LEO-operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ella27, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Als je mijn banner en tekst enzo ziet zou je denken dat het een babygirl wordt.. lekker roze ha ha.

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, nou dat gevoel heb ik eerlijk gezegd ook bij je. Zou me niet verbazen als er straks een mooi meiske uitkomt :).

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O wanneer we mogen beginnen? Geen idee... De wachtlijst is 3 maanden, maar ze gaan eerst 1x mijn eigen cyclus volgen. Dus laten we hopen dat er snel een eitje gaat groeien ;)..... En ik sta er met terugwerkende kracht op vanaf 27 mei 2010. Dus zou 27 augustus 2010 aan de beurt zijn ;). Dus denk dat ik na me eigen cyclus aan de beurt ben :). Moet daarna nog bespoken worden in het team van IVF artsen, hoe ze dat bms dikker gaan krijgen :).

Ze had het nog over spoed bloedprikken, maar heb eerlijk gezegd geen idee waarop. Waarschijnlijk moeten we testen op soa's en HIV, maar dat is logisch...

4. becomemama

becomemama Nieuw lid

22 aug 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    haiii,

Ik be nieuw hier, en zocht info over de leo informatie vooral eigenlijk ervaringen.

Dit weekend moesten we er over na denken of iui met kans op overstimulatie of leo. Ik heb pcos, en 50mg clomid heeft 1 ronde aangeslagen de 100mg ook toen raakte ik zwanger maar eindigde in een mk en 150 heeft geen 1 keer aangeslagen. Dus nu willen ze wat anders gaan doen. Maar ik twijfel enorm.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    he meid!
    oooh wat mooi zeg die ene foto waarop je dat handje ziet.. moet vast erg mooi zijn!
    he wat leuk zeg dat je man de baby ook al zo vaak hoort!
    oooh wat leuk dat jullie het een verrassing willen houden! ik wil dat eerlijk gezegd ook.....
    maar ja mn man wil het heel graag weten! ik denk dat het op dat moment ook meer voor hem gaat leven ofzo!
    ik heb daar dan ook niet moeilijk over gedaan en ik wil dan ook wel weten! ben eigenlijk ook zo nieuwsgierig! haha

he wat leuk zeg dat je zo mooie broek hebt gekocht! hopelijk gaat je buik nu heel snel groeien hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!
    wat leuk zeg dat je vaak jurkjes en tuniekjes draagt! ik ook wel , maar ook wel vaak een broek en nog vaker draag ik rokjes!
    momenteel kan ik mn broeken al niet meer aan! bij mij zie je het al zo goed! dat veel mensen niet eens geloven dat het nog maar 13 weken is!
    ik moet ook nodig een paar nieuwe broeken halen! maar vind tegenwoordig een legging met rokje ook wel lekker zitten!

Ik was heerlijk dit weekend vrij! en de komende 2 weekenden ook!!!! want heb vanaf as vrijdag een weekje vakantie..!! daar heb ik wel zin in!
    En jij? moet jij deze week veel werken!? en hoe is het met je cursus?
    Ik til idd veel mensen.... dus moet het nu echt goed in de gaten houden! en anders moet ik idd vervangend werk gaan doen.. mn man zei ook al dat de werkgever daarin verplicht is. Maar goed zover is het nog niet.

Verder voel ik me nog wat hetzelfde. Gisteren kreeg ik daar hoofdpijn bij. ik moet het maar even goed in de gaten houden en als ik het niet vertrouw dan bel ik ipv de VK gewoon de huisarts! vind ik toch wat prettiger om dan de huisarts te bellen. ik heb ook wel een hele fijne huisarts , dus dat scheelt misschien ook wel wat. Heb nog wel wat last van mn onderrug wat dan naar de zijkanten en naar voren gaat. Heb jij dat ook??
    Ik hoop iig wel dat, dat ijzerdrankje gaat werken! want ik ben nog steeds zooo ontzettend moe van die bloedarmoede. En anders vraag ik gewoon ijzer tabletten aan.

Maar verder gaat het goed hoor!

haha idd aan je banner te zien , verwachten jullie een meisje!!! ;)
    Heb je zelf een idee??
    ik denk heel sterk dat wij een jongen krijgen! waarom dat weet ik ook niet. maar goed over 7 weekjes weten we het! ;)
    (tenminste als het dan te zien is)

Ik moet vandaag weer werken en morgen en dan donderdag cursus en dan vrijdag nog een dienst!

lekker woensdag en donderdag vrij!! :)

Liefs!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babii wat ongelooflijk spannend hoor!
    hoop dat er maar 1 poging nodig zal zijn! en dat jullie snel duidelijkheid hebben wanneer jullie nu kunnen starten!
    Zien jullie het wel een beetje zitten!??

becomemama , lastig he die besluiten...heb je besluit kunnen maken!?

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    was even benieuwd hoe het met jullie gaat!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Heb net een rokje gekocht op marktplaats!! HAHAHA! leuk he! ben benieuwd! het is een zwangerschaps rokje... (kort spijkerrokje)
    Ik pas echt helemaal niets meer............. :(
    (qua broeken en rokjes dan)
    Nou ja ik pas het nog wel , maar het zit totaal niet lekker! hopelijk zit dit wel lekker! ;)
    XX

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Ella, wat leuk een rokje :D.

Nou het is helemaal niet zeker of het allemaal gaat werken he. Zonder dik slijmvlies raak je gewoon niet zwanger :(. Dus dan kan ik wel IVF doen, maar als het slijmvlies te dun is, stoot het zo weer af....

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Leuk je eerste rokje!!! heerlijk weer een reden om te shoppen, hoe gaat het verder en met de misselijkheid?

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zit in twijfel of ik dat rokje wel ophaal!! ;)
    maar denk dat ik er toch even ga kijken....

ja ik moet echt gaan shoppen , want ik pas eigenlijk mn broeken niet meer.....
    Hier gaat het wel! de misselijkheid is vrijwel weg! heerlijk is dat. Wel af en toe nog wat pijn in mn onderrug , maar goed , dat wordt nu in de gaten gehouden!
    Verder groei ik al aardig!!! :)
    Ik wil heel graag tuniekjes en jurkjes halen.... denk dat , dat wel het mooist staat nu! maar weet jij waar ik die kan halen!??

En hoe gaat het met jouw!?? En met de verbouwing? Jullie zullen nu wel druk zijn in huis!!! Jammer dat het zo rot weer is he! :(
    Hopelijk snel weer wat minder regen!!

XX

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Trouwens Ikkie, zijn jullie al druk bezig met namen!??

12. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Alweer 13 weken, meid!!! Weet je al of je een pretecho laat maken>
    Fijn zeg dat de misselijkheid minder is.. voel je je dalijk weer helemaal zoals vanouds heerlijk is dat. Heb je overal weer energie voor. Leuk dat je het al ziet. Marktplaatst is echt ideaal he.. wij hebben daar een quinny vandan met alles erop en eraan, hele mooie wagen.

Tuniekjes en jurkjes kocht ik meestal bij de Vero, only of new yorker en in die schattige boetiekjes. Positiekleding vind ik echt niks, alles is veel te groot. Heb maat xs en dat heb je bijna niet. Alleen een broek van mamalicius die gaat wel. Verder heb je bij H&M, c&a enz positiekleding en ook wel jurkjes enzo. Vind het wel lastig hoor. Ben blij dat ik grotendeels mijn eigen kleding nog aan kan.

Met de verbouwing druk, maar uiteindelijk hopen we in oktober klaar te zijn en willen dan nog lekker op vakantie naar een warm land, lijkt ons heerlijk als alles klaar is.

Heb je nog plannen van het weekend? Hoe gaat het met je diensten?

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooh dat zou heerlijk zijn om dan nog even lekker weg te gaan!!!! na al dat harde werken...!!!
    hoop voor jullie dat het kan hoor!

Ja wat fijn zeg dat je je eigen kleding (nog) aankunt!!! Ik heb maat M , maar alles begint nu al te knellen en ik pas mn broeken helemaal niet meer. Heb nu een tuniekje aan met truitje eronder en zwarte legging eronder!

oooh wat leuk zeg dat jullie de quinny al hebben! wij hebben ook al een kinderwagen met alles erop en eraan! ;)
    echt grappig! hij staat nu nog op mn kamertje , maar moet eigenlijk even naar zolder.

jij bent gewoon al bijna 21 weken zwanger!!!!!!!!!!!! wat gaat het toch snel he!

Ik heb net de VK weer even gebeld want de pijn zakt niet... maar zij zei dat het mn bekken zijn! al is mn man er niet helemaal gerust op...
    na ja , als het erger wordt moet ik gelijk weer bellen!

Ik ben het weekend lekker vrij! en die hele week ook!!! heb alleen vanmiddag nog late dienst en daarna een weekje vrij!!!! heb daar wel zin in! haha :)
    Mn man heeft helaas geen vrij......
    ik had namelijk met de zomervakantie maar 2 weken opgenomen! En heb nog een weekje tegoed.
    As maandag zijn we alweer 4 jaar getrouwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wow wat gaat de tijd wat dat betreft toch snel!!!

Fijn meid dat alles goed met je gaat! heel veel succes met de verbouwing!!
    heb je al leuke ideetjes voor de babykamer??
    Wij willen eigenlijk alle meubeltjes in hoogglans-wit... vinden we zo mooi!!! kleuren eigenlijk nog niet over nagedacht!

Ik hoor het hartje ook elke dag!!! met de Angelsound. Echt mooi hoor!!! dat stelt me altijd weer gerust!

XX

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Oh lekker zeg een weekje vrij!! Leuk dat jullie de kinderwagen ook al hebben, zo leuk he dat shoppen. Wanneer gaan jullie op de babkamer uit, mooi hoogglans. Wil je verder ook een kleurtje erbij of gewoon neutraal?

Bale dat de pijn niet weggaat, maar er gebeurt natuurlijk zoveel in je lijf.. ik heb dat als ik op bed lig, soms kan ik bijna niet omdraaien, dan doet mijn heup zo zeer en is dan meteen weer over, heel apart.

Heb al hele leuke ideetjes op gedaan voor de babykamer.
    De babykamer wordt zwart-wit geruit met kant. Heel schattig en kan voor een jongetje en een meisje. Ik wil zwart wit geruit behang, de meubeltjes landelijk/klassiek en de assecoires zwart/wit geruit. Heb een heel lief lakentje van cottonbaby, zo lief.. Mannetje vind het ook schattig, hij vindt het leuk dat ik dat allemaal uitzoek. Ik had een hele leuke luiertas gezien van kitch kitchen, ook zwart wit geruit. Nu zag ik van de week in de folder van kruidvat net zo'n tas staan, heb hem meteen maar gekocht.. echt leuk. Shoppen is al mijn hobby en vooral zo leuk voor ons kleintje..

Heb je verder al veel gekocht?

15. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Kamertjes, heel leuk om te kijken..

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi!
    wat leuk zeg! zwart wit geruit... zo mooi!!!
    ik vind zwart-wit ook erg mooi!
    heb net even de kruidvat folder opgezocht! en die tas ook gezien!
    idd een erg mooie tas hoor!!! en leuk dat je die nu hebt!

Nou wij hebben de kinderwagen en een aantal pyjama's van Forever Friends en badcape ook van Forever Friends!
    Verder nog niet zoveel , oja en 2 baby pakjes!

Wij willen denk ik wel een kleurtje hoor!! ik denk dan al gauw in de trant van Antraciet of zwart! maar denk dat ik nu wel eens echt een andere kleur wil! haha! zodat die kamer er echt helemaal uitspringt! niet een felle kleur denk ik. beetje zachte , lila kleuren vind ik altijd zo mooi op babykamers!
    Maar heb me daar nog niet echt op georienteerd! heb al wel eens behang gezien....zo mooi!

ja lastig he die pijn... maar goed , dat hoort erbij! (zullen we maar denken , toch!?)

Ik heb net weer gewerkt! was zo gezellig!
    Nu weer thuis... ben alleen thuis! mn man is met vrienden naar Texel!
    Vind het nooit zo prettig om alleen thuis te zijn HAHAHA! dus heb alle ramen en deuren op slot!!!!! ;)
    hoop maar dat ik snel slaap!

Nou meis , fijn weekend!!!! Ga je nog wat leuks doen!?

Oja mn moeder kwam vanmiddag! zooo lief!!! kreeg van haar 4 leggings , 2 shirtjes en een jurkje!!! en ik pas het allemaal! is allemaal positiekleding. En een hele mooie buikband! die vind jij vast ook mooi , want het is zwart-wit geruit!!! ;)
    We waren afgelopen woensdag even bij mn ouders en ik was wat sneu , want al mn kleren zitten zo strak , ik had een truitje aan wat bijna knapte (zo voelde dat dan) en ik voelde me gewoon zooo lelijk daarin!
    (begrijp me niet verkeerd hoor , ik vind het super dat ik zo groei!!! ) maar ik baalde echt even van mn look zeg maar.
    Lief he van haar!!!
    ben er zo blij mee! En heb gisteren dat spijkerrokje ook nog gehaald! die zit ook zo lekker!!!! wat een verademing zeg!
    ik had nu dat spijkerrokje aan met zwarte legging eronder , en grijs shirtje met daaroverheen een zwart shirtje en witte schoenene! stond heel leuk! en nog beter: het zat heerlijk!! ;)

nou ik ga zo even slapen hoor!!
    welterusten!!

Liefs!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zit net even op die site! maar kan de babykamers niet zo snel vinden!?

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Breekt even in alweer 13 week ela ?? wat gaat dat snel!!
    gaat alles verder goed hartje klopt? ja ik ben nieuwsgierig hihi.
    breekt weer uit.

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heeeeej marnat!!!
    wat leuk!!! ja alweer 13 weken...!
    ik vind het niet snel genoeg gaan haha!
    Hoop zo dat je het zelf heeeeeeeeeel snel mee kunt maken hoor!!!

jaaaaa hartje klopt!!! heb vanmorgen weer gehoord en genoten met de AngelSound!!!

ik ga ff je topic lezen hoor!!!!

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja is goed meis , heb al gereageerd.
    Jaaa kloppende hartjes is marnat gek op.

Deel Deze Pagina