Ella: Hoe gaat het met je? Beetje uitgerust? Nog last van buikpijn? Je moet het weekend werken zeker? Ik ben lekker vrij van het weekend. Volgende week een heerlijk kort weekje van maandag t/m woensdag. Heb jij een betje een lekker rooster?
ja klopt ik heb weekenddienst! vandaag nog even lekker vrij! het gaat goed hoor , als ik maar niet teveel doe , dan gat het goed. Ben net wezen bloedprikken! dus dat is ook weer gebeurt. oooh wat een lekker rooster heb je zeg! ik weet mn rooster nog niet , (heb nog niet gekeken) maar denk het weekend t/m dinsdag en dan vrijdag! Volgende weekend ben ik vrij en ga ik naar Utrecht! naar vriendin! daar heb ik wel zin in. En jij , ga je nog wat leuks doen in het weekend? Hoe gaat het met je?? de 20-weken echo komt dichterbij he! best spannend hoor! xx
oja , ik heb de angelsound besteld op babybeats!!!! ben gisteren bij mn schoonzus geweest en zij heeft hem ook... vind het zo leuk om te horen! al konden we de hartslag gisteren bij mij niet vinden... maar het is waarschijnlijk nog wat te vroeg! vanaf 12 weken... Hoop zo dat ik hem ook snel kan vinden en horen!!!!! Heb jij ook angelsound? Hoe gaat het trouwens met je zus? xx
Leuk zo'n angelsound, heb ik niet. Hoe voel je je verder? Valt het mee met de buikpijn en misselijkheid? Wist eigenlijk niet dat je dat zelf kon bestellen kwam daar pas heel laat achter en toen dacht ik laat maar zitten, dalijk ga ik hem voelen. Had de laatste weken het idee dat ik beeb af en toe voelde maar wist het niet zeker,kunnen ook darmen zijn. Van deweek heb ik hem echt goed gevoeld, echt heel bijzonder. Gister bij een apres-ski feest geweest en niemand kon het aan mijn zien dat ik zwanger ben. terwijl ik vind dat ik nu eindelijk een buikje krijg en een strak shirtje aan haad. Maar ja komt wel. Ik voel mijn baarmoeder wel heel goed, vooral 's avonds als ik op bed lig. Met mijn zus gaat het goed, ze is nu 32 weken zwanger dus gaat ak weer snel. Ze vind het nu wel spannend af en toe want haar dochtertje is met 34 weken geboren. De vk had gezegd dat als ze iets voelde ze meteen moest bellen. Zal voor haar wel wennen zijn als ze opeens over de 34 weken gaat en dan nog 6-8 weken moet. Jij moet werken toch? Ik ben lekker vrij vandaag, vanochtend even schoonmaken in huis, taartje maken en vanmiddag naar een jaarmarkt met vriendin. Werkze.
ooh wat stoor ik me trouwens aan sommige topic's op het forum van vrouwen waar het allemaal maar vanzelfspreken is en voor wie het heel gewoon is. Maar ja moet ik maar niet lezen.
wat ontzettend spannend voor je zus inderdaad! ik hoop dat alles goed mag blijven gaan en dat haar kindje nog lekker even blijft zitten! oooh wat jammer meid dat niemand nog wat ziet....! hoop dat dat buikje snel komt hoor! hier zie je het al enorm goed... best leuk! alleen veel mensen denken dat ik of al veel verder ben , of het een meerling is.... en dat is dan weer wat minder soms... ja ik stoor me daar soms ook wel aan hoor , dat het voor zoveel mensen zo vanzelfsprekend is.... maar ik probeer me daar niet aan te storen... want vaak weten ze ook niet beter.(denk ik dan maar!) jaa ik ben zo benieuwd naar de Angelsound! hoop dat ie snel komt! en dat ik snel het hartje kan horen! Wat een gezellige dag heb jij zo te lezen! heel veel plezier! xx
trouwens wat gaaf! morgen ben je 19 weken zwanger!!!! he maar heb jij je ook wel eens ziek gemeld de eerste weken!? ik heb nu weer 5 late diensten , maar ben zo ontzettend vermoeid.... , heb buikpijn en zie er zo tegenop om te gaan werken. ik voel me altijd zo bezwaard om me ziek te melden (zelfs die keren dat ik echt ziek was) , maar ik weet ook niet of ik dit wel trek allemaal.
he meid, Gewoon lekker ziek meldden hoor.. 5 late diensten is gewoon niet te doen in deze situatie, is ook niet goed die onregelmatigheid. Ik heb me 1 keer ziek gemeld en dat was helemaal in het begin. Ik had toen 2 nachten en daarna avonddiensten, was helemaal niet lekker en moe zag het echt niet zitten om te werken. Niemand wist het toen ook nog. Vond het wel heel lullig want het was in het weekend. Normaal meld ik me echt nooit ziek, de laatste jaren ben ik volgens mij alleen met de LEO ziek gemeld. Nu heb ik zoiets gaat het niet dan meld ik me gewoon ziek, je gezondheid en baby gaan voor. Derest meld zich ook gewoon ziek. Ik zeg dat nu wel zo makkelijk maar vond het zelf ook heel rot toen ik me had ziekgemeld. Ik ben ook al heel snel dagdiensten gaan draaien omdat ik die onregelmatigheid gewoon niet trok, bij ons is dat gelukkig heel normaal ook gezien de risico's tijdens de dienst. Rustig maar lekker uit en doe rustig aan!
Even een knuffel voor jullie hier, ondanks dat ik niet (meer) meelees, zijn jullie wel in mijn gedachten! Gaat de zwangerschap goed bij jullie????
Lief van je! Echt fijn dat je bms is gegroeid? Hoe kan dat nu opeens?? Echt weer een lichtpuntje voor jullie. Hoe gaat het verder? Zie je het wel een beetje zitten? Ella: hoe is het met jou en met je werk?? Hou je het een beetje vol? Heb met je te doen, 5 avonden, pittig zeg!
Geen idee hoe hij ineens gegroeid kan zijn.... Het is voor iedereen een groot vraagteken. Wel slik ik sinds vorige maand 3 maal per dag tarwekiemolie capsules. Dit zorgt voor een betere doorbloeding en las op een IVF forum dat het je bms ook dikker kan maken. Ik dacht ach, baat het niet schaadt het niet . En op CD9 was me slijmvlies dus al 4 mm. Dit is wel n.a.v. mijn spontane eisprong afgelopen maand, nu weet ik niet of er ook maar iets zat.... Heb nu weer een twijfelende ovu test .
wat fijn babii dat je bms is gegroeid!!! wie weet helpen die capsules! oooh werk je met ovu testen!? ja die waren bij mij altijd vaag! irritant he! want dan kun je er niet echt van op aan! ik duim voor je hoor! Ikkie , heb je leuk weekend gehad? Volgens mij wel erg druk , of niet? ja heb er nu 2 late opzitten! opzich wel te doen , alleen ben de rest van de dag kapot dat is wat minder. Eigenlijk zie ik er nu de hele dag tegenop dat ik moet werken... ben ik eindelijk aan het werk , dan is het weer ontzettend leuk! En rond 2100 stort ik een beetje in.... om 2200 kan ik wel slapen! en om 2300 ben ik blij als het erop zit! En hoe gaat het verder met jouw!? Jullie hebben deze week de 20-weken echo he! LEUK! en ontzettend spannend , lijkt me! welterusten meiden! xx
Nou mijn ovu test was gewoon positief haha, had een smiley op me CB ovu en daar kan je niet omheen!!!! Hoop me over 2 wkn te mogen aansluiten hier. Wilde alleen even weten hoe het met jullie ging. Dikke knuf!
super babii!!! ik hoop echt dat het raak is!!! laat je het ons dan weten!? ik duim heel hard voor je!!! Heb ook nog vaak aan je gedacht! lief dat je even langskwam! xx
Tsjah en zo gaat je lichaam na 1,5 jaar weer werken! Heb nu de IVF arts gebeld of we mogen beginnen. Ben het wachten zat . Raak zal het vast niet zijn, maar laat het zeker weten meissies .
Nee . Ik moet nog teruggebeld worden of ze hiermee akkoord gaat . En dat zal vast niet aangezien ze weer een leuke kijkoperatie voor me had . Maar die wil ik niet, want dat ging over me bms en die is toch aanzienlijk dikker . Hopen ook de komende rondes!
ja idd , dan hoef je die operatie ook niet! nou meid hoop dat , dat hele ivf gebeuren niet nodig zal zijn!
Ik ga er gewoon vanuit dat die wel nodig is, des te mooier een test met 2 strepen straks... Haha, maar durf er gewoon niet vanuit te gaan. Het grappige is. We hebben zaterdag op zondag nacht eindelijk weer eens spontaan geklust. En die nacht was het 15 augustus en rond 01.30 hebben we geklust, heerlijk zeg weer genieten van elkaar. Toen ik die zondag uitgeslapen was heb ik toch maar even een ovu test gedaan. Dacht: nou dat wordt niks, voel geen krampen niks. En schrok me gewoon rot toen er 2 duidelijke (dezelfde kleur) strepen kwamen... En ik vrees dat me eitje vandaag springt dus me vruchtbaarste dag was de 15e en dat was de nacht dat we klusten . Gewoon spontaan en ineens spontaan een eitje. Daarbij kan ik de 30e testen (speciale datum voor ons)... Dus hoop dat dit toeval uitbloeit tot een mini Babii . Nou nu breek ik weer uit lieffies. Geniet van jullie zwangerschap !!