Grrrrr Babii is veel te druk om te reageren whahaha. Nee hoor meiden. Gaat goed, heb niet geklust want heeft totaal geen zin met een bms van 2 mm. Verder inderdaad nog druk, maar goed. We wachten en wachten he. Hoest met jullie? Alles goed met de beebjes?
babii wat leuk weer eens wat van je te horen!! wat rot he dat je het nog steeds zo druk hebt met je werk.... maar miss wel leuke afleiding , of niet? hoe gaat het verder met jouw..... hou je het allemaal nog wat vol , het wachten tot 15 juli!? Vind het zo spannend voor je! En nogmaals.... hoop dat jullie heeeeeeeeeeeeeeeeel snel weer een kans krijgen meid! want dat hebben jullie zo verdiend!!!!! Met mij gaat alles ok! en met de frummel ook , geloof ik! heb weer getest en was helemaal mooi positief!
OOh Ella niet meer testen hoor... het is toch zeker ha ha. Leuk dat de informatrice van MVM volgende week langskomt. Toen ze bij mij lanskwam vond ik het weer wat echter lijken. Je moet nog wel een tijdje wachten op de echo, dat is wel jammer zeker? Heb je het op je werk verteld en hoe reageerden ze? Ga je het wel volhouden die late diensten, lijkt me wel zwaar hoor. Hoe voel je je verder? Nog buikpijn? Dat is waarschijnlijk bandenpijn oid. Er gebeurd natuurlijk zoveel in je lichaam. Ik had al heel snel bandenpijn, in het begin schrok ik ervan maar later weer je gewoon dat dat het gevoel is van je banden, een beetje trekkerig gevoel. Hoe gaat het met je schoonfamilie, nog wat van gehoord? Jammer he van die pessimisten. Wanneer is zij eigenlijk uitgerekend?
@ Ella, ik trek het wel meis. Ik kan zeg maar heel veel hebben, trek het meer als manlief. Die snapt er allemaal niks van dat mijn lichaam, na prachtige cyclussen en zelfs een zwangerschap nu zo slecht functioneert. Hij is serieus van plan de Ha aan te klagen, maar joh... Dat heeft allemaal geen zin en kost zoveel energie. En geeft dat mijn vruchtbaarheid terug? Nee . Wat goed dat het met kleine Ella zo goed gaat! Net wat Ikkie zegt, doe je wel rustig aan? Oppassen met laten diensten? Je rust nemen wanneer kleine Ella dat aangeeft . @ Ikkie, zo gaaf om je banner te zien veranderen, echt prachtig hoe ze de groei van een kindje weergeven. Joh wat is het benauwd he .
wat zijn jullie toch ook lieve meiden!!! babii ik doe zekers rustig aan hoor.... nou ja.... nog niet echt eigenlijk! maar ik ondervind nog gen problemen hoor!!!! dus het gaat goed!!! kan me voorstellen dat je man er niks van snapt..... het is ook zo moeilijke situatie...... ik moet heel vaak aan je denken hoor en hoop echt dat jullie snel een kans hebben! Ikkie , jaaaaaaaaaaaaa echt een gaaf plaatje in je banner! zo mooi om te zien! haha ik ga denk ik nog een keer in het weekend testen en dan niet meer... (als ik dat kan volhouden! ja opzich wel jammer dat ik nog even moet wachten... maar ook weer niet! want die 2 weken daarvoor zijn we in frankrijk.... dus dan gaat de tijd best wel snel denk ik! En die maandag heb ik dan echo...! ik ga jullie trouwens wel missen hoor als ik in Frankrijk zit...... Ja heb het vandaag op mn werk verteld! ooooh ze reageerden zoooo leuk! had het mn avondploeg al verteld en die reageerde ook zo leuk! vandaag de cwv'ers en 1 collega die in de dagdiensten zit en altijd al zo meelevend is.... nou ze kreeg tranen in haar ogen!! zooo lief! echt zooo leuk en dan werd ik weer gefeliciteerd... en werd het allemaal weer een stukje echter! He mn man heeft ook ander werk!!!! tenminste hij moet zn contract nog ondertekenen.... wat een veranderingen allemaal in een week!!!! welterusten meiden! ik kom uit de late dienst.. en heb net nog ff gekletst met mn man!!!
He hoe gaat ie allemaal?? Leuk dat ze zo enthousiast waren, word je nog blijer van he.. Fijn voor je man.. wat een super week voor jullie zeg!! Heb je al last van kwaaltjes of valt dat nog mee?
Hoi hoi, Hoe is het allemaal? Babi al wat vooruitzicht? Warm he.. hier geeft hij 37 aan. Ben vanochtend weer bij de VK geweest en weer een echo gehda, super.. lekker beweeglijk was de beeb en hij was alweer een heel stuk gegroeid.. ben ook bijna een week vooruitgezet!! Echt fijn, ben dus nu bijna 13 weken heerlijk! Bloeddruk, bloed en alles was verder goed. Misselijkheid wordt volgens mij ook wel wat minder dus nu helemaal genieten. Gaan jullie nog wat doen het weekend??
heej meid! ontzettend bedankt voor je lieve mooie kaart!!!! wat lief zeg! dankje wel! He maar wat fijn dat de 12-weken echo zo goed was!!!!!!!!!!!! helemaal super! en wat leuk dat je zelfs een week vooruit bent gezet! haha!! en wat fijn te lezen zeg dat de misselijkheid wat minder wordt!!! hoop dat je nu echt heerlijk kunt genieten! Wanneer heb je weer echo? Hier gaat alles goed!! Heb net het negenmaanden dagboek gekregen bij de post! van Forever Friends! zoooo lief en leuk! ik ga er morgen alvast in schrijven! Ik moet vanmiddag weer werken...... en dan morgen weer vrij en dan zondag nog werken en dinsdag vroege dienst! en dan heb ik vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En jij? ga je nog wat leuks doen dit weekend!? Babii!!! ben ook benieuwd hoe het met je gaat hoor!!!! Liefs!
Graag gedaan.. zo leuk om kaartjes te krijgen.. Leuk van Forevere Friends.. vind die beertjes zooo lief! Ik heb ook een dagboek van Marianne Amelink. Ik probeer het elke week bij te houden, is echt heel leuk. Elke week staat ook beschreven hoeveel baby is gegroeid en wat voor veranderingen je kunt merken. Er staat best veel info in en je kunt ook foto's ed erin plakken. Jullie zijn nu ook weer een weekje verder, heerlijk is dat!! Dalijk de echo is zoo geweldig. Elke keer groeit beebje weer wat en zie je echt al bewegingen enzo. Ik stond er echt van te kijken, 2 weken geleden was beeb, 3,2 cm en nu gewoon 6,5 cm.. zo bijzonder! Ze kon ook heel veel dingen al zien zoals hersentjes beentjes enzo. Wel jammer dat mijn baarmoeder zo diep lag want ze kon het soms minder goed zien. Dat is echt bij iedereen anders zei ze. Dat groeit met de weken vanzelf wel en dan ligt hij er makkelijker voor. Mijn schoonouders waren mee en mijn schoonvader bleef wachten, vk zei tegen hem dat hij ook mee mocht dus de trotse opa & oma waren er ook bij.. helemaal blij ook. Lekker dat je vakantie hebt, ga je nog iets doen?? Wij hebben niets gepland, genoeg werk aan de winkel.. heel de bovenverdieping verbouwen coor oa de babykamer.. zooo leuk, heb al wat leuke ideetjes maar de inrichting zal wel heel lang duren denk ik maar ja. ' heb jij al leuke ideetjes voor de babykamer en merk je al wat van je zwangerschap? Heb je nog weleens contact met je schoonfamilie??
oooh wat leuk zeg dat je schoonouders mee waren!!!! nou ze zullen wel trots zijn geweest! Ja vind het echt leuk hoor je kaartje! en mooie tekst ook zeg! We zijn woensdag avond nog even bij mn schoonmoeder geweest in het ziekenhuis! gelukkig is ze nu weer thuis! ach ik ga er gewoon wel heen hoor..... wij gaan volgende week voor 2 weken naar Frankrijk!!!! heb er echt zin in.... want merk nu wel dat ik aan vakantie toe ben.... en als we dan terug komen (zo rond 25 juli) dan heb ik 26 juli de echo!!! dus ben heel benieuwd! ik denk dat die tijd wel snel zal gaan in Bretagne! Dus jullie gaan een hoop verbouwen!!!! leuk hoor om daar zo mee bezig te zijn he! Wij hebben al een kamertje..... is helemaal al netjes afgewerkt. dus opzich hoeven we daar niet veel aan te doen! wil nog wel een muur een kleurtje geven.... zodat het echt een kinderkamertje wordt! (nu is alles wit) ja heb al wel ideeen over kamertje.... maar we gaan eerst de eerste echo afwachten en daarna willen we een keer naar de babydump! ik denk dat we kiezen voor witte meubels , beetje strakke meubeltjes. Dat dagboek wat jij hebt klinkt ook leuk zeg! zou het zo eens even opzoeken! nou die is idd echt leuk zeg!!! kun je lekker heel veel in schrijven! He ik ga me zo even klaarmaken voor mn werk..... nogmaals bedankt voor je ontzettend lieve kaartje!! en ik ben ontzettend blij voor jullie dat de echo zo goed was/is!!! geniet er maar lekker van hoor!!!!!!!!!!!!!! Rustig aan met deze warmte!! xx
heej meis! ja 5 weken... maar ik vind het maar langzaam gaan!!!!! en weet je.. ik voel me totaal niet misselijk , ben niet moe en heb totaal geen klachten (behalve dat ik vaak een trekkerig gevoel in mn buik , opzij heb.... maar dat zijn voor mij niet echt klachten te noemen) ik ga me nu afvragen of alles wel goed is..... tis nog niet overduidelijk aanwezig hoor die gevoelens.. maar merk dat het toch wel eens door mn hoofd speelt! stom he.... heb er zekers vertrouwen in hoor! maar wil zo graag bevestiging dat het goed zit!!! JIJ BENT BIJNA 13 WEKEN!!!! wat goed meis! en hoe voel je je!?? vind het juist bij jouw heel snel gaan haha! en heb jij al ideetjes over de kinderkamer , namen etc? Wij hebben vandaag een leuke dag gehad! hele dag een feest! was echt heel erg mooi en gezellig... toch wel lastig om dan niet te roken zeg! Liefs
He meid, Ik snap je gevoel dat zou ik ook hebben maar er zijn heel veel vrouwen die nergens last van hebben of pas bij week 8 ofzo last krijgen. OOk zie ik hier het onderwerk 'geen klachten' heel vaak staan. Een vriendin van mij is 16 weken zwanger en heeft nergens last van (gehad) Ze was daardoor wel onzeker maar het zit allemaal goed. Zo ken ik er wel meer die nergens last van hebben of pas bij 8 weken dus jezelf echt niet druk maken hoor. Enne je moet maar denken zolang je niet ongi of bloed dan zit het echt wel goed. Ik snap dat je het langzaam vind gaan, dat vond ik ook. Nu vind ik het opeens wel sneller gaan ( ook omdat ik bijna een week erbij heb gekregen hi hi) 13 weken klinkt weer wat verder. Maar dat komt bij jou ook vanzelf hoor. Eerst lekker vakantie vieren en dan de echo.. zooo leuk. Dan ben je helemaal blij en dan zie je gewoon wat er voor wonder in je buik zit! Zie je al iets bij jou?? Enne bij een ander vind ik het ook altijd heel snel gaan!! Leuk een feestje, dus je bent gestopt met roken, wel goed zeg!! Vind dat echt heel erg als vrouwen door blijven roken en je ziet dat. Is natuurlijk wel heel moeilijk maar is echt zooo slecht, dat lees en hoor je van iedereen. Dus hou vol he en denk waarvoor je het doet. Ga je nog weg met de vakantie??
hai! jazekers hou ik vol met niet roken!!!! het gaat me al wat makkelijker af... maar denk dat ik er in de vakantie wel moeite mee ga krijgen! we gaan naar Frankrijk! naar de west-kust! ja dat is ook zo... er zijn zat vrouwen die nooit beroerd waren... maar soms is het zo moeilijk voor te stellen dat er iets groeit he! je ja je ziet het al wel... ben echt opgezet! heel veel mensen vragen nu dus ook of ik zwanger ben..... ook op mn werk en clienten en mn familie begon ook al! Had jij dat ook!? zo opgezette buik??? want tja je kan natuurlijk nog niet echt wat zien he! he maarre wat leuk he dat je er een weekje hebt bijgekregen! idd kan me voorstellen dat , dat juist zo leuk is! hoe voel je je verder?? niet meer zo misselijk en moe!? hoop het voor je hoor! zat net nog even je kaartje te bekijken! vind het zooo lief!!!! echt fijn hoor! heb al 3 lieve kaartjes gekregen!! zo lief! telkens als ik ze lees wordt ik helemaal blij! He hoe gaat het verder met je? En heb je leuk weekend gehad? xx
Gaat hier goed hoor meis, zo te lezen met jullie ook . Ben een beetje erg druk en reageer vrijwel alleen in de topics waar de meiden nog bezig zijn, maar ook tussen de neus en lippen door. Ben gisteren ongesteld geworden. Vraag me niet hoe het kan... Heb op zaterdag 26 juni de Ovitrelle gezet (zelfde als Pregnyl) en rond 16.00 uur in de middag. Dan zou maandag 28 juni het eitje gesprongen moeten zijn... En gisteren was het 4 juli, dus houdt in dat ik op 6 DPO ongesteld ben geworden. Ik snap er niks meer van, maar het zal allemaal wel... Geniet van jullie mooie wondertjes meiden en rustig aan hoor . Het is al zo warm .
babii wat vreemd idd! wat raar , want dat kan dan toch geen menstruatie zijn , zou je denken!? he bah meid weer wat anders... en weer nieuwe onzekerheden erbij...... trek je het allemaal wel wat? En heb je al contact gehad met de gyn daarover? meis voel je niet verplicht hoor om te reageren!!! maar ben benieuwd hoe het met je gaat!! je zult het ook wel aardig druk hebben met je werk denk ik..... nog steeds zo hectisch met je werk!? xx
Ja, het is hier echt dramatisch momenteel. Weet van achteren niet meer dat ik van voren leef zo druk... Kom ook continu met barstende hoofdpijn thuis . Nou het is 100% een menstruatie, want heb een eisprong gehad. Denk alleen dat me lichaam alles aan het afstoten is qua medicatie. Heb nog nooit gehad dat ik zo vroeg ongesteld werd . Mijn eisprong is zeer zeker niet eerder geweest, want heb FM's gehad. Ach, hoop dat dit betekend: we gaan het weer doen... Maar ja, hoop houden mag, maar geloof het toch niet haha. Knuff
vreemd hoor! nou ik hoop echt heel hard met je mee!! sterkte met je werk! enne niet al te druk maken he!