@ ikkie, het gaat niet om de meer eitjes haha, het gaat erom dat er iets moet gebeuren. Het is trouwens wel zo dat door de hoge dosis hormonen die je spuit je een dikker bms kan krijgen, maar het hoeft weer niet hoor. Nou het enige wat ze kunnen doen is Oestrogenen bijgegeven en dat helpt ook niet geweldig.... Nou ja, gewoon niet! We snappen niet hoe het komt, het is een groot vraagteken. @ Ella, ja dat krijg je met voor een directeur werken whaahaha. Die nemen al je tijd in beslag .
ooo wat erg zeg babii! dus als ik het goed begrijp snappen de artsen het ook allemaal niet (meer)??????????? succes met je werk!! xx
echt erg hoor babii! hoop dat er spoedig een oplossing is! he maarre ik heb net getest...... ja helemaal fout hoor 1 dag van te voren! maar ik zie een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag 2e streepje!!!!!!!!!!!!
Whaaaaa wat spannend Ella!!! Zou het :d Zou het Oooo ik hoop het zooo!!! MAAK ME GEKKKKKKKKKKKKKKKKKKK test roze!! En toen was Babii nog over whahaha. Net als in elk topic waar ik ben gestart . Nee hoor schattie, gun het je zo erg!
whaaa ella... kon je je niet inhouden en ook een digo gedaan!!! Super gefeli voor jullie.. wat gaaf.. ik vind het al heel knap dat je zooo lang heb kunnen wachten met testen... Spannedn. Wat zei je man en kun je het een beetje geloven??? Dat had ik dus ook, ik voelde niets en ging er ook niet vanuit. Ben super blij voor je!!!! Ik las je sms en dacht wow.... super!!!!!!!! Hoe voel je je???
Wauwww ik lees dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd!!! Toen was er echt maar 1 over hihi... Nee schatten, ben blij voor jullie!
Ella makkelijk gezegd maar er gewoon van genieten.. er staat niet voor niets zwanger en een test geeft echt geen streep aan als er geen zwangerschapshormoon in je zit.. zo gaaf voor jullie.. is jullie zo gegund!! Enne probeer je niet gek te laten maken.. een forum is heel handig en leuk maar kan ook heel verwarrend en rot zijn met sommige verhalen. Ik heb mezelf soms zooo gek zitten maken van al die erge verhalen wat er mis kon gaan enzo..
Ooooo vooral niet op internet gaan zoeken inderdaad! Laat je inderdaad niet gek maken door verhalen hoor! Geniet van dat kleine mensen in je
meiden het is allemaal zooo onwerkelijk!!! echt heel veel mensen weten het ook al ik heb net de digi test weer gedaan! en ja hoor ''zwanger''... mn man vind het super! maar is er wat stilletjes onder....! ik besef het totaal niet! was er ook totaal niet bij , met mn werk...... morgen gelukkig vrij! ik ga morgen het zh ook maar even bellen! babii ik snap dat dit lastig voor je is meis... wou dat ik er wat aan kon veranderen! vind het heel erg voor je dat je nooit een kans hebt..... knuffel voor jouw! Ikkie thanks voor je smsje! nee ik dacht het is toch negatief! dus ik vanmorgen naar de kruidvat en testen halen en sigaretten..... (rare combi dus tja ik rond half 4 testen! en moest toen ook weg! en ja hoor.... een lichte streep.... ik mn schoonzusje gesmst en zij raadde de digi aan! en na de eerste verprutst te hebben lukte de tweede wel! en gaf gelijk ''zwanger'' aan! ik was dus bij client!!! wow wat was ik hyper de hele avond!!!!!!!!!!
Wow ella helemaal super!!! Ik herken je gevoel helemaal.. zo onwerkelijk, dat zal de eerste weken wel zo blijven. Ik heb nu pas het idee dat we echt een kindje krijgen.. Zo gaaf!! Wel proberen te genieten van dit geweldige moment hoor en niet zaols mij de eerste weken alleen maar denken dat het misgaat en elke keer opgelucht de wc verlaten.. Zoo super voor jullie!! Heb je het zkh al gebeld en heb je ergens last van?? Babi: voor jou zijn zulke momenten weer heel moelijk.. je gunt iedereen het maar toch is het wel moeilijk omdat je het zelf ook heel graag wilt! Ik weet zeker voor jou komt er ook een keer zo'n moment!! Meid, knuf!!
hai! ja ik geniet nu al! maar weet ook totaal niet hoe ik me moet voelen en wat ik moet doen! ben net maar even wezen wandelen.... en dat is echt iets wat ik NOOIT doe hahaha! Heb even vitamines gehaald!!!! en een badcapje met pyjama! die geef ik vanavond aan mn man.... mn man was zo stilletjes gisteravond! volgens mij kan hij het nog lang niet allemaal beseffen! maar we hebben mekaar dan ook maar een kwartiertje gezien hoor! vandaag ben ik lekker vrij.....!!! das maar goed ook! ik ga vanmiddag wel oppassen... en dan vanavond voetbal kijken bij vriendin! Ik heb dat juist niet dat ik naar de wc ga om te kijken of er wat mis is.... maar miss dat , dat juist nog komt! maar heb er wel vertrouwen in! En ja ik heb gelijk het zh gebeld! heb 26 juli echo!!!!! om 1050 uur! ben zoooooooooooooooooo benieuwd!!!!!!
Lieve meiden, Het geeft niet hoor!!! Het is jullie onwijs gegund en het enige wat ik kan zeggen: geniet ervan!!
Fijn Ella dat je er helemaal van geniet!!! Dat is heel fijn!! je man moet het gewoon nog tot zich door laten dringen. Jullie willen het al zo lang en als het dan zo is dan is het zo onwerkelijk. Goed dat je er vertrouwen in hebt.. Ik heb dat pas sinds vorige echo met 10 weken toen kon ik er pas van gaan genieten en stiekem vooruitdenken. Ben zo blij voor jullie!! Leuk dat je dan de echo hebt, hoeveel weken ben je dan? Heb je het al aan veel mensen verteld?? Enne nu ook stoppen met roken zekers?? Babi: nogmaals dikke knuf zulke momenten blijven gewoon moelijk maar we blijven met je mee leven hoor en jin volgt, dat weet ik zeker!!
babii ik vind het ook erg voor je meis... wou dat ik er wat aan kan doen! enne je mag best zeggen dat je dit vervelend vind hoor!!!!! daar heb ik alle begrip voor! hoop zo dat je HEEEEEEEEEEEL snel een kans krijgt meid! Ikkie , jaaaaa ben helemaal aan het genieten!!!! ik heb er zo vertrouwen in! maar heb altijd vertrouwen! ik heb ook een banner!!!!!!!!!!!!!! zie je die!????? ik heb gisteren bij client dus getest... en had net een nieuw pakje gekocht! heb daar idd de laatste gerookt.... en het pakje aan die client gegeven! maar ik moet zeggen.... heb enorm veel zin in een sigaret! erg he....
Nee lieverds! Ik vind het absoluut niet vervelend! Het is jullie meer dan gegund. Jullie hebben ook zo lang moeten wachten, het geeft echt niet. Ik hoop jullie ooit te volgen, maar die kans is klein. Knuff
meissie maar die kans is er wel hoor!!! ik bid voor jullie!! en hoop zo dat jullie grootste wens snel in vervulling mag gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lief hoor hoe je reageert....!!! je bent toppie!!!! vind het nu ook erg spannend voor jouw allemaal hoor!