Ik zet het even in de lounge om een groter bereik te hebben. Wie herkend deze bulten? Ze heeft al waterpokken gehad. Op school heerst krentebaard maar dit zit op haar wang...
Ze zijn een stuk groter en ook veel vuriger rood zeg maar. D'r zitten er ook ineens een stuk of tien op beide wangen.
Ben normaal ook niet zo bang voor bultjes of vlekjes maar de krentenbaard die heerst op school in combinatie met een baby van acht maanden voelt dit niet zo prettig
Wat is het beloop? Hoe snel is dit gekomen? Alles in 1 keer, of gedurende de week opgekomen? Zijn het echt 'ronde' bulten, of loopt het ook in elkaar over?
Het is gister begonnen met twee kleine vlekjes aan de ene kant en een aan de andere kant, in de loop van de nacht is het uitgebreid waarvan een die inmiddels kapot is. Het zijn geen echte ronde bultjes en eigenlijk ook niet echt opstaande bultjes meer een soort vlekken. Ze liggen wel iets op de huid maar niet heel veel.
Krentenbaard begint anders en gaat echt als een raket. Zover ik weet. Krentenbaard kan enkel verspreid worden door de sappen wat het gaat uitscheiden en begint met een pukkeltje word geen bult Edit. Lees nu je nieuwe berich5, als het kapit is en begint te "lekken" lijkt het toch op krentenbaard al vind ik het wel heel erg veel plekjes. Ik zou even dokter bezoeken
Dat zeker, voelt alleen raar als je voor niks naar de arts gaat. Ze is ook al drie kwartier aan het huilen omdat ze van mij de baby niet mag knuffelen tot we bij de arts zijn geweest, heb het proberen uit te leggen maar dat wil er niet in
zou er zeker even naar laten kijken. Vooral omdat het om een kind gaat. Daar is de huisarts voor, omdat het zo snel uitbreid zou ik toch voorzichtig zijn. succes!!
Ze is gister gaan spelen bij een kindje uit de klas, toen ze thuis kwam had ze twee bultjes/vlekjes maar ze had bij het kindje geknuffeld met de poes en ik dacht dus dat het of een allergische reactie was of dat de poes misschien vlooitjes had maar naar de uitbreiding van vannacht lijkt mij een allergie uitgesloten.
Zo zag het er bij mijn dochter ook uit, en idd krentenbaard. Zalf was niet voldoende omdat het in het gezicht zo makkelijk te verspreiden is doordat ze er toch steeds aankomen. Gister begonnen met een amoxicillinekuur en hopelijk is ze er snel vanaf. Hier 2 kleine meisjes waarvan ik ook niet Sil dat ze besmet raken
Zo begon krentenbaard bij onze jongste ook. Dacht eerst dat het waterpokken waren, omdat de oudste dat twee weken ervoor gehad had..
Dan denk ik dat het idd heel goed krentenbaard kan zijn. Zeker even naar de huisarts! Hopelijk ben je er snel genoeg bij dat je nog voldoende hebt aan een crème. Denk er ook aan al het speelgoed ed goed schoon te maken! Anders gaat het van het speelgoed op jouw handen (tijdens opruimen bv) en van jouw handen alsnog naar de baby. Krentenbaard is echt vreselijk!!!
Zo kwam mijn zoontje vanmorgen ook uit bed. Gisteren had hij koorts, nu deze rode vlekken in zijn gezicht. Hij heeft er geen last van, even afwachten hoe het zich ontwikkelt. Watterpokken heeft hij al gehad.
O jee bij jou ook, hopen dat het mee gaat vallen. Onze dame heeft geen koorts gehad, wel 'klaagt' ze al twee dagen van buikpijn en last van d'r piepie (zoals ze het noemt) ik weet niet of het met elkaar te maken heeft...