hartigs! hiihi al een cupmaat groter! nou dat schiet ook op! moet je nu ook van die bh's kopen zonder beugel?? dat schijnt toch beter te zijn!? Ik denk dat het heel normaal is dat je zo onzeker bent hoor! Het is ook allemaal ontzettend spannend en meid ik hoop zo dat alles goed mag blijven gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wanneer heb je echo???? En heb je alweer getest? En dat je elke keer naar e wc gaat om te kijken en dat je bang bent bij elk steekje en krampje dat is denk ik heel normaal. hoop idd dat het op den duur wel wat rustiger voor je wordt! Moet je vandaag ook werken!? of heb je lekker een vrije dag!? Liefsxx
Haai Ik heb sinds woensdag niet meer getest, ik durf nu te zeggen dat ik zwanger ben en ga mezelf niet gek maken met testjes. Voel me echt zwanger en ik ben bang als ik bijv een dunnere streep zie op de test dat ik dan weer onzeker word. Net nog heel lang met mn zus gebeld en heb me voorgenomen om er gewoon van te gaan genieten en niet overal bang voor zijn. Ik probeer er van te genieten en niet meer te stressen. Zolang ik me zo voel weet ik wel dat het goed zit. Dus jij bent meer iemand van het hartige? Ik meer een zoetekauw, kilo's chocolade ging er door heen. Wat vind jij bijv lekker van avondeten?
Ik heb trouwens bij 6 weken een echo op vrijdag 21 mei 2010.. Echt heel spannend, misschien kun je dan al wel een hartje horen..
ooh wat fijn dat je zo met al je gevoelens bij je zus terecht kunt! goede instelling meid! en idd als je onzeker wordt van testen dan gewoon niet doen! enne nu je zeker weet dat je zwanger bent , dan hoef je natuurlijk ook niet te testen he! ja ik hou echt van hartige dingen!! ik vind voor avondeten alles lekker..... (behalve zuurkool! dat vind ik zo smerig) maar verder lust ik alles! kan ook niet zeggen wat ik speciaal lekker vind , vind italiaans altijd goed! en grieks ook , verder spaans ook! haha maar nasi etc vind ik ook heerlijk! nou ja ik vind gewoon alles lekker! af en toe een stukje taart dat vind ik wel lekker hoor! maar niet te groot! liever een klein stukje , want vind het al snel te machtig. ben zoooooooooooooooo blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop echt dat je het hartje dan hoort! wat zou dat gaaf zijn he! 21 mei echo.... nou dat schiet al op! je moet nu wel ff je onderschrift veranderen hoor hahaa!
Ik heb je een pb-tje gestuurd... zal ik mijn onderschrift veranderen? Durf het namelijk nog niet echt..
thanks! zal hem zo ff lezen! nou meid als je dat nog niet wilt doen , dan moet je het niet doen hoor!!!! dat moet je zelf weten....! snap wel dat je dat niet echt durft hoor!
Over het algemeen zien ze een hartje pas kloppen met 6 weken en 4 a 5 dagen... Super de super spannend, je ziet dan echt een boontje haha. O nee, rijstkorreltje. Ik reageer zo even, want ben @ work. xxx
haha! heb je veel te doen?? strakjes lekker weekend natuurlijk! ga je nog wat leuks doen in het weekend?
Pffff heb altijd veel te doen hier! Die directeur is rete druk en ik mag de vuile klusjes opknappen . Ach dat is me beroep he . Het weekend ga ik bijkomen van me hooikoorts. OMG dat is echt niet normaal. Snotter en snotter, nies en nies, me ogen tranen en tranen . Moet trouwens morgen om 09.00 uur bellen naar de gyn en dan krijg ik een tijdstip waarop ik moet komen Dus heb morgen weer een FM en hopelijk dit keer met een EI.
wat spannend meid! morgen alweer je FM! nou hoop idd dat er dan een mooi ei te zien zal zijn! wat lastig dat je zoveel last hebt van hooikoorts..... werkze!