Ja echt leuk dat hyves.. en zo zie je de persoon bij de naam.. echt super mooie foto's.. knap meisje zeg!! Maandag moet ik weer terug voor FM en dan gaat ze overleggen met de gyn over het spuiten. Ik ga maandag een gesprek aanvragen want dit gaat zo niet werken. Ga gewoon wel verder met de behandeling enzo alleen wil ik gewoon ff duidelijk hebben wat de evt verdere stappen zijn. Bij jullie gaat het ook al opschieten, het is alweer bijna weekend. Ik heb morgen een hele dag de half jaarlijkse toetsen, blij als ik er weer van af ben. Jij hebt cursus toch, suc-6!
hai! ja goed van je dat je gesprek gaat aanvragen hoor! want dit werkt ook zo niet... en je moet steeds langer wachten zeg! hopelijk kun je dan snel verder met spuiten (dat had je wel eerder gedaan toch!?) idd je moet nu wel eens duidelijkheid hebben! hoop dat je die komende week ook krijgt! spannende dag voor ons beiden as maandag! allemaal toetsen joh? wow dat wordt een lange dag! wat voor werk doe je dan? als ik vragen mag? heel veel succes met je toetsen! ja klopt ik heb morgen cursus! heb er nog geen zin in... maar is altijd wel weer gezellig als ik daar zit met een aantal collega's! cursus ''interne zorgtoewijzing''.... nou nou ben erg benieuwd! zal vast te maken hebben met computer werk.... het invoeren etc. na ja ik overleef het wel weer! ik mag/moet gewoon luisteren ,jij moet echt toetsen maken! das echt al lang geleden voor mij zeg.... maar miss vanaf sept weer he! dan start ik miss nieuwe opleiding! (doktersassistente) dat lijkt me zoooo leuk werk! en de opleiding lijkt me ook zo leuk! he succes met je toetsen he! xx
Ja dat is meestal als je een cursus hebt.. je hebt er dan zo geen zinin maar als je er eenmaal bent is het meestal wel leuk. Goed zeg dat je een opleiding gaat doen, ik ga binnenkort ook weer een opleiding doen. Ik had gesolliciteerd en ik ben het geworden. Ik werk bij de politie. Ik moet elk half jaar een aantal toetsen doen zodat je weer gecertificeerd bent voor de komende tijd. Ik heb inderdaad eerder puregon gespoten. Ik ben vorig jaar in januari en februari begonnen met Clomid, dit werkte niet. Toen ben ik begonnen met het spuiten van Puregon. Alleen elke keer was het wel wat. Het duurde telkens erg lang en als ze dan gingen groeien gingen ze opeens allemaal. De laatste keer is het zelfs afgeblazen en moest ik meteen stoppen. Toen hebben ze dus ook de LEO voorgesteld. Het is bij mij dus alles of niets. De gyn zegt dat er mensen zijn waarbij het moelijk te stimuleren is,, daar ben ik er dus een van. Suc-6 met de cursus!
ikkie ja lastig is dat zeg! en nu wil je graag weer over op spuiten!? nou hopelijk komt de gyn met een goed plan! maar als je dan weer met puregon start , ben je dan niet bang dat datzelfde weer gebeurt? spannend voor je meid! en ik hoop zo dat je nu ook eens eindelijk verder kan en een kans maakt!!!! wat leuk zeg bij de politie!gaaf zeg! maarre is het gelukt met je toetsen!? waren ze moeilijk!? je bent er nu weer een half jaar vanaf! mn cursus was leuk!!!! was niet alleen luisteren , maar we moesten ook alles invoeren op de computer , best leuk om te doen eigenlijk! nu maar hopen dat er veel spoedjes komen , zodat ik het eens echt kan doen haha was wel weer lekker op tijd thuis! (half6) ga straks Wie is de Mol kijken! ken je dat ook!? wanneer moet jij weer werken!? ik het weekend! ben daar wel blij om , want dan gaat het weekend lekker snel en is het zo maar weer maandag!!!!!! Fijne avond! xx ella
Haai Ik ken 'wie is de mol niet'. Ik hoor er wel altijd goede verhalen over, zal ik ook maar eens een keertje gaan kijken. Dus de cursus was wel zinvol, nu nog in de praktijk. Toetsen heb ik ook weer gehaald gelukkig. Ben inderdaad wel bang om puregon te spuiten voor de vele follikels die dan weer gaan groeien. Maar met clomid groeien ze helemaal niet dus je moet wat he. Ik weet eiegenijk ook niet wat er voor ander alternatief is. Ik ga dat ook maar bespreken met mijn gyn. Dus je moet het weekend werken, wel lekker gaat de tijd snel. Ben echt benieuwd hoe het nieuwe ziekenhuis jullie bevalt en wat het behandelplan wordt! Ik ben dit weekend vrij en zit helemaal vol gelukkig. Lekker wat feestjes enzo. Heb je trouwens veel nachtendiensten of valt dat mee?
ja idd , je moet idd wat.... hoop dat de gyn met een ander plan kan komen!? vind het wel rot voor jullie hoor! want met clomid gebeurt er dus niets en met puregon gebeurt er dus teveel!? lastig allemaal! nou spannend meid maandag! voor ons beiden een spannende dag!!!! fijn dat je je toetsen hebt gehaald!!!!!! ben je er weer een half jaar vanaf he! nee ik werk niet snachts.... werk alleen in de avonddiensten. dit doe ik nou zo ongeveer 3 jaar... opzich zou ik nu ook wel andere tijden willen hebben hoor! ben vaak savonds weg natuurlijk. maar ja , overdag werken zit er momenteel niet in bij ons... (dat is al bezet) he wat leuk dat je lekker het weekend vrij bent!!!! leuk zeg al die feestjes!! alvast veel plezier! jaaa ben ook erg benieuwd hoe het behandelplan wordt! spannend hoor as maandag. na ja we zullen zien! en je hoort het maandag moet je vandaag ook weer werken!? werkze! en ja wie is de mol vind ik erg leuk! maar de volgende keer is de finale... dus dan val je er wat in.... hoop dat er volgend jaar weer nieuwe afl komen! xx
Dus je werkt alleen 's avonds? Soms wel lastig zeker? Ik heb echt altijd een ander rooster dan weer nacht, avond, vroeg enzo. Wel lekker opzich heb je het idee dat lekker veel vrij bent. Ik zag net een topic over boeken heb jij nog een tip over een mooi boek? Ik heb pas het boek van Marielle Croon gelezen, stonden heel veel ervaringen in, je herkent dat helemaal dan Ik ga denk ik ook 'open zenuw' bestellen. Heb jij die al gelezen? Ben je ook lid van FREYA? Ik wel vind het altijd erg goed wat ze doen en ook fijn om ervaringen en behandelingen te lezen. Jij moet dus werken dit weekend? Ik heb echt zinin het weekend,. ben weer helemaal posi en heb lekker veel dingen gepland. Dat ga ik gewoon veel vaker doen, morgen met vriendinnetje shoppen (alweer) Blijft leuk. Hou je ook van shoppen?
wat fijn zeg dat je , je weer wat beter voelt meid! en hartstikke goed dat je leuke dingen gaat doen!!!!! leuk shoppen! jaja dat vind ik ook leuk haha! alleen doe het niet zo vaak.... en vind hele dag slenteren ook niet zoveel aan.... moet wel echt gericht gaan shoppen zeg maar! ja ik ga dat boek denk ik ook bestellen! ben er nu wel benieuwd naar! leuk , jij houdt ook van lezen!? ik ook! ik ben geen lid van Freya , maar had hier al wat over gelezen. moet nodig die site es gaan bekijken , want idd volgens mij doen ze echt heel goed werk! en het is natuurlijk altijd fijn om erover te lezen (tenminste dat vind ik) oow heerlijk zeg zo'n onregelmatig rooster! we waren net op zh bezoek bij vriend van ons -ligt in het ziekenhuis- en toen begon het ook wel weer te kriebelen om daar te gaan werken!!! zit ook al te kijken voor vacatures... want ja dan heb je ook zo'n onregelmatig rooster! en dat vind ik wel prettig eigenlijk. ja ik moet dit weekend werken!!! ach is ook wel leuk hoor! ff wat afleiding , want voel me momenteel nogal depri. dat is al een paar dagen zo , maar ja gaat ook wel weer over , maar leuk is anders. vanavond gaan we ff naar mn ouders! hoop dat mn man zo thuis komt want we moeten nog naar de winkel voor avondeten. he alvast een heeeeeeeeeeeeel fijn weekend!!! en veel plezier met shoppen morgen en alle andere leuke dingen die je gaat doen!!! xx
aah meid voel je je depri. Komt dat door het wachten enzo? is ook allemaal zo rot..Weet precies hoe je je voelt.. Kun je je verhaal wel een beetje kwijt?
nee dat komt niet echt door het wachten. ik weet het niet zo goed waardoor , maar heb er ook wat aanleg voor hoor! heb wel medicatie ervoor , maar nu helpt het ff niet ofzo! maar ja tis wel eens erger geweest... en hoop maar niet dat het weer zover komt! maar ik denk het niet hoor! gaat wel weer over! ja kan opzich mn verhaal wel kwijt aan mn man... maar ja die kijkt er dan toch weer anders tegenaan he! he meid ik ga ff koken!!!! ik kom vanavond nog wel weer ff kijken! xx
ooh wat bale..hoop dat het snel over gaat en dat je je weer wat beter voelt. Kookse en een dikken knuffel!!
En lekker gekookt? Heb je een leuke avond gehad met je mannetje? Ik hoop dat je je weer snel wat beter voelt. Digi knuf XXX
hai! nou veel heb ik niet gekookt! haha we hebben meer broodjes en soepje gegeten! soms wel handig en lekker! bij mn ouders was het heel gezellig!! wel fijn om hun ook weer eens te zien! daarna zijn we nog naar de kroeg geweest.... waren rond 3uur thuis! maarre was erg gezellig ook. vanavond weer aan het werk! jij heb vanavond feestje toch!? LEUK! en vandaag ging je lekker shoppen toch!? heel veel plezier en een heel fijn weekend!!!! haha wat leuk een digi knuf!!! thanks meid! lief van je hoor! xx he wat bedoel je trouwens met je handtekening?! ''nu weer bezig met oi''? wat is OI?
Ik wilde je gister nog suc-6 wensen maar we zijn heel de dag bij vrienden geweest en 's avonds met hun een hapje gegeten in de stad en pas laat thuis vandaar. Ben net terug uit het ziekenhuis, was weer niks.. ze gaat overleggen met mijn gyn als ze hem voor donderdag nog ziet en dan hoor ik meer. Heb het nu ff gehad maar ja. Ga zo lekker sporten. Ik ben echt benieuwd naar je gesprek!
wat jammer meid dat er niets was te zien! echt heel jammer... kan me voorstellen dat je het helemaal hebt gehad hoor! baal maar ff flink hoor , is echt normaal als je je zo voelt! fijn dat je ff lekker gaat sporten! alle frustraties er even uit! wat gezellig dat jullie gisteren hele dag bij vrienden zijn geweest en daarna lekker hebben gegeten! leuk hoor! ik heb het weekend gewerkt! was ook leuk , maar was wel erg moe! volgende weekend ben ik weer lekker vrij nou ben vandaag dus bij de arts geweest. we zijn nog niet eens zo lang thuis. bah wat een vervelende arts zeg! tenminste ze deed niet echt aardig. ze hamerde maar door op vragen , waarvan ik de antw niet wist. normaliter staan die antw in mn dossier , maar ik kan er toch ook niks aan doen dat ze mijn dossier niet heeft opgevraagd!??????? op een gegeven moment moest ik bijna huilen en ipv daarvan werd ik dus best wel boos. en reageerde wat kortaf. daarna werd ze wel iets vriendelijker. daarna moesten we naar de vpk, die was echt veeeeeeeeeeeeel aardiger! we hebben allemaal info gekregen over iui en 15 april moet ik weer komen en dan start de hele handel! spannend he! ik was op de terugweg wel wat verdrietig , niet huilen ofzo , maar ik vond haar gewoon niet aardig doen. daar ben ik zowiezo al erg gevoelig voor , laat staan bij een gyn! maar vond gewoon dat ze best wel even wat aardiger mocht doen. na ja , het zal wel wennen zijn! volgende keer gaat vast beter! he hoop dat je voor donderdag wat hoort hoor! want dit duurt nu ook wel erg lang allemaal.... snap niet dat het zo lang moet duren! weet ze wel zeker dat ze jouw gyn spreekt voor as donderdag!? en was je eigen gyn er dan niet!? niks aan he meid dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent! heel rot voor je! Liefs Ella