@ Ella, hahahah dat herken ik dat moe zijn. Zolang je vanavond en morgen ochtend klust ben je nog ruim op tijd . En inderdaad, goede zaadcellen leven zeker wel 2 dagen en soms 3 dagen. Konden ze dat maar specifieker zeggen he, hoelang die zaadjes exact leven. Het was zeker leuk, ze spreken Engels en dat is totaal niet een taal dat ik goed kan . Kan wel Duits en Spaans, maar Engels... Ach heb Duits en Spaans bloed in me zitten dus dat zal de reden wel zijn. Waren super leuke mensen . Wat heerlijk dat je het weekend vrij bent zeg! Heerlijk klussen en genieten van het weer (hier is het mooi weer). Trouwens, vandaag CD7 en heb nog steeds helderrood bloedverlies... Wellicht is het minder dan de afgelopen dagen, maar het zit er nog steeds. Ben dus echt nooit zolang ongesteld, zelfs niet toen ik aan de pil was en een ontrekkingsbloeding had en zelfs niet toen ik even pil af was....
balen dat je nu nog ongesteld bent! nou dan moet er wel heel veel uit he.... hoop dat het vloeien snel ophoudt hoor! wat leuk he die visite! haha ik herken dat! ben zelf ook ontzettend slecht in engels.... wat leuk he dat je spaans en duits bloed hebt! spreek je die talen dan ook vloeiend? ik spreek goed frans , want heb daar 13 maanden gewoond! in Lyon. (was daar aupair) dat was echt een super ervaring.... maar denk wel dat ik er weer even in moet komen hoor! we gaan vanmiddag/vanavond klussen! haha dan zal het wel goed zijn toch!? bah word er helemaal onzeker van... het liefst doe ik het de hele dag HAHAHA , maar ja dat zal niet gaan merk dat mn man het ook echt heel spannend vind!
Whhahahaah ja dat moet zeker genoeg zijn meis . Hup extra veel zaadjes naar binnen . Wat onwijs leuk dat je aupair bent geweest! Frans is erg moeilijk, althans de grammatica. Knap dat je dat vloeiend kan . Ik kan Duits wel vloeiend, maar Spaans niet... Kan dat matig tot redelijk. Ik snap niet wat eruit moet, want heb helemaal geen eisprong gehad en het slijmvlies was ook flinterdun.... Wat moet er dan in hemelsnaam uit.... xx
nou ja vloeiend??? haha dat ook weer niet hoor! maar kan me wel prima redden... tenminste dat kon ik toen haha mm ja apart he wat er dan nog allemaal uit komt! hoop dat het vloeien snel stopt hoor! Ikkie werkze vanavond! hoop dat je een rustige dienst hebt! En ben je morgen lekker vrij? hier net geklust!! haha morgen nog een keer... en dan maar wachten! over 2 weken ga ik dan testen! Liefs
heej meiden! op dit moment voel ik me eisprong!!! niet normaal zeg! doet echt pijn.... maar dat vind ik helemaal niet erg hoor! want weet nu iig dat er een eisprong is! Ikkie heb je lekker gewerkt?? welterusten!! xx
goedemorgen!!!! weet zekers dat ik mn eisprong heb gehad! want..... voel nu helemaal geen pijn meer! spannend....!!!!
He.. Fijn zeg dat je je eisprong hebt gevoeld...Nu hopen dat een zwemmertje het wint en er lekker naar toe zwemt.. Had van Moeders voor Moeders een dvd gehad en die samen met met mijn mannetje bekeken. Want hij wist helemaal niet hoe het allemaal zat. Dat was echt een hele mooie dvd. Gefilmd vanuit de buik vanaf het klussen tot de bevalling, echt super om te zien. Spannend voor jullie zeg.. In ieder geval super dat je je ei hebt gevoeld!! En nu maar afwachten.. Heb wel lekker gewerkt maar druk gehad. Gisterochtend moest ik 3 taarten maken en daarna moest ik werken. Was echt gaar toen ik vannacht thuis kwam. Vandaag ben ik ook erg misselik maar ja dan weet ik in ieder geval wel dat het goed zit. Babi: Nog steeds ongi? wat lang zeg!!
dat lijkt me ook erg bijzonder zeg om die film te zien! leuk dat jullie die samen hebben bekeken! dan wordt het voor je man denk ik ook wat helderder! oooh wat druk zeg! 3 taarten! en zijn ze mooi geworden!? vast wel! en dan ook nog een drukke dienst..... ben je vandaag lekker vrij!? wat lastig zeg dat je nog steeds zo misselijk bent! idd het hoort er bij , maar leuk is natuurlijk anders... hoop dat , dat snel wegtrekt hoor! en dat je dan nergens meer last van hebt! Fijne dag! xx
@ Ikkie, heet die DVD toevallig: het wonder van een nieuw leven? Ben super benieuwd . Die symptomen zijn toch echt wel goed hoor . Alleen wel balen dat je zo moe bent. Wat voor taarten heb je gemaakt? @ Ella, ik voelde mijn eisprong ook altijd heel duidelijk! Zo duidelijk zelfs dat ik er iedere maand van krom liep . En dan voelde ik even PATS BOEM en weg was het. En toen kon ik weer rechtop lopen. Gelukkig heb je super geklust, dus nu op naar een prachtige baby . Hier, Ik dacht dat ik ongesteld af was, maar ga net naar de wc en zie weer donkerbruin slijm op mijn wc papier. Vandaag is C8 en ik een tampon in doen (sorry voor de details) en ja hoor... Hele tampon licht bruin. Het is dus geen bloed meer, maar bruin. Doet me denken aan dat bruine verlies dat ik na de operatie had, maar nu is het er dus na de menstruatie. Snap er echt niks van meiden! Ben nog nooit 8 dagen zo bezig geweest en zelfs niet met een eisprong hoor... En het ergste, had geen eens een eisrpong nu!
babii wat raar he! kan het echt niet zijn dat je miss wel een eisprong hebt gehad maar dat de gyn dat eitje gemist heeft? maar dat zal dan wel niet... miss dat je lichaam helemaal in de war is? ook dit weet ik niet hoor! maar vind het zo raar dat je zo lang vloeit! anders toch morgen maar weer even bellen hoor! nou hier wordt vandaag niet geklust... man is ziek op bed! maar nu hebben we het donderdag gedaan , vrijdag pregnyl, en zaterdagmiddag hebben we het gedaan. En ik voelde zaterdagnacht mn eitje springen! dat is dan wel voldoende toch!????? baal er zo van dat hij nu ziek is , en wordt er ook gelijk weer zo onzeker van.. want het liefst had ik vandaag ook nog even geklust.
Dat is voldoende hoor Ella, zeker met zijn super zaad. Wat onwijs rot dat hij ziek is... En ze kunnen gewoonweg geen ei gemist hebben hoor. Heb vanaf CD9 FM's gehad en op CD12 zat er pas een ei en ging om de dag voor een FM. Ovu testen waren ook al die tijd negatief. Toen ik moest stoppen met de Progynova werd ik 2 dagen later ongi (ontrekkingsbloeding) en toen zat er eindelijk een eitje van 8 mm. Weet dus zeker dat ik geen eisprong heb gehad, weet wel dat mijn lichaam giga aan het spacen is en ben er wel een beetje klaar mee .
O ja Ella, je eitje is nog maar 12 uur na de eisprong te bevruchten . Zaad doet er minimaal 8 a 12 uur over bij het eitje te zijn (weet dat van me gyn). Als hij vannacht gesprongen is, is hij waarschijnlijk al niet meer te bevruchten. Ze zeggen weleens 24 uur na eisprong is hij te bevruchten, maar hij is de eerste 12 uur in optimale staat. Niet onzeker worden meis!
Bale dat je mannetje ziek is!! Niet onzeker worden hoor want je hebt echt wel genoeg geklust. Je hebt je eisprong al gehad en na de eisprong blijft het eitje nog maar een paar uur leven dis haalt dat volgens mij niet veel uit. Het is beter als er al zwemmertjes klaarliggen want ze moeten er ook nog naar toe zwemmen en als een eitje dan maar een paar uurtjes leven dan halen ze dat niet eens. Wel bale want het is toch een gevoel maar het is echt wel voldoende hoor zo. Wij hadden die zondag ook niet geklust. Babii Heel raar dat je nog steeds ongi bent en ook omdat het niet van de eisprong is. Ook vreemd want als je ongi bent dan wordt het bms afgestoten en aangezien die bij jou dun was snap ik dat niet helemaal. Dan zou je toch juist minder ongi moeten zijn, ik dacht altijd hoe dikker hoe erger omdat er dan meer afgestoten moet worden. Het is inderdaad die dvd, heel mooi!
Dat is een prachtige DVD he Ikkie?!? Heb hem laatst van iemand via het forum gezien, heb gewoon een traantje gelaten toen haah. Je hebt gelijk hoor m.b.t. het slijmvlies . Des te dunner hij is, des te minder je bloed. Ik heb 100% geen eisprong gehad, want die werd onderdrukt door de Progynova. Toen ik daarmee stopte was mijn slijmvlies alweer 3 mm (erg dun dus). En er zat een eitje van 8 mm. Heb al dietijd ovu testen gedaan en om de dag een FM gehad, dus weet het zo zeker dat er geen eisrpong was. Nu is het geen bloede meer, nee nu is het bruin slijm. Hoop heel erg dat me lichaam nu al die zooi van de prikpil eruit gooit, maar weet het niet hoor. Hoop dat al heel lang, maar ben bang dat het niet mijn lichaam is die hersteld, maar dat er weer wat anders is.
babii wat vervelend voor je meid! kan me voorstellen dat je helemaal onzeker en gek wordt dan van je lichaam! maar miss kun je voor je eigen gemoedstoestand morgen toch even bellen!? thanks meid voor je info! als ik dat zo lees..... nee dan hoef ik idd niet onzeker te zijn!!!!! maar tis meer voor je gevoel he! mn gevoel zegt dan van: hoe meer sex , hoe beter , want dan heb je meer kansen... maar dat is dus helemaal niet zo! En ja haha zn zaad is idd goed! Ikkie , jij ook bedankt hoor! nu ben ik op slag niet meer zo onzeker! idd als het eitje maar een paar uur bevrucht kan worden.... dan heb ik iig goed geklust! en lag er altijd wel wat klaar haha
Dat is logisch hoor meid die onzekerheid, heb ik zelf ook altijd. Ben nu ook heel erg onzeker over of het wel goed gaat of niet.. echt heel stom want voel me echt zwanger en beroerd maar toch blijf ik een beetje bang en durf nog niet heel goed vooruit te kijken maar dat zal er wel bij horen. Vrijdag de echo ven echt benieuwd.
oow wat spannend meid as vrijdag! nou kan me je onzekerheid goed voorstellen hoor! ik hoop en duim met je mee dat alles goed mag zijn bij de echo!!!!
Om 14.10 uur en mijn mijn man gaat met me mee hoor. Ben echt heel erg benieuwd. Schijnbaar kun je alleen nog maar een stipje zien en misschien kunnen we het hartje wel horen maar dat weet ik niet zeker omdat dat pas bij 6 weken is. Vrijdag ben ik volgens min eigen berekening 5 weken en 6 dagen. Heel apart hoe snel zo'n beebje de eerste weken groeit want in de 8e 9e week kun je wel de vorm van een mensje zien. Echt heel bijzonder. Vind het ook wel erg spannend en leuk dat ik nu een keer met goed nieuws in het ziekenhuis zit. Hoe gaat het met je man??