misschien is hier al eerder een topic over geweest maar die kon ik zo snel niet vinden. afgelopen maandag heb ik een leo behandeling ondergaan, dat is allemaal goed gegaan. maar ik heb nu nog steeds erg last van mijn schouders en vraag me af of meerdere mensen daar zo'n last van gehad hebben. ik kan de pijn niet echt omschrijven soms voelt het als spierpijn. het is in ieder geval erg vervelend. wat zijn jullie ervaringen?
hoi meid dat komt door het gas wat ze gebruikt hebben dat kan wat druk op je schouderbladen geven enzo doe het maar rustig aan en hopelijk gaat het snel over
ik voel het vooral tegen mijn sleutelbeen, maar goed heb me voor de rest van de week ook ziekgemeld op me werk en doe zeker rustig aan, kan niets anders.... nu maar hopen op een positief resultaat...
Tijdens een kijkoperatie (laparoscopie) brandt de gynaecoloog met een laserstraal of elektrisch een aantal kleine follikels aan de rand van de eierstokken weg. Deze methode heet LEO (laparoscopische elektrocoagulatie van de ovaria). De eierstok wordt als het ware beschadigd. Een gunstig effect van deze beschadiging is dat er heel vaak tijdelijk een eigen cyclus ontstaat. ff geknipt en geplakt van freya.nl
ik hoop ook dat het gewerkt heeft, de operatie opzich is me meegevallen alleen de pijn achteraf die ik dus nog steeds hebt valt me wel tegen. nu inderdaad duimen op een goed resultaat
Ik heb in juli in LEO gehad. Had ook last van het gas, maar bij mij drukte het vooral tegen mijn middenrif. Maar na 2 dagen ging het echt al een heel stuk beter, hopelijk bij jou ook. Ga voor je duimen dat je een cyclus krijgt! Dan is het niet voor niks geweest!
erikaatje heb jij een cyclus gekregen na de leo, de pijn is nu al wel wat minder maar sommige houdingen gaan echt niet. heb nu ook bloedverlies (soory een beetje vies misschien) is dat een ongi of nog door de leo ik zit nog vol met onzekerheden
hey meid bloedverlies kan nog van de leo zijn hoor en je 1e menstruatie kan ook nog wat anders zijn (hoeft niet) ik had ook een paar dagen last ervan maar na 1 week was alles over ook de pijn van de wondjes enzo hopelijk heeft het geholpen bij je en raak je snel zwanger
Ik was ook heel onzeker daarna, geen idee wat mijn lichaam aan het doen was... Heb best veel bloedverlies gehad de eerste week na de LEO. Heb na 7 weken 1 follikel van mezelf gehad en daarna niet meer. Begin morgen weer aan 100mg Clomid. Had ik voor de behandeling geen reactie op, hopelijk nu wel. Maar ik lees echt heel veel positieve verhalen van na de LEO! Moet je binnenkort terug naar het ziekenhuis?
over 2 weken moet ik terug en hoop dat een beetje meer duidelijkheid te krijgen we wachten gewoon nog verder af heb inderdaad ook veel positieve verhalen gelezen en mijn gyn is ook erg positief over de leo