Drank etc. Koel houden op het strand?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Soit, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soit

Soit Niet meer actief

Wij gaan over een paar weekjes naar Italie, aan de kust. We bereiden ons dus voor op lange relaxte middagen op het strand :D.
    We willen voor drank en mss wat broodjes ofzo niet steeds gebonden zijn aan strandtenten of restaurantjes, maar willen dit zelf meenemen.
    Hoe gaan we de boel (enigszins) een poos koelhouden op het strand?
    Koelbox? Koeltas? Welke werkt goed?
    Op zoek naar ervaringen dus.
    ( we hebben bij de caravan al een koelkastje en een grote (zware) koelbox ( die we ook tijdens de reis gebruiken) dus het is echt alleen voor op het strand.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij slepen altijd een koelbox mee met flessen bevroren water. Koelt altijd prima.

3. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Flesjes drinken invriezen en in een koeltas meenemen. Zorgen dat je ook gewoon gekoelde flesjes nog mee hebt, die kunnen bij de koeltas in. Heb je de hele dag wat te drinken.
    Van het weekend nog gedaan met die hitte en tot op het eind van de dag lekker koud drinken gehad.

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Goede koeltas of box en idd flessen water invriezen en die als koelelement gebruiken

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Dat doe ik op heenweg naar bestemming ook altijd.
    1 pak melk en ice tea invriezen en die zijn dan koelelement en op bestemming meteen te gebruiken

6. Soit

Soit Niet meer actief

Wel een goed idee. Maar moet dan zien of er invriesmogelijkheden zijn op die camping, geen idee nl... Heb in de moelkast natuurlijk maar een mini vriesvakje...

7. Soit

Soit Niet meer actief

Koelkast dus :D

8. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Dan koelelementen meenemen en die invriezen, en je drinken de avond vooraf al koel wegzetten. Heb je ook nog een groot deel van de dag echt wel koel drinken :)

9. mamavan3jochies

mamavan3jochies Niet meer actief

ik heb een koeltas van xenos en ik doe daar een fles bevroren water in en dan de rest. Ik zag ook koeltassen bij Action, ik denk niet dat het heel veel verschil maakt.

Deel Deze Pagina