Ikkie wat ontzettend fijn dat alles zo goed was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik wilde je nog smsen..maar is er helemaal bij gebleven... sorry! ben er de laatste tijd niet echt helemaal bij! en ik was aan het oppassen.. maarre ontzettend fijn meis dat alles goed is! wat gaaf dat je over 2 weekjes weer echo hebt!!!! en leuk he dat je schoonmoeder dan meegaat!!! lekker van genieten meis! Babii wat leuk weer eens wat van je te horen! wat balen dat je geen eigroei hebt meis.... hoop zo dat de menopur nog even heel goed zn best gaat doen en dat er een mooi eitje komt! wat balen ook dat je slijmvlies zo dun blijft..... werkze! ik moet zo ook aan het werk..... heb er nu nog helemaal geen zin in haha! maar straks als ik er ben zal het wel weer meevallen! Liefs!
@ Ikkie, sorry meis! Heb er net overheen gelezen! Wat fijn dat alles goed is met jullie kleine. Wat gaaf dat je al teentjes en vingertjes gzien hebt. Lijkt me zooooo machtig mooi he! @ Ella, whaha ja snap dat je met dit weer niet wil werken. Heb zelf thuisgewerkt, op het balkon, met me laptop haha. Ideaal kan ik zeggen. Ja balen is het niet echt, het was meer te verwachten. Maar doordat me lichaam eenmalig wat deed krijg je toch hoop. Heb nu weeronwijze menstruatiekrampen links en links zit potdicht, dus waar het vandaan komt.... Werkse alvast!!! Liefs
babii wat heerlijk dat je kunt thuiswerken!!!! maar denk niet dat , dat wat voor mij zal zijn haha ben ik veel te snel afgeleid! Vind het echt rot hoor jullie situatie..... hoop dat er heel snel een kans komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gun het jullie zo!!!! Ikkie , lekker aan het genieten meis!!!! hoe gaat het met de misselijkheid en de vermoeidheid?? nog steeds zo aanwezig?? hoop van niet hoor! xx
Bedankt voor je sms.. sorry niet van gekomen om terug te smsen of te forummen. Hectische dag gister, eerst echo daarna werken en gister avond kregen we visite en daarna als een blok in slaap gevallen. Lief dat jullie zo meeleven. Vind het echt klote voor jou Babi dat er nog geen eigroei is.. ik kan wel zeggen dat je hoop moed houden maar dat is gewoon zo moelijk in zo;n situatie.. maar ik weet zeker dat het een keer goed komt en dat je BMS eindelijk gaat groeien!! Ella: Spannend!!! Volgende week al weer testen.. de tijd gaat zo zo snel he.. of vind je dat niet?? Kun je je gedachten wel een beetje verzetten? Of voel je al van alles?
ikkie , daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen hoor!! idd erg druk gehad gisteren zeg! heb je het vandaag wat rustiger? Ik ben vandaag lekker vrij!!! maar ga straks wel naar afscheid van collega. vanaf morgen heb ik 5 late diensten.... ach dan gaat de tijd lekker snel! ik ben er eigenlijk totaal niet mee bezig....... maar dat komt vast komende week wel! want ik kom woensdag uit de late diensten en dan kan ik donderdag testen!!!!
ooh spannend dan alweer testen.. fijn dat je afleiding hebt!! Dat is het beste lekker veel werken en dan kun je tenminste ergens anders mee bezig zijn.. Ik duim nog steeds heel hard.. Hoop echt dat we samen zwanger kunnen zijn.. Zou zo mooi zijn!! Dat is wel pittig 5 diensten achter elkaar. Fijn dat je het kunt combineren dalijk met je studie. Dus je wilt op een consultatiebureau werken.. Leuk zeg. wel een pittige opleiding zeker. Moet je van heel veel dingen iets afweten zeker?
ja de tijd gaat echt heel snel vind ik! na ja dat is alleen maar beter... ja zou echt gaaf zijn als we beiden zwanger zouden zijn!! En ik hoop ook zo voor Babii dat ze heel snel weer een kans mag krijgen.......!!! ja dat lijkt me ontzettend leuk om daar werkzaam te zijn! alleen daar heb je dus wel hbov voor nodig en dan als je dan werkzaam bent een vervolgopleiding geloof ik. Maar ach dat zie ik dan wel weer! ik pin me er niet teveel op vast , want het kan nog alle kanten op gaan! (voor hetzelfde geld wil ik weer in het ziekenhuis gaan werken , wat ik overigens ook ontzettend leuk vind!) het is ook maar net waar ik werk kan krijgen! hoe is het verder met jouw?? en met de misselijkheid?
Dat is wel het voordeel met zo'n studie kun je veel kanten op gaan.. en wie weet waar je interesses in de toekomst naar uit gaan. ' Voor Babi vind ik het heel rot, is zo bale elke keer weer die teleurstellingen en niet eens een klans hebben. Hopen dat ze snel weer een kans krijgt. Ik ben nog steeds erg misselijk en moe en heb al best wel een buikje, dat komt echt door mijn darmen. Kan soms een week niet naar de wc... De verloskundige kon gister door mijn darmen uitwendig alleen het hartje maar zien maar het babytje zelf niet goed. Daarom heeft ze een inwendige echo gemaakt.. ik had dat met die fm's ook heel vaak.. mijn darmen zitten gewoon in de weg en nu helemaal nu ik erg verstopt zit.. maar ja heb de hoop dat het de komende weken minder wordt. Mijn zus had dat met 12 weken ook dat het opeens over was. Ik hou me daar maar aan vast. Het hoort er nu eenmaal bij en het is een goed teken. Ik hooooop echt dat het bij jullie ook snel mag lukken, is jullie zo gegund!! maar het komt echt goed dat weet ik zeker. Je eitjes groeien gewoon goed dus je hebt gewoon elke keer een kans!
och meid wat vervelend zeg! hoop dat je snel je darmen kunt legen! want dit is idd ook niets... balen dat je dan toch weer een inwendige echo moest hebben! maar kreeg jij niet altijd een inwendige echo met FM's?? wat fijn dat het hartje goed te zien was!!!!! ben zooooo blij voor jullie!! willen jullie straks ook weten of het een jongen of meisje wordt? heb ook zo de hoop dat de misselijkheid , verstoppingen en moe-heid wat minder worden!! fijn dat het destijds bij je zus wel heelmaal is verminderd! Ben je ook al erg bezig met de babykamer? wat lief meid! ik weet ook zekers dat het goed komt hoor! heb er alle vertrouwen in!!!!
Hey Ik kreeg wel altijd inwendige fm's hoor.. maar daarbij was de linkerkant altijd heel moelijk te zien ivm mijn darmen. We willen niet weten wat het geslacht is. Het maakt ons helemaal niets uit en vinden een verrassing bij de geboorte erg leuk. Nu ga ik stiekem wel denken aan de babykamer. Alleen dat zal nog wel heel lang duren want we moeten boven alles verbouwen..Maar ga wel al leuke ideetjes opdoen. verder moet ik nu al wel wat dingen gaan regelen zoals kinderopvang kraamzorg enzo.. is echt snel maar dat schijnt al wel echt te moeten. Ga ik volgende week maar eens voor bellen. Fijn dat je er vertrouwen in hebt! Dat moet je ook hebben hoor.. komt echt goed! Heb je al last ergens van.
Ach lieverds toch! Maak je geen zorgen om mij hoor. Snap zelf niet waarom ze niks vinden en niks hebben tegen de "geen groei van het bms", maar het moet toch ooit wel goed komen? @ Ikkie, wat fijn meis dat je de kleine zo goed gezien hebt. Lijkt me echt machtig mooi. Wel zwaar *** dat je niet naar het toilet kan . Wat veranderd een lichaam als je zwanger bent he! Hoop dat je snel van de misselijkheid af bent meissie. @ Ella, hoe is het met jou? Hoelang geleden is die Pregynl/Ovitrelle gezet? Dan weet ik ongeveer wanneer je NOD is. Hoop onwijs erg dat je deze ronde zwanger raakt!!
hai meiden! Ikkie wat een gave profiel foto!! dat was zekers de taart die je hebt gemaakt voor je werk!? wat leuk he dat jullie het als verrassing willen houden!!!! wij denk ik niet haha! daarvoor ben ik veel ste nieuwsgierig (mocht het ooit zover komen natuurlijk) Hoe gaat het verder met je? leuk weekend gehad? Babbi ik hoop echt dat je snel weer een kans krijgt meid! want dit is ook niets.....mijn nod is 24 juni! dus ga donderdag testen! met mij gaat het verder goed hoor! alleen ontzettend druk op mn werk en laat ik nou net weer 5 diensten hebben dan 1 dag vrij en dan weer een dienst maar heb wel weer lekker gewerkt! we hebben best veel palliatieve zorg en dat hakt er soms wel een beetje in.... maar verders alles goed hoor! Ik voel ook helemaal niets! dus ben erg benieuwd naar as donderdag! Werkze morgen meiden! xx
He meiden, Hoe is het??? Ella hou je het wachten nog een beetje vol?? Spannend het is bijna de 24e!! Voel je al wat? heb je een goed gevoel erover?? Enne hoe gaat het eigenlijk met slapen? Zag dat je best laat een berichtje hebt gepost! Hoop dat het wel beter gaat! Babi hoe is het met jou? Hopelijk is je bms wat dikker en heb je een mooi eitje ( of meerdere)
heej meiden! Ikkie hier gaat alles goed hoor! idd ik slaap niet zo goed... maar dat komt ook omdat het zooo druk is op mn werk! niet normaal.... echt echt raar hoor om te zien dat zoveel mensen nog thuis zijn terwijl dat echt niet meer kan... maar er is geen plek in vp-huis! echt sneu! En we hebben 5 terminale mensen in zorg... best heftig allemaal! En ik had gisteren ineens een kat voor de auto! echt zoooo erg! ik schrok! ik reed 100... en ineens zag ik een katje voor de auto! was echt een klap zeg... maar ik kon niet meer uitwijken (anders was ik zelf geplet) en kon ook niet remmen..... hoop maar dat , dat katje in 1x dood is gegaan...... Heb verder niets met katten (heb er eigenlijk een hekel aan) maar dit vond ik zo sneu! bah zat helemaal te trillen in de auto! Heb maar even een wijntje genomen toen ik thuis kwam! Verder kwam mn neefje vandaag tussen de middag eten! die lieverd wilde niet overblijven op school.... zn moeder werkt altijd op dinsdag! en hij wilde dan bij tante "ella" eten! haha! was wel gezellig! ik zal zo even koken en nog even wat regelen voor de opleiding! ik voel totaal niets.... wilde je gisteren nog smsen dat ik niets voel! dit in tegenstelling tot de vorige keer he! toen voelde ik best wel veel! ik ben zo benieuwd voor as donderdag..... ik sms je dan wel even ok? maar ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben! heb ook het idee dat het niet raak is hoor! Babii hoe gaat het met jouw!!!!!!!!!!!!! trek je het allemaal nog wat? En hoe is het op je werk!? alweer wat rustiger? jullie moesten vandaag zaad inleveren toch!?? sterkte met alles meis! Ikkie hoe gaat het verder met jouw??? voel je je alweer wat beter?! niet meer zo misselijk en moe? xx
Ooh Ella erg van die kat, dat is schrikken, ik heb pas een eend aangereden en daar schrok ik al verschrikkelijk van. Dus ook zo druk op het werk.. Dat is ook wat met terminale mensen, vind je dat niet moeilijk? Hoe gaat het verder??? Vind het zooo spannend voor jullie!! En dat je niets voelt is miischien alleen maar een goed teken, ik voelde ok niets de dagen ervoor mbt ongesteldheidskramp enzo. WEl werd ik al misselijk maar dat hoeft echt niet altijd want ik ken heel veel mensen die niet eens misselijk zijn of het pas veel later werden.. Duin heel hard... ga je morgen testen??? Tenminste dat las ik onder je banner.
Even gekopieerd van gisteren, ben nog steeds zo bizar druk, verwaarloos jullie helemaal . Nou, ik ben gebroken . Wat een dag zeg!!! Om 7 uur manlief gewekt en ben de honden gaan uitlaten, om 07.15 uur kwam ik weer terug, heeft meneer zich weer omgedraaid whahahaha, nou ja hij was weer in slaap gevallen hahahahah . Moest er stiekem wel om lachen, want dat is typisch manlief... Zijn wekker moet eerst 4x snoozen voordat ie ze bed uitrolt. Maar goed, heb hem weer gewekt, en hij deed niet moeilijk.... Was stomverbaasd. Ben nog even naar de schuur gegaan als smoes, toen ik terugkwam was het potje gevuld. En jawel! Alles zat erin . Wat lijkt dat bizar weinig allemaal in dat potje, terwijl alles erin zat. Hij was niet een saggie zoals de vorige keer, denk dat ie zich er nu bij heeft neergelegd dat dit wel moet om verder te komen. Gisteravond moest ie zelfs lachen toen ik zei dat ie even ze zwemmertjes in het potje moest lozen en dit keer graag wel door raak te schieten . Hij zei: alles voor een kindje he! Dus vanochtend met een potje gevuld (die voller was als de laatste keer, maar niet drastisch meer, maar ja alles zat erin). Potje in aluminimum folie gewikkeld en snel naar het ziekenhuis. Niet te vergeten dat ik dat rot potje tussen me boobs had en ik kan je zeggen . Dat aluminimum folie voelt niet fijn haha. Uiteindelijk die zooi afgeleverd, moest ik verdorie wachten tot 11.50 in Woerden voor mijn FM . Eenmaal aan de beurt (want dokter Kuit was een uur uitgelopen) ben ik geholpen. Ik zeg: die zooi werkt niet hoor, voel niks. Hij lachen, gaat u nou eerst eens liggen, maar ik wist wel even te vertellen doodat ik niks voelde het ook niet werkte . Uiteindelijk ging hij kijken: ja dat slijmvlies is dun (goh meen je dat nou??????) pffffffffff, had niet anders verwacht. oooo daar zitten 2 eitjes van 10 mm. Neeee mevrouw uw slijmvlies moet nog losbreken. Ja dat weet ik dokter Kuit, maar dat doet ie nooit. Nou zegt ie: het is wel erg dun, maar dikke als normaal mevrouw.... . Hij schatte hem op 3 mm. Ok, lekker dubbel dus weer haha. Zegt ie: ja ga toch maar progynova bijslikken. Zal hem maar niet vertellen dat ik dat gewoon al sinds eergsiteren doe en zelf gynaecoloog speel . Hij zegt dat 1 pil progynova de eigroei niet remt en dat ik die mag bijslikken, maar zeker niet meer. Gelukkig slikte ik er maar 1 . En bovendien zaten er al 2 eitjes van 10 mm en in tiel zat er dus niks en dat was hun feit. want zodra er geen ei zit blokkeert de progynova gelijk alles. Ach ja . Geen drol wijzer, er groeit iets maar het slijmvlies niet, al is ie iets dikker , hij schatte 3 mm maar zeker niet meer.... Baggerzooi! Snap niet hoe dat kan hoor... Heb er btw nit zoveel moeite mee hoor met de MMM . Ik trek het allemaal wel, gelukkig heb ik genoeg afleiding . Nare is wel dat zonder dat *** slijmvlies ik nooit zwanger raak en de artsen snappen niet waarom het niet groeit ondanks dat er oestrogenen worden bijgegeven!! @ Ella, bijnaaaaaaaaa testen . Zooooo spannend! @ ikkie, wat een gave avatar!!!! Ga even snel werken,.... Probeer vanaaf bij te lezen!! Liefs
babii rustig aan meid! wat heb jij het druk zeg op je werk!!! he maar wat rot zeg dat je opzich wel eigroei hebt.... maar dat je bms zo achter blijft in dikte!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat is toch echt frustrerend zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoop nu dat het eindelijk wel gaat groeien hoor! want je hebt wel mooie eitjes zitten!!!! ik snap dat echt niet hoor....... anders had ik je allang geholpen meis! he maar wat fijn dat je man zo is bijgedraaid! wat lief dat hij nu zo meewerkt!!!! (zonder chagerijnig te zijn!!!) Ikkie , ja klopt hoor! ik weet dat je niet perse iets hoeft te voelen! en de vorige ronde voelde ik me zoooo misselijk en had ik pijnlijke borsten... en nu helemaal niets! miss toch een goed teken!!! weet je wat leuk is!? mn schoonzus die zwanger is die krijgt een meisje!!!! leuk he! Lief dat jullie zo aan me denken! ja ik ga morgen testen!!!!! vanavond nog een smoordrukke late dienst.... dus dan is het snel weer morgen! morgen ben ik lekker vrij!!!! eerst lekker uitslapen... in de zon zitten en smiddags komt vriendin langs en ik pas vanaf 1200 op! na ja die kids redden zich ook wel weer , toch?
OOh Babi het zit je allemaal niet mee. En dat van je mannetje herken ik. Ik was destijds bij de gyn geweest voor een fm en hij gaf me een potje enzo mee voor mijn mannetje. Ik belde vervolgens mijn mannetje dat hij de volgende ochtend het potje moest vullen.. dat kwam volgens mij best rauw op zijn dak want hij reageerde amper. Hij heeft er niets over gezegd maar had echt het idee dat hij zat te mokken.. was toen echt pissig, die mannen moeten ook 1 keer iets doen en dan zijn ze meteen van slag ha ha. Is maar goed dat hun niet elke keer voor f'ms moeten.. dat vond mijn amnnetje ook altiojd heel rot voor mij. Bale van je BMS.. schiet zo echt niet op. Bij mij was hij ook altijd aan de dunne kant.. volgens mij op zn hoogts een keer 6 a 7 mm en dat kwam door het begruik van oa Clomid zei de gyn. De laatste gelukte keer was mijn bms volgens mij erg dik iets van 9 mm ofzo dus dan heb je inderdaad een veel betere innestelingskans. Kunnen ze daar dan niets aan veranderen en hoe zit het met de eigroei? Volgens mij is dst toch niet zo,, hoe meer eitjes hoe dikker? Ik had ook regelmatig veel eitjes maat geen dik BMS. Wel fijn dat je afleiding hebt met je werk want hier word je natuurlijk ook niet vrolijker van! Knuf meid! Ella@ spannend!!!!!!!!!! Hoelaat ga je testen.. ben zo benieuwd en inderdaad van je gevoel kun je helaas niet altijd van op aan.. is het morgen dan al 2 weken gelden van de pregnyl spuit?? wat gaat dat toh snel zeg of heb je dat idee zelf niet? In ieder geval werkse en hopen dat je het een beetje volhoudt en wel kunt slapen vannacht!! meiden er komt echt een keer een dag dat we alledrie zwanger zijn in dit topic.. zou zo mooi zijn!!!!!