LEO-operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ella27, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jij vandaag 31 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):)

2. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    ooh zo leuk allemaal en lekker geshopt zo te horen,, echt heel lief he die grijze lijn van Nijntje. Ik heb ook zo'n pakje van prenatla.. zo lief!! Jullie hebben dus ook een wiegje? Wii ook zo'n ouderwetse schattige. Hij is cremekleurig en staat op onze slaapkamer. Vandaag heeft mijn man de zolder van de gerage opgeruimd en nu staat de quinny en maxicosi op de babykamer, pas er zelfs precies bij.. ook zwart grijs ha ha. Als je kijkt wat voor beddengoed je allemaal moet hebben is dat best veel. Voor in het wiegje ledikantje en knderwagen. In het wiegje heb ik een schattig gebreid kleedje en dekenrtje en een geruit lakentje. In de babykamer een zwart deken met daaronder een zwart wit geruit lakentje met kant en voor de kinderwagen moet ik nog op pas. IK heb wel zo;n heerlijk warme voetenzak voor in de wagen en maxicosi, het is natuurlijk best koud als de baby wordt geboren.

Verder zie ik soms door de bomen het bos niet wat je allemaal precies moet hebben.. krijg nu opeens wel een beetje nesteldrang ha ha wil nu alles hebben en inruimen ha ha.

Heb je al een babykamer?

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat leuk zeg! alles zo mooi bij passend bij elkaar!
    ja wij krijgen dan de familie wieg van mn man te leen!
    is ook een erg mooie wieg... mooi bekleed en het leuke is dat er zoveel familie leden in hebben gelegen!
    de wieg willen we beneden neer zetten!

Nee we hebben nog geen kamertje... dat moet ook allemaal nog!
    heb nu wel de kamer zo goed als leeg , waar het kinderkamertje komt. We willen eerst alles opnieuw sauzen en behangen... en daarna pas kamertje kopen.

haha die nesteldrang begint bij mij ook te komen hoor!
    wil ook alles af hebben ofzo! ;)
    maar idd moet nog zoveel halen! ik haal zowiezo per maand een gedeelte op hoor... en dat zet ik op zolder!

4. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Gaaf zo'n familie wieg.. dat hebben wij jammer genoeg niet. ik denk dat ik er maar mee begin ha ha. Hopen dat onze achter achter achter kleinkinderen er ook nog plezier van hebben..hi hi.

Ik ga vandaag ook nog wat spulletjes kopen en ga volgende week alles wassen.. Dus jij hebt dat gevoel ook, typisch eigenlijk. Leuk dat je zelf een kaartje ontwerpt, ik vind het echt moeilijk, ik vind niets leuk.. Maar ik ben ook wel heel moeilijk zeg ik van mezelf...

Voel je je nog goed?? Ik wel echt fijn. Jij ook alwwer bijna 24 weken..

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hai!
    ja gaat snel he.. 24 weken bijna! ik voel hem ook zo goed! :)
    best apart hoor. Maar echt zo mooi al dat leven in je!

ik ontwerp de geboorte kaartjes niet helemaal zelf hoor!!! doe dat met behulp van een site....
    eigenlijk is het niet eens mijn ontwerp ;)
    Ik ga er zo weer even mee bezig.. en als het niet lukt dan haal ik denk ik van die boeken op van de drukkerij!
    En jij? Heb jij al kaartje?
    wat leuk zeg dat je volgende week alles gaat wassen!
    Ja daar heb ik ook zin in! haha , maar dat zou voor mij nog wat te vroeg zijn....

6. ojibwa

ojibwa Lid

30 okt 2010
    19
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Den Haag
    Wat goed dat jullie nu zwanger zijn!!
    Ik krijg 23 november te horen of ik een leo operatie moet ondergaan. Vind dit wel eng omdat ik niet weet wat te verwachten. Heb inmiddels 2 kuren clomid achter de rug die niet aansloegen. En heb 10 dagen puregon 50 gespoten waarbij ze vandaag konden zien dat mijn bms wel gegroeid was maar geen ei. Ophogen van de puregon wilde ze niet, maar waarschijnlijk meteen een leo operatie en daarna weer puregon spuiten.

Ik weet dat ik nu eerst af moet wachten of de gyn waar ik de 23ste heen moet echt instemt hiermee of niet. Maar wat is jullie ervaring met die leo operatie? Dat jullie nu beide zwanger zijn is natuurlijk geweldig om te lezen!! Maar doet zo'n operatie pijn? Wordt je helemaal onder narcose gebracht of maar gedeeltelijk?

Hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier zo in het topic binnen kom vallen....

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

Hoi!
    nee tuurlijk is dat niet erg! wat spannend zeg dat je dan te horen krijgt of je de leo krijgt of niet!
    hopelijk slaat het bij jouw wel aan.
    Bij ikkie en mij sloeg het namelijk niet aan... wil je nu niet ontmoedigen hoor! maar wij zijn zwanger geworden mbv menopur injecties. De leo had voor ons beiden geen effect helaas.

het is algehele narcose! bij mij deden ze ook HSG en hebben ze eileider open gemaakt. 2 dagen na de operatie was wel pijnlijk idd, in mn buik en mn middenrif en schouder links. Maar dat komt van het opblazen van je buik.
    ik ben een week thuis gebleven. maar eigenlijk ben ik te snel aan het werk gegaan. ik werk in de verpleging. Weet niet of je werkt en wat voor werk je doet? als je lichamelijk zwaarder werk doet , zou ik langer als een week thuis blijven.
    de pijn was met name lastig met opstaan en lopen. (ik liep krom) maar het was prima te doen met pijnstillers hoor!

wat spannend allemaal!
    hoop dat het bij jouw wel effect heeft!
    en als je nog vragen hebt... stel ze gerust!

sterkte met afwachten!
    Liefs Ella

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Ikkie , wat leuk trouwens dat je jullie wieg gaat introduceren als familie wieg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he maar is morgen je laatste werkdag voor je verlof??

9. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Haai

Ja het is vandaag inderdaad mijn laatste dag.. echt niet voor te stellen dan gewoon 8 maanden thuis... heerlijk!
    Morgen ga ik echt een geboortekaartje uitzoeken, wil dat nu wel geregeld hebben.
    Enne er krijgen best wat dames de LEO behandeling en wat fijn dat ze dan bij ons als ervaringsdeskundigen (ha ha) terecht kunnen. Dat komt ook omdat als je LEO googeld je bij dit onderwerp terecht komt. Het is volgens mij nu precies een jaar geleden dat ik die heb gehad, dat was in november. Wie had kunnen denken dat ik een jaar daarna met verlof zou gaan.. Echt leuk dat we tegelijk zwanger zijn. had ik vorig jaar echt niet verwacht..Sta jij daar nog wel eens bij stil dat je er zoveel moeite voor heb moeten doen??

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh wat fijn zeg! je laatste dag! en dan 8 maanden vrij!!!!!!!!!!
    zo onwerkelijk he!

ja ik denk er nog wel eens aan terug. Jij dan? Vaak wil ik er ook niet te lang bij stil staan hoor!
    dus voor jouw alweer een jaar geleden... wat apart he hoeveel er kan veranderen in een jaar!

Jammer dat bij ons de leo niet werkte... maar de menopur des te beter! ;)

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaa ja idd als je leo googled kom je gelijk hier op terecht...:)
    hmmm miss toch maar eens even de titel veranderen??? weet niet of dat kan?:)

leuk he de geboortekaartjes!
    ik heb gisteren een proef afdruk besteld... nu maar hopen dat het goed is gegaan!
    heb er nog niets van terug gehoord....

12. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Leuk!! een proefdruk.. ik twijfel nog steeds of ik een sepia kaartje ( zo'n schattig kaarte) wil of een heel druk pip achtig kaartje..

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    er is ook zoveel keuze he!
    sepia kaartjes vind ik idd ook erg mooi. Mooi rustig!
    ik heb nu de eerste proefafdruk , weet niet of we die gaan doen hoor!
    maar vind hem erg mooi.
    Ik ga ook nog even wat boeken halen bij de drukkerij... is ook wel handig!

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik heb ooj al 2 keer een poging gedaan bij de drukker, 1 keer boeken mee genomen en daar gekeken.. vond echt niets leuk!! Op internet vind ik het veel leuker maar ik doe het liever via de drukker, vind ik handiger.. ik kijk regelmatig op deze site: geboortekaartjes.nl. Staan alle boeken oo die de drukker ook heeft.. Ik heb van de week een kaartje besteld en heb hem net binnen. Echt helemaal naar mijn zin, ben helemaal blij. Eindelijk een leuk kaartje!! Morgen meteen naar de drukker en een proefdruk laten maken.

Ik heb gewoon vakantie en verlof en 8 maanden thuis, hoe bizar...

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    he super dat je jullie kaartje hebt gevonden!!!!!!!!!!!!! ben benieuwd!:)
    ik kijk ook regelmatig op die site... heb al een aantal leuke gezien!

He wat fijn zeg dat je nu 8 maanden vrij van je werk bent!!! kan me voorstellen dat , dat heel bizar voelt!
    geniet er maar lekker van meid!

16. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    haai

Las net een topic van iemand over een TEO operatie, hetzelfde als de LEO maar dan zonder sneetjes..Die littekens vallen me soms echt op, hoe is dat bij jou? Vooral die in me navel zie ik nu goed nu mn buik steeds groter wordt.. ik baal soms best wel van die lelijke slittekentjes onderin mn buik maar ja.

Jij vroeg op hyves iets over een voetenzak, ik heb de originel van maxicosi maar bij de prental enzo heb je ze ook, niet de originele maar schijnbaar wel veel goedkoper, had het er toevallig met een collegaatje over die er eentje heeft van de prenatal.

ga je nog wat doen van het weekend? Wij krijgen vanaaf vrienden op bezoek en morgen mijn zus meehelpen met het kraamfeest en 's avonds een etentje, dus lekker druk en jullie?

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoi!
    wat leuk zeg zo druk weekend! leuk dat je zus een kraamfeest gaat geven! veel plezier!

ja die littekens vallen me ook op... al kan ik de 2 onderste nu niet meer zien hahaha
    die op mn buik zie ik nu ook veel beter. Had ik nog nooit van gehoord , TEO! maar dat klinkt wel beter zeg!
    jammer dat ze dat bij ons nog niet hebben gedaan.

Wij hebben vandaag een nieuw interieur gekocht!!!! :)
    leuk he! we krijgen als het goed is woensdag. Dus ben erg benieuwd!

ok! thanks voor je info over de voetenzak!
    wil er ook eentje hebben idd , lijkt me best koud voor zo'n kleintje in de auto.

Verder niet veel plannen voor het weekend! lekker uitrusten!

heel fijn weekend! XX

18. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Boehoeeeeeeee!!!!!!!! STOP DE TIJD!!! Jullie gaan veel te snel zeg!!!!!

Lees wel da alles goed gaat, gelukkig meiden!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    babi! wat leuk wat van je te horen!
    En lees dat je de punctie hebt gehad....
    hoop dat alles goed is gegaan?
    En dat je snel een mooie TP zult hebben meid!
    wat ontzettend spannend allemaal!!!

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nou de punctie is niet helemaal goed gegaan haha. Mijn god wat doet dat zeer zeg! Dat gun ik echt niemand.

Ik word morgen gebeld of er een TP is, maar we hadden 11 bruikbare eicellen, BMS van 7.4 mm en 100 miljoen goed zwemmende zaadjes. Dus het moet haast wel he ;).

Helaas is dit het dikste slijmvlies tot nu toe en die wordt in een eigen cyclus niet dikker als 5.6 mm :(. Maar goed, dit moet hem gewoon worden. Morgen is trouwens ook de dag dat we een MK kregen in 2006 dus wel heel apart dat we dan een TP krijgen.

Ik zei toch dat ik zwanger wordt tegen de tijd dat jullie uitgerekend zijn ;).

Deel Deze Pagina