Wagen voor de 2e maar welke ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Onje, 11 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Van Lemmy heb ik nog een x-adventure staan opzich een leuk ding maar jongen wat ging die snel stuk dus tijd voor een nieuw voor onze 2.

Een paar dingen die ik belangrijk vind ;

- Te besturen met 1 hand
    - Geen lage wagenbak
    - Wandelwagen inzet moet naar je toe en van je af kunnen

Een wagen van boven de 400 euro kunnen wij niet betalen en eigenlijk wil ik er ook niet heel veel aan uitgeven dus twijfel ook om gewoon een non merk voor 150 euro te kopen 3 in 1.
    Een 2e hands wagen vind ik ook best zolang de bekleding er maar af kan ivm wassen.

Ja ik kan ook even naar de Prenatal en kijken wat ik prettig vind. Maar dan ben ik meteen een pak geld kwijt aan kleding ik kan mijzelf niet bedwingen ;)

2. mijnhumpie

mijnhumpie Actief lid

12 jul 2012
    417
    1
    0
    NULL
    NULL
    Waarom kijk je niet op Marktplaats? Daar kun je misschien nog een prima wagen vinden voor relatief weinig geld.

Merk/type zou ik je niet in kunnen adviseren. Wij hebben zelf destijds toen een Mutsy aangeschaft en die gaan we ook weer voor de tweede gebruiken. Hele fijne wagen!

Succes!!

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Een Stokke voldoet aan al je verwachtingen en is super in gebruik. 2e hands zijn ze er wel rond je budget te vinden. Voordeel van 2e hands is dat als je em netjes houdt, hij straks ook weer redelijk wat terug opbrengt :)

4. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou in jouw geval ook voor een merk van marktplaats gaan voor rond de 200 euro
    Bugaboo, Joolz en Maxi Cosi Mura zijn zo'n beetje de populairste volgens mij. Alle 3 goed, maar afhankelijk van wat je precies wil kan je voorkeur naar 1 van de 3 gaan.

Even heel kort door de bocht; de Bugaboo als je veel in het openbaar vervoer reist en hij vooral ook compact moet zijn. Mura voor all-terrain (bos, strand etc.) en Joolz voor lange mensen, lekker hoog en hip.

Het is niet zo dat het of of is, maar de 1 is net ietsje meer geschikt voor een bepaald iets dan de ander.

En wat hierboven ook al werd gezegd, als je er een beetje netjes op bent kun je hem ook weer verkopen voor iets lager dan waarvoor je hem hebt gekocht. Weinig verlies dus.

Dit zijn trouwens niet de enige beste/goede hoor, Stokke, Mutsy etc. en de andere bekende merken kun je net zo goed via marktplaats kopen. Heb alleen het idee dat de 3 die ik noemde in ieder geval op marktplaats het populairst zijn.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou voor een 2e hands Joolz of maxi cosi gaan dan. Die hebben ook een fijne grote wagenbak waar je kindje zeker 6 maanden in kan. Een buggaboo vind je denk ik te laag?

Deel Deze Pagina