LEO-operatie

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ella27, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    He

Sorry voor de late reactie, erg druk met werk enzo..gelukkig gen tijd om zenuwachtig te zijn haha. We hebben er veel zinin maar natuurlijk blijft het wel spannend. Mannetje voelt hem ook al schoppen leuk he.. voel hm best vaak en ook de buitenkant.
    We moeten om 11.30 uur, dan laat ik het zms weten en krabbel ik wel wat uitgebreider maar moet echt verder nu.

XXX

2. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    heeeeeeeel veel plezier en succes meis!
    denk aan jullie om 1130!!!!!

xxxx

3. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    En Ella is 12 weken joehoe!!!!!

4. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! 12 weken vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) :) :) :)

helemaal blij! haha

vanavond gaan we dan ook lekker uit eten!!!!! mn man stelde dat gisteren ineens voor.....! leuk he!

En Elif , jij gaat ook zo hard! 17 weken en 2 dagen!!!! hoe voel je je?

5. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    meiden , de urine kweek was goed!
    er is niets verontrustend uitgekomen...
    wel zagen ze nog wat teveel eiwitten , maar
    vooralsnog krijg ik daar geen AB-kuur voor.

heb zo snel niet meer gevraagd naar de pijn en dat band gevoel , maar goed dat hou ik dan wel even goed in de gaten!

Ikkie , spannend meid! ik moet de hele tijd aan je denken hoor!

6. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Mag ik soms mee:D;)

7. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    gezellig!!!!!!!!!!!!!!!
    van mij mag je!!!!

8. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Geniet er heerlijk van lieverd:D
    Hebben jullie verdient:D

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Jahaaa heerlijk de 12 weken gepasseerd Ella!!

@ ikkie, hoe was je echo :D???

Verder ben ik op de IVF wachtlijst met terugwerkende kracht gezet. Wachtlijst is 3 maanden ;). En vanaf mei geldt dit, dus wordt wss bijna opgeroepen...

10. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Oooooooooh babii wat goed!!!
    Ik duim alvast hard hoor!!

11. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Wow Ella 12 weken!!! Gefeliciteerd met deze mijlpaal!! Babi voor jou ook fijn zeg dat je sneller door kan voor IVF!

De 20 weken was helemaal goed... ze nam er echt alle tijd voor we hebben ongeveer 45 minuten binnen gezeten en ze meette alles op, maakte overal foto's van. Heb wel 10 foto's ofoz..Beebje lag alleen helemaal niet stil heel de tijd te draaien en erg beweeglijk.. allemaal te zwaaien. ik voel beebje ook al erg goed en mijn mannetje ook. Beebje lag goed op schema mbt groeicurve het klopte precies. We zsijn heel erg blij en ga nu nog meer genieten en spullen kopen. Mijn misselijkheid is ook zo goed als over.. heerlijk gewoon!! s nachts niet meer eruit om te eten enz. Mannetje zei dat hij heel erg gespannen was de laatste dagen en heeft dat de laatste dagen niet aan mij laten weten omdat hij mij niet ongerust wilde maken, lief he..

Hoe gaat het verder met jullie??

12. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Ikkie van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!
    wat ontzettend fijn te lezen dat alles zo goed gaat meid!
    en wat een mooie momenten zullen jullie hebben beleefd! Fijn hoor dat de echo zo goed was!
    Weet je ook al of het een jongen of meisje wordt? Onee dat wilden jullie niet weten toch!?
    wat lief dat je me smste! sorry dat ik niet gelijk terug had gesmst! maar ik zag het pas veel later!
    ooooh wat heerlijk dat je nu niet meer zoveel misselijk bent....!!! nu kan het genieten helemaal beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hoe gaat het met de verbouwing??

jaaaaaaaaaaaaa ik was gisteren 12 weken!! zo bijzonder! voor mn man wordt het nu ook helemaal echt ofzo...

Hier gaat het wel , heb alleen last van die bloedarmoede en nog wel dat band gevoel vanuit mn onderrug naar mn buik toe! maar ja ik moet nu vaker mn urine inleveren , dus ik sta wel onder controle.
    ben alleen wat bang dat het werken niet meer zo gaat lukken. ik moet vanavond ook weer werken en kijk het dan aan , en als het dan echt niet goed gaat dan wil ik wel vervangend werk gaan doen ofzo (bvb op kantoor) maar weet niet of dat zomaar gaat en mag!

na ja dat is nu nog niet zo issue , maar ik hou er maar wel rekening mee.

He maar geniet er van! wat gaaf zeg , 10 echo's!!!! zo bijzonder! ik kan niet wachten ! :)
    wij hebben de 20-weken echo op 14 oktober!!! (is mn zusje ook jarig! leuk he!)

xx

13. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Babii wat fijn dat jullie nu sneller als verwacht mogen meedoen aan het IVF traject!!!!!!
    dat geeft hopelijk weer wat meer moed!

sterkte en ik duim voor je!

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Echt zo bijzonder alweer 12 weken vond dat ook echt een mijlpaal, ging ook opeens van 12 naar 13 weken omdat bij de echo werd gezien dat beeb groter was..Lief dat je mannetje ook zo meeleeft en dat jullie lekker zijn wezen eten. Vind het zoo snel gaan allemaal. Die eerste 12 weken vond ik echt langzaam maar daarna zo snel.. Ben ook zo blij dat de 20 weken echo goed was.. nu ga ik allemaal leuke spulletjes kopen en ga nu ook echt denken dat we volgend jaar of misschien dit jaar nog een baby krijgen, zo fijn. Voel beeb al echt elke dag een paar keer. Mannetje voelt altijd 's avonds als we op bed liggen en dan voelt ie m schoppen. We weten trouwens niet wat het wordt. We willen het een verrassing houden.
    Heb best veel foto's mee gekregen, eentje is heel bijzonder dan zie je gewoon een handje op de foto met vingertjes.

Gaan jullie nog een pretecho doen en hoe gaat het verder met je?? Gewoon aangepast werk gaan doen hoor, daar heb je zelfs recht op ( dat vertelde een collega). Aan jezelf denken hoor!! Snap echt dat het je zwaar valt, jij moet ook mensen tillen enzo?
    Heb gister mn eerste zwangerschaps borek gekocht, een hele gafe zwarte skinny spijkerbroek, echt blij mee. Ik heb een heel klein maatje en dat heb je mestal niet maar deze is echt leuk. Nog wel een beetje groot bij de buik ( ja nog een minibuikje) Mensen die me niet kennen zien het echt niet ha ha. Ik draag bijna nooit broeken, altijd jurkjes en leggings en jij?

Wanneer moet je weer werken?

15. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Babi: Ik las op hyves dat je bms toch weer dunner was geworden.. wat bale.. Weer een teleurstelling. Hopen dat het met IVF beter gaat. Wat voor hormonen ga je dan gebruiken? Hopen dat je snel mag beginnen!!

16. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Ella fijn dat met je urine alles in orde was!! Hoe gaat het verder??

17. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Ikkie, weten jullie wat het gaat worden?? (heb dat even gemist denk ik).... Wat super fijn dat je een super 20 weken echo had :D.

Voor degene wie het vroeg:

Ja het is fijn door te mogen, maar ook dubbel.

Stel het bms weigert te groeien, dan doen ze een punctie en moet je mazzel hebben dat er een top cryo ontstaat die ze ook kunnen invriezen. En daarbij moet ht t.z.t. ook weer ontdooien en dat gaat vaak niet goed.

En als dat alles niet lukt, ben ik snel door mijn eerste poging heen..... Het is dus erg dubbel.

Ga wel voorstellen om Menopur te spuiten :). Het maakt betere eitje(s) en schijnt een beter effect op het bms te hebben.

18. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    We wen niet wat het wordt, we willen het graag een verrassing houden.. spannend dus.

Voor jullie ook erg dubbel ja. IVF is echt zenuwslopend lijkt me.. elke keer maar afwachten of alles lukt en aanslaat tijdens zo'n behandeling. en dan dat rottige bms nog.
    Mijn ervaring met Menopur is ook beter dan Puregon. Mijn bms was ook altijd erg dun en met Menopur was hij dikker en 2 mooie eitjes. Hoop het zo voor jou!!

19. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Maar bij mij was het bms helaas ook dun met Menopur, dus denk dat het bij mij geen verandering is. Wacht het allemaal wel af.

Denk dat het bms dunner was, omdat deze gyn niet geloofde in de dikte van het bms. Kon zo prima zwanger worden. Hij nam niet eens de moeite om het goed op te meten. Me eigen gyn was vrij, dus helaas.

Ach UMCU gaat alles in de gaten houden aankomende cyclus, zal je zien is er geen cyclus ;).

Wat gaaf dat jullie dat zo in bedwang kunnen houden. Wij willen het perse weten hihi. Dus vindt het erg knap dat sommige stellen het geheim kunnen houden tot de geboorte.

20. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,695
    0
    0
    Ooh ja jij hebt natuurlijk ook al menopur gespoten.. Moeilijk he dat wachten. Weet je al wanneer je kan beginnen? Je mocht toch sneller omdat je al op de wachtlijst stond?

Ja leuk een verrassing, ook omdat als we het wel zouden weten ik echt niet mijn mond kan houden tegen anderen. Ik vind het namelijk niet leuk om het al aan iedereen te vertellen en dan gaat iedereen ernaar raden enzo. Ik praat bijvoorbeeld altijd in de hij-vorm maar dat gaat gewoon automatisch..

Share This Page