LEO-operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ella27, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat lekker dat je dan zondag wel vrij bent! ik moet morgen en dan ben ik het weekend vrij!
    maarre we hebben wel huiswerk meegekregen van de gyn hoor haha

vandaag gaan we denk ik zo even naar een vriendin toe! verder niet veel bijzonders!
    En jullie!? gaan jullie nog wat leuks doen!? Hoe gaat het verder met je en hoe voel je je??

ja echt spannend dat ik dan zaterdag over 2 weken kan testen! en weet je? dat is dan 29 mei en dan is mn man jarig!!!!!!!!!!!!!!!

Babii ben ook benieuwd hoe het met jouw gaat meid!
    hopelijk trek je het allemaal een beetje.....
    knuffel voor jouw!

Liefs Ella

2. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Spannend ja... enne ga je echt pas twee weken erna testen? Knap hoor.. hoop echt dat een test niet nodig is omdat je het al voelt dan hoef je ook niet zo lang in spanning te zitten.. ga echt heel hard duimen!!
    Dat zou een geweldig verjaardagskado zijn!!

Met mij gaat het goed hoor.. voel me de ene dag beter als de andere, vandaag voel ik me goed alleen heel de dag door honger. Heb ook al een cupmaat groter, niet normaal voel ze heel de dag.. maar daaraan weet ik wel dat het goedzit dus daar ben ik wel blij mee.

Ik ben lekker een beetje aan het rommelen en schoonmaken in huis en nog wat taartvoorbereidingen doen. Lekker dagje.

Gezellig naar je vriendin, leeft zij ook helemaal mee zeker. Mijn mannetje vond het kaartje ook heel lief!!!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik maak me niet druk hoor meiden, manlief weer wel. Zit zelfs al naar een draagmoeder te kijken, wnat heb sterk het gevoel dat mijn slijmvlies niks gaat doen.

Enige waar ik bang voor ben is dat er niet meer eitjes bevrucht worden en mochten ze ontdooid worden dat ze niet goed ontdooid worden en dan niet teruggeplaatst kunnen worden.

Ben nu 2 dagen vrij en ben gewoon bekaf... Heb amper vut om te reageren. Bah......

Probeer vanavond even te reageren!

Liefs

Enneh Ella, goed klussen he :p.

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    OOh meid je zit er helemaal doorheen he.. echt rot. Je gaat natuurlijk overal over malen wat fout kan gaan. Toch gaat het ook heel vaak goed ook al kun je daar nu misschien niet aan denken.. Kan je met je mannetje er wel goed over praten?

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja kan er met mijn man wel goed over praten, maar die is ook bekaf van het afgelopen jaar.

Ziekenhuis in en ziekenhuis uit, onderzoek hier en onderzoek daar. Meting hier en meting daar.... Klussen wanneer hun het zeggen enz. enz. Dan weer de klappen dat alles niet goed naar behoren werkt. En dan weer een operatie! Sjonge!

Die ligt nu ook echt eve voor pampus op bed. Maar goed, jullie kennen al die ziekenhuis bezoeken en de stress wel.

Hoe gaat het met jou Ikkie??

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babii het is idd niet niks dit hele traject..... kost veel energie en tijd! en daarnaast vergt het ook een hoop van je beiden vind ik. FIjn dat je wel goed met je man erover kunt praten hoor! dat is iig heel erg belangrijk....

kan me voorstellen dat je daar zo bang voor bent! dat je alles hebt gehad en de uiteindelijk tp niet gaat lukken...... kan er verder ook weinig tegen je over zeggen... maar hoop dat jullie de moed houden!

Ikkie , haha cupmaat groter? hihi , nou idd dan weet je iig dat het goed zit!
    He hoe reageerde je vader en schoonzusje!? hun had je het verteld toch!?
    We zijn niet naar die vriendin geweest! maar naar mn zwager! En mn andere zwager en vrouw en kids kwamen ook! dat was heel gezellig. MN neefjes van 5 en bijna 1 jaar en mn nichtje van 3 jaar. Heel schattig , mn nichtje gaat dan echt zo aan me hangen en moet overal mee naar toe waar ik ook heen ga haha , zo lief!

we zijn net weer thuis!

ja hahaa dat klussen komt wel goed!!! we hebben iig vanmiddag al gedaan en dan zaterdag en zondag weer!
    Ja wil echt op 29 mei testen! das 2 weken later! maar heel miss ook wel op 28mei! ;)
    maar ik denk op mn man zn verjaardag....!!!

Liefs Ella

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welterusten meiden!!!!!

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej meiden!
    ik heb vanmorgen de laatste menopur gespoten en de pregnyl gespoten!
    duss kom maar op met die eitjes ;)

xx

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Spannend Ella!!! Wat zal jij je goed voelen nu eindelijk weer een kans. En dan ook al zo snel.. ga echt heel hard duimen dat jij over 2 weken een knaltest hebt, is jullie zo gegund!!

Voel jij je eisprong altijd?

babi: Hoe is het? Wel een beetje kunnen slapen??

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja vind het echt zooooooooooooo spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

weet niet echt of ik mn eisprong voel! heb em 1 keer heel heftig gevoeld , en dat was ook nadat ik pregnyl had gespoten!

nou ik heb hele goede hoop hoor!!! :) en mn man ook volgens mij haha

11. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Ella, wat apart dat jij op de vrijdag en je menopur nog moet zetten en de Pregnyl... Bij mij was het echt donderdag nog de Menopur en dan vrijdag alleen de Pregnyl.

Je hebt in ieder geval al goed geklust hihi, en nu nog meer :D. Heerlijk meis dat je zulke mooie eitjes had :D.

@ Ikkie, ik voel me eisprong wel altijd. Heel heftig zelfs! Ik heb goed geslapen hoor, jij ook?

Enneh, een cupmaat groter, dat doe je goed hihi.

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jaaa ??? is dat zo???
    mn arts zei dat ik vrijdag de menopur moest zetten in mn buik en dan de pregnyl ook moest zetten!

kan geen kwaad toch!?

13. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Als je arts het zegt niet hoor meis. Was totaal niet de bedoeling je onzeker te maken, sorry...

Elke arts heeft een andere werkwijze en hij heeft er immers voor gestudeerd en ik niet :p. Dus het zal echt wel goed zijn.

Denk jij maar aan klussen en een baby hihi i.p.v. aan mijn woorden ;).

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaha geeft niets hoor!
    is goed dat je het zegt!

ja soms vind ik het echt apart dat elke arts een andere werkwijze heeft....
    snap er soms ook niks meer van!

hoe gaat ie verder met jouw? lekker dat je wel goed hebt geslapen! vandaag denk ik wel weer meer last van hooikoorts? lastig hoor dat je je zo ziek daardoor voelt!
    hoe is het verder met je? spannend denk ik voor de 27e

haha morgen gaan we weer klussen en zondag ook! dus dat komt vast goed!

15. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ja elke arts heeft weer een andere werkzijze, hoe irritant!! In ieder geval een heel fijn weekend, maar dat zal wel lukken. Is echt leuk om saampjes lekker te dromen dat het gewoon gaat lukken..

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja haha idd!
    dat is ook leuk!

en daarna 2 weken wachten.... :(
    hoop dat die weken snel voorbij gaan!
    volgens mij heb ik het dan wel aardig druk met werken... dus dat scheelt! ;)

jij ook een heel fijn weekend hoor!!! en werkze! jij moet ook vandaag werken toch!?

ik zal zo naar mn werk!

xx

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    even een vraag hoor;

nu heb ik vanmorgen de pregnyl gezet en gistermiddag hebben we geklust.

nu wilde ik morgen weer klussen en zondag.

Of is het beter om het vandaag dan ook nog te doen!???

aaaarrrrghhhhh ik weet het niet meer!!! wil opzich vanavond ook wel hoor , maar dat is altijd wat lastiger omdat ik late dienst heb!

mn arts zei dat het eitje na 40uur gaat springen... maar net hoorde ik weer dat de kans er is dat ie eerder gaat springen...

18. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    euhh ik heb daar ook heel erg 'meegezeten' de ene zegt dat elke dag niet goed is maar andere andere kant wil je hem natuurlijk niet missen. Een zaadcel leeft ongeveer 3 dagen. Ik heb toen vrijdagochtend omstreeks 11.00 uur de pregnyl spuit gezet. We hebben toen donderdag en zaterdag geklust. Ik twijfelde heel erg over vrijdag maar ik was toen helemaal kapot en ik slaap gevallen.:(

Baalde er de volgende dag heel erg van maar ik dacht dat de zaadjes toch wel zouden blijven leven een aantal dagen.
    Het moet dusv an een van die keren geweest zijn, leuk dat je dat zo terug kan kijken.

Meid het komt echt goed hoor ;), het is alleen zo onzeker.. ik weet precies wat je voelt. Fijn dat je het druk hebt die weken.
    Ik had dat ook, de eerste week zat ik de hele week op school en had ik geen tijd om me druk te maken en kreeg ik 1 dag ongi krampjes dus dacht dat ik weer ongi werd. Ik heb toen een fles likeur 43, heerlijk, echt ons lievelingsdrankje, gekocht. Ik heb toen elke avond een heerlijk glaasje gedronken en ben met koninginnedag volop wezen stappen in Breda en de nodige wijntjes gedronken..;) Was toen gewoon al zwanger...

Zo zie je maar weer, ga je er niet vanuit is het toch wel zo. Je weet het gewoon niet.

Geniet er toch maar van samen en het is in ieder geval super fijn dat jullie weer een kans hebben.

Ik heb morgen weer late dienst.. Jij een fijn weekend he.. maar dat zal wel lukken denk ik..

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mij raadde ze dit altijd aan:

Op de dag van de injectie klussen
    Dag na de injectie klussen
    Ochtend meepakken (hoeft niet).

Ei springt binen 36 tot 40 uur dus is op tijd... Althans, ik zette de injectie in de buik...

Meisjes, ga weer ff offline, wnat ben bij me schoonouders (er is familie uit Indonesie van mijn man op bezoek).

Liefs

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej meiden!

babii wat leuk zeg dat er familie op bezoek is uit Indonesie! gezellig! leuke avond gehad?
    wij hebben donderdag sex gehad , vrijdag heb ik de spuit gezet en vandaag en morgen gaan we klussen!
    gisteren is er niks van gekomen..... was na mn werk nog even naar mn zwager gegaan! (mn man was daar ook) en ik lag tegen half4 in bed!

Ikkie , ja echt zo spannend he! idd zaadcellen blijven wel lang leven in je lichaam. maar ja je hebt er ook maar 1tje nodig!!!! hoop het zo!
    enne ik ben bijna gestopt met roken!!!
    ik rook er nu 1 per dag! goed he! en merk gewoon dat ik er helemaal geen zin meer in heb.....
    die ene savonds vind ik heerlijk.....
    ben van 20 per dag nu naar 1 per dag!

Ja dat weet ik nog wel dat jij schreef dat je deze ronde geen hoop had! je dacht echt dat je ongi werd he!!!! en zie.... je bent zwanger!!!!
    beseffen julie het al wat meer?? echt zo leuk voor jullie!

sterkte vandaag met je late dienst! ik ben het weekend lekker vrij (mn vrije weekend) volgens mij werken wij om en om! ;)
    ik moet vanaf maandag weer!

Ben je morgen lekker vrij!?

xx

Deel Deze Pagina