Hey Dus je bent al erg actief geweest met de kids? Vanochtend ook met mijn zus en de kleine weggeweest en kon ze heel de tijd vangen. Ben blij dat ik weer thuis ben..voel me nog steeds hetzelfde maar ja is voor een goed doel he. Volgens mij voelde ik 3 dagen na mijn eisprong een ongi gevoel en daarna bleef het een tijdje rommelen en toen ging het over. Het is zo rot alles kan het zijn en alle symptomen kunnen het zijn. Ik had alleen een paar dagen voor mijn nod geen ongi gevoel zoals anders. Een week na de eisprong had ik opeens een heel vies vol gevoel en werd ik misselijk en dat is niet meer weggegaan. Ik voelde dus wel duidelijk dat ik zwanger was ook al durfde ik het niet te geloven. Had 3 dagen voor NOD posi getest. Ik hoop zo dat het bij jullie ook zo is.. Kun je het wek een beetje vol houden of vind je het erg zwaar? Dat zijn echt de 2 rotste weken je gaat je van alles in je hoofd halen,
@ Ella, die steekjes noem ik alleen maar goed bij je . Nu hopen dat je straks ++ test . @ Ikkie, heeell veel plezier morgen bij jullie echo!! Helemaal geweldig. Sorry dat ik er weinig ben, heb continu buikpijn (krampen e.d.) alsof er een ei groeit, echter groeit die niet, nogal logisch. Je merkt dat je lichaam wil maar niet kan. Ik vloei gelukkig niet meer, op CD8 nog een beetje en daarna was het weg. Liefs
Bale zeg dat je zo'n kramp hebt.. Hopen dat het snel weer over gaat want je hebt er nog niet eens iets aan. Ik heb echt zinin morgen, ben heel benieuwd wat we gaan zien en hoelang ik precies ben. ben je aan het werk?
ikkie wat gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!! maarre lastig dat je dan nog steeds zo misselijk bent he! dan kun je er miss ook niet echt heel erg van genieten... tenminste genieten... maar je kunt miss wat minder hebben!? he wat spannend morgen he! ik ga heel erg aan je denken hoor! hoelaat heb je echo? nee ben niet echt gespannen... denk dat , dat nog wel komt! Heb vandaag weer opgepast , was erg gezellig..............! Nu weer lekker thuis! nu ff relaxen en dan vanavond gaan we naar vriendin toe! ff wat drinken op terrasje! Babii wat fijn dat je nu niet meer vloeit hoor! maar wat lastig dat je nu dan weer zo veel last hebt van krampen! geeft niet joh dat je er wat minder bent hoor! snao het ook wel , je hebt het natuurlijk erg druk met je studie , werk en dan dit gedonder er ook nog es bij...
Gezellig Ella een terasje.. vooral met dit heerlijke weer. Is altijd zo gezellig vind ik. IK heb morgen om 14.10 uur de echo bij mijn vaste gyn dus dat is wel leuk. Ben benieuwd hoe hij regeert. De laaste keer dat ik een gesprek met hem had was ik echt negatief en zag het niet meer zitten..En nu zitten we er met mooi nieuws. Heb er echt zinin en ben benieuwd wat we zien. Vind de tijd achteraf best snel gegaan. Toen ik die woensdag belde dacht ik echt eerst maar eens zien of we die echo dan wel hebben. Je leeft echt van week naar week naar dat zal wel blijven tot 12 weken. Hoop zo dat het bij jullie gelukt is en dat je volgende week een mooie test hebt. Het is jullie zo gegund, je bent altijd zo positief en belangstellend! Fijne avond meid!
wat spannend morgen Ikkie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga zekers aan je denken! maar ik heb er een heel goed gevoel bij hoor! en wat fijn dat je dan je eigen gyn hebt!!!! idd hij zal wel aangenaam verrast zijn meid! Leuk hoor! hoop ook dat alles goed is! en wie weet zien jullie het hartje al! En dan hoor je ook hoelang je zwanger bent toch!? wij zouden idd naar vriendin op terras! maar dat gaat helaas niet door. er is ff wat tussen gekomen met de auto van mn man! hij is nu druk em proberen aan het repareren... maar ach vind het niet zo heel erg hoor , we gaan gewoon een andere keer! ga zo ff filmpje kijken!!! Hele fijne avond! en heeeeeeeeeeeeeeel veel succes en plezier morgen meis! dikke knuffel van mij!
Jammer van de auto, niet helemaal kapot toch? Filmpje kijken is ook leuk. Ik laat het je morgen zsm weten. Doegie
heel spannend morgen meis! denk aan je hoor! de turbo is kapot?? maar zou niet weten wat dat is.... ja voor meer power geloof ik.... hij heeft alles weer gedemonteerd... en ze gaan morgen weer verder! wel balen want er zit al 4 dagen werk in om dat ze dus die turbo er hebben ingezet (zwager en mn man) maar de turbo is stuk...... dus dat schiet niet op! he meiss heeeeeeeeeeeeel veel succes morgen hoor! hoop dat ik snel kan kijken! ik pb je nog ff hoor! xx
Dank je! Ik wil je anders wel smsen dan kan ik je het meteen laten weten want ik weet niet of we erna nog ergens heen gaan. Als je het goed vind natuurlijk.
Whaaaa heel toevallig. Ik leesje pb'tje pas na mijn berichtje van net en daar staat je mobiele nummer al in ha ha toevallig. Hadden we hetzelfde idee. Ik zal je idd sms'en, lief dat je zo meeleeft! Hoe gaat het met jou? Voel je al iets? Denk je er veel aan? Heerlijk lunchen met een vriendin, veel plezier. Het is nu al lekker weer!
HAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat toevallig idd!!!!!!!!!!!!!!!! wonen we zover bij mekaar vandaan en toch dezelfde gedachtes leuk hoor! he meis heel veel succes en natuurlijk ook heel veel plezier strakjes hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!! nee ik voel niets...... en ik kan het redelijk van me afzetten! maar denk straks als ik bij die vriendin ben , dat we het er dan wel over hebben !!! maar dat vind ik dan ook niet erg hoor! Leuk dat je me dan smst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi echt toevallig hoor!!!! xx
Fijn toch dat je het er met je vriendin over kunt hebben. Enne dat je niets voelt is misschien juist wel heel goed.. Het is en blijft een rot periode, wel fijn dat je lekker wat afleiding hebt. Je gaat dalijk alweer de 2e week in! Ik smsje. Veel plezier vanmiddag.
dank je!! Kom net thuis uit Oosterhout, ff wezen shoppen. Ik ben heel erg blij terwijl ik eigenlijk al wel wist dat het goed zat maar toch. Echt leuk ik had mijn eigen gyn en hij vroeg hoe het ging en of ik misselijk was enzo. Toen ging hij kijken en je zag idd een soort boontje van ong 4 mm groot. Hij zei kijk je ziet het hartje ook al duidelijk kloppen. Ik helemaal blij natuurlijk. Ik zei nog tegen hem dat ik de laatste keer er echt geen vertrouwen in had, hij zei wij wel en dan weten we wat we de volgende keer moeten doen, je had gewoon een beetje LH nodig. Hij zegt stuur je een kaartje als je bevallen bent.. Hij vroeg wat ik wilde mbt de echo's en ik mag gewoon naar de verloskundige praktijk. Durf nu wat meer blij te zijn en vooruit te kijken. Ben nog wel heel erg beroerd maar ja dat hoort erbij. Ik zat ook goed met de datum, ben 6 weken nu. Heb 2 echo's mee naar huis gekregen.. Heb jij een leuke middag gehad op het terras? Ga je verder nog wat doen?
oooh wat gaaf zeg! al 6 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat leuk hoe je gyn reageerde! echt leuk ook dat je je eigen hebt zeg! enne nu naar de vk-praktijk! leuk hoor! dat lijkt me ook zo gaaf beroep , verloskundige! maar iets te moeilijk voor mij....! wat gaaf dat je een kloppend hartje al hebt gezien! kan me voorstellen dat je dan nu wat geruster bent hoor! en je man waarschijnlijk ook! hoe vond hij het!? Ja het was heel gezellig vanmiddag!!!!! we hebben lekker broodje gegeten en op terrasje gezeten en daarna nog lekker ff gewinkeld! heb net een koffiezet apparaat besteld! zo eentje met bonen erin! die krijgt mn man voor zn verjaardag! hij weet het al en kan volgens mij niet wachten hahaha! Balen hoor dat je nog steeds zo misselijk bent.... al is dat erg vervelend het geeft wel aan dat het goed zit toch!? maar hoop echt dat je er snel vanaf bent! dat lijkt me niks hoor om zo misselijk te zijn! Wij zijn eindelijk vanavond alletwee thuis!!!!!!!!!!!!! dus denk dat we lekker op de bank gaan hangen , miss nog even naar vrienden! ik heb vanaf morgen een hele drukke werkweek voor de boeg , eerst morgen middag en avond dienst.... zondag late dienst en dan dinsdag ook late dienst , woensdag dagdienst en donderdag en vrijdag late dienst! wel fijn he dat ik juist deze week zoveel werk! want dan is het zo maar weer zaterdag!!!!!!!!!!!! en dan ga ik testen!!!!! En jij? ga jij nog wat leuks doen vanavond!? wat leuk dat je in Oosterhout bent geweest! is dat in Belgie??? ja sorry ik ben daar nog nooit geweest maar het doet me denken aan Belgie! nog leuke dingen geshopt?? ik koffie bonen hahaha en nog wat voor mn haar! xx
Hoe is het?? Dus je hebt een leuke dag gehad op het terras, leuk zeg! Zo een drukke week heb je voor de boeg. Lijkt je dat ook leuk verloskundige en is dat een moeilijke studie? Leuk kado zeg voor je man. Altijd zo moeilijk om wat te verzinnen. Nee, dit is Oosterhout in Brabant, ligt langs de A27 tussen Gorinchem en Breda in. Ong een kwartiertje rijden van waar ik woon. Volgens mij heb je ook een Oosterhout in Belgie, of tenminste iets wat er op lijkt. Dus je gaat de komende dagen alleen maar werken? Soms heb je dat van die rotweken dat je het gevoel hebt dat je alleen maar aan het werk bent.
he ladies, Hoe is het? Ella druk aan het werk zeker? Babi: Gaat het wel goed met je? Ik zie je niet meer. Kun je al een beetje naar donderdag toeleven?
@ Ikkie, van harte gefeliciteerd met je pracht echo en een mooi kloppend hartje! Ik lees nog wel mee hoor, maar ben echt ziek van de buikpijn. Weet echt niet waar het vandaan komt. Als ik mijn benen omhoog trekt heb ik het idee dat er rechts iets in de weg zit. Echte eisprong symptomen and it hurts like hell. @ Ella, meissie je voelt nog niks. Zegt ook helemaal niks. Ik blijf onwijs hard voor je doorduimen!!! Net een ovu test gedaan en volgens mij is hij positief. Beide strepen gelijk of teststreep donkerder. Zakte net bijna in elkaar van de pijn rechts en Stephan zei: doe even een test. Kon niet eens plassen dus heb een paar druppels eruit geperst en hupla ovu test erin. In het echt zie je het beter overigens. Gebruik nu geen medicatie, dus het kan ook bijna niet., Maar heb nu alle ovu testen onder elkaar en deze wint het echt! En het kan helemaal niet. Gebruik geen medicatie niks en mijn lichaam heeft al ruim 1,5 jaar niks gedaan... Met dit als resultaat:
babii dat lijkt idd een positieve test zeg! maar kan me voorstellen dat je dat niet gelooft.... ik had ook wel eens vals positieve testen met ovu testen! ze zijn dan niet echt betrouwbaar te noemen he! wat ontzettend erg dat je zo last hebt van buikpijn zeg! doe maar lekker rustig aan en schrijf wanneer je wilt! hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen hoor! Ikkie , heb je leuke dagen gehad? en hoe gaat het verder met jouw? ben je nog erg misselijk!? hoop van niet hoor! Hier ontzettend drukke werkweekend gehad... niet normaal! gisteren van 1300 tot 2330 gewerkt.... was er helemaal zat van! en vandaag was het wel wat rustiger , maar ook nog wel druk! Verder morgen vroeg eruit! want we rijden mee met de elfstedentocht op de motor!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zit achterop bij mn man! He ikkie doet jouw man daar ook aan mee??? want hij rijdt ook motor toch!? Verder! heb ik ontzettend pijn in mn borsten!!!!!!!!!!!!! en dat heb ik dus nog nooit eerder gehad !ook nooit bij aankomend ongesteldheid!met name aan de zijkanten doet het zeer. zou dit dan een goed teken zijn!?? oooh begin het nu wel spannend te vinden hoor! Babii voor jouw deze week ook ontzettend spannend he meid! ik hoop zo dat er as donderdag meer duidelijkheid komt hoor! Liefs
Nou hij was helaas echt positief Ella!! Heb er gisteren 4 gedaan en allen sloegen zo uit. Vandaag is hij negatief dus hij was echt posi. Vraag me niet hoe dit kan, maar het kan wel die verdomde buikpijn verklaren die nu ineens weg is. Ja heb donderdag de intake en heb er geen zin in, maar goed wie heeft er wel zin in een IVF intake? Gisteren hebben we niet geklust, Ik had echt geen zin en toen meneer eenmaal de slaapkamer in kwam (02.30 uur) en zei: ja ff snel hoor, dacht ik nou helemaal niks snel! Laat me slapen. Of we genieten uitgebreid van elkaar of helemaal niet. Nou manlief vond me vannacht saggie dus ben weer verder gaan slapen . Het maakt ook helemaal niks uit voor me, de kans dat ik zwanger raak is er, maar wel klein. En ben allang blij dat de test positief was. Nu nog even de bloedwaardes meten dan weten we gelijk of het een goede eisrpong was. Tevens moeten ze ook even het slijmvlies nakijken donderdag. Stomme rot ziekenhuis met zeggen dat het zaad oke en geweldig was en vervolgens krijg je de lab uitslagen en is het zaad gewoonweg slecht! BAH walg van dat ziekenhuis. Hoop dat het UMCU even beter reageert en anticipeert. Hoe gaat het voor de rest met jullie .