LEO-operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ella27, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Bale zeg.. kun je eindelijk terecht heb je zo'n kreng.. die vrouwen ook altijd. Kun je beter een man hebben. Waarom heeft ze jou dossier dan nog niet? Het is gewoon zo bale omdat je gewoon afhankelijk bent van zo'n gyn. En met wie had je daarna een gesprek? heb je daar de procedure mee doogenomen ofzo? Mag je al wel beginnen met een kuur Primolut om de ongi op te wekken of gaat dat pas 15 april beginnen? Hoe bevalt het ziekenhuis verder of is het een speciale fertiliteitafdeling? Was je mannetje ook mee? Wat zei hij ervan?

De echo's bij mij in het ziekenhuis worden altijd gedaan door een nursepracticer (ofzoiets) dus niet door de gyn dit is om de gyn te ontlasten. Dit is wel fijn want je hoeft nooit te wachten omdat zij alleen FM"s doet. Zij weet ook precies hoe ze moet meten. Als ze op vakantie si dan baal ik altijd want dan krijg je tig verschillende gy's die allemaal iets anders zeggen en anders meten.
    Vandaar dat ik mijn gyn nooit zie bij metingen en hij was er vandaag ook niet. Ik heb er alleen niet veel vertrouwen in dat ze hem nog spreekt voor donderdag. Mijn baaroederslijmvlies was wel al 7 mm dat is nog nooit zo dik bij mij geweest.

Gaat het verder wel een beetje met je of vind je het een tegenvaller?

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oow das wel balen zeg! nou hoop echt dat ze hem deze week nog spreekt! want je wilt nu ook wel eens weten waar je aan toe bent he....

ja mn man was mee! we hadden eerst gesprek met de gyn! en ja ben het met je eens , heb veeeel liever een mannelijke arts! al helemaal wb gesprekken ed. dat heb ik ook altijd bij de huisarts. en ook bij gynaecologen.
    Daarna hadden we gesprek met de verpleegkundige. dat schijnt daar altijd zo te gaan! eerst met de gyn en daarna afrondend gesprek met de verpleegkundige!
    we kregen van haar uitleg over iui en folders mee en daar heb ik de eerstvolgende afspraak gemaakt!

dat ze mijn dossier nog niet had , dat weet ik niet waarom. ze moest ze nog opvragen.... nou dat had ze dan ook al wel eerder kunnen doen toch!?
    Nee ik heb nog een ongi opwekkers gekregen! ik denk dat alles 15 april van start zal gaan! en ja het is een fertiliteitspoli! dus dat vind ik wel erg prettig.

nou meis ik hoop echt dat je deze week wat hoort van de gyn! en kun je anders niet zelf met hem overleggen!? dat je hem belt ofzo!?

met mij gaat het wel hoor! ben voornamelijk erg opgelucht dat we weer verder kunnen/gaan!
    en wb die arts..... tja het zal wel wennen zijn! haha
    tenminste dat hoop ik!
    en anders vraag ik gewoon een andere arts hoor!
    xx

3. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Wel fijn dat jullie nu eindelijk een datum hebben om daar toe te leven!! Lijkt me echt beter zo'n poli.
    Misschien dat de gyn haar dag niet had ( of een te leuk weekend had gehad en daar nog moe van was)

Bij mij in het ziekenhuis hebben ze geen aparte poli met als gevolg dat ik altijd tussen de zwangere ( bekenden) zit en ik al een paar keer geheimzinnig ben gefeliciteerd en meer van die toestanden.
    Ik merk dat ik er nu veel meer mee bezig ben en elke keer een dipje heb na die teleurstellingen. Het weekend was echt heerlijk en ben ik er bijna niet mee bezig geweest. Totdt ik vanochtend weer uit het ziekenhuis kwam en weer teleurgesteld was. Ook al had ik er rekening mee gehouden. Ik moest nog werken ook vanavond. Ik ben altijd maar de vrolijke gezellige meid maar ik merk dat ik dat de laaste tijd niet altijd meer kan opbrengen. Ook op het werk niet. Het beheerst eigenlijk veel te veel mijn leven de laatste tijd.
    Dat is echt met vlagen.

Hoe is het met jou? Voel jij je al wat beter?

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja dat is echt moeilijk he! heb soms ook tijden dat ik het niet van me af kan zetten.
    in het vorige zh zat ik ook altijd tussen de ''zwangeren'' te wachten. de ene keer kon ik daar beter mee omgaan als de andere keer.

ik had wel een hele fijne gyn! zodra hij me zag, hielp hij mij altijd eerst haha. ik hoefde nooit langer als 10min te wachten.

maar wat rot dat je je zo voelt! het is ook niet niks allemaal.... en dan ook nog vrolijk zijn in je werk , soms wordt het allemaal wat teveel!
    en weet je? je hoeft echt niet altijd vrolijk te zijn hoor! jij kan ook es een keer een baaldag hebben!
    hoop dat ze dat ook kunnen begrijpen op je werk! bij mij iig gelukkig wel.
    meestal zeg ik dat dan ook ff van te voren (zonder tekst en uitleg) maar dan weten ze ervan! ;)
    maar soms zeg ik ook gewoon niks hoor!

Hoop dat je toch nog lekker hebt gewerkt?

hier alles nog een beetje hetzelfde... maar voel me gelukkig wel al ietsje beter!
    hoop dat jij je ook snel weer wat beter voelt meid!
    dikke knuffel van mij! en straks lekker slapen!!

Liefs!

5. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Haai

Fijn dat je je weer wat beter voelt! Moet je veel werken deze week en heb je nog leuke plannen?

Voel me al weer beter hoor.. ik denk er nog wel aan hoor maar kan het nu weer wat relativeren. En als ik me inderdaad rot voel dan ga ik me niet vrolijk voor doen ofzo.. inderdaad ik hoef niet altijd die leuke vrolijke meid te zijn. Gister vroeg mijn chef hoe het ging en met het ziekenhuis enzo.. ik heb toen gezegd dat ik het ff niet van me af kon zetten en dat ik me gewoon niet 100 procent voelde. Hij was heel begripvol en snapte het volledig hij zei ook dat ik er best een keer van mocht balen en dat ik op mezelf moest passen en rustig aan moest doen. Hij is altijd heel begripvol dat is wel lief.

Mijn collegae zijn sowieso altijd erg begripvol ook met diensten overnemen enzo.. niemand doet er moelijk over als ik later kom opfeen nachtdienst niet draai omdat ik om 09.00 uur FM meting heb ofzo. Eerst deed ik dat wel en dan was ik gebroken. Had ik heel de nacht gewerkt moest ik daarna nog naar het ziekenhuis. Dat doe ik dus niet meer.

Hoe is het trouwens met je ongi afgelopen de laaste keer en had je dat nog aan je gyn gevraagd hoe dat kan?

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat fijn zeg dat je zoveel begrip vind in je werk bij je collega's en leidinggevende!
    ik ervaar dat ook in mn werk en vind dat echt zo fijn!
    gelukkig maar meid dat je daar open kunt zijn wb je gevoelens en dat ze er allemaal rekening mee willen houden!

Fijn dat je je weer wat beter voelt! en de zaken beter kunt relativeren!

nee ik heb dat nog niet gevraagd aan de gyn , zou een heleboel vragen , maar was het ff allemaal kwijt.

hier gaat het redelijk , heb vannacht niet zo goed geslapen en voel me ook niet zo goed eigenlijk. straks wel weer aan het werk! heb er nu nog ff geen zin in , maar als ik er eenmaal weer ben dan is het altijd wel weer leuk!
    ik ben morgen en donderdag lekker vrij.

wanneer moet jij weer werken!?
    pfff dat lijkt me ook zwaar hoor! eerst een nachtdienst en dan sochtends naar zh! dat kan miss es 1 keer , maar niet veel vaker! fijn dat je collega's dan willen ruilen!

ik moet vrijdag ook nog werken en dan heerlijk het weekend vrij!!! En jij , heb jij nog leuke plannen in de planning!???
    Succes met alles meid!
    en ik vind je echt een hele sterke vrouw!!!! hoop echt van harte dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!!!

heb je al wat gehoord van je eigen gyn!? of dat er iets van overleg is geweest?
    xx

7. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Bale voel je je niet goed? Je bent nu waarschijnlijk aan het werk. Inderdaad als je op je werk bent dan gaat het meestal wel.

Ik heb ook meestal een hoop vragen maar als ik dan bij de gyn zit dan komt er niets uit..Vooral in het begin. Ik wil me dan ook niet te snel aanstellen omdat ik het idee hebt dat we er nog maar kort lopen en veel stellen veel en veel langer. Maar dat slaat eigenlijk ook nergens op. Ik ben wel blij dat mijn gyn het nu ook wel lang vindt duren. En hij is meestal wel van de actie..

Ik hoop echt dat je in een fijn ziekenhuis bent belandt waar je echt een persoon bent en geen nummer, maar dat zal wel goedkomen bij een fertipoli.

Lekker dat je het weekend vrij bent en morgen en donderdag. Ik ben morgen lekker vrij. Ik moet wel het weekend werken en daarna heb ik 2 nachtdiensten.

Ik ga trouwens een aantal boeken bestellen, vind ik altijd wel fijn ervaringen enzo van andere lezen. Ben je lid van de FREYA daar staan ook altijd herkenbare verhalen in.

Meid ik hoop dat het werken een beetje gaat.. je hebt wel een goed vooruitzicht, lekker vrij! Ga je ook weleens shoppen in Utrecht? Of is dat ook te ver van jou vandaan?

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuk dat je die boeken gaat bestellen!
    nee ben nog geen lid van Freya , maar vind het wel een hele goede organisatie. zit er wel sterk aan te denken om lid te worden!
    ik vind lezen ook altijd erg leuk!

jaaa utrecht is echt leuk he!
    mn vriendin woont daar! ik kom er niet zo vaak , maar vind het wel prima te rijden hoor!
    ga je morgen weer lekker shoppen!?
    Fijn dat je morgen ook vrij bent!!!!! heerlijk lekker ff een dagje vrij!
    ik ga morgen alles beneden schoonmaken en boven ook maar en dan maar hopen dat mn man morgen een goed soll gesprek heeft! hij heeft er donderdag ook 1! echt spannend hoor.

Fijn dat je gyn ook wel van de actie is! idd anders duurt en duurt het maar he.
    ik vergeet mn vragen ook altijd hoor! echt raar... als ik daar dan zit vergeet ik ineens alles en zodra ik in de auto stap baal ik ervan dat ik niks heb gevraagd haha

werk was wel leuk! was erg druk! dus weinig tijd gehad om over mezelf te denken zeg maar... is ook wel eens fijn he! ;)

heb jij het altijd druk tijdens je werk!? je maakt vast wel veel spannende dingen mee!!!

he meid fijne dag morgen!!!! en rustig aan!

tot morgen!! xx

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oja vergeten te vragen , hoe gaat het trouwens met je zus!?
    wilde ik je al een hele tijd vragen! :)

10. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Dus je hebt vandaag ook lekker vrij? Ben ook aan het rommelen en net boodschapjes gedaan en in de winkels gesnuffeld, heerlijk altijd en vooral met het zonnetje erweer bij!

FREYA is inderdaad echt een aanrader als je kijkt wat ze doen en gedaan hebben.. altijd goed. Je weet niet wat het dalijk weer wordt als we een nieuwe regering krijgen. Gaan ze dalijk weer van allens uit het pakket halen.

Met mijn zus gaat het goed. Ze heeft vandaag weer een echo en is nu 11 weken zwanger. Ze gaat het vandaag aan iedereen vertellen. Ze is precies indezelfde week uitgerekend als hun andere dochtertje. Ze had het zaterdag aan mijn vader verteld en hij had het niet verwacht maar was wel erg blij. Hij vond het voor ons volgens mij wel moeilijk. Mijn zus en ik schelen ook maar 1 jaar. Het was altijd met alles zo dat ik een jaar na mijn zus hetzelfde deed als haar, MAVO, rijexamen, samenwonen enzo. Met dit is dat dus niet zo, maar ja. Mijn zus vind het nog steeds wel moeilijk voor ons en had altijd gehoopt dat ik eerder zwanger was dan zij voor de 2e keer.

Voel je je vandaag ook alweer wat beter? Ik gelukkig wel, had alleen maandag ff een rot dag maar gister en vandaag zit ik gelukkig weer goed in mn vel. Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je vrije dagje.

Doegie

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hee lieve meid!

wat fijn dat alles zo goed gaat met je zus! en wat mooi dat jullie zo fijn met mekaar kunnen opschieten zeg!
    leuk alweer 11 weken!
    wat lief dat je vader en familie zo rekening met jullie houden....! dat is echt fijn he!
    ik hoop echt zo dat je miss nog samen met je zus zwanger wordt!!! dat zou toch echt helemaal geweldig zijn he!

Fijn dat je je alweer wat beter voelt!!!
    ik ook hoor! heb net ff gewinkeld! 2 rokjes gekocht , leuk!!
    heb al zin om ze aan te doen!

mn man is nu op weg naar zn soll gesprek! en morgen nog 1! hoop het zo voor hem...!
    hij gaat heel miss nog een opleiding doen , maar die is alleen in Utrecht!
    vind het iig wel erg leuk voor hem!
    dat wordt dan lekker druk , want ik wil ook in sept starten met nieuwe/andere opleiding ;)

ik ga zo ff boodschappen halen en een dikke bos bloemen!!! haha vind dat ik dat wel heb verdiend!!!
    als we nou dichterbij mekaar zouden wonen , kwam ik jouw ook een grote bos brengen!!!

jij ook lekker genieten van je vrije dag! je hebt weer heel wat werkdagen voor de boeg!
    ik ga nu meteen ff op de site van freya kijken!

thanks voor de tip!

xx

12. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Haai

Leuk twee rokjes!! is zo heerlijk he shoppen..
    Heb vandaag ook nog een shirtje gekocht.. heerlijk kom maar op met die zon en terrasjes.

Enne hoe is het gesprek afgelopen van je man en waar solliciteert hij voor? Echt spannend zo'n gesprek. Zijn jullie dalijk beide aan het studeren.. Altijd goed en nu kan het nog ;) dat is dan wel weer het voordeel ha ha.

Ja jammer als we nou dichterbij elkaar woonden konden we gezellig bij elkaar op de koffie ;)

Nou geniet maar lekker van je bloemen dat heb je inderdaad wel verdiend!

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha en wat heb ik nou weer niet gekocht??? alle boodschappen in huis , maar geen bloemen!
    miss dat ik zo nog ff naar de winkel ga! ;)

gesprek van mn man is goed gegaan!
    nu morgen weer een gesprek bij ander bedrijf , en hoop maar dat , dat ook goed gaat! want die functie zou hij eigenlijk het liefste willen!
    eindelijk zit er weer wat schot in de zaak en hoop dat hij snel weer een baan heeft.

jaaa dat wordt druk he , al dat studeren! maar stel dat ik zwanger zou zijn dan , ga ik denk ik niet meer die opleiding (doktersassistente) doen.
    mn man wil wel heel graag die opleiding doen (gerechtsdeurwaarder) dus ik hoop echt voor hem dat het hem gaat lukken!

oooh leuk zeg shirtjes!!! vind ik ook altijd zo leuk om te kopen! :)
    en heb idd ook erg veel zin in de zon...... en de terrasjes ! altijd zo gezellig he!

meis fijne avond nog!!! ga je nog wat leuks doen vanavond!? of lekker rustig aan!?
    ik ga lekker tv kijken! hopelijk komt er wat leuks voor!
    morgen komt ''wie is de mol'' weer..... heb daar echt veel zin in om weer te kijken! maar vlgs mij is het de finale!
    ben zo benieuwd wie de mol is! ik denk KIM!

ja jammer he dat we zover bij mekaar vandaan wonen!!!!
    anders konden we es een keertje gezellig naar de kroeg ofzo! ;)
    haha

Fijne avond!!! xx

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    He

Dus hij zit helemaal zonder werk? Zit hij ook thuis? Dat is wel minder zeg.
    Ik ga binnenkort ook weer starten met een opleiding en als ik in de tussentijd zwanger wordt dan pak ik het daarna wel weer op. Goed zeg dat je doktersassistente wil gaan doen.

Whaaa ben je bloemen vergeten? Dat heb ik ook weleens ga ik naar de stad om iets te kopen kom ik met alles thuis behalve met hetgene waarvoor ik naar de stad ging.
    Ik ga vanavond even naar mijn schoonouders want ze gaan morgen op vakantie naar Spanje... heerlijk! Zou ik ook zinin bank hebben. Jij een lekker relext bankavondje, is ook altijd lekker relext. Fijne avond!

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat leuk dat je ook gaat starten met een nieuwe opleiding! welke?
    en ik hoop zo voor je dat je dat ff kunt uitstellen voor een hele goede reden!!!! ;)

ja mn man zit weer thuis... hij krijgt telkens overal een jaarcontract en na een jaar is hij te duur... echt rot hoor , maar ja niks aan te doen!
    ben zo benieuwd voor hem voor morgen , dat is een juridische functie en ik hoop zo voor hem dat hij daar wordt aangenomen!

en hoe was het bij je schoonouders!? wat heerlijk dat ze naar spanje gaan!!!!
    hoop dat ze daar een fijne tijd hebben en natuurlijk een goede reis!
    hihi moet morgen nog maar ff bloemen kopen ;)
    vanavond nog wel ff naar de winkel geweest , maar was eigenlijk al te laat omdat de winkel ging sluiten , dus kon niet echt goed bij de bloemen kijken haha!

werkze morgen!!!!
    xx

16. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Haai

Lekker een vrije dag? Hoe is het met je man afgelopen... Hopelijk goed!
    Ik ben nu aan het werk maar heb weinig puf.. vanochtend weer voor de FM meting geweest en het was nog niets. De gyn heeft besloten dat ik ermee moet stopen, een kuur primolut moet slikken om ongi op te wekken daarna bloedprikken en dan met 150 mjg Clomid beginnen.. echt bale weer. Hij is bang dat als ik weer ga spuiten er weer veel te veel zitten en de eerste ronde Clomid sloeg wel aan.
    Hij heeft daar wel gelijk in dat er weer heel veel eitjes zitten als ik ga spuiten maar 150 mg Clomis is ook bagger. Nu ben ik dus 3 weken voor helemaal niets naar dat stomme zkh geweest maar ja. ben wel blij dat ik de twee komende weken even rust heb en niet steeds teleurstellingen heb..

Ga je nog iets leuks doen vandaag?

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooooh wat balen zeg!
    jammer dat er helemaal niks te zien was...
    en dat je nu opnieuw met clomid moet starten!
    ik hoop dat die dosis nu goed aanslaat!

ja idd met spuiten heb je zo weer kans dat er meerdere eitjes groeien he...
    :( :( :(
    het zit je niet mee meid!
    baal echt met je mee.......

hopelijk is 150mg de oplossing voor jouw!

wel lekker dat je nu ff zh-vrij bent!!
    doe maar lekker rustig aan , ook op je werk!
    wanneer ben je vrij!??
    hele dikke knuffel!!!

xx

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoop dat het een beetje beter met je gaat meis!

tis ook niet niks allemaal..... :(
    moet je morgen ook werken!? of ben je dan lekker vrij!?
    xx

19. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    He

Hoe is het met je man afgelopen?? Heb geduimd hoor..
    Heb je een leuke vrije dag gehad?? Leuke dingen gedaan?

Ben inderdaad wel blij dat ik nu ff geen fm's meer heb en ga allemaal leuke dingen plannen. Leuke feestjes en andere dingen. Op deze manier gaat het gewoon niet.. elke keer weer die teleurstelling. Ga gewoon genieten van de dingen die ik nou nog kan doen.

Jij zit al lekker voor de buis zeker voor wie is de MOL. Spannend..
    Have fun vanavond. Ga je morgen nog wat leuks doen?

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    groot gelijk meid!
    ga maar lekker leuke dingen allemaal doen! en er ff van ''genieten'' dat je niet zo vaak meer naar het zh moet....
    wanneer kun je starten met de primulot?
    echt balen hoor! hoop echt dat 150mg voor een heeeeeel mooi eitje gaat zorgen!! en dat je die ronde lekker zwanger wordt!!!!

ik heb idd wie is de mol gekeken! is de finale alleen nu weet ik nog niet wie de mol is! dat horen we volgende week....
    Morgen heb ik niet veel plannen... heb morgen ook weer late dienst!
    jij was vrij toch? morgen!? en dan moet je het weekend weer?

ja het gesprek bij mn man is wel goed gegaan , maar het is ff afwachten weer!
    hij heeft er zelf niet zo goed gevoel over... maar ja , we kunnen niks anders doen als wachten he!
    hopen dat hij maandag of dinsdag wordt gebeld met positief nieuws!

lekker slapen meid!!!
    Liefs!

Deel Deze Pagina