Echt super voor jullie zeg! ga weer heel hard duimen!! dat geeft gewoon weer hoop he.. Met mij gaat het goed hoor.. Heb er gewoon vertrouwen in dat het goed is en gaat, heb genoeg symptomen dus het zit wel goed denk ik dan maar. Toch tel ik alwel de weken af, bijna alweer 9 weken! Hoop zo dat jij snel volgt en dat we sameb lekker zwanger zijn. Wilde het iegenlijk pas volgende week bij 10 weken op mijn werk vertellen maar omdat ik zo naar ben en collegas steeds vragen hoe het in het zkh is enzo heb ik het aan een paar collega's verteld.. echt super hoe iedereen reageert. 1 collega had al een vermoeden omdat ze bij mij een buikje dacht te zien, leuk he dat heb ik nou al vaker gehoord ha ha. Volgende week ga ik ook uit het uniform en dan weet iedereen het toch. Hoop echt dat je mij snel volgt, het is jullie zo gegund!!!!
Wauwwww Ella!! Op naar een klein Ella'tje!!! Jeetje, jouw eitjes groeien rap op de Menopur hihi. Ik ga onwijs hard duimen voor je, enneh!! HEEL VEEL KLUS PLEZIER!!! @ Ikkie, ik weet ZEKER dat alles goed is met jullie kleine hummeltej!!! Babii gaat weer verder werken!!! Sorry .
babii hahaha klein ella''tje! haha wat klinkt dat lief! maarre wat leuk hoe je reageert.... hoop echt zo dat jullie ook heel snel een kans maken meis! want vind het zo erg te lezen dat je nu weer al die onderzoeken moest hebben en nu maar weer afwachten wat de uitslagen zijn van de COLA screening en dan in spanning of het ivf of icsi wordt.... sterkte met al je werk! je hebt het volgens mij aardig druk he! Ikkie wat fijn dat je collega's zo lief reageren!!!!! jij hebt echt leuk team he! (ik ook hoor!) Fijn dat het zo goed gaat.....! althans met symptomen bedoel je vast dat je erg misselijk bent? dat is niet zo leuk natuurlijk! hoop dat je daar snel vanaf bent hoor! 9 weken alweer bijna!!!! wow wat gaat de tijd toch snel! ja hihii mn eitjes groeien echt rap op menopur! kan het zelf amper bijhouden zo snel als alles in 1x gaat zeg! hier een leuke , maar erg drukke werk avond gehad.....! gelukkig morgen en donderdag vrij!!! Liefs!
He meid, De pregnyl gezet?? Ooh wat spannend weer.. vind het ook zo snel gegaan na de vorige keer. Ga weer super voor je duimen, moet gewoon helpen!!! Kun je wel een beetje slapen? In ieder geval wel fijn dat je vrij bent deze dagen! Babi: hoe is het met jou?? Trek je het allemaal nog? Vind het echt rot voor je dat je zo niet verder kunt. Ik weet helemaal hoe je je voelt. Je hebt niet eens een kans zo maar die komt er echt wel, dat weet ik zeker!! Ik heb ook zo vaak gedacht dat zwanger worden en zijn bij een ander hoorde behalve bij mij.. Het komt echt een keertje goed!!
@ Ella, ik hoop dat jij goed aan het klussen bent haha. Het is toch super z'n klein Ella'tje . Lijkt me zo lekker, fantasren of hij of zij op Papa pf Mama lijkt. Heerlijk! Ben inderdaad onwijs druk. Werk normaliter voor 1 directeur en 2 managers, maar nu werk ik voor me eigen mensen en dan nog 1 directeur erbij. Giga druk, het is gekkenhuis hihi. @ Ikkie, thanks meissie, maar we hebben bewust ervoor gekozen om even geen stimulatie te gebruiken . Ik wilde even rust in mijn lichaam hebben, hij heeft al meer dan een jaar op allerlei hormonen gedraaid. En anders had ik niet geweten een eisprong te hebben, met een slecht bms, maar het begin is er. Het enige nare zijn de onderzoeken die weer gedaan worden . Maar ach, we houden de moed erin. Hoe is het met jou? Lees dat je erg misselijk bent, ben je ook extreem moe???? Liefs
babii wat goed die keuze! hoop dat die rust je lichaam ook goed doet hoor! wow dat klinkt wel erg druk zeg!.... trek je dat allemaal nog wel wat? sterkte met al je werk! Ikkie , ja heb vanmorgen mn pregnyl gezet! om 10:00... dan springt mn eitje donderdag nacht toch!?? vind het toch wel weer spannend worden hoor! en zooo snel gewoon! sorry dames , maar kan er echt niet over uit dat ik NU al weer een eisprong verwacht!!!!! echt gewoon op cd 13!!! niet normaal toch? Morgen ook lekker vrij! en dat komt natuurlijk errug goed uit moet vrijdag wel werken late dienst en dan ben ik het weekend lekker vrij! mn man maakt nu echt lange dagen hij gaat rond 0645 van huis weg en is tegen 2000 weer thuis... dus hoop niet dat hij morgen al te moe is! maar ja hij doet maar ff zn best toch!?!? welterusten lieve meiden!!! xx
Tuurlijk logisch dat je er niet overuit kunt!! Is ook zoooo fijn zo snel weer.. Heb je echt verdiend je leeft altijd zo mee met andere!! Als je gister omstreeks 10.00 uur de pregnyl hebt gezet dan springt hij vanaaf onstreeks 10.00 uur, tenminste dat zeiden ze altijd bij mij in het zkh. Ik voelde mijn eitje altijd heeel goed zelfs de dagen erna, vond ik toch best wel raar altijd.. Is zo'n spannende tijd voor jullie weer, lekker fantaseren over het papa en mama zijn en dat je gewoon weet dat het kan, dat gevoel is zo fijn.. ennen niet zo als mij gaan piekerem of je wel genoeg klust want dat komt echt wel goed.. zaadjes blijven best lang leven!! Heerlijk dat je vrij bent vandaag! Ik ben ook lekker vrij, had eigenlijk deze week vakantie en zouden naar IBIZA of Greece gaan, zo blij dat we niks geboekt hebben, had ik echt niet aan moeten denken ha ha. Ben inderdaad ook heel erg moe.. vanochtend werd ik weer erg misselijk wakker en dan moet je gewoon wat eten.. zat vanochtend om 04:00 uur beneden te eten.. dat is tegenwoordig vaste prik daarna weer een paar uurtjes slapen en dan weer eten, echt om de twee uur eten en inderdaad 's avonds ben ikgebroken en slaap mestal om 09.00 uur al maar ja nog een paar weekjes en dan is dat ook weer voorbij. Gaan jullie nog wat doen verder?
Ikkie ja dat is ook zo! jullie zouden anders nu op vakantie zijn geweest... wat fijn meis dat het toch niet door is gegaan! want idd als je , je zo voelt dan is er niks aan om te reizen denk ik! wat rot meis dat je nog steeds zo misselijk bent... en dan die vermoeidheid erbij! bah hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen hoor! het hoort er misschien allemaal wel bij....maar leuk is natuurlijk anders! En hoe doe je het nu met je werk!? of werk je nu even een tijdje niet meer? doe maar rustig aan meis het werk blijft wel!!! denk nu maar goed om jezelf! En vind het zo lief hoe je meeleeft! ja haha het gaat me toch nu wel snel hoor! kan me echt niet voorstellen dat ik alweer mn eisprong heb!! vanavond maar even goed ons best doen!
Haai Spannend zeker?? Gewoon weer een kans..Is het gelukt met de pegnyl? Nu weer afwachten. Heb je wel een beetje afleiding en dingen te doen? Ik werk gewoon hoor,, ben nu wel een paar dagen vrij dus dat is lekker. Maandag moet ik weer en dan ga ik het ook vertellen. Ik ga het nu steeds meer aan mensen vertellen, echt leuk die reacties. Ga je nog wat doen van het weekend of moet je werken??
hoi meid! ja het is zekers gelukt hoor!! heb vannacht ook mn eisprong gevoeld! dus die is echt gesprongen!!! ja heb genoeg dingen te doen gelukkig....! maar kijk wel uit naar 24/25 juni!!! hoop dat ik deze keer wel de kans krijg om te testen! en dat ik niet weer van die vage klachten ed krijg... wat goed he dat je gewoon werkt! trek je dat nog wel een beetje? leuk he dat je nu een paar dagen vrij bent! ik moet alleen vanmiddag en vanavond nog.... en dan heb ik ook lekker weekend!!! weet zo niet wat we gaan doen..... maar hoogstwaarschijnlijk gaan we zaterdag uit eten met mn ouders! dus daar heb ik wel zin in! Leuk he al die leuke reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weet je hele familie het ook al?? Ik ga me ff klaarmaken!!!! lekker genieten meis van je vrije dagen!!! xx
Haai Hopen dat je inderdaad niet weer van die stomme klachtjes krijgt.. die heb je normaal misschien ook maar nu let je er extra op... tenminste dat had ik wel, daarom zijn die weken ook zo lang en vervelend!! Hoop echt op een mooi wondertje voor jullie!! Wordt echt weer spannend tot de 24e maar gelukkig kun je hier lekker van je af schrijven. Werkze meid.
hai! leuk weekend gehad?? wij wel!! was lekker vrij! Ikkie , trek je het wel weer een beetje om te gaan werken!? morgen ga je het vertellen op je werk toch!? leuk hoor!!! Babii hoe is het met jouw..... nog steeds zo erg druk op je werk!? werkze!!! Liefs!
He Dus je hebt lekker vrij gehad, nog leuke dingene gedaan? Ik las op hyves dat je je studie weer gaat oppakken, goed zeg!! Wanneer ga je beginnen en kun je dat combineren met je werk? Ik moet vandaag weer werken en heb een taartje egmasakt om het te vertellen. Ga nu ook binnendiensten draaien dat is wel zo fijn. Ben je eigenlijk een voetbalfan? Volg je alle wedstrijden of alleen die van nederland? Ik ben aan het werk vandaag dus kan hem denk ik niet zien maar ja. ben niet echt een vietballiefhebber maar NL vind ik altijd wel leuk.
wat een leuk idee!!!!!!!!!!!!!!!!!! echt leuk hoor! ben benieuwd wat voor taartje! heb je daar ook foto van op je hyves? ik denk dat ze echt heeeeeeeeeel leuk gaan reageren!!!!!! wat spannend meid , donderdag al de 9 weken echo!!!!!!!! hoop echt dat alles goed is!!!! maar wat gaat de tijd toch snel! althans dat vind ik.... alweer 9 weken!!!!!! he wat fijn dat je dan in de binnendiensten kunt.... ja idd de buitendiensten zijn dan zoveel risico voller he! ik ben toevallig vandaag ook vrij!!! dus kan wel voetbal kijken...! ik volg het niet echt hoor , maar nld vind ik dan ook wel leuk om te zien! ik ga met vriendin en haar zussen kijken! de volgende wedstrijd is geloof ik as zaterdag?? en dan moet ik wel gewoon werken hoor! ga daar geen vrij voor vragen , en ik krijg daar ook geen vrij voor.... mn man is gewoon wel aan het werk! die vind voetbal helemaal niets... (ja alleen nld vind hij wel leuk) Ik zal zo even de dietiste bellen... ben net bij de huisarts vandaan en moet een lactose vrij dieet opstarten , ivm met al hele lange klachten... (zal je de details besparen haha bah heb daar helemaal geen zin in!!!! ik vermijd wel melk enzo , maar goed dat zit overal in! met name die lactose zei de arts.... nou fijn is dat.... na ja miss val ik dan ook wat af!! dus probeer het maar te zien van de zonnige kant! want afvallen kan ook weer gunstig zijn op zwanger worden... niet dat ik extreem dik ben hoor , maar er mag wel wat vanaf!
hoi meiden!! babii hoe is het met je??? nog steeds zo druk met je werk!? Ikkie en hoe gaat het met jouw? heb je het al verteld op je werk en hoe reageerden ze?? vast ontzettend leuk!! wat spannend meis 17 juni!!!!!!!!!!!!!!! moet de hele tijd aan je denken en hoop echt dat alles dan goed mag zijn!!!!!!!!!!!!!! gaat je man dan ook mee??
He Hoe is het?? Weer geduldig aan het afwachten?? Spannend! De tijd gaat ookj zo snel.. Op mijn werk waren ze hartstikke blij echt euk. Ik had een taart gemaakt, de helft blauw en de andere helft roze en ze waren erg verrast, echt leuk! Wij hebben altijd een hele hechte band met 5 buurhuisjes dus ik maandagavond naar mijn buurtjes die pal naast ons wonen. Ik zeg tegen haar dat ik een nieuwtje heb, zei zegt: ik ook.. zijn we gewoon allebei zwanger ha ha.. zij 6 weken en ik bijna 10 weken echt heel leuk. Het is ook een jong stel ook het eerste kindje. Dat was wel een hele leuke verrassing. Ook hoor ik van verschillende mensen dat ik al over kinderdagverblijf enzo na moet denken, nu wordt het allemaal wel heel echt. Heb echt zinin morgen. Weet wel dat het goed zit. Heb al best wel een buikje ( van de darmen) en voel me echt zwanger. mannetje gaat ook mee, hij is ook erg benieuwd. Ben wel blij als het morgen allemaal goed is en de 12 weken voorbij zijn.. lijkt me heerlijk. Toch voel ik me nu wel ene stuk zekerder door al de reacties enzo..Internet is alleen soms zo rot.. allemaal van die drama verhalen maar ja gewoon niet lezen. Hoe gaat het allemaal met jou? Je gaat weer studeren, leuk zeg!! Kun je dat een beetje combineren met je werk enzo? En wil je dan uiteindelijk ook ergens anders gaan werken ofzo?
ooo wat een leuk idee!!!!!!!!!!!!! leuk he om zo'n taart te maken! jouw kennende is die ontzettend mooi geworden! he maar wat gaaf dat je buurvrouw ook zwanger is!!!!!!!!!!!!!!!! dat is zekers ontzettend leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja haha dan wordt het ineens wel heel echt he... als je daar over na moet gaan denken! heb je al wel een kinderdagverblijf in je hoofd? of was je er echt nog helemaal niet mee bezig? toch wel ontzettend spannend he morgen! en dat is natuurlijk ook heel erg begrijpelijk hoor! hoop echt dat alles goed mag zijn!!! en dat je idd heeeeeeeeeeel snel de 12-weken gepasseerd bent!!! ben je nog steeds zo misselijk!? ja van die verhalen kun je soms maar beter vermijden meis! maar ik snap het wel dat je dat juist wel gaat lezen... (tenminste zou ik ook hebben hoor!) Ja ik ga mn opleiding afmaken!!!! heb me al ingeschreven! heb er zo zin in! het is in deeltijd... dus valt wel te combineren met mn werk! wel moet ik nu in de dagdiensten gaan werken want dan kan ik mn competenties beter halen! ik wil heel graag op consultatie bureau gaan werken!!!! maar miss als ik eenmaal weer bezig ben met de opleiding , dat ik dan ook wel weer erg graag in het ziekenhuis wil gaan werken..... Heb er ontzettend veel zin in!!!! en weet zekers dat ik het nu wel ga halen!!! (heb destijds al 4 jaar op die opleiding gezeten en het afgemaakt op mbo) Verder kan ik volgende week alweer testen... de tijd gaat echt snel hoor! ik ben best wel benieuwd , maar ben er niet eens zo mee bezig..... sorry dat klinkt miss wat raar hoor.... maar ben veel aan het werk , ben bezig met mn nieuwe opleiding en ik moet donderdag naar de dietiste..... moet aan een lactose vrij dieet! dus daar ben ik momenteel ook wel veel mee bezig... Verder ben ik ook veel aan het oppassen op mn neefjes en nichtje , dus ben wel lekker druk! maar al met al ben ik ontzettend benieuwd wat er de 24e uit komt!!!!!!!!!!!!!!! dat zou toch zoooo onwerkelijk wezen als de test positief zou zijn.............................
hoelaat moet je trouwens voor echo!? en leuk he dat je man ook mee gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heeft hij het al verteld op zijn werk!? xx
he We zijn weer terug en alles was goed!!!!!!! Was echt helemaal super!! Baby heel goed kunnen zien, zelfs al teentjes en vingertjes gezien. Baby bewoog heel veel en het hartje ging toch snel, echt heel leuk. We hebben het hartje ook gehoord en dat ging ook heel snel.. Alles zag er heel goed uit volgens de verloskundige. Echt blij mee. Echt al een klein mensje om te zien. We zijn er ongeveer een uurtje geweest en ze legde veel uit en kon van alles vragen echt een hele aardige meid. Echt bizar, alles is nu ontwikkeld alleen moet het nu nog verder gaan groeien. Ik heb over 2 weken weer een echo, echt leuk gaat mijn schoonmoeder ook mee. Hoe gaat het met jou? De eerste wachtweek al weer voorbij! Ben je die een beetje goed doorgekomen?
Zo, ben ik weer even, snel tussendoor want de drukte is er nog steeds. @ Ikkie, wat een super gave manier om het op z'n manier te vertellen! Echt super orgineel! Fijn dat iedereen zo blij was . Hoop dat alles oke met jou ne beebje gaat . LEuk joh dat jullie buurtjes ook zwanger zijn . @ Ella, hoe gaat het met jou? Weer in die spannende wachtweken he??? Hier ben ik eergisteren naar de gyn geweest. Wilde weten of er eigroei was, helaas pindakaas. Flinterdun slijmvlies en geen eigroei . HIj raadde toch aan nog 1 ronde met Menopur te spuiten, want de vorige ronde konden we niet afmaken wegens de bloeding en wisten we dus niet hoe ik erop zou reageren. Ach, spuit nu alweer 2 dagen en heb het idee dat er niks gebeurd . Nou ik ben weer zoef, zoef verder werken