oh wat lekker zeg dat dan je verlof begint! ik heb zelf idd ook nog heel wat vakantie uren staan... heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht hoe ik dat ga doen! ik moet dan ook nog mn leidinggevende inlichten hoor , dat doe ik met 12 weken denk ik! Leuk! heb wel zin om naar die beurs te gaan! ben ik alleen vergeten te kijken of ik dan ook vrij ben of dat ik even vrij moet vragen! maar dat kan meestal ook wel hoor! Is Utrecht heel ver voor jouw!? en ga je dan met de trein of met de auto!? heb net gewerkt.... pff wat ben ik snel moe zeg! ben echt kapot! dan merk ik het toch wel hoor...hele avond wat misselijk en dan moe... tja het zal er allemaal wel bij horen he! nog 3 avonden te gaan en dan ben ik lekker weer een dagje vrij! En jij, moet jij ook nog veel werken deze week!? xx
Even een kort berichtje van mij... Vandaag een positieve ovulatie test een cyclus van 35 dagen ZONDER clomid! Ben zooo blij! 28 augustus is mn NOD, zal dan zeker niet zwanger zijn ivm dat we niet durven te klussen zo kort na de operatie, weet een van jullie of dat dat kwaad kan ofzo?
He Flippo.. wat goed!! heeft de operatie geholpen.. super voor jullie! Sorry ik kan je niet helpen met je vraag, ik weet het niet.. Ik snap dat je het neg vindt om te klussen maar ik weet niet of het kwaad kan Wel super dat je cyclus zich in ieder geval heeft hersteld! Kun je niet het zkh bellen?
Wat een goed tip heb direct gebeld... Staat geen tijd voor, als ik me goed voel mag het gewoon dus ik denk dat ik mn mannetje (als ie der de puf voor heeft, is namelijk zwaar verkouden) vanavond t bed mee in sleur
Fijn nu weet je waar je aan toe bent.. veel suc-6 en ik ga natuurlijk heel hard duimen... in ieder geval al super dat je zelf een eisprong hebt gehad zonder Clomid oid. Heeft de LEO bij jou dus wel goed aangeslagen. De 18e moet je weer terug toch? Hopen dat dat niet meer nodig is. Beterschap voor je mannetje.. Gaat het met jou ook alwat beter?
Ella Hoe gaat het eigenlijk met jou? Hou je die avonden nog wel een beetje vol? Als het niet gaat gewoon rust nemen hoor, dat is veeeel belangrijker als werk.. ben je nog steeds erg misselijk?? Je zal wel gebroken zijn na zo'n avonddienst, vind het echt knap dat je die sowiezo nog draait. Suc-6 meid..
@Ikke: We hebben vorige week de beslissing gemaakt om van ziekenhuis te wisselen door verschillende voorvallen dat mijn gyn A zei en B deed of in mijn medische status op schreef, het vertrouwen was dus een beetje weg... Nu is de afspraak op 9 september in het UMC Utrecht... andere gyn, ander ziekenhuis...
ooh ja dat vertelde je. Dus nu kun je natuurlijk ook later terecht.. Hopen dat je daarvoor nog mooie kansen krijgt!!
Flippo wat fijn meid!! wat fijn te lezen dat de operatie bij jouw wel aanslaat!!!!! en zo snel al!!! helemaal super! ik ga ook heel hard voor je duimen hoor!!! Wat vervelend dat je man ziek is! beterschap voor hem! Ikkie , met mij gaat het goed!!! en met jouw!? en met kindje!? wat spannend meis , de 20-weken echo zit er aan te komen!!! Ja ik draai nog steeds avonddiensten.... heb er nu 4 achter mekaar dan 1 dag vrij en dan weer! merk wel dat ik het zwaarder ga vinden.. de route is ook momenteel ontzettend druk en erg zware mensen, qua zorg. Opzich wel interessant en ik doe het graag , maar het breekt me wel op. Ik heb bvb ook van zondag op maandag nacht helemaal niet kunnen slapen... sliep pas tegen half 6 , nou dat was ook niet echt goed voor mn dienst! terwijl ik daar normaal niet zoveel last van had dan. ik ben ook wel misselijk de hele dag door. maar ja dat hoort er allemaal bij! wil nu ook helemaal niet klagen hoor!!!!!! maar merk wel dat de late diensten nu wel zwaarder worden. Hoop dat ik snel wat hoor zodat ik lekker in de dagdiensten kan gaan! Heb nog even gekeken en die dagen dat die beurs is , moet ik werken! nu is dat niet zo erg hoor! want kan wel vrij nemen! maar welke dag wilde jij het liefst heen!?? dan kan ik ff vrij vragen namelijk! Welterusten!! xx
marnat , wat lief! ja het gaat goed hoor! ondanks de misselijkheid en vermoeidheid! maar dat hoort er allemaal bij! ooooh ik hoop toch zo dat je het zelf heel snel ook mag meemaken! ik gun het je zo...!!! wat spannend meid in oktober de 2e isci! moet best vaak aan je denken hoor , vind je zo dapper! welterusten!!!
Ella@ Dankje lieverd voor jr lieve woorden. En euhe ik ben lief met mij gaat het goed, op maagzuur na en vanne week misselijk 2 daggen ongeveer. Verder kun je het lezen in vleesboom loosjaar
is goed marnat! zal daar morgen gaan lezen! ga zo slapen! althans ik doe een poging! duim voor je hoor!!!
Ella: Wow alweer 10 weken...super!! Hoe gaat het?? Nu wel een beetje kunnen slapen?? de dag maakt mij niet uit van de beurs, kijk maar wat voor jou makkelijker is. Ik ga dan waarschinnlijk met de Interliner, sta ik er binnen 40 minuten en jij? Flippo: Hoe gaat het met jou??
Dat is handig zeg! met de Interliner! nee ik moet wel met de trein , of met de auto! ben dan 1,5 uur onderweg denk ik! Het slapen gaat..... ik kan altijd zo slecht inslapen! dat is wel lastig. Ben net bij de verloskundige geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een informatie! haha! en heb een heel pakket gekregen. Moet 14 september weer heen, en dan in oktober heb ik pas de echo! dat is wel jammer he! maar ja miss dat we nog een pret echo gaan doen hoor! want vind het nog wel lang wachten hahahaha Verder moet ik nog vanalles regelen mbt mn medicatie.... van de gyn moest ik juist stoppen met bepaalde medicatie , maar zij vond dat weer erg opmerkelijk en wil liever dat ik weer overstap naar mn oude medicatie , waar ik juist mee moest stoppen!??? huh? ik snap er niks meer van Dus dat zal ik zo ook maar even doen! Hoe gaat het verder met jouw!?? Hou jij het allemaal nog wat vol? ze vond wel dat ik een zwaar beroep heb , dus het is maar even afwachten hoe dat verloopt. ik til , duw en draag veel mensen. Dus tja , moet maar even zien hoe dat gaat! Verder moet ik nog bloedprikken! moest jij dat ook allemaal!? En hoe gaat het verder met jouw!? en met baby!? xx
He Das wel lang zeg in oktober pas weer een echo!! Heeft ze nu ook naar het hartje geluisterd of doen ze dat niet? Ook raar mbt die medicatie maar de verloskundige zal het ook wel weten lijkt me.. wel verwarrend zo. Pretecho gaan wij ook doen. Ik wilde dat als verassing regelen voor mijn mannetje want hij wordt 35 ( alweer) in oktober en ik dacht dat is een mooi kado.. Kwam hij vorige week thuis en toen begon hij er zelf over. Hij zat bij de kapper en een vrouw had tegen hem verteld dat dat super leuk was om te zien.. en dus kwam hij er zelf al mee ( gaat mijn verassing ha ha) Je kan ook al een pretecho voor de 20 weken laten maken he.. op internet heb je een site ( ik weet niet meer hoe die heet) maar daar staat per week een 3d echo op.. heel leuk om te zien.. ook voor de 20 weken zie je het al goed. Ik las net op internet dat mijn beeb al 20 cm is.. echt groot al.. Je ziet alleen nog niets.. niemand ziet dat ik zwanger ben. het gaat verder wel. Misselijkheid wordt wel minder maar het hongergevoel blijft heel erg en vreselijk veel plassen. Voel me dus echt lekker zwanger. Vind het steeds leuker worden ook omdat we nu een beetje gaan kijken naar een babykamer enzo.. de 20 weken echo ook al over 2 weken.. gaat echt snel. Is jou man ook zo blij en enthousiast.. mijn mannetje luisterd elke avond als we op bed liggen, zo lief!! terwijl je echt nog niks kan horen en hij verteld het tegen iedereen dat hij papa wordt en laat de echo aan iedereen zien. Dat hoor ik achteraf van vrienden van hem enzo.. hij is helemaal trots, zo leuk!!
OOh ja het eerste vk bezoek moest ik ook bloedprikken oa op bloedgroep, ijzer, ziektes ed. Ook controleerde ze mijn bloeddruk. Ik kreeg een echo en verder veel info.. 2e bezoekje weer bloeddruk meten en hartje luisteren en info. Ze wegen bij ons niet en bij jullie? Ben je al wat aangekomen?
wat geweldig zeg!!! wat fijn dat je man zo meeleeft en geniet!! oooh meis zie je nog niets???????????????? nou bij mij het tegenovergestelde! ik ben gewoon 10 kilo aangekomen!!! niet normaal toch!? ik kon wel janken op die weegschaal! maar de verloskundige zei er verder niets over. maar ik raakte helemaal in de stress. 10 kilo en dat al met 10 weken. wat ze verder allemaal heeft verteld hoorde ik helemaal niet meer. want ik dacht alleen maar aan die weegschaal. ik heb er net al een paar keer thuis opgestaan , met en zonder kleding... en ja hoor , hier geeft ie ook 10 kilo extra aan. Kijk ik weet dat je aankomt met de zwangerschap , maar zoveel? is dat wel normaal!? ik ga nu wel minder eten... dat hongergevoel ken ik helemaal niet... ik eet juist niet zoveel. Ik snoep ook amper, dus weet echt niet waar het van komt. ja ik eet wel onregelmatig.... dus dat zou het ook kunnen zijn!? Sorry hoor dat ik hier zo over doorzeur , maar ik vind het vreselijk dat ik 10 kilo ben aangekomen. nu komt dat waarschijnlijk een beetje stom over , want ja ik ben wel zwanger en dan kom je aan! maar vind 10 kilo zoveel , snap je? want ben nog maar 10 weken! He wat leuk cadeau zeg voor je man!!!!! en zo te lezen vind hij het ook super!!! je kunt het hem alsnog wel cadeau doen toch!??? dan maak je bvb een mooi kaartje , of in jouw geval een mooie taart!!!! Leuk hoor dat jullie pret echo gaan doen!!! Is idd wel een leuk idee om dat cadeau te doen!!! ik wil heel graag met 16-weken! oooh ik ga dat denk ik ook regelen voor mn man!!! Ik ben heel benieuwd naar jullie babykamer!!! wordt vast ontzettend mooi! want jij bent volgens mij erg handig!
zoo ben net terug van de dietiste!!! Enne ik ben in totaal sinds de zwangerschap 4 kilo aangekomen!!! dat is wel begrijpelijk en ook totaal niet zorgelijk... ik ben sinds ik last heb van die intolerantie 6 kilo aangekomen! dus dat is wat vreemd. we laten het eerst even zo en ik mag er over na denken of ik onderzoeken wil. maar dat wil ik nu nog niet. dus in totaal wel 10 kilo aangekomen , maar ik ben er nu wat geruster op , want ben 4 kilo aangekomen sinds de zwangerschap. al met al veel paniek! maar ben weer gerustgesteld!
Ja dat snap ik wel.. ik dacht alrijd dat als ik zwanger zou zijn het me niets zou uitmaken maar nu het zo is.. maak ik me er niet druk om maar ik ga niet onbeperkt snoepen enzo.. het moet er ook nog af namelijk. Enne maakt helemaal niet uit hoor dat je je zorgen maakte en dat je alleen maar blij moet zinn en op een roze wolk moet zitten als je zwanger bent. Dat zei ik ook altijd als ik ooit zwanger ben dan ga ik echt niet klagen.. De afgelopen tijd heb ik echt wel een keertje geklaagd over de misselijkheid en is het echt niet de hele tijd alleen maar een roze wolk. Maar wij mmm meiden zijn gewoon zo dankbaar en blij dat het gelukt is dat we ook vinden dat we dan niet mogen klagen ofzo.. Wat heb je precies voor intolerantie? Ga je daarvoor naar de dietiste? Enne over die beurs.. heb ff naar de data gekeken en wat vind je van die donderdag? Is wel fijn, lekker doordeweeks en het minst drukst denk ik? wat vind je daarvan?