LEO-operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ella27, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Wat fijn dat je positief bent! Vind ik echt knap.. Fijn dat je mannetje je zo steunt! Ik heb dat ook met mijn mannetje, hij maakt me altijd weer vrolijk ook als ik een moment heb dat ik het ff niet meer overzie.

Bijvoorbeeld in januari toen ik bij de gyn was geweest en ik hoorde dat ik nog 3 weken moest wachten omdat de LEO alsnog kon aanslaan. Ik heb toen echt een rot dagje gehad en lekker uitgehuild bij mijn mannetje. We hebben toen veel gepraat. Daarna luchtte het weer op en kon ik het weer wat beter bekijken. Hij is zo lekker nuchter en kan goed relativeren. Daarom vind ik het soms zo zielig dat hij nog geen papa is en het daarover heeft.

Dat is ook leuk lekker thuis blijven samen, vinden wij ook erg gezellig. Ookomdat we het allebei best druk hebben en elkaar vaak mislopen ivm mijn onregelmatige diensten en hij voor zichzelf werkt. Dan is zo'n avondje samen thuis heerlijk. ;)

Fijn dat je maandag je eigen gyn kan bellen. Hopen dat je dan wat meer hoort..
    Ik ga weer stoppen want ik heb zo nachtdienst.
    Fijn weekend alvast en tot snel!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ikkie je bent nu vast lekker aan het werk!
    werkze meid!

en wat fijn dat jij ook zo goed met je man erover kunt praten...
    wat jij verteld dat herken ik iig wel. mijn man kan ook alles zo goed relativeren en zorgt er altijd voor dat ik me weer beter voel. ook als ik in een dipje zit.... dan trekt hij me er altijd weer uit!
    zo fjin he!

en dat gevoel ken ik zo goed : van dat je het jammer vind dat hij nog geen papa is...
    dat vind ik ook zo erg voor mn man... (al neemt mijn man me niks kwalijk hoor) toch dat gevoel he!

he meid ik heb net een zware avonddienst gehad...
    ben blij dat ik weer thuis ben!

jij bent nu al aan het werk....
    werkze meid!
    en lekker slapen morgen!

Liefs Ella

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja haha over het algemeen ben ik er wel positief over! ook al is het ons nog niet gelukt...
    dat houdt niet in dat ik er wel veel over nadenk hoor...
    maar probeer er niet al te depri over te worden...
    heb 1x heel lange periode in een vreselijk depressie gezeten: dat nooit weer!!!!
    maar toen had ik mn man ook nog niet he...;)
    nu zorgt hij er wel voor dat me dat niet gebeurt! haha

maarre werk jij nou in het ziekenhuis!? en zoeken ze daar nog mensen!? ;)
    wij zijn nu in staat om overal heen te verhuizen...(mn man is alweer een maand werkeloos...)

Liefs Ella

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Nee, ik werk niet in een ziekenhuis ook niet in de zorg.

Wel goed dat je positief blijft. Ik meestal ook wel. Ik weet dat het deze ronde niks word want heb al van begin af aan menstruatie klachten dus denk dat ik het snel word. De vorige keren werd ik het op 11 dagen na de eisprong, dat zou dan donderdag zijn. Aan de ene kant wel fijn dat ik zo snel klachten krijg want dan weet ik al waar ik aan toe ben. Wel jammer want ik had juist zo'n goede hoop over deze kans maar ja. Vrijdag ga ik met vriendinnetjes stappen in Breda dus dat is wel een leuk vooruitzicht. Ik bekijk het maar positief.. dat ik wel een wijntje kan drinken..

Heb ook slecht geslapen en moet zo weer werken, halve nachtdienst. Ik zou wel helemaal gaar zijn morgen.

Jullie gaan vanavond lekker uit he.. gezellig geniet ervan!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ikkie neeee toch meis....
    wat jammer!!!!
    maar ik hoop toch stiekum dat je gevoel fout is hoor!!!!!

vind het erg balen voor je!
    kan me voorstellen dat je er dan doorheen zit hoor , en al helemaal als je ook slecht hebt geslapen....
    hoop dat je nu wat beter slaapt meid!

GOED van je dat je het positief probeerd te bekijken... maar meid je mag echt wel teleurgesteld zijn hoor!!! want tis niet niks allemaal.... al die spanningen.....

hele dikke knuffel van mij!!!

en heeeerlijk dat vooruitzicht met je vriendinnen!!! lekker van gaan genieten!
    wij hebben gisteren trouwens ook een leuke avond gehad! heb eindelijk parfum kunnen kopen haha en we hebben grieks gegeten en daarna nog ff de kroeg in! was gezellig!

Liefs Ella

6. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Heerlijk grieks eten en wat voor geurtje is het geworden??
    Gezellig met je mannetje!

Had vannacht ook weer een halve dienst tot 03.00 uur. Gister werd ik al vroeg wakker ook met buikpijn. Ik had het toen even helemaal gehad, weer aan die rot CLOMID. Weer opnieuw beginnen. Ik was gister wel ff verdrietig maar nu zie ik het weer zitten hoor, je moet wel. Toch blijf ik stiekem een beetje hopen (terwijl dat nergens op slaat want) dat is juist het vervelendste in de wachtweken..Ik hoop dat ik het snel word en dan weer beginnen met clomid, ben benieuwd of het ook deze ronde aanslaat en zo snel..

Ga je vandaag nog iets doen?

Spannend morgen kun je weer bellen he..

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej ikkie , ik vind het echt heel vervelend voor je meis!
    en idd dat besef dat het weer niet is gelukt... en dat je dan weer aan de clomid moet en dat je dan maar weer moet afwachten of het aanslaat.... NIKS AAN!
    en ook zo slopend he!
    wat lastig hoor die buikpijn! hoop dat je je snel wat beter voelt..!! moet je vannacht ook weer werken!?
    en ben je dan morgen lekker vrij!?
    hoop het voor je! kun je ff lekker uitrusten!

ja ik ga morgen de arts bellen en vraag of hij me terug wil bellen en anders dat ik hem wil spreken. indien ze moeilijk gaan doen , ga ik wel ff langs het zh!
    maar verwacht niet dat ze daar moeilijk over gaan doen....

ik heb idd nieuwe parfum gekocht! MY INSOLENCE ken je die!??? ruikt heeerlijk! vond de 50ml wel erg duur (zoveel bonnen had ik nou ook weer niet haha) maar heb 30ml gedaan! ;)
    kan ik weer ff vooruit!

Vandaag hebben we tot nu toe nog niets speciaals gedaan , maar we hebben zo een special van onze kerk (bethel gemeente in drachten) heb daar wel zin in!

Ga jij nog wat doen.... of vandaag lekker uitrusten en bijkomen!?

sterkte hoor met alles!
    hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!!

Liefs Ella

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meneeer de arts heeft een weekje vakantie!:D

en natuurlijk de doorverwijzing nog niet gemaakt... lijkt mij als je op vakantie gaat dat je dan je zaken afrond en/of overdraagt aan collega toch!???

maar ja ik zal wel gek zijn....

heb een bel afpsraak moeten maken?? :(
    hij belt me volgende week woensdag om 1320 terug... maar het kan ook ietsje later of eerder zijn...

belafspraak!????? het staat ook echt genoteerd in de computer!
    niks geen belafspraak dacht ik , ik bel gewoon maandag weer!!!!!!!

maarre heb mn toekomstige zh gebeld en uitgelegd. ''jaaa mw erg vervelend maar wij kunnen niks zonder de doorverwijzing!''

wat een medeleven bla bla bla , maar ja wat schiet ik daar mee op....

nou ja ik wacht nu al 4 weken , 1 weekje kan er ook nog wel bij.... maar dat houdt in dat hij dan pas volgende week weer aan het werk is en wanneer schrijft hij die doorverwijzing dan!??!!

NAJA!! ik snap er niks meer van!!
    maar nu benje weer ff op de hoogte ;)

he hoe is het met jouw dan.....!?
    ben je nu lekker een paar dagen vrij!?
    xx

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Nee joh... op vakantie??!! Kan een andere arts dan geen dorverwijzing regelen?? Nog langer wachten,, echt klote voor je. Ik weet precies hoe je je voelt, je moet al zolang overal op wachten en dan zoiets simpels voor zo'n arts dat regelt hij dan niet.. Vind ik echt slecht.. hun hebben gewoon niet door hoe het voor iemand is.
    Je hebt nu zeker een vreselijke baaldag!

Dat is gewoon zo'n nadeel dat hun niet doorhebben hoe het vor ons is in de mmm..
    Wat zegt je mannetje ervan?

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee een andere arts kan dat niet doen , heb dat ook al gevraagd!
    ja idd zo iets kleins voor hun... en hij zou het 4 weken geleden al afhandelen!
    GRRR!!!
    mn man weet het nog niet! ;)

ik heb opzich niet echt een baaldag hoor! was wel ff teleurgesteld , maar ja het is niet anders....
    ik moet zo weer aan het werk! lekker ff wat afleiding he!

11. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ja dat is inderdaad lekker afleiding. Echt goed dat je er zo mee omgaat.. maar je moet wel.. dat is zo rot je bent eigenlijk afhankelijk van hun..Werk is idd afleiding dat is gewoon heerlijk kun je even je gedachten verzetten.

Ik heb vandaag vrij. Ben net bij een vrieninnetje op kraamvisite geweest, ze hebben een heel knap mannetje gekregen.. Was wel ff gezellig.

Had jij dat ook van de Clomid zoveel buikpijn, ik las wel dat dat een bijwerking kan zijn. Vannacht weer erge buikpijn gehad, meer mijn darmen die ik voel. Heb je dat ook vanaf de eisprong al klachten? Ik heb heel de tijd last van mijn darmen. Ik vind het nu opzich wel spannend worden zit nu op dag 9 na de pregnyl hoop maar dat ik snel ongesteld word en het wachten weer voorbij is. Je blijft toch steeds een beetje hopen..

Werkse meid n een knuffel voor je vind het echt rot dat je nog niets weet!!

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ikkie ik had van de clomid geen bijwerkingen. ja af en toe voelde ik me wel behoorlijk down , maar had niet gelijk de link gelegd tussen de clomid...

wat leuk he dat je op kraamvisite bent geweest! gezellig! maar lijkt me dan ook wel weer confronterend...

spannend voor je hoor! ik heb nog steeds hoop voor jouw!
    ik hoop natuurlijk dat je niet ongesteld wordt!!!
    maar idd , soms is het handiger om dan maar weer ongi te worden dan weet je ook weer waar je aan toe bent he!

meis sterkte met alles en hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!
    ik moet zo ff afsluiten want heb late dienst!
    ik kom vanavond nog wel ff kijken!

lief van je je knuffel! en jij natuurlijk ook een knuffel terug!!!!!!!
    beterschap hoor!
    xx

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    IKKIE!! ik ben gewoon ongesteld geworden!!!!!!
    klinkt raar maar ben er zoooo blij mee!!! want dat betekend een eisprong!!!! en dat uit zich zelf!
    ik ga morgen ovulatie testen bestellen van sensi test en dan gaan we volgende maand heel gericht klussen!!!! WIE WEET!!!!

joehoeeee!!! een EISPRONG van mezelf!! en dat zo lange tijd na de operatie!!!

maar ga wel nog ff overleggen met de gyn hoor! miss dat we eerst zelf mogen bekijken of het lukt en dan na een bepaalde periode dat we dan weer contact op kunnen nemen , als het bvb nog niet is gelukt!!!!

Liefs Ella

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Wow!!!! Echt super gewoon uit jezelf een eisprong!!
    Dat je nog eens zo blij zou zijn met ongi ..echt super je lichaam kan het dus zelf.. echt geweldig zonder hormonen! Spannend nu kun je gewoon zelf gaan klussen zonder timing ( nou ja een beetje dan ;)..)

Echt super voor jullie en dan na zulk rot nieuws elke keer dat gezeur met het zkh. Misschien is dar nu niet meer nodig :):):)

Ik wacht nog op mijn ongi.. ik heb een heel klein beetje hoop en dan weer niet echt een rottijd.. Maar ja.

Werkze nog.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej meid!
    nou heb vandaag weer wat geleerd! een menstruatie hoeft niet altijd een eisprong te betekenen... maar ik ga er wel vanuit hoor!
    ik bloed nog als een rund.. niet normaal zeg! :(
    echt vies! als ik zo doorga ga ik me wel slapjes voelen denk ik ;)

maarre dan is het net alsof alles er van al die tijden uitkomt ofzo!? kan dat?????????????????????

na ja , iig weet ik dus niet zekers of ik een eisprong heb gehad.... dat had een bloedtest dan moeten uitwijzen!
    maar ik ben wel heeeel blij met deze verandering!

ja haha komende maand iets gerichter sex hebben dus! na ja aan de hand van de ovu testen... maar ook die kunnen een foutieve melding geven als je pco hebt.... ZUCHT!

Spannend meid , niks aan dat wachten op je ongi he....
    ik hoop iig nog op het beste hoor!!!!
    ja idd echt een rottijd al dat wachten ook.... das ook niks! hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt meid!
    en heb je al zin in vrijdag... ga je lekker op stap toch!?

ik ga 6 maart richting Brabant!!! leuk he! vriendin van me woont daar!
    we gaan dan vast ook wel ff op stap! haha

Liefs Ella

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi ikkie...
    hou je het wachten nog een beetje vol??? :(
    niks aan he!

ik heb de ovu testen in huis!!!
    spannend , alleen nu heb ik het volgende dillemma.... wanneer moet ik starten met testen!????

Liefs Ella

17. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    #97 ikkie124, 24 feb 2010
    Laatst bewerkt: 24 feb 2010
    Haai

Had je vanmiddag terug gemail maar het berichtje staat er niet bij :(

Je hebt toch al een tijdje terug boedgeprikt? Daar kunnen ze idd zien hoe hoog je progesteron waarde is.. Kan het niet zijn dat je daarna alsnog een eisprong hebt gehad en daar nu je menstruatie van hebt?
    Wel fijn dat je lichaam in ieder geval wel ergens mee bezig is... super..:):)

Ik mail wel met iemand die ook elke maand ongi word zonder eisprong vind dat zo raar. Snap dat niet echt.Dat kan toch alleen als je aan de pil bent?

Spannnend ovu testen. Ik zou er gewoon over 8 dagen ofzo mee beginnen en dan elke dag kijken.. spannend.

Ben nog steeds aan het wachten... Voel opeens geen klachten meer, snap er niets van. Vind het ook raar dat ik niet aangekomen ben.. normaal kom ik altijd in de week voor mijn ongi ong 1.5 kilo aan. Maar ja morgen moet ik het worden en zal ik wel met rug en buikpijn wakker worden...
    Waar ga je stappen in Brabant? Zo leuk altijd.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ikkie wat spannend!!!!!
    Hoop dat je ongi lekker weg blijft!
    ok dus ongeveer rond cd10 starten met de ovu testen!?

nou ik weet niet waar we gaan stappen hoor! want ben eigenlijk nog nooit daar geweest! maar denk dat het wel leuk wordt!
    mn vriendin is daarheen verhuist.... vandaar dat ik er dan ff heen ga!

wat spannend!! is morgen je nod???
    hoop zo dat je NIET ongesteld wordt!!
    ik duim voor je meid!

welterusten!!!
    Liefs Ella

19. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ja ik denk dat op dag 10 starten wel goed is want bij en normale cyclus is de eisprong gemiddeld op dag 14, tenminste dat hoor en lees ik altijd..

Hoe is het met je ongi, nog steeds zo erg??

Vandaag zit ik op dag 13 na pregnyl en dan word ik het ook meestal heb nu weer wat klachtjes dus word het waarschijnlijk snel.
    Maar we wachten maar weer verder zoals altijd..
    lekker bijna weer weekend, ga jij nog iets leuks doen?

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi!
    ja idd heb er ook wat over gelezen... en ik ga dan maar starten op dag 10! ben heel benieuwd!
    ongi is zo goed als over....
    vind het ook apart hoor dat het miss niet eens een eisprong is geweest.... ik dacht ook altijd dat , dat alleen bij de pil zo was!

jammer dat je ongi eraan zit te komen hoor!
    vind het zo jammer voor je.....
    en dag 13 na de pregnyl , ja dan is het bijna 14 dagen geleden je eisprong he...

jij gaat morgen lekker op stap toch!??? leuk!!!

nee ik heb nog geen plannen voor dit weekend.... heb weekenddienst! dus tja moet werken.. heb late diensten.
    Verder ben ik vandaag wel vrij en morgen ook! straks komen er 2 oppaskindjes en morgen ga ik meehelpen met een verhuizing!

weer lekker druk dus...

Grrr dat wachten ook altijd!
    hoop dat er snel duidelijkheid komt meid!

Liefs Ella

Deel Deze Pagina