LEOooooo

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marykay, 13 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Super gefeliciteerd meid!
    Geniet ervan!

2. leni

leni Nieuw lid

26 apr 2008
    3
    0
    0
    hallo, ik moet binnenkort ook de leo -operatie ondergaan. Ondertussen heb ik toch wel een aantal vraagjes, voornamelijk : hoe verloopt zo'n dagopname en operatie in het ziekenhuis. Wat neem je mee voor zo'n dag, heb je lang moeten wachten , wordt alles op voorhand nog eens goed uitgelegd en wat voel je ervan na de operatie? Vraagjes, vraagjes dus. Kan iemand mij wat antwoordjes geven? Dankjewel alvast.

3. Didlina

Didlina Actief lid

7 aug 2007
    386
    0
    0
    België
    Hoi,

Ik bemerk opeens dat ik nooit heb geschreven hoe alles gegaan was, mijn excuses daarvoor!
    Ik ben héél tevreden over de ingreep.
    Zoals ik boven al geschreven had hebben ze bij mij een klein gaatje gemaakt in de baarmoederwand waardoor ik eigenlijk totaal geen last had van de operatie zelf.
    Wel van de narcose, ik ben nog twee dagen suf en slaperig geweest maar verder geen pijn...
    Ik ben helaas nog niet zwanger maar mijn cyclus is wel regelmatiger, ook al moet ik nu spuiten... Volgens fert.arts helpt het mij wel heel goed want ik ben een moeilijk "geval" wat een eisprong krijgen betreft...

Dus als je niet zo'n hopeloos geval bent zoals ik zal het echt wel helpen denk ik!

Deel Deze Pagina