haha echt niet inderdaad!!! ik had nog nooit stil gestaan bij zo soort banner! maarre denk dat ik het wel even moet melden op mn werk.. want werk met veel mensen die chemo ondergaan... en volgens mij zijn daar aparte protocollen voor!
Haai\ Hoe is het?? Een beetje kunnen slapen?? Heb je het kadootje nog aan je man gegeven en kan hij het al wat meer geloven?? En jij voel je je goed???
hoi! ja ik voel me goed! maar vind ineens wel dat de tijd zo langzaam gaat! ik ben soms wel wat bang voor alles... maar druk dat gevoel dan snel weer weg! ik vertrouw er wel op dat het allemaal goed komt! maar spannend is het wel! ja heb de cadeautjes nog gegeven.... hij vond ze heel lief! en ja hij gaat het nu ook wat meer beseffen.... maar ja het is nog best moeilijk om te beseffen he! mn schoonzus zei dat het nog veel te vroeg is voor kleertjes... maar ik vind het zooo leuk! en dan wordt het ook wat tastbaarder voor ons. ach dat mogen we zelf weten toch!? mn vriendin belde net! (zij heeft 2 kids) en ze is zooooooo blij!!!! echt jammer dat ze helemaal in Brabant wonen!! haha , ze woont wel vlakbij jouw! xx
Tuurlijk is het daar nooit te vroeg vooor.. heb al heel veel kadootjes en kleertjes gehad.. enne wij die er toch best veel voor hebben moeten doen waarderen het dest e meer en dan mag je best als het eindelijk zover is, lekker kleertjes kopen. Leuk heb je het al aan veel mensen verteld, zo leuk!!! Enne wat beterft de tijd de eerste weken vond ik echt slopend en steeds heb je weer een punt waar je naar toe leeft, de eerste echo, 8 weken, 2e echo en de 12 weken. je moet inderdaad proberen te genieten en niet denken dat het fout gaat. Waarom zou het fout gaan?? het gaat bij zoveeeel mensen goed,, toch heb ik ook heel lang gedacht dat het mis zou gaan. Eerst dacht ik altijd als ik ooit zwanger ben dan ben ik heelmaal onbezorgd en blij.. nou dat is dus niet zo. Ik hoor ook van iedereen dat dat gewoon blijft ook als het kindje dalijk geboren is, het zal altijd wel zo blijven dat je zorgen hebt. Nogmaals ben zoooo blij voor jullie!!!! Je gaat nu ook niet meer testen toch en ga je mee doen met MvM???
ja echt erg he! ik kan het gewoon niet voor me houden! maar we hebben nu besloten om het nu nog even stil te houden... al heeft mn man het net al wel verteld op zn werk hahahaaa!! directe familie en vrienden weten het... maar bvb op hyves nog niks hoor! jaaaaaaaaaaa heb me net aangemeld voor mvm! ben benieuwd! ze moeten me nog even terug bellen! ja de eerste echo heb ik dan met 9 weken...... ik let ook telkens heel goed op wat ik voel..... maar ja dat is vast wel normaal. ik heb ook een trekkerig gevoel in mn buik en wat aan de zijkanten.... is dat wel goed? heb jij dat ook gehad? En nee ik ga niet meer testen..... heel miss volgende week nog eens ofzo! kijken of ie dan knalt! verder snap ik je gevoel van bezorgdheid helemaal hoor! heb ik nu ook wat last van! ik heb soms wel wat steekjes en dan schrik ik zo! moet zo wel naar mn werk.... dus dat is wel lekker even wat afleiding. mn ouders zijn helemaal blij!!!!!!!!!! echt zo leuk!! xx
hai meiden , sorry moet even van me afschrijven.... mn schoonmoeder en schoonzus reageren echt heel vervelend! ze vinden dat we het veeel te vroeg bekend maken... (ja dat is miss wel zo... maar dat mogen we zelf toch weten!?) ze vinden dat we veeeeeeeel te enthousiast zijn..... (nou is dat zo gek na 2 jaar?!?) en ze vinden het echt raar dat we al wat kleertjes kopen...... bah mn man is er ook helemaal zat van , van die reacties.. vind het ook sneu voor hem , want tja tis en blijft wel zn moeder en zn zus... maar ik ben er ook helemaal klaar mee.... en ik niet alleen, mn zwager was gelukkig zo lief om het voor ons op te nemen. het is toch logisch dat we enthousiast zijn!??? en waarom mogen we er niet van genieten?? bedoel elke zwangerschap begint toch pril!? En dan gooien ze het op mij dat ik altijd veel te enthousiast ben... en ze vinden het raar dat ik niet eerst mn man heb gebeld.... Dat heb ik dus wel gedaan! maar ja hij was aan het werk op dat moment! ik was in de stress en heb mn schoonzus gebeld..... nou dat mag ik toch doen!? en tuurlijk heb ik mn man wel ingelicht , maar ja hij kon niet gelijk antwoorden..... want hij was aan het werk! we zijn er nu over uit en vertellen hun gewoon helemaal niets meer..... bah wordt er gewoon kwaad over.. wij mogen zelf toch weten hoe we onze blijdschap uiten!? wij zijn ontzettend blij en overrompeld en zij boren dat weer lekker de grond in...................... Heerlijk dat ik het ff van me af kan schrijven hier!
Meid wat naar!!! Ik snap dat echt niet ze zouden juist super blij moeten zijn. Elke zwangerschap is toch spannend ook nog als je 20 weken zwanger bent. Vind het vooral erg raar van je schoonzusje,, zij was toch ( ongepland??) of heel snel zwanger of was zij dat niet?? Lekker makkelijk praten dan. Logisch toch dat je het met iedereen wil delen.. normaal willen ze toch ook weten hoe de behandeling in het ziekenhuis enz verloopt?? En moet je er dan maar over blijven liegen dat kan toch ook niet. En trouwens waar bemoeien ze zich mee.,ook al kopen jullie al een babykamer wat maakt dat nou uit? Toch alleen maar hartstikke leuk lekker genieten ervan hoor!!! Jullie hebben er lang zat op moeten wachten. Gewoon lekker je energie steken in mensen die wel op een goede manier met jullie meeleven.. vond het zoo leuk en het is jullie zo gegund..
Sorry hoor dat ik zo fel reageer maar vind het zo belachelijk.. ze weten toch wat dit voor jullie betekend?? Een beetje meer medeleven zou je dan toch verwachten.. bah!
dankje meid... ja idd ik ben het helemaal met je eens... en vind het ook erg vervelend dat het weer zo moet.... maar ook voor mn man, want die reacties had hij toch ook niet verwacht. ja klopt dat was zij idd, zij was nogal ongepland zwanger! denk dat het dan toch heel anders is.. met name in de ervaring... was maar goed dat ik gisteren aan het werk was! ik had er niet bij moeten zitten , want dan was ik echt uit mn fel gesprongen..... ik verwacht ook wel even een excuses... maar ja kan dan lang wachten denk ik mn schoonmoeder is al zo lekker tactisch.... maar soms kun je het ook te bont maken he! xx
Ja inderdaad. je man was er dus alleen, dus dan zeggen ze tegen hem dat jij te enthousiast bent.. Nou ja zeg.. Voor je man ook bagger.. dat verwacht hij ook niet van zn familie! Dus je kwam thuis van je werk en je kreeg dat te horen van je man. Gaat het verder goed? Voel je al wat??
ja echt raar he.... wij vinden het ook totaal niet leuk die reactie...... na ja we hebben besloten om er boven te staan en gewoon niets meer te melden! mn zwager kwam vanmorgen met gebak!!!! lief he!!!! ja verder gaat het goed! voel af en toe wat in mn buik steken... maar verder alles prima. Ik ga zo lekker in de tuin zitten uitrusten! man is even weg op de motor! En hoe gaat het verder met jouw!? ben je lekker aan het genieten van je weekend?
hoi! thanks voor je berichtje op hyves! wij hebben ook lekker buiten gezeten! was heerlijk weer! moest vanavond werken... (was gister avond wel vrij) en dat was ook wel weer leuk! Dus jij was lekker vrij het weekend!? heerlijk weertje he!!!
He hoe is het allemaal? Nog geen last van kwaaltjes enzo?? Zijn jullie er lekker van aan het genieten?? Ga je het al op je werk vertellen? Is denk ik wel zwaar werken in de zorg en zwanger zijn. Ga je nog wel avonddiensten blijven draaien? Wij zijn deze week 12 weken, echt super!! Naar dit moement heb ik toch wel naar toe geleefd en het gaat opeens zo snel. Vrijdag weer een echo dat is wel leuk.
Hoi Ikkie, wat gaaf dat je vrijdag alweer de 12 weken echo hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hartstikke leuk!!!! hoop ook dat alles goed mag zijn!!! oooh wou dat ik al zover was! ik heb het idee dat het ontzettend langzaam gaat hierzo Ik heb het al wel een aantal collega's verteld met wie ik altijd werk! want we hebben momenteel veel mensen die chemo-therapie ondergaan en daar wil ik dan liever niet meer heen.... dus ja ik zal het wel moeten vertellen , ook aan mn leidinggevende, want moet wel verantwoorden waarom ik niet meer naar die patienten wil gaan! Verder gaat het prima!!!! ik voel me goed! ben alleen savonds wat beroerder , maar sochtends heb ik nergens nog last van. maar ja , dat kan natuurlijk nog altijd komen! En hoe gaat het met jouw? trek je het allemaal nog wat in de warmte? En zie je al echt een buikje!? Hier is mn buik ook opgezetter als normaal... is dat wel normaal??
Ooh ik herken het.. in het begin gaat het zoooo langzaam en nu opeens best wel snel. En inderdaad je buik kan wat opgezet zijn, dat komt door je darmen, alles verschuift een beetje van binnen. Ik had dat ook heel snel Met 7 weken zag je het echt al, vooral mensen die bij goed kennen. Later hoorde ik dan dat ze al een vermoeden hadden. Nu heb ik nog steeds dat buikje. En 2 cupmaten groter ha ha, eigenlijk veranderd heel je lichaam en best wel snel al dat had ik niet verwacht. Fijn dat je je goed voelt,.. hoop echt dat dat zo blijft! Is echt bij iedereen verschillend, de ene heeft het gelijk en de ander pas met 7 weken en de ander helemaal niet.. dus je weet het niet. Ik vond het aan de ene kant wel fijn dat ik beroerd ben/was want dan heb je er wel een goed gevoel over en dan weet je dat er van alles gebeurd daarbinnen. Echt zo leuk meid! Zijn we gewoon samen zwanger wie had dat kunnen denken toen je dit topic startte?? Wel goed dat je geen risisco's meer neemt mbt je werk en chemo.. je wordt toch voorzichtiger ook met eten enzo je gaat over steeds meer dingen nadenken. Wat is trouwens je adres????? Vergeet ik steeds te vragen.
jaaaaaaaaaaaaaa we zijn samen zwanger!!!!!!!!!!!!! haha als ik de berichtjes van ons lees aan het begin van het topic dan had ik dat echt niet kunnen bedenken/geloven!!! wat gaaf he! ben er ook zoooo blij mee!!!! ondanks dat ik best moeite heb met stoppen met roken.... (ja erg he!) vind het ik echt SUPER! en heb er alles voor over dat het goed mag blijven gaan!!!! Ben vanmorgen gebeld door MvM! en ze komt 6 juli langs. was zo lieve mw! ze feliciteerde me en ik had verteld welke weg we hadden gehad om zover te komen... nou ze leefde helemaal mee en vond het geweldig voor ons! Dan wordt het ineens wel een stuk echter he! ja heb ook het idee dat mn lichaam veranderd... ik voel het ook trekken in mn buik! is dat wel goed denk je!? en weet je? ik had altijd gedacht dat ik erg panisch zou zijn voor bvb miskraam! maar dat valt me nu zoooo mee!! gelukkig maar! Na ja het is ook nog wel erg pril , maar wij zijn er zooo blij mee! dat het zowiezo is gelukt!!! daar zijn we al blij om! ik zal je mn adres ff pb-en ok!?? xx
babii hoe is het nu met jouw!????????????????? nog steeds zo druk op je werk!!!! en wanneer heb je lekker vakantie? of duurt dat nog even!? wij hebben over 2 weken al vakantie!!! heb er zooo zin in! lekker even niks doen en lekker 2 weken uitrusten aan het strand Volgens mij krijg je dan de uitslagen in mn vakantie... (we zijn dan in frankrijk) dus hoop dat ik dan wel ergens ff op internet kan hoor!