Ik kan er verder niet zo heel veel over vinden, maar hoorde van mijn schoonvader dat de zoon van de eigenaar is opgepakt en de toegang tot de zorgboerderij is ontzegd. Hij zit in de Hof van Twente en ik had begrepen dat het in Ambt Delden is....... de zorgboerderij waar mijn zoon op heeft gezeten (gelukkig is dat al wat jaren terug en was het maar kort) Wie heeft meer informatie?
Medewerker zorgboerderij Twente verdacht van ontucht | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Wat erg zeg! Zeker als het zo dichtbij komt.
bedankt voor de link (ik ben niet handig met computers) Ja het is heel erg, en als het idd de zorgboerderij is in Ambt Delden: Die eigenaar is de broer van een hele goede vriend van mij..... Ook de ouders van hun ken ik vrij goed, vreselijk als je zoon zoiets doet, en vreselijk voor de kinderen die toch al wat mankeren, ze zitten daar niet voor niets. Afschuwelijk dat je dan denkt dat je voor je kinderen veilig en goede zorg inkoopt
brrr..mijn schoonzusje zit op een zorgboerderij in twente. gelukkig niet deze zorgboerderij, maar brr tkomt wel dichtbij.
Mijn zoon zit sinds deze maand op een andere, deze is voor hem een aantal jaren geleden, toen hij een jaar of 10 was....Weet je, je gaat wel piekeren hoor, van: zou er toen ook al wat aan de hand geweest zijn Nou is die jongen waar ik het over heb nu volgens mij rond de 18/19, dus hij was toen rond de 12..... Ik verwacht het dus niet, hoewel de periode wel samengaat met een heel ander probleem met mijn zoon waar ik dus nu wel wat vraagtekens bij zet nu......Eerst maar even afwachten of het wel echt om deze zorgboerderij gaat en waar hij allemaal van beschuldigd wordt. Mocht iemand meer lezen, wil je dan de link hierheen plaatsen aub?
Heftig zeg! Zou je er via je zoon wel achter kunnen komen of er iets gebeurd is? Wat een nachtmerrie ook voor de ouders van de dader. Denken ze iets goed te doen voor die kinderen en dan gebeurt dit. Pff, ik zou echt niet weten wat ik zou doen, want van de andere kant, is en blijft het je eigen zoon natuurlijk.
Als ik jou was mamabri, zou ik even contact opnemen met de politie en aangeven dat jou zoon daar ook heeft gezeten en je hier vragen over hebt. Sterkte!
Het is idd de zorgboerderij waar mijn zoon verbleef En het speelde al jaren....Wat moet ik hier van denken, aan hoeveel jaar moet ik nu denken dan?? 2 jaar, 4 jaar of 6 jaar?? Ik zal niet zeggen dat ik in paniek ben, maar ik heb hier echt tranen in mijn ogen..... Ik weet niet hoe ik dit moet bespreken met mijn zoon. Ik bedoel ik kan er wel over praten, maar je moet altijd voorzichtig zijn met dingen in iemands mond leggen....
Neem even contact op met de politie of wellicht kan je naar de informatieavond gaan vanavond? Jullie hebben immers te maken gehad met deze viespeuk.
Heeft dat zin dan? Ja ik weet het nu even niet hoor Sorry, ben even van slag hier..... Hij heeft het er zelf nooit over gehad of zo, maar er is hier destijds het een en ander voorgevallen in die periode. Hij is er niet heel vaak geweest, een keer of 3, 4.....
Ja dit moet je altijd doen! Ik zal eens zoeken of ik een nummer kan vinden waar je naar toe kan bellen.
Burgemeester: Zorg voor kinderen zorgboerderij Ambt Delden staat voorop Hier staat dat er vanavond een bijeenkomst is voor ouders die in het verleden daar hun kind naar toe hebben gebracht. En jullie hebben niets gehoord?
Als je dat wilt doen, heel graag, ik ga nu kijken of ik zijn contactpersoon te pakken krijg, wat zij mij adviseerd voor dit moment...... Voicemail....haar kennende belt zij wel zsm terug.
Wat ik ervan begrijp is dat jullie gemeente een nummer heeft geopend voor vragen etc. Maar die kan ik nergens vinden. Dus wellicht het gewone algemene nummer bellen en vragen of je doorverbonden kan worden en anders gewoon het algemene nummer van de politie.