@ ikkie, volgens mij hoor je het hartje nog niet met 6 weken, maar zie je die alleen knipperen (als het al te zien is) want vaak zie je hem pas vanaf 6 weken en 4 dagen, dus mocht je niks zien geen zorgen hoor. Wel super spannend en onwijs mooi, eindlijk jullie (boontje) zien .
ooow wat spannend meid! en zooo gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja echt een wonder hoe zo'n mensje zich ontwikkeld , echt mooi! Fijn dat je man meegaat! hij zal er ook wel erg naar uit zien! Misschien dat je dan idd het hartje nog niet hoort , maar wel het hartje ziet knipperen! Eindelijk een keer met goed nieuws meid in het ziekenhuis!!!!!! wat zal je gyn ook blij zijn! heb je dezelfde gyn weer? Mn man knapt weer wat op.... hele dag bezig geweest..... gelukkig knapt hij weer wat op! Morgen ga ik oppassen , hihi moet nog wel ff de schooltijden opvragen , want moet ze halen en brengen naar school..... (zit zelf niet meer in het basisschooltijden! En ik heb daarna late dienst! lekkere drukke dag dus! En jij? Ben jij morgen vrij!? of moet je morgen ook werken!? Babii hahaha wat zeg je dat leuk! ''boontje''!!!! Hoe is het verder met jouw..... vloei je nog steeds? En ben je alweer wat opgeknapt? Het hooikoorts weer zit er denk ik weer aan te komen he... welterusten meiden!!!
heej meiden.... leuk weekend gehad iedereen!? hier zo weer starten met route.. ben al op mn werk! maar heb nog ff wat tijd over!
Hey ladies, Hier alles goed hoor! Bloed niet meer, heb nu alleen ontzettende pijn in me bovenbenen, zeurderige buik en veel afscheiding. Ach, het houdt nooit op he! @ Ella, werkse meissie!!! @ Ikkie, hoe is het met jou???
He ik kon vandaag niet op zp want zat op school en al die nieuwschierige studenten daar. Metmij gaat het goed hoor ben alleen nog steeds misselijk en moe, dat heb eigenlijk al vanaf het begin en zal nog alleen maar erger worden want de meeste krijgen pas bij 6 weken kwaaltjes en ik al 3 weken ervoor. Maar ja stelt me ook weer gerust. En ik ben de laatste die zal klagen hoor.. Babii: Gelukkig dat het minder is.. een trekkend gevoel in de benen had ik ook altijd bij mijn ongi. Hoe gaat het nu eigenlijk verder Babi? Moet je nu tot de 27e wachten? Gaat het wel een beetje en met je man? Hij zat er oom helemaal doorheen of niet? Ella: Hoe was je dienst? Heb je eigenlijk al iets gehoord van de evt dagdiensten? Zou fijn zijn zeg! Je man ook weer beter?
@ ikkie, dat die symptomen er zijn is alleen maar goed meid. Haha, zit je ook nog op de politieacedemie . Ja met manlief gaat het wel, heb de 27e vrij van het werk, das lekker. En verder heb ik giga pijn door me benen, me liezen, me onderrug JASSES. Ik heb zelf besloten te wachten tot de 27e en desnoods met alle medicatie tot we aan de beurt zijn voor IVF . Even rust .
Ja dat doet je ook goed even een rustpauze. Wij hebben dat vanaf de LEO operatie september t/m januari gehad, vond ik achteraf wel lekker hoor. Hopen dat je pijn snel over gaat. Echt bale dat je er zo lang lat van hebt en dan nog door zo'n stomme fout eigenlijk. Ik zit idd weer op de academie.. dit is echt de laatste opleiding die ik doe. Ik werk nu ongeveer 9 jaar en ga zowat om de 3 jaar weer naar school bedacht ik me pas. Nu heb ik het wel gehad maar ja. Wat doe jij eigenlijk werk of studeer je nog?
heej meiden! Babii nou wat apart zeg dat je daar nu zoveel last van hebt! ik heb ook altijd als ik ongesteld moet worden last van zeurderig gevoel in mn rug. Tenminste die keren dat ik ongesteld werd , ja dan had ik er last van! Balen zeg dat je nu eigelijk nog niet weet waar je aan toe bent.... wat heerlijk dat je nu wat rust hebt he meid! al zou je natuurlijk zo snel mogelijk weer verder willen gaan.... maar soms is rust wel eens goed , des te meer voor je lichaam! Vind het heel spannend voor je hoor de 27 mei! En hoe gaat het met de hondjes??? en met je hooikoorts? zakt het alweer wat? Ikkie haha al die nieuwsgierige studenten.... nee dan moet je idd maar niet op zp gaan! wat balen dat je steeds zo misselijk en moe bent..... tja het hoort er allemaal bij! maar leuk is anders natuurlijk! hoop dat het spoedig voorbij gaat en dat je je dan weer wat fitter voelt! Lijkt me ook lastig als je je zo voelt om je dan te concentreren op school! Lukt het allemaal wel een beetje!? klinkt wel erg druk hoor.... en naar school.... en werken..... Heb je het trouwens al op je werk verteld? wat zit jij veel op school! om de drie jaar....! knap hoor! ik wil in september met andere opleiding starten.....! maar zie het eigenlijk nog niet echt zitten in combinatie met mn huidige werk! Ik heb ook nog niets gehoord over de dagdiensten.... zal er as donderdag ff naar vragen! want dan hebben we vergadering. Met mij gaat het wel goed hoor! ik denk er soms aan...... Ineens overviel me tijdens de route die gedachtes..... toen werd ik er wel wat nerveus van... maar kan het gelukkig ook wel van me afzetten.! tenminste nu nog wel! denk dat de laatste dagen wel moeilijker worden! Ik hoop het zo dat het raak is..... maar ja dat weet je pas na 2 weken he! heel veel succes morgen op school!!!!!!!!!!!!!! welterusten!!!!
@ Ikkie, zo nu en dan studeren is helemaal niet erg hoor . En het staat alleen maar beter op je CV . Zoooo al 9 jaar bij the cops . Gaaf!!! Ik werk al bijna 4 jaar fulltime en werk als Directie Secretaresse. In mijn vrije tijd, dus naast mijn werk doe ik nog de opleiding HBO Management Assistente, erg zwaar om dat na je 40 urige werkweek nog te doen . @ Ella, het is toch niet meer dan logisch dat je een beetje zenuwen hebt? Je hebt in ieder geval super geklust, dus daar ligt het niet aan. Mijn duimpjes draaien hoor!!
babii wat zwaar idd zeg! 40 uur per week werken en daarnaast nog een pittige opleiding doen! knap hoor! hoelang moet je nog naar school?
@ Ella, ik moet in juni eindexamen doen, ben dan eindelijk klaar. Wil daarna nog HBO Office Management gaan doen, maar doe dat als het in me leven ook weer iets rustiger is. Vandaag aan me manager verteld dat we door moeten voor IVF en of ik de 27e vrij mocht. JA NATUURLIJK MEID, DIT IS BELANGRIJK! Laten ze je maar eindelijk eens gaan helpen! Zo lief . Hoop alleen niet dat ze eind november zeggen: mevrouw ben bang dat u door uw zwangerschap (als ik ooit zwanger wordt) niet meer fulltime aanwezig bent dus verlengen we uw contract niet. En de banenmarkt is al zo slecht he! Maar ja, dat laten ze me in septembner weten en 30 november verloopt mijn contract .
babii wat een ontzettend lieve reactie zeg!!!!!!!!!!!!!!!! en helemaal terecht hoor meid! he maar eigenlijk mogen ze je daarom niet weigeren he.... maar ja in de praktijk gebeurt dat nog al eens! ben je ook lid van een vakbond? dat is miss dan wel handig in zulke situaties! spannend september hoor! wat leuk dat je in juni klaar bent! En daarna weer een opleiding! je doet nu ook hbo toch!? wij zitten ook zo in de stress.... man nog steeds niks... bah we worden er een beetje moedeloos van!
Ja, de banenmarkt is momenteel echt bagger . Ben btw niet lid van een vakbond, maar dan nog kunnen ze tegen het einde van het contract zeggen: personeelsbezuiniging . En dan bven ik nog me job kwijt. Ze zoeken altijd wel een reden om.... Hoop alleen niet dat KPN dit doet, ze hebben mijn contract ook verlengd terwijl ik 3x per week in het zh zat .
oow maar dat is wel fijn! hopelijk heb je in september een vaste aanstelling! Ikkie hoe was jouw dag vandaag!? druk gehad op school!? meiden ik ga zo lekker slapen! tis alweer laat zie ik.... heb wel een leuke dienst gehad , maar wel erg druk , maar ja hebben het weer gered!
He meiden, Beetje late reactie van mij maar ik was gister weer erg misselijk de hele dag en lag daarom al erg vroeg op bed. Nu begint het weer van vooraf aan maar ja hoort erbij he. Ella: Wel fijn opzich dat je het druk hebt gehad, dan kun je ook niet teveel nadenken Bale dat je man nog geen goed bericht heeft gehad, bah wat onzeker allemaal. Gaat het verder goed met je? Nog geen klachtjes of heb je daar nooit geen last van? Babi: Zooo goed zeg een baan van 40 uur en dan nog studeren, knap hoor! Dan ben je dus altijd druk bezig zeker? Volgende week hebben jullie al de intake, de tijd gaat eigenlijk best wel snel!
ikkie wat rot dat je zo misselijk bent de hele tijd! is ook niet leuk he... dan ook nog naar school geweest..... ben je vandaag lekker vrij!? Hoop dat de misselijkheid snel wat wegtrekt meid! enne je hebt vrijdag echo!!!!!!!!!!!!! wat spannend!!!!!!!!!!!!!! ja met mij gaat het goed hoor! vandaag lekker vrij! morgenochtend eerst om 0700 oppassen en daarna vergadering en savonds gaan we bij vriendin eten!!!! Ik voel niets... ja soms wat steekjes? in mn liezen... maar hou me maar voor dat , dat verbeelding is!
spannend he en alles wat je voelt denk je zou het? Leuk jij past ook vaak op zeker?? Ik heb vanaf vandaag t/m maandag lekker vrij, heerlijk. ben ik wel blij om. Ik ben echt super benieuwd naar vrijdag.. zo spannend en leuk. Morgen ga ik eerst ff met mijn zus en de kleine lunchen en naar de Action, zo leuk altijd! Ga jij daar ook weleens heen?
oooh wat lekker dat je zoveel dagen vrij bent! kun je weer ff bijtanken he! hopelijk zakt de misselijkheid nu ook wat.... echt spannend hoor voor as vrijdag! leef helemaal met je mee! en kan me voorstellen dat het voor jullie echt spannend moet zijn! wat gezellig dat je met je zus gaat lunchen en met je nichtje natuurlijk! haha zij vind het vast ook wel leuk bij de action! bij de meisjes spulletjes! ja ik ga er ook wel eens heen! we hebben hier 1 in het dorp! vind het vooral leuk voor tuin accessoires en haal er meestal douchegel weg! heb net de hele tijd in de tuin gewerkt! begint weer aardig wat te lijken! wil zo graag een lounge set..... met 2 banken (liefst 3 natuurlijk) en met zo'n lage tafel... heb hele mooie gezien van steigerhout! maar ja is best duur... miss als mn man weer werk heeft! Hij is ook bijna jarig en ik ga een heel mooi koffiezet apparaat kopen! heb daarvoor gespaard haha! zo eentje waarin je bonen moet malen! leuk he! hij weet het al wel , maar vind niet dat ik dat moet kopen... maar dat ga ik toch wel doen Ben zelf niet echt een koffie drinker.... maar miss dan wel! haha! Liefs!
heej meiden! alles goed? Ikkie hoe voel je , je vandaag? hoop dat de misselijkheid wat is afgezakt! Babii hoe gaat het met jouw??? nog altijd last van vloeien? of is dat nu eindelijk gestopt? echt spannend he volgende week....! hier alles goed! ben alweer een tijdje aan het oppassen.... de 2 jongsten zijn lekker aan het spelen! en de oudste is naar school. mn nichtje was em net gepeerd hahahhaa , maar heb toch maar even gezocht! Verder voel ik af en toe wat steekjes in mn liezen.... maar miss voel ik dat nu extra hoor , omdat ik er natuurlijk anders nooit op let! maar het viel me op..... Ikkie had jij daar ook ''last'' van? wat spannend meid morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ga echt zo hard voor je duimen en hopen dat alles goed mag zijn! xx