ikkie dat geeft niet hoor! je had het ook erg druk zo te lezen met je werk... wel lekker kunnen werken!? lief dat je aan me hebt gedacht!!! wat rot dat je , je zo rot voelt meid! dat kan idd door de clomid komen.....! lief dat je man daar zo begripvol mee om gaat!! dat is al een hele steun he! maarre idd , dat is soms zo confronterend he... bekenden die wel zwanger zijn! moeilijk soms om mee om te gaan... aan de andere kant kan ik het meestal wel van me afzetten. dan denk ik altijd maar zo: ''zij kunnen er niks aan doen dat het bij ons niet gelijk lukt''.... die gedachte helpt mij altijd weer! sterkte meid met alles.... vind het zo rot voor je! het is ook een slopend en vaak verdrietig proces. ik hoop zo voor je dat er vrijdag een mooi eitje te zien is! die mooi doorgroeit!!! heel veel succes!!!!!! hier ovu test gedaan... maar eigenlijk vertrouw ik daar nu al niet meer op. de gyn vertelde mij net dat met pco die testen vaak onbetrouwbaar zijn... maar we doen het nu om de dag , dus dan kan het ook niet missen toch!?? ik blijf wel ff testen , want ben wel benieuwd! maar denk niet dat ik er volgende maand weer mee ga starten , want merk nu wel dat er ook een druk op komt te liggen , al helemaal omdat ik niet zeker weet of die testen wel betrouwbaar zijn! en of er nou wel of niet wat groeit.... had toch liever die FM hoor! dan wist ik zekers waar ik aan toe ben... ja het gaat wel weer... was behoorlijk overstuur na het gesprek. alles kwam weer boven.... niks aan! maar het gaat nu wel weer en ik zie ook wel in dat , die gegevens er gewoon bijhoren. alleen hij had ze ff niet moeten voorlezen! Verder idd weer 3 weken wachten..... tja ik kan daar niks aan veranderen! ik ga zowiezo maandag weer bellen.... want dan kan de assistente ook wel zien of mn dossier is verstuurd... dus dat wil ik wel doen! want dan ben ik daar ook wat zekerder over.... en weet ik gelijk of ie verstuurd is of niet! meid dikke knuffel en lekker slapen straks!!! of moet je vannacht weer aan het werk!?? Liefs Ella
ikkie heel veel succes voor morgen hoor met de eerste FM!!!! hoop dat er wat te zien is!!!!! SUCCES!! liefs Ella
Vanochtend dus weer geweest. Eitje was heel klein, 8 mm maar we zitten pas op dag 8 dus kan allemaal nog. BMS was ook weer erg dun 4 mm. Maandag weer, ik ben benieuwd. Hoe is het met jou? Kun je je er beetje overheen zetten (dossier) en kun je het wachten een beetje vol houden?? Moest je het weekend nou werken?
spannend meid! wel fijn opzich dat er wat groeit! en idd er kan nog van alles gebeuren he!!!! nog niet de moed laten zakken he! met mij gaat het wel weer hoor! baalde er alleen zo van.... heb vanavond weer gewerkt.... en ben het weekend lekker vrij! ga het weekend naar brabant! LEUK! al zie ik wel een beetje tegen de reis op haha! miss komen we mekaar nog tegen haha spannend as maandag meid! hoop dat je eitje dan flink is doorgegroeid!!! Ga jij nog wat leuks doen het weekend!?? Liefs Ella
Haai Hoe was het in Brabant? gezellig geweest? Heb je je gedachten een beetje kunnen verzetten? Ik heb nog wel hoop hoor dat het eitje gaat groeien. Ik hoop alleen dat ik weer over mag gaan op spuiten ook ivm de bijwerkingen van Clomid. Ook blijft het bms zo dun door Clomid. Voel me nu gelukkig weer helemaal de oude en zie alles weer positief in, door die Clomid krijg je gewoon stemmingswisselingen ofzo heel raar. Ga je morgen nog belle of je dossier is verzonden? vind het sowiezo nergens op slaan dat het zo lang duurt.
hoi!!! fijn dat je je weer de oude voelt!!! ja idd die clomid kan veel doen met je stemming he... hoop ook voor je dat dat eitje mooi doorgroeit!!!!! je moet morgen weer toch??? het was erg gezellig in brabant! wel ver rijden hoor haha ja ik ga morgen weer even bellen met zh!!! ben benieuwd of mn dossier is doorgestuurd!!! succes morgen he! liefs elle
ikkie hoelaat moet je morgen heen voor FM? duim voor je hoor!!!!!!!!!!!!!! welterusten !!! of ben je nu weer aan het werk!? ik moet morgen en dinsdag weer en dan donderdag cursus en dan het weekend weer! lekker rustig weekje! Liefs Ella
Haai Heb je al gebeld naar het ziekenhuis?? Hopen dat het nu eindelijk verstuurd is! Ik ben weer geweest en mijn vermoeden werd weer eens bevestigd.. niets gegroeid. Er zaten er 2 die nog onder de 10 waren. De vorige keer was gewoon echt een wonder want zo snel is het bij mij nooit gegaan en nu ook weer niet. Clomid helpt bij mij gewoon niet, spuiten is bij mij ook niet alles maar ja. De gyn zegt wel eens gekscherend dat het bij mij alles of niets is. Als ik weer moet spuiten zitten er opeens heel veel.. ik moet woensdag weer dus wacht wel weer af.. Ik zal wel weer net als voor de LEO 4 weken lang om de dag naar het zkh moeten en dat maar voor 1 kans.. maar ja we gaan vol goede moed weer verder.. xxx
ikkie wat balen meid! ja daar word je dan echt moedeloos van zeg... vind het heel rot voor je! ik hoop natuurlijk dat er woensdag een groeispurt heeft plaatsgevonden... want spuiten is ook niet alles zeg! en dan ook nog zovaak naar het zh.... ja dat weet ik nog wel idd , dat waren echt veel zh bezoekjes! erg veel energie kost dat he! jammer hoor! vind het echt heel jammer voor je! succes woensdag! en hoop hoop hoop!!!!!!!!!!!!! soms is het wel lastig he , om telkens die ''goede moed'' weer te vinden.... kan me voorstellen dat je dat nu ook ff niet kunt hoor meid! sterkte met alles! en hoop toch zo dat het snel een keer raak mag zijn!!! heb het zh gebeld! de brief was geschreven!!! maar nog niet verstuurd want de gyn moet hem morgen nog ff nakijken!!! ik bel dan woensdag gewoon weer.... of ie dan is verstuurd! want we willen nu ook wel weer es een keer verder hoor! Liefs ella
ikkie!!!! ik kan as maandag al terecht!!!! fijn he!!! ben vanmorgen al gebeld! volgens mij hebben ze er wel spoed achter gezet haha! ben helemaal hyper!!!! en heb gelijk ook voor morgen een afspraak gemaakt bij de kapper haha , voor in laagjes te knippen! leuk he! wel spannend hoor as maandag , maar zie er ook wel naar uit! mn man kan gelukkig ook mee...! Liefs Ella
Wow, echt super voor jullie en al zo snel. Echt goed dat ze zelf hebben gebeld wie had dat nou verwacht. Ik hoop dat jullie maandag een fijne arts treffen en dat jullie met een positief gevoel een behandelplan kunnen samenstellen. maar in ieder geval al super dat jullie ineens zo snel terecht kunnen. Enne hoe is je haar geworden? Is leuk he als je goed nieuws hebt om dan lekker geld uit te geven. Ook als je geen goed nieuws hebt ha ha. Ben gister helemaal los gegaan in een woonwinkel, zo leuk altijd spullen voor in huis kopen. Je mannetje ook erg blij zeker?
ja haha hij is ook blij! en maandag al! zo snel! ik ga morgen naar de kapper! ja dat is altijd leuk he geld uitgeven! ben er ook wel goed in haha! maarre hoe is ie verder met jouw!? jij moet morgen weer voor fm toch!? spannend hoor! hoop dat er toch nog iets is gegroeid! leuk joh dat je allemaal spullen hebt gekocht bij de woonwinkel! is ook altijd leuk he voor in huis! veel gekocht!? als wij gaan verhuizen dan moet ik ook eerst maar es sparen! xx
ikkie heb jij ook hyves? ik wel! miss vind je dat leuk? kan ik je wel ff prive een bericht sturen met mn adres!
Ja ik heb ook hyves, leuk kunnen we vriendjes worden.. Het was weer niks vanochtend, niets gegroeid.. Had het wel verwacht want ik voelde niks de laatste dagen. Ik heb gezegd dat ik weer wil gaan spuiten want ik heb gewoon geen vertrouwen in Clomid. De gyn was er deze week niet en maandag gaat ze overleggen. Ik ga ook zelf een gesprek aanvragen met mijn gyn. Ben vandaag lekker vrij en ga zo lekker shoppen.. dat heb ik wel verdiend ha ha. En hoe is je haar geworden?
oow meis wat rot voor je! balen dat er niks is gegroeid hoor! vind het heel jammer voor je! maar wat goed van je dat je zo op je strepen bent gaan staan! idd die *** clomid werkt dus bij jouw ook niet.... nou dan moet je maar snel over op een ander middel! jaaaa leuk shoppen! en zekers meis dat heb je verdiend! ga maar ff leuk wat leuks kopen! mn haar is weer in model en krult weer! heb het in laagjes laten knippen , weer ff wat meer model erin! xx
leuk he dat hyves!!! maarre hier verder kletsen vind ik toch prettiger hyves is zo openbaar he! ja dit ook wel natuurlijk , maar dan zie je niet wie het schrijft! wat een mooie naam heb je trouwens zeg! had ik nog nooit van gehoord! heb je lekker geshopt? ze gaan maandag overleggen , en wanneer koppelen ze dat dan terug naar jouw!? en wanneer ga je op gesprek met de gyn!? goed hoor dat je dat gaat doen!!!! het gaat tenslotte ook om jouw. hoop dat je heel snel weer verder kunt! Fijne dag morgen! moet je morgen ook werken!? ik niet , maar heb wel cursus van mn werk! ik moet het weekend weer beginnen! dus lekker ff een paar dagen vrij! Liefs Ella