Koeka voetenzak met teddy of flanel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sannebc, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik ga over 3 weken bevallen en wil graag nog een koeka voetenzak kopen voor de maxi-cosi.
    Is die van teddy heel erg dik en alleen geschikt voor de winter?
    Ik heb eigenlijk geen zin om voor nu de dunnere te kopen en voor straks de dikkere. (beetje veel geld hè... ;))
    Iemand ervaring er mee?

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Geen ervaring met de teddy-versie, maar de flanellen is ook in de winter heerlijk warm. Naar mijn gevoel kun je hem wat langer doorgebruiken omdat hij niet zo broeit.

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Wij hebben wel de teddy versie voor de winter!! En in de zomer is die chat te heet, is wel een winterzak. We hebben hem ook bij onze zoon gebruikt en is een super ding!! Nu komt het goed uit dat we nu weer in de herfst/ winter zijn uitgeteld!!!

4. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb een teddy gekocht, en ik ben ook over 2,5 week uitgerekend.
    Alleen zal ik hem misschien niet vanaf het begin gebruiken.
    Moet ik wel zeggen dat vriendinnen van mij die in mei hun kindje hebben gekregen een flanellen hadden maar die ook te warm vonden voor de zomer maanden.
    Kortom ik ben blij met mijn teddy ;) lekker warm als het vriest haha

5. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik heb er een met teddy (hadden we al voor mijn zoontje) Ik vond hem echt super en ga hem nu weer gebruiken. Hij is inderdaad heel erg warm maar als het weer echt nog heel erg lekker is kun je natuurlijk ook nog gewoon een dekentje gebruiken en dadelijk in de winter de zak. Je kindje komt dan in ieder geval goed de winter door en hij is heerlijk zacht. Ik zou voor de teddy kiezen.

6. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Ik heb de flanellen gekocht. Als het koud is trek je je kindje ook al warmere kleding aan. Was bang dat het dan te warm zou worden met een jasje etc.

7. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben de teddy zijn er erg blij mee.

8. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wij hebben flanel !! Super blij mee !!

9. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

@allemaal, bedankt voor de antwoorden! Ik denk dat ik voor flanel ga kiezen, omdat ik de maxicosi eigenlijk alleen in de auto gebruik.
    Ik ga hem niet op het onderstel van de wagen gebruiken omdat ik een tweelingwagen heb zonder adapters voor de mc.

Deel Deze Pagina