Ooh wat ontzettend lief van je moeder zeg.. super leuk kun je weer wat aan ha ha. Ik snap helemaal wat je bedoeld.. als je inderdaad iets aan hebt wat te strak zit dan voel je je daarin niet happy en voel je dik. Dan is het inderdaad mooier on positiekleding aan te hebben die het mooi accentueert. Ik heb gister weer wat kleding gekocht en een leuk leren jasje, altijd handig kun je overal over heen aan. Dus je was alleen vannacht? Wanneer komt hij weer terug? Ikwas vorig weekend alleen thuis. Gister lekker wezen high -tea-en heerlijk we hebben daar gewoon van 14.00 uur tot 17.30 uur gezeten. lekker thee'tjes gedronken en heerlijke dingen gegeten, te lekker! Gisteravond pas om 23.30 uur thuis wan had daarna ook nog een feestje. Doe jij dat ook weleens? Leuk een kleurtje voor de babykamer. Passen jullie het ook aan op het geslacht. Super leuk dat je het hartje hoort!
Babi: las je bericht op hyves!! Super zeg.. kunnen jullie eindelijk naar een datum uitkijken!! Spannend zeg.
ooh wat leuk zeg high tea!! dat lijkt me ook zooooo gezellig en leuk!! heb dat zelf nog nooit gedaan!!! maar lijkt me altijd erg gezellig om dat te doen! heb je dat met vriendinnen gedaan!? en met je zussen!? Leuk hoor dat je daarna ook nog een feestje had! mooi om te lezen dat je weer wat meer energie hebt hoor!! Hoe is het trouwens met je zus?? Wat leuk he zo leren jasje! staat je vast erg mooi! haha dus weer lekker gewinkeld!! leuk!! Nee denk niet dat we het kamertje aanpassen aan het geslacht! Ik wil graag een neutraal kamertje en dan met accessoires er kleur aan geven! waarschijnlijk wil ik wel graag 1 wand met mooi behang!!! en dat waarschijnlijk wel met kinderbehang idd..... ach het is de eerste keer toch! en vind best dat er dan een mooi kinderkamertje mag komen! wil niet van dat specifieke behang met bvb sesamstraat , maar lief behang , snap je? met bvb bloemen ofzo! oooh wat leuk die link!! ik ga gelijk even kijken!!! En heb je deze week een erg drukke week?? ik heb vakantie!!! wel lekker even een weekje vrij! ik ga zo even een rokje halen!!!! oja vandaag zijn we alweer 4 jaar getrouwd!!!!!!!!!!!!!!!!!! wow wat gaat dat toch snel HAHAHA XX
ik zag net een foto op je hyves van de high tea!!!! dat zag er echt heerlijk uit zeg!!! Maar dat was denk ik met je zussen??? want ik kon helemaal niet zien wie jij bent???!?? Jullie lijken echt op mekaar!!! LEUK!!!
Is echt heerlijk inderdaad high tea en ook zo gezellig, heel de middag lekker theetjes drinken enzo. Lekker een weekje vrij? Heb je nog leuke plannen? Ik heb opzich wel een drukke week, werken, school en thuis verbouwing maar dan gaat de tijd ook wel weer lekker snel. Weet je al wanneer je verlof krijgt en hoe je het daarna gaat doen? Echt leuk zo'n babykamertje en de inrichting daarvan, ik snap wat je bedoeld met lief behang, dat is zoo leuk. Ik vind dat een babykamertje wel heel lief mag zijn.
nee ik weet de verlof datum nog niet! maar ben 4 maart uitgerekend dan denk ik dat ik 4 febr verlof heb?? Nee heb geen speciale plannen... vandaag lekker uitgerust! want ik sliep vannacht slecht , pas tegen 3 uur en ik had vanaf half 12 tot 3 uur last van mn buik. Heb gisteren nog wel even geshopt bij de prenatal! heb 2 hele leuke rokjes gekocht!!! met shirtje erboven! de rokjes zitten ook erg lekker want is van zachte stof! Gisteren waren we 4 jaar getrouwd en ik haalde mn man op van het station uit zn werk.. ik reed en in de auto zei hij , sla hier maar rechts af!. hij heeft me getrakteerd op een etentje bij de Griek! was zo lekker!!! en gezellig!! He maar hoe vordert de verbouwing??? wordt vast erg mooi! ben ontzettend benieuwd naar jullie eindresultaat hoor! je zult wel zin hebben om het kamertje in te gaan richten! ik zit nog telkens te bedenken wat voor kleuren.... vind gebroken wit ook zo mooi met zand tinten! vind ik altijd zo lief staan. wat vind jij daarvan? En hebben jullie al vakantie plannen? jullie zouden miss in oktober nog weg toch!? He wat een drukke week heb je zeg! doe maar voorzichtig aan hoor! en succes met alles! hoe gaat het met je opleiding?? xx
Bale, slaap je nog steeds zo slecht? en buikpijn dat is ook niet echt lekekr, is dat groeipijn? Leuk 2 rokjes en een shirtje!! Ik dacht even een rokje voor de baby.. en dacht: heb ik iets gemist ha ha.. jij stopt dus 4 weken van te voren? Ik 6 en heb dan nog vakantie ervoor, echt heerlijk. Ik moet nu nog 4 weken werken dan vakantie dan weer 4 werken en dan verlof. Schrik er soms van hoe snel de tijd gaat. Jij ook alweer 13 weken.. Vind zandkleur heel erg mooi. zo heb ik ons huis ook een beetje ingericht. Staan foto's op mijn hyves als je het leuk vindt om te kijken. ik heb daar ook tussen getwijfeld om de babykamer zo te doen maar mijn zus had het ook al zo dus toen vond ik ruitjes wel heel leuk. Heb er echt zinin om alles in te richten. We hebben nu de wagen, babykamer en box. Verder wat kleine dingen zoals een geruit lakentje enzo, verder eigenlijk nog niet veel maar ben wel volop aan het kijken en als ik iets leuks zie dan koop ik het. babydump zit ook bij mij in het dorp, ideaal. Ik ga vrijdag met mijn zus naar babypark Kesteren, schijnt erg leuk te zijn. Ga ik daar lekker kopen. Met mijn zus is het ook allemaal goed, ze is nu 35 weken dus het gaat al snel. Wilde jij nog naar die beurs?
wat leuk zeg dat jullie daar heen gaan!!!!! gezellig ook! wat leuk dat ze alweer 35 weken is!! spannend hoor!!!!!! ooo heerlijk dat je bijna verlof hebt!!!! wat gaat het idd snel! ik vind het bij jouw ook zo snel gaan inderdaad! haha nee geen rokjes voor de baby! wij weten het geslacht nog niet! Ja ik had idd je huis foto's gezien op hyves! ik vind jullie inrichting heel mooi en stijlvol...! ik vind zandkleur ook erg mooi! lekker rustig ook! maar wat jullie gaan doen.... dat vind ik ook een mooi idee! hahaha! want hou ook erg van zwart-wit! Die beurs in Utrecht bedoel je toch!?? Leuk hoor babydump bij jullie in het dorp!!!! Ben je vast wel vaak te vinden!!! xx
weet niet of dat groeipijn is die buikpijn! ik hoop het maar! het is nog steeds vanuit mn onderrug, maar het wordt niet heviger ofzo. heb er ook al een paar keer voor gebeld en ze zei dat ik het in de gaten moest houden.... en als het erger zou worden dan moest ik weer bellen.
Hoi Hoe is het allemaal? gaat het weer wat beter of nog steeds last van pijn? Heb je een leuke week vakantie?? Ik heb het een beetje druk op het werk en thusi met de verbouwing, slopen enzo dus het komt er niet echt van om lekker achter te laptop te hangen maar dat kotm wel weer. Heb je nog leuke dingen gedaan deze week? Ik ben morgen lekker vrij en ga met mijn zus naar babypark kesteren, echt leuk. Eigenlijk de eerste keer, op babydump na ( want zit in mijnn dorp) dat ik naar een leuke babywinkel ga. Ga ik ook wat dingen kopen. Mijn amn houdt helemaal niet van shoppen dus met hem ga ik sowiezo nooit ha ha. Zijn jullie al bij winkels geweest en ook al wat dingen gekocht? Ga je nog een pretecho doen?
wat leuk zeg! jullie zullen nu wel lekker aan het winkelen zijn!!! wat heb je allemaal gekocht voor de baby?? en was/is het een mooie winkel!? Hier alweer bijna einde van mn vakantie! eerlijk gezegd heb ik niet veel gedaan....! maar dat is ook wel lekker hoor! mn man was gewoon aan het werk! Heb gisteren de hele dag opgepast op mn neefje van 4 en nichtje van 3 en mn andere neefje van 17 maanden , ligt in het ziekenhuis! zo zielig joh , hij heeft te weinig zuurstof.... hopelijk mag/kan hij zaterdag weer naar huis! het liep gisteren allemaal wat anders en de 2 oudsten hebben bij ons gegeten en nog 2 films gekeken. verder niet veel bijzonders... af en toe nog flinke pijn , dat wel. maar dat zal er wel bij horen! ben er niet ongerust onder. En hoe voel jij je? wat druk idd! die verbouwing kost ook een hoop energie he! hopelijk ligt alles op schema en zijn jullie spoedig klaar met verbouwen! heel veel plezier vandaag!! xx
Bedankt voor je smsje en hyves berochtje.. laatste dagen niet veel actief geweest op ZP.. gister wilde ik ff lekker terug schrijven lag de site eruit.. Hoe gaat het bij jullie? Gaat het allemaal goed en met de beeb? Gister weer naar de vk geweest en gaat allemaal netjes op schema.. beeb is erg druk, echt de hele dag voel ik beeb, heel schattig.. Ben bijna elke dag bij mijn kleine neefje geweest, zo lief!! Grote zus is er ook heel lief voor gaat heel goed. Ze was gister ook jarog heb een heel schattig poppenstapelbedje gekocht en een mooie taart van Bumba gemaakt. verder druk met de verbouwing en is bijna klaar.. de deuren zijn gehangen en de plinten zitten er tegen. Volgende week komt de schilder, ben erg benieuwd. de 22e komen ze vloerbedekking leggen dus na de vakantie kan ik aan het kamertje beginnen. Wanneer beginnen jullie ermee? Volgende week de 20 weken echo toch?
he meid! haha jammer dat er veel berichtjes van ons weg zijn! vanaf 4 september?? nou ja we kunnen iig weer verder kletsen! ooh wat fijn zeg dat alles zo goed gaat met je neefje!!!! En wat een schatje ook hoor! heb even de foto bekeken op je hyves! En nog van harte gefeliciteerd met je nichtje!!!! was het een leuke verjaardag?? vast wel! Heerlijk dat de verbouwing bijna af is!! en dan lekker starten met de babykamer!!! weet zo niet wanneer wij er mee gaan beginnen! miss dat we van te voren nog gaan verhuizen , we zijn namelijk bezig met een huis. wanneer vertrekken jullie nou dan op vakantie!? HEEL VEEL PLEZIER MEIS!!!! ik zal hier af en toe nog even verslag doen.. zodat dit topic niet gesloten wordt enne wat fijn dat het met de baby zo goed gaat!!!! super dat je hem/haar de hele dag voelt!!! Ik sms je volgende week donderdag wel!! dan hebben we de 20-weken echo! om 1900! Xx
ooh spannend donderdag al..fijn als je sms.. weet je dan ook wat het wordt? we vliegen om 05.00 uur moeten om 02.30 uur aanwezig zijn dus uurtje of 01.00 uur vannacht weg. Nu boven alle stof enzo aan het opruimen. Spannend dat je gata verhuizen, naar een andere plaats of wil je gewoon een ander huis?
ooh wat een heerlijk vooruitzicht!!!! niet teveel meer poetsen he! maar lekker uit gaan rusten voor de aankomende reis! ja we willen wel weten wat het wordt... ik vertel/sms je het dan ook wel! hier vertel ik er wel over... maar tegen vrienden en familie zeggen we dat we niets weten! dus op hyves zeg ik er ook niets over.... daar vinden we het wel leuk dat het een verrassing blijft! wij zijn gewoon te nieuwsgierig!!! en daarbij komt dat mn man het heeeeeeeel graag wil weten... zo heeft hij ook wat bijzonders wat alleen wij weten en verder niemand! haha
nee we blijven in dezelfde plaats wonen! in een ander huis idd , koopwoning. Het is een vrij groot, nieuw huis. heb er erg veel zin in! Vandaar dat we nu ook niet echt meer bezig gaan in dit huis... we willen eerst duidelijkheid of dat andere huis door gaat! mn man wil heel graag buitenaf wonen.... (ik absoluut niet) ik wil graag in de stad wonen ... maar dat wil hij niet! Dus als compromis blijven we hier wonen.... opzich hebben we hier alles hoor , tis ook nog wel een redelijk groot dorp (20.000 inwoners)
hele fijne vakantie meid!!! Geniet er lekker van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en hopelijk heel mooi weer!!! En natuurlijk een hele goede reis!!! Xx