Aardappel

Discussie in 'Voeding' gestart door Gizzie1983, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Iza is volgende week 6 maandjes oud en dan wil ik ook eens beginnen met een aardappeltje.

Mag dat een 'gewone' aardappel zijn? Of is zoete aardappel beter om aan de smaak te wennen?

Vastkokend, kruimig, maakt dat nog verschil?

2. Delta

Delta Niet meer actief

Ik geef alles, kruimig, vastkokend.. Maakt niks uit! Je kan eventueel wat kookvocht erbij doe (alleen niet van nitraatrijke groente)
    Dan maakt het wat smeuig, of wat olijfolie.

3. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt meis! Ja, olie, was ik inderdaad van plan. Wat voor olijfolie gebruik jij? Of is zonnebloemolie beter?

4. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Maakt volgens mij niet zo uit. Hier is de zoete aardappel een succes. De gewone met bloemkool gegeven van het weekend, maar dat werd niet op prijs gesteld haha

5. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb olijfolie voor koude gerechten, ik doe het er pas een beetje doorheen als het net uit de magnetron komt zeg maar, dus het eten is niet heet meer.

Zoete aardappel vind ze wel oké, maar gewone aardappel ook!

Ligt gewoon net wat je kindje lekker vind, je kan afwisselen, hier eet ze meer gewone aardappel dan zoete aardappel, soms spaghetti.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ligt ook aan het kindje. Van zoete aardappel, groenten en kokosolie smult mn zoontje heel zn bordje leeg. Van gewone aardappel en groenten en kokosolie gaat ie kokhalzen en uiteindelijk spugen :)

7. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Gewone aardappel is hier ook geen succes, maar zoete aardappel wel vindt ze heerlijk!

8. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Gewoon een normale aardappel proberen en als dat niet gaat eventueel een zoete. Mijn zoontje lustte toevallig alles meteen de eerste keer, maar niet ieder kind heeft dat.

Deel Deze Pagina