Ik hoop dat iemand me kan helpen! Als ik Word open dan zie ik steeds daar waar ik tekst wil gaan typen een teken wat er ongeveer uitziet als 2 verticale strepen met aan de linkerkant bovenin een balletje!? Ik heb schijnbaar ergens op gedrukt, maar krijg het met geen mogelijkheid meer weg! Nu wil ik in Word iets typen en daarna uitprinten , maar de tekst ziet er niet uit op deze manier! Wie kan me vertellen hoe ik dit teken weg kan krijgen en wat de betekenis ervan is? Liefs Mirre
Volgens mij heb je per ongeluk de Enters ingesteld. Je kunt dat bij iedere keer dat je Enter drukt zien hoeveel afstand je hebt tussen verschillende regels. Daar ken ik het tekentje van. Bovenin je werkbalk moet je die optie uit kunnen schakelen.
Bij mijn pc ziet het er precies uit als het tekentje dat je in je document ziet. Die moet je aan en uit kunnen schakelen. Mocht die niet in je werkbalk zitten dan moet je even naar "knoppen toevoegen" gaan. Zit meestal aan de zijkant van je werkbalk. En daar zit ie dan zeker tussen. Ik kan je helaas geen plaatje hiervan sturen. Ik zou een printscreen voor je kunnen maken waar je het op zou kunnen zien...Ik probeer wel effe wat
Oke! Staat in mijn fotoalbum! Je moet het tekentje zien te vinden en uitschakelen dat naast mijn 100% plaatje staat.
Je bent een schat dank je! Maar ik ben zo kippig als de pest haha kan je teken echt niet herkennen, maar het is wel gelukt! (denk ik) Heb ergens rechts ingevuld knoppen toevoegen.....en toen kwam ik ergens in en zag ik het rare enter teken wat uit moest. Heb hierop geklikt en het is nu weg! Gelukkig! Wel heb ik rare streepjes nu bij m'n cursor staan, maar dat geeft niet want die zie ik geloof ik niet als ik ga printen. Nogmaals thanx voor je hulp!